Könet är...

Postat 2010-09-29 kl 19:06:00


Det visade sig vara en liten flicka!
Då är det lilla Kelly som ligger i min mage då ! :D
Det är så roligt att få veta en till sak om sitt lilla barn!

flickanmedpsoriasis
Postat 2010-11-25 kl 19:18:05
Blogg: http://flickanmedpsoriasis.blogg.se/

Hej! Har följt din blogg jättelänge och tkr det är skitfint att du blivit mamma. Jag är själv 16 år .. Och jag längtar efter ett barn, Känner att du och jag kanske hade samma längtan? Jag skulle aldrig göra abort. Har varit tillsammans med min kille i 2.5 år. Han är 19. men nu vimmlade jag bort mig xD Skulle undra hur du fick veta att det var en tjej? Har letet lite i arkivet men itne funnit nått? Hur fick du veta det, och hur går testet till isåfall? Eller är det ens ngt test xD Är helt lost, men jag är ju varken gravid elr mamma så hur ska jag kunna veta sånt :p Men aa. Svara gärna i mail eller på kommentar i bloggen :) Får la publicera frågan om du vill det, kanske är fler som udnrar? Eller är det bara jag som är retard..? ^^Iallafall.. Om du publicerar ngt så ta bort biten om mitt privatliv jag skrev där uppe xD Tkr du är jättevacker även att du nyss fött, Oh låt ingen trycka ner dig. Det är bara du som vet att du är en bra mamma :) jag tror på dig. Oh om du vill får du gärna maila mig, har lite fler funderingar men palla skriva allt här xD .. VARMA KRAMAR :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar