Närvarande

Postat 2010-10-24 kl 12:07:00

Vet ni?
Jag tror jag har världens bästa nyheter! Ihh är så glad!
Ni vet Kevin? Pappa till Kelly? :)
Han kommer vara med under förlossningen, och han har tagit ledigt för det. Är inte det världens snällaste?
Är så lycklig just nu!
Vad kan bli bättre? Jag har hela släktens stöd och mina vänners stöd och Kevin och hans familjs stöd :D
Förlossningen kommer bli så magisk.. Mina närmsta är där för mig , bara för mig och Kellys skull!
Och Kevin smsa också att han vill vara där för Kelly och mig, och han varit rädd för detta förrut att han inte kommer kunna hantera. Men jag säger att han får ta det i sin egen takt :)
Förstår att han varit rädd, andra killar skulle backat från första början, men det gjorde inte han!

Förstår ni nu varför jag är världens lyckligaste tjej?
Både gravid och har så mycket stöd!
Jag har sån TUR!

Lägger in den här bilden igen för jag tycker den passar bra till texten.

Elin
Postat 2010-11-08 kl 14:47:57
Blogg: http://elinmansson.blogg.se/

Vad skönt att läsa att Kevin barnets pappa ska finnas vid din sida då det sker det är ett magiskt ögonblick och lyckan går ej att beskriva när man äntligen får hålla i den lilla är jätte glad för din skull. min man var inte med och kan bara säga att det var hemskt men min mamma stod vid min sida hela tiden =0)rekommenderar lustgas och om du inte är sprut rädd så ta den sprutan jag var rädd för sprutor så klara mig med endast lustgas =0)

Anonym
Postat 2010-11-13 kl 23:28:35

du är ju dum i huvudet. är du glad för att han tagit ledigt?? hahaha d e väl hans skyldighet att göra det, OCH vara där för barnet. Blåst och gravid.. great mother.

Jossi
Postat 2010-11-15 kl 19:23:24
Blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Hur gammal hennes pappa då!?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar