Står fast vid det

Postat 2011-01-26 kl 20:34:02


Kommer ihåg när jag var gravid.
Jag var så rädd och så osäker.
Jag satt hemma nästan varje dag och väntade på Kelly.
Men när jag låg på förlossningsstolen och skulle föda, det var då jag kände att jag var riktigt redo.
Och när lilla Kelly kom ut, visste jag att jag inte skulle ångra mig. Någonsin.
Och det håller jag fast vid.

Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!
Postat 2011-01-26 kl 20:47:41
Blogg: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Tråkigt nog så får man känslan av att du inte e redo nu heller.

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 20:49:23

du är en förebild, så himla stark! :)

Julia
Postat 2011-01-26 kl 20:49:29

Vackert skrivet ! <3

Alexandra
Postat 2011-01-26 kl 20:58:17
Blogg: http://livinge.se

Man ska väl bara ångra det man INTE gjorde, eller? ;)

Alicia
Postat 2011-01-26 kl 20:58:19
Blogg: http://aichans.blogg.se/

Du gjorde helt rätt!!

Att behålla Kelly

du är en bra förebild för många personer :P

kram

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 21:20:31

konstigt med tanke på hur mkt du lämnar bort din lilla dotter man börjar undra om du har moderskänslor!

Tess
Postat 2011-01-26 kl 21:33:35
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Tror alla som ska bli föräldrar upplever osäkerhet vid något skede :-) Men om man känner så som du efter förlossningen så är allt bra! :-D

ida :)
Postat 2011-01-26 kl 21:45:04

Ååh, va fint! :)

Beundrar dig, hihi! kram.

Anna
Postat 2011-01-26 kl 22:14:23

Det var jätteroligt att fälja dej genom din graviditet! Det är det nu också, men det kändes liksom man själv var gravid, eller skulle få barn! xD Taack för en superduperbra blogg! :) <3

Jenni
Postat 2011-01-26 kl 22:16:12

Hur mycket pengar tjänar du på bloggen?

Hny.
Postat 2011-01-26 kl 22:39:07
Blogg: http://hnny.blogg.se/

:) Vill du bli veckans blogg?

Kommentera på inlägget som heter "Veckans blogg"

att du är med så lottas vinnaren i slutet av veckan :)

Följ mig gärna via bloglovin om du gillar min blogg.

Kram/hny

LORISSA LOVEBOMB
Postat 2011-01-26 kl 22:52:49
Blogg: http://lorissalovebomb.se

du är duktig som klarat dig så bra :)

Mimmi
Postat 2011-01-26 kl 22:53:14

det är väl tur att du inte kommer ångra dig, eftersom hon alltid kommer finnas kvar. men man får då känslan av att du inte är redo. att vara mamma är ett heltidsjobb, och du lämnar bort henne väldigt mycket...

L
Postat 2011-01-26 kl 23:03:02

Jag tycker verkligen inte att du lämnar bort kelly för mycket! :o hade det varit en mamma på 30 som lämnat sitt barn hos någon hade det varit helt okej, men tydligen verkar vissa tro det är helt okej att trycka ner unga mammor. Man ska väl trots allt inte ge upp alla sina vänner och liv bara för att man får barn?..



Tycker du är en underbar mamma åt Kelly! kämpa på! :)

Ebba - 17 & gravid
Postat 2011-01-26 kl 23:16:52
Blogg: http://ebbasbebis.blogg.se/

Skönt att höra att du inte ångrade dig när det väl var dags!

Är själv gravid och är själv väldigt osäker och rädd inför framtiden, speciellt när alla andra ska klanka ner på en och tycka att man är korkad osv...

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 23:17:45

du verkar lämna bort din dotter mkt. och de kan du inte förneka eftersom du skriver allt du gör i bloggen och då är du ute på nå medans hon är med din mamma eller någon hela tiden. menar inget elakt men det är nu i början barnet knyter an till sina föräldrar även om dom "sover mycket"..

Malin
Postat 2011-01-26 kl 23:25:06
Blogg: http://Leonochvi.blogspot.com

alltså för det första du emelie 19 år och två barns mamma ta och väx upp hon är för fan femton år och gör så gott hon kan och det är FAN i mig inte dåligt ska jag be att få tala om att vara så stark och klara ut alla påtryck och skit hon får ta emot är inte dåligt alls .. säg mig hur gammal var du när ditt första barn kom ?? Sen mognar man allt med tiden som man har barn eller inte har barn och dom som har barn mognar fortare och det är något du inte verka ha gjort .. Tror du på fult allvar att du hjälper Mikaela att vara en bra mamma när du skriver såna saker ?? tror i stället du bara förstör för du skulle nog inte heller må så jävla bra om någon skrev och påstod att du var en dålig mamma till dina barn? om du inte kan stötta henne i det valet hon gjorde så läs då inte heller hennes blogg .. Min mamma fick barn som femton åring och hon har lyckats ricktigt bra och min syster med som bara var femton när hon fick sitt första så det så .. Menar bara kasta inte sten i ett glas hus du kanske kastar sönder ditt egna till sist .. Stöta i stället du som själv är mamma och vet hur det är du som också varit femton år och vet hur jobbigt bara det är då kan du ju fundera på vilken kämpe man är om man är femton år och mamma mycket innan i livet som mamma är jobbigt tro mig jag vet själv ..



Och du som inte var tuff nog till att lämna namn ens en gång du har ju inte ens rätt att ytra dig kan man inte stå för vem man är ska man inte heller hoppa på andra med saker .. Om du själv har barn så kanske du inser hur jobbigt det är och att man behöver hjälp med mycket och helst när man är femton och ska vara en tonåring också ..



nu har jag sagt mitt iallafall ..



Och Mikaelea : skit i vad andra säger eller tycker dom är bara inskränkta i sin egna lilla värld och tror dom vet och kan allt om alla andras liv .. Tycker du sköter dig kanon och alldeles utmärktför att vara femton år och mamma detta fixar du och det har du redan visat för oss alla .. du behöver inte redogöra att du är en bra mamma för jag tvivlar inte iallafall och det tror jag många andra också vet .. Kram på dig och söta lilla kelly hon är jätte fin .. Och ursäkta att jag blev arg på din blogg men tycker synd om såna människor som dom två..

Kram // Malin

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 23:30:10
Blogg: http://fency.blogg.se/

vilken fin bild! :D KOLLA MIN BLOGG :D

Anonym
Postat 2011-01-27 kl 07:44:30

Vad i helvetet alla som håller på och vet allt om micha!! Herregud jag tror inte att hon skriver om precis varje litet steg eller vajre gång som pratar med Kelly! Vi vet fan inte ens 50% av vad micha gör på dagarna! Snälla väx upp, nu skämer ut er själva!!

Stina
Postat 2011-01-27 kl 10:47:38
Blogg: http://stina3.blogg.se/bebis

Tycker det är väldigt starkt av dig att vara mamma vid 15 års ålder. Även om det är tråkigt att du missar en stor del av till ungdomliga liv. Men jag hoppas allt kommer gå super bra för dig, och att du inte lyssnar på för mycket skit från folk.

Bella
Postat 2011-01-27 kl 11:29:17
Blogg: http://bhella.blogg.se/

Haha om ni tycker hon lämnar bort sitt barn ofta så kan ja säga att de är inget. Min gosse har sovit borta jätte ofta och nu är han ett år. Tror första gången han sov borta var han kanske 1månad.

Ska ni ni säga jar en dålig mamma? Vavavaa? Han har ju vuxit upp till att bli den härligaste lilla 1åring och han verkar då inte ha tagit skada eller inte veta vem hans mamma är.



Så Mikaela skit i vad alla andra tycker. Du är en bra mamma är Kelly och hon har de garanterat de bra. Har man möjlighet att få barnpassning ska man ta vara de det :)

kram

Karin
Postat 2011-01-27 kl 11:58:55

Jag är 30 år och mamma till 2 barn och jag väntar nu mitt 3e. Jag tycker att du ska skita i vad alla andra säger, även om du kanske lämnar bort din dotter ibland så innebär inte det att du är en dålig mamma, tycker att det är strongt gjort av dig att bli mamma så tidigt i livet och jag är säker på att du gör allt för att växa in i din mammaroll, och ni som klagar, är ni så jävla perfekta själva??? Ni vet väl vad man säger va, att så som man känner sig sj känner man andra!!!! Stå på dig gumman, du gör så gott du kan <3

Up the irons
Postat 2011-01-27 kl 16:30:47

Synd den gången inte ochså blev missfall. Vi hatar dig! Din blogg är som en drog, man vill inte in hit, men den suger hit oss! Hoppas Hell's angels ochså vill döda dig!

loginfailed
Postat 2011-01-27 kl 16:50:20
Blogg: http://https://www.flashback.org/

https://www.flashback.org/t1357341



måste bara säga att du inte är riktigt frisk... fattar du hur du ställer till det både för dig själv och för barnet? hur fan ska du kunna plugga till nått vettigt jobb när du har en liten unge? stackars barn, bara det att du har gett det namnet kelly.... lär ju inte vara så roligt att växa upp hos sina mor- och farföräldrar. du kommer inte att kunna festa och sånt när du är i 20-årsåldern vilken är den absolut bästa åldern du kan vara i och de bästa tiderna i ens liv.

btw lär din fitta vara helt in och utvänd nu...



tycker jävligt synd om både barnet och dig

Elin | Morbid Outlook
Postat 2011-01-27 kl 17:43:25
Blogg: http://morbidoutlook.blogg.se/

Hemskt. Det går inte att bli mamma åt ett barn när man själv bara är ett barn. Gud. Du är ju inte ens myndig än. Dock önskar jag dig lycka till.

Sara
Postat 2011-01-27 kl 18:36:02
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Vad mysigt :)

Sara
Postat 2011-01-27 kl 20:10:17

Det är bra Micahn! <3

Yohanna
Postat 2011-01-28 kl 19:51:50
Blogg: http://maiplu.se

Härligt att det gått så bra för dig, följde din blogg ett tag när du var gravid och stöttade dej i olika saker. Det är vidrigt att läsa att folk kallat dig fet??!! Jag tycker det är hemskt, du är en ung tjej som kommer repa dig jättebra!! Kan du amma och funkar det bra med Kelly tycker du? Hur mkt läsare har du nuförtin? Verkar vara en grym fart på bloggen med mängder av kommentarer, underbart!!! Sååå avis! ;)

LIENE
Postat 2011-01-28 kl 21:15:17
Blogg: http://lienes.blogg.se/

Så fint:)

Malin
Postat 2011-01-28 kl 21:57:18
Blogg: http://Leonochvi.blogspot.com

Alltså hur har ni ens mage att skriva såna saker till en tjej som gör allt hon kan och du som skriver att hennes fitta är ut och invänd för fan ta och väx upp till en början då är min fitta det med då och alla andras mammors med även din egna mammas då fy fan vårda ditt språk och sen ni andra och även du som inte kan vårda munnen rätt gå på någon i er egna storlek och sluta kaxa er i stället .. kom igen i stället och se om ni vågar gå på någon i eran storlek eller i en helt annan ålder än mikaela.. Hon gör sitt bästa och duger det inte att läsa hennes blogg så gör inte det då ..och du som skriver att jag hoppas Hell's angels också vill döda dig ta och väx upp du verkar ju inte ens veta vad Hell's angels är idiot sluta upp med hoten i stället .. är folk idag så inskränkta emot en tjej på femton som får barn ?? stötta henne i stället hon är ju jätte duktig med kelly och jag tycker kelly är ett skit fint namn måste jag säga :) Och mikaela du fixar detta skit i hoten för det är bara såna människor som är så patetiska och inte har annat att göra än att sitta bakom sin data skärm och haka på andras liv och inte ta tag i sina egna :) Kramar Malin

Anonym
Postat 2011-01-29 kl 00:31:15

http://sanningenomlivet.blogg.se <---- tårar rinner när man läser bloggen.

Anonym
Postat 2011-01-29 kl 12:46:58

Heh hej, har följt din blogg ett tag och har full förståelse för att du behöll barnet, och tycker det är väldigt starkt gjort.

Jag tycker också att du verkar bli mer och mer självsäker och det tycker jag är bra för jag vet hur svårt det är att strunta i elaka komentarer.

Stå på dig, du är fantastisk och du har en otroligt söt liten Kelly!

mimm-,iSäg
Postat 2011-01-29 kl 16:15:39
Blogg: http://199

mimmi,hej,hej,hehhe,kommmo,mimmi,mwmmmw.mamma,,,o099lodoosslpl.mamma

vilma
Postat 2011-01-29 kl 19:37:02
Blogg: http://iamvilma.blogg.se/

hur gick det med barn nummer 2?

lycka till med allt, du är grym!

Tess
Postat 2011-01-30 kl 18:03:50

Mikaela är TONÅRING!!!



Idioter... eller ska jag säga BEBISAR!

Karolina
Postat 2011-02-19 kl 21:56:45

haha jag kommer oxå ihåg såå himla mysigt det var fast ännu mysigare när man kan mysa med sin bebiii när den inte skriker bajsar eller spyr förstås haha xD

Nick
Postat 2011-02-20 kl 21:20:55

Loginfailed! You make me SICK! Det låter som om du inte har något emot ifall barnet dör och hon festar sig full vid ung ålder. Och det är säkert inte bara du. Det är så SYND att det finns så många oförstående idioter, så omänskliga så det finns ju inte. Det är ju inte direkt ovanligt att gravida flickor och kvinnor väljer att inte döda sina ofödda barn.



Du är guldvärd Micah!

Michelle
Postat 2011-02-26 kl 12:43:41
Blogg: http://michellelikruse.blogg.se/

^.^



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar