Jag är en idiot

Postat 2010-10-27 kl 19:57:00

Är så jävla sur just nu, är så jävla sur på världen och alla människor i den.
Vill bara gråta. Åhh varför känns det så här? VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA ARG OCH NEGATIV OCH VARFÖR KAN JAG INTE SE NÅGOT POSITIVT?
Är arg på mig själv.. vill inte känna så här..
förlåt, men det här är inte jag!  Jag vill vara glad och positiv nu!

Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent
Postat 2010-10-28 kl 21:49:48
Blogg: http://ninawikizz.blogg.se/

Man får känna sådär ibland. Det kan ju bero på hormonerna och allt nytt som händer & kommer hända.

det är stort att få barn, men samtidigt underbart!! :)

kram

Laila Gustafsson
Postat 2010-10-29 kl 17:22:53
Blogg: http://mittlivmedvark.blogg.se/

Ditt humör som gör att du inte ser nå positivt i nåt just nu har att göra med alla hormoner som springer runt som galningar i dig pga graviditeten tro mig när du fött å kroppen anpassat sig igen så blir man sk "normal" igen ;) Kram Laila lycka till



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar