Längtar efter Kelly..

Postat 2010-10-27 kl 18:15:00

Längtar efter att Kelly ska komma. Ska ta kort på henne varje minut så jag inte missar något!

Tycker ni det är fel att lägga ut bilder på henne på bloggen, tycker ni att jag hänger ut henne?
Jag skulle inte tycka det..

Jag som bebis och min syster Janina :)

Lina
Postat 2010-10-28 kl 17:46:07

Hej! Jag älskar din blogg , och jag hoppas att allt går bra och så med lilla Kelly. Jag, personligen, tycker inte att det är fel att lägga upp bilder på henne.

Laila Gustafsson
Postat 2010-10-29 kl 17:26:19
Blogg: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Nää du hänger inte ut henne alls de är ditt barn å ditt liv du är inte ensam om att lägga ut bilder på barn i så fall för de är många som gör de å jag skulle ha gjort de om min varit liten men min är 20 år numera så han lägger jag inte ut sånt sköter han själv numera ;)

Josefine
Postat 2010-10-30 kl 14:18:02
Blogg: http://joosefinea.blogspot.com

Absolut inte. Jag lägger ut bilder på min son och tycker inte jag hänger ut honom. Jag är jättestolt över min fina son och vill visa upp honom, inget konstigt med det.

Julia
Postat 2010-11-06 kl 16:04:12

Jag tycker inte att du ska lägga upp bilder för tänk om hon inte vill det? hon kan ju precis säga att hon inte vill och tänk när hon blir äldre? då kanske hon tkr att du är dum som har lagt ut bilder på henne så att all vet vem hon är, det skulle inte jag vilja iallafall ..



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar