Jag mådde faktiskt illa i början..

Postat 2010-10-27 kl 18:47:00

Från Dagboken :

17 Maj 2010

Hej dagboken!
Asså usch vad jag mår illa! Känns som om jag kommer spy när som helst och jag känner mig riktigt yr!
Och så jävla ont i magen också! Gud, håller jag på att bli sjuk?
Jag känner mig ledsen för ingenting óch ingen förstår mig!!! Eller asså kan inte förstå mig själv just nu.. det här känns inte som jag.

Bild från Konfirmation - 29 maj

Bäret
Postat 2010-10-28 kl 16:59:24
Blogg: http://unwrittenfuture.blogg.se/

hej! jag vill inte hacka på dig, jag läste tillbaka i ditt arkiv och såg att folk hackar på dig att du är för ung och det är du nog men jag tycker att du gör något bra! Det finns väl ingen lag som säger hur gammal man måste vara för att skaffa barn ellerhur? :P Du är så jävla bra! Keep on going! Go, go girl!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar