När jag var 12 år...

Postat 2010-10-01 kl 22:23:00

Jag har alltid längtat efter något. Men inte vetat vad. När jag var 12 år redan ville jag ha barn. Såklart sa jag det inte till någon, det skulle vara ett direkt nej!
Jag registrerade mig på baby sidor och kollade när jag skulle ha ägglossning för att försöka skaffa barn.
Men efter varje försök , efter jag hade haft min mens igen så blev jag jätte ledsen. Jag försökte några gånger men efter ett tag gav jag upp, jag trodde faktiskt att jag inte kunde bli gravid.
Jag övergav också min dröm om få barn , det verkade omöjligt.

Här står vi nu, 2 år senare. Och jag hade inte ens märkt att jag var gravid.
Och nu får jag vara med om detta, jag har längtat så mycket efter det här.
Det är en gåva från gud, det är ödet och det är så här det ska vara!
Jag lever i en dröm , det är helt overkligt!


Det är sanningen.. Jag är lite galen. Men jag tror vi alla är lite galna ibland.


Jasmine
Postat 2010-11-22 kl 19:43:54
Blogg: http://hellquisten.blogg.se/

Du skrev att du verkligen försökte att bli gravid när du redan bara var 12 år, så min fråga är...hade du sex med en massa olika killar..oskyddat?



Ps. jag tycker du verkar vara jättemogen för din ålder och du är verkligen en modig tjej som tog ditt beslut själv och gjorde precis som du själv ville:) Du är grym tjejen! <3 Är tacksam för svar på min kanske konstiga fråga, men jag undrar bara (A)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar