All my thoughts goes insane

Postat 2011-01-10 kl 19:39:28

Berättar om den nya graviditeten imorgon och vad som hänt.. vill få med allt så det inte misstolkas.
Vissa vet redan vad som har hänt för dom har kollat på min facebook.. men ni får veta imorn..

minna<3
Postat 2011-01-10 kl 19:42:31

Fick du missfall?

stackars dig i såfall...

vad har hänt?

Linn
Postat 2011-01-10 kl 19:45:44
Blogg: http://emmieyo.blogg.se/

superfin design vännen! :)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:53:24

Om du nu har sagt A så kan du ju säga B ska ni behålla det stackars barnet eller har du fått missfall??

Johannis
Postat 2011-01-10 kl 19:54:44

Kom igen bara skriv ett inlägg. Har du tagit ditt förnuft till fånga och avslutat graviditeten eller du väljer den svåra och obegripliga vägen med en till unge? Eller som alla andra säger, fick du ett missfall? Det är de enda folk bryr sig om, ifall du ej förstått det ännu. Vi behöver inte ett långt inlägg där du förklarar i minsta detalj, om hur synd det är om dig m.m, det har liksom blivit för mycket av det på senaste. Har skrivit det förr och gör det igen: skyll dig själv för negativa kommentarer, hårda ord och åsikter (men som i själva verket är sanningens ord), för det är ditt eget fel. Tänk dig för nästa gång på hur mycket du berättar i bloggen! Och om du inte gör det så snälla, köp dig en privat dagbok, annars skickar jag gärna en till dig. Är trött på att en av mina favoritbloggar blivit en syndablogg

maria
Postat 2011-01-10 kl 19:57:17

snälla berätta idag ?

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 19:57:56

vad heter du på facebook ???:)

erika
Postat 2011-01-10 kl 20:00:28
Blogg: http://elvismammans.blogg.se/

åh lilla gumman vad jobbigt för er, vad ni går igenom. det är jobbigt att leva, det är jobbigt att vara mamma oavsett ålder, det är jobbigt den första tiden. åh jag uppskattar din glädje o ork. inte många som skulle orka det du går genom. va stolt över dig själv o skit i andra det räcker med att du vet att du gör rätt o att du är en BRA mamma. din dotter är nöjd då är det ett bra tecken=) jag vill bara säga en gång till att strunta i allt va alla skriver bara du vet att du är duktigt. kram från mig

Maria
Postat 2011-01-10 kl 20:01:22
Blogg: http://miiasegen.blogspot.com

Vad heter du på fb?

Modemartin
Postat 2011-01-10 kl 20:03:43
Blogg: http://www.modemartin.se

Spännande!

Julia
Postat 2011-01-10 kl 20:03:45

måste påpeka att på din header så står det någ fel på dig och kevin? 14/2 2011? det har ju inte varit än? :O

Ingrid
Postat 2011-01-10 kl 20:04:34
Blogg: http://crewef.blogg.no

Det var veldig trist mikaela! Lykke til videre uansett!

sassa
Postat 2011-01-10 kl 20:07:16

we will give you all the support that is possible to give from computer to computer (: heh...... men hoppas det inte vart något jätte hemskt.

LOVISA
Postat 2011-01-10 kl 20:07:50

Jag tycker dt är synd om dig.



puss <33

Jag <3
Postat 2011-01-10 kl 20:07:59

Spännande

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:10:12

När ska du få ditt andra barn? JAg tycker att det är jätte spännande att följa din blogg:D

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:10:19

Tänkte bara säga att du är med i baby senoritas diss lista kolla.

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:14:44

Hoppas verkligen att du INTE tar åt dej av alla idioter som bara klagar på dej och de val du gjort i ditt liv! Om ni alla som skriver negativa, rent av elaka kommentarer, om ny tycker att hon gör så fel, va fan fortsätter ni att läsa den?? Är de bara för att ni ska få känna er som så "mycke bättre" människor eller? SUCK säger jag bara! Tycker det är starkt av dej att du behöll ditt barn! Och hoppas att allt går riktigt bra för dej och att de kommer fortsätta att göra det!

masa nam
Postat 2011-01-10 kl 20:15:31

Behåll barnet, då skapar du ett liv som får känna hur det är att bada och springa i sanden. Annars dödar du ett liv. som att mörda människa. Du vill väl att dina barn ska få känna livet!!!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:18:03

Tragiskt..

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:18:26

Vad som än har hänt så har du kevin och din familj som stöttar dig! Vi läsare gör så gott vi kan (förutom de negativa människorna), men det blir ju inte samma sak att få stöd från någon man inte känner bakom en skärm. Men ändå!

ellie
Postat 2011-01-10 kl 20:27:11
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Ska bli intressant att veta

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:27:19

det ska bli intressant att läsa om hur det har gåttoch hur långt gången du är :) hoppas det kommer tidigt på morgonen!

caisa
Postat 2011-01-10 kl 20:27:28
Blogg: http://caisas.devote.se

såg att kissie la ut en bild på dej och kevin, tänkte bara tipsa! fin bloggen blev föresten!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:30:43

om du behåller barnet så blir de nästan tvillingar ju? :O

anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:32:37

hon har fått missfall står det på fb.

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:32:39

oj då.. jävligt synd om du fått missfall! hade velat se hur du klarar allt det där igen! :)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:34:47

vad heter du i efternamn?

kim
Postat 2011-01-10 kl 20:36:30

JA NU KAN MAN PUSTA UT! han däruppe ville inte att du ska ha fler! :)

ssuperfoto.blogg.se
Postat 2011-01-10 kl 20:40:24

Heter du på facebook då så man kan se? (:

mikaela
Postat 2011-01-10 kl 20:40:27

Hej Mikaela. Jag har en fråga angående krämen du köpte mot bristningar. Vad den heter och ifall den funkar? Jätte tacksam för svar! :)

lovisa
Postat 2011-01-10 kl 20:40:57
Blogg: http://lovisaland.blogg.se/

tråkigt om de som hände! beklagar verkligen :(

LANA
Postat 2011-01-10 kl 20:44:38
Blogg: http://gulebax.blogg.se/

Gud så spännande! Vill också skaffa barn..

S.
Postat 2011-01-10 kl 20:45:50

Men alltså, emellan vilket inlägg efter kryssningen och bvc med kelly har du hunnit med ett missfall. ganska omtumlande sådant. jag antar att man liksom inte sitter o jollrar om sin nya header medans blodet o tårarna rinner och livmodern krampar.

karolina
Postat 2011-01-10 kl 20:46:30

synd att du fick missfall :(

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 20:50:05

du var ju aldrig ens gravid??? Sluta upp bara!

21år & gravid med 3;an
Postat 2011-01-10 kl 20:52:59
Blogg: http://tinalindholm.blogg.se/

Beklagar verkligen om det är som ovanstående inlägg påstår :(

Har själv genomgott MF som slutade med skrapning, och det är något man inte ens önskar sin fiende.

Lycka till.

Hedda
Postat 2011-01-10 kl 20:55:20
Blogg: http://noalarms.blogg.se/

Usch vad jobbigt med så många kritiserande kommentarer. Stå på dig!

Angelinn
Postat 2011-01-10 kl 20:55:33
Blogg: http://angiiel.blogspot.com

Jag läste på Facebook om vad som hänt..:( Hoppas du mår bra...Kan förstå om det är jobbigt nu, lider verkligen med dig! Men du har ju världens sötaste dotter, och en jättebra pojkvän som tar hand om dig :D

Ta hand om dig! Kram <3

Sandra
Postat 2011-01-10 kl 20:56:16

Eftersom inte många vet hur missfall går till. Som mens. Man kan både skriva och va på kryssning, de e lättare tom. Man har annat att tänka på då.

M
Postat 2011-01-10 kl 20:57:09
Blogg: http://www.mazlin.se

Hej, jag skrev lite om dig i min blogg. Läs gärna och tycker du inte om det kan jag självklart ta bort det.

Jessica
Postat 2011-01-10 kl 21:01:20
Blogg: http://jessicaerikzzon.blogg.se/

Hej

Jag har 1 fråga, hur får man sin blogg som en hemsida?

Kostar det nåt.



kram

Smiley Ray Cyrus - Miley Cyrus SWE!
Postat 2011-01-10 kl 21:02:27
Blogg: http://smileyraycyrus.webblogg.se/

Läs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :DLäs min blogg om Miley Cyrus! :D

Bri
Postat 2011-01-10 kl 21:02:48

Hej

Jag har precis hittat din blogg och gillar den.

Jag är själv mamma (dock inte så ung som du är, jag är 30) men det är lika tufft, periodvis, att vara mamma vid denna ålder också.

Det är inget fel att be om hjälp när man behöver, det är bara fel att bita ihop och tro att man kan/behöver fixa allt själv. Det är absolut inget fel att lämna bort sitt barn till nära och kära som man litar på för att själv samla lite kraft.

Vill egentligen bara ge styrkekramar till er och säga att ni inte ska bry er om all skit ni får höra även fast det är svårt.

KRAM :o)

Jenny
Postat 2011-01-10 kl 21:04:13

S., du har faktiskt en poäng där.

Jolene
Postat 2011-01-10 kl 21:09:35

tror inte du ens var gravid, tror du bara ville ha fler läsare, så har jag uppfattat dig ända sen den "nya" graviditeten ..

Enna
Postat 2011-01-10 kl 21:10:06
Blogg: http://ennizen.blogg.se/

Hur fan tänker du?! Du är 15 år har redan ett barn för fan! och det är redan jobbigt och mycket ansvar för ett barn.MEN två barn?! Seriöst för fan! TÄNK & använd kondom för fan!!!

HEJ
Postat 2011-01-10 kl 21:13:11

Hej, vad heter du på facebook ?:D<3

Amanda
Postat 2011-01-10 kl 21:14:34

Vilken tur! Det kan låta hårt, men det här var verkligen ett ingripande i rätt riktning från någon högre makt. Puh!



Snälla, tänk nu på att skydda er nu så att ni inte hamnar i skiten en gång till!

Emilia ♥
Postat 2011-01-10 kl 21:14:38
Blogg: http://milestyle.blogg.se/

Jag hoppas iaf att allt blir som du själv vill ha det! Livet är ju aldrig som man kan hoppas på. Men ni får verkligen vara försiktiga om ni inte vill att sånt här ska hända!

Men jag är vid din sida och du är stark så jag vet att du skulle klara något sånt här!

Kicki
Postat 2011-01-10 kl 21:16:32
Blogg: http://kickiks.blogg.se/

Ååh, hoppas allt gått bra!!

Mimi
Postat 2011-01-10 kl 21:19:26

Hur du kan göra om samma misstag är inget jag kan förstå mig på!

Snälla, behåll inte barnet!

SANNA
Postat 2011-01-10 kl 21:25:00

KAN ALLA BARA SLUTA UPP ATT KRITISERA MIKAELA!!!! Hon är mycket starkare än ni som sitter på andra sidan en dataskärm och kritiserar henne kommer vara. Det är så fegt!!!!

Jag är ledsen om du verkligen fick missfall :( Jag hoppas allt blir bra <3

Fanny
Postat 2011-01-10 kl 21:28:07
Blogg: http://bonnieee.blogg.se/

Ledsen för din skull! Måste vara hårt att hantera. Försök att inte bry dig om de elaka kommentaren, vet att det är svårt att bara ignorera men det de säger är sjukt och elakt. De har ingenting med ditt liv att göra,

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 21:31:15

hon har fått missfall..

beklagar!<3

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 21:31:42

Vad oväntat att du fick "missfall".

Vad blir det för roligheter härnäst, lite självmordsförsök eller plastikoperationer?



Snälla du. Dina försök att haussa upp statistiken är patetiska. Grattis om du tjänar pengar dock - vi läsare tjänar i alla fall in ett gott skratt på din bekostnad.

Sara
Postat 2011-01-10 kl 21:33:09

Du verkar vara glad över att du fått missfall!



DU ÄR FAN SJUK I HUVUDET! STICK OCH BRINN!

Josefine
Postat 2011-01-10 kl 21:35:01
Blogg: http://www.schrei.devote.se

Beklagar Mikaela <3

2 barnamorsa på 42
Postat 2011-01-10 kl 21:37:14

Tänk att det var väl det man kunde tro .......att det påhittade skulle bli ett missfall i din total fejkade blogg. Mycket uppståndelse med en ny graviditet som jag aldrig trodde på. Nu har du fått din bekräftelse igen och att många tycker synd om dig..... Snyft snyft !!!!

Helt galet att ens tänka tanken sex strax efter att man fött barn. Vart fan har du din morsa någonstans och ta dig i kragen och bege dig till BUP. Du har problem tjejen och det är bara att beklaga..... Barn som har barn lär också ta sitt ansvar och inte bara lattja runt och verka sitta vid datorn hela dagarna.....

jenny
Postat 2011-01-10 kl 21:41:44

Seriöst? hur gamla är ni människor som kommenterar massa skit? Ni skriver hon ska vara glad att hennes barn dött , om det nu är det, och att hon säger allt för pr? hur jävla patetiska är ni egentligen?



Väx upp för fan och börja bry er lite mer om erat eget liv än mikaelas?

Varför läsa hennes blogg överhuvudtaget om ni "hatar" henne så mycket, antingen så slutar ni läsa hennes blogg eller erkänner att ni personer som skriver så jävla elakt att ni aldrig hade klarat av det mikaela klarat av, fan vad ni är äckliga som sitter och skriver sånt som ni gör.



Och om mikaela är gravid så låt henne fan själv bestämma om hon vill ha barnet, ni bestämmer inte över henne, ni KÄNNER inte henne! ni vet fan inte hur bra hon tar hand om kelly.



så jävla PATETISKA människor ni är!

Skaffa er ett liv, och lev det istället för att försöka trycka ner mikaela som iallafall har ett.

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 21:43:38

herregud!! tror inte det fanns någon SMART människa som verkligen trodde på att du ens var gravid från början. orka att du ska ljuga om en sådan sak bara för att få uppmärksamhet! Om några dagar kommer du säkert skriva att du försökt ta självmord också. GROWN UP!!! Bara för att du inte har så många hjärnceller betyder det inte att vi andra inte har det!!!



PS: Karma is a bitch! Snart kommer du inse det, vem vet det kanske inte blir någon förlovning.

Elvira
Postat 2011-01-10 kl 22:03:33

Hej, att döma av kommentarerna verkar din nya graviditet inte ha slutat på ett så bra sätt. Ville bara säga att det var jättetråkigt och att jag beklagar. Ta hand om dig själv, du verkar ha jättefina stöttepelare i din närhet. Bry dig inte om de elaka kommentarerna, de som kommenterar är oftast lika gamla som du men deras mognad har ingen ålder, + att det kommer knappt någon elak kommentar från en förälder, för de vet hur det är. Jag är lika gammal som du, jag är dock ingen mamma, men jag vet att du gjorde ett stort (och förmodligen väldigt svårt) val, och tog ansvar för det. Jag tror att du är en jättebra mamma och en fin person, stå på dig! Kram

jenny
Postat 2011-01-10 kl 22:44:11

typsikt att ALLA elaka kommentarer ska vara anonyma? haha visar på hur rädda ni är för att stå för vem ni är och att erat liv suger att ni är sååå avundsjuka på mikaela som har en fin familj , en pojkvän, en jätte söt dotter. ncnc.. speciellt den dära 42 åringen som kommentera ? whaaaat?



tro en 42 kärring sitter och skriver så? jävla kärring säger jag bara om du nu är 42, tycker synd om dina barn.. herregud, tur jag inte är ett av dem.

Är det någon som ska till psyket är det nog du haha! herregud vilken omogen skit. har du en medelsårskris eller och sitter hemma med två barn? och är avundsjuk att när mikaela är i din ålder kommer hennes söta dotter redan ha flyttat hemmifrån? stackaren då..

Natalie
Postat 2011-01-10 kl 23:14:30

Jag undrar vad de är för fel på folk seriöst!

Blir så arg när jag ser hur otroligt dumma & taskiga saker folk skriver, vad är ni ute efter tala gärna om de för mig!. Ni vinner ingenting på att skriva kränkande kommentarer har ni inget bättre för er än att såra folk, för de är precis de ni gör, förstår ärligt talat inte poängen med de. Ni saknar ju totalt någon empati. Beröm Mikaela ist för det är inte många som skulle kunna göra allt som Mikaela gör. Jag tycker att hon är en fantastisk person som förtjänar de bästa. Om ni stör er så himla mycket läs inte denna bloggen då.!!! Mikaela jag tycker art du ska vara stolt över dig själv för du är bäst, jag tycker verkligen de!<3

Lillan
Postat 2011-01-10 kl 23:44:17
Blogg: http://lillansegen.blogg.se/

Denna kommentar är till "2 barnamorsa på 42"



Din fruktansvärt omogna kommentar säger mer om dig själv än den de är ämnad!

Om du nu är "morsa" till 2 barn och 42 år vill jag bara tala om att du gör mig mörkrädd!

Hur i helsike kan du sitta och skriva så nedvärderande till, en för dig, helt okänd tjej på 15 år?

Vad är du för en förebild? Känner du inte själv hur du gör bort dig?

Jag hoppas verkligen att du inte är likadan mot dina egna barn, för den behandlingen är inget barn värd.



Jag var själv ung mamma, dock inte lika ung som Mikaela, min mamma hade tre bar när hon var 20 och det har fungerat hur bra som helst.



Nu är jag 46 år, mamma till tre och min lilla sladdis är lika gammal som Mikaela, det är av den anledningen som jag följer denna blogg. Det kunde ha varit MIN dotter!

Jag kan inte förstå hur du klarar av att slänga sån skit på ett barn, plus att du skriver ner hennes mamma. Hon finns uppenbarligen där med tanke på att Mikaela bor hemma med sin dotter och inte på en parkbänk.

Nä du "morsan", tagga till nu och lägg ner! Jag skäms å dina vägnar när jag ser hur du går på. Kan förstå om en tonåring hade skrivit det men en 42-åring...? Tragiskt.

Uterus
Postat 2011-01-11 kl 03:32:45

Om det nu var ett missfall så måste det ha varit i en väldigt, väldigt tidig graviditet! Det resulterar inte i att blodet rinner så länge som du beskriver. Jag tror helt enkelt att du fick tillbaks din mens, men en riklig sådan!

sEwMwMiA
Postat 2011-01-11 kl 17:04:04

2 barnamorsa på 42:



Jag tycker synd om dina barn.

Madde
Postat 2011-01-11 kl 19:00:20
Blogg: http://typmadde.devote.se

fin header! :D

Mammabecca
Postat 2011-01-18 kl 22:51:23

Ville bara påpeka att det låter lite konstigt att du har fått missfall så fort efter en förlossning, eftersom att man blöder i en månad efter förlossningen, å man kan inte se på graviditetstesten att man är gravid förrän efter ca 4 veckor. Jag vet för jag gjorde massor av graviditetstest innan det gick att se.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar