Fattar inte varför man inte kan vara lite öppen..

Postat 2010-10-26 kl 19:18:00

Fattar inte varför alla tycker det är så fel att vara öppen om sitt liv? Jag tycker det är bättre att berätta till världen vad man tycker och tänker och vill! Man ska väl inte gömma sig så ingen ser en...
Och det är ju inte konstigt precis att någon har haft sex! det har ju nästan alla haft.. ni fattar ju att jag har haft sex om jag är gravid. Varför kan jag inte skriva det då?
JAG HAR HAFT SEX, JAG BLEV GRAVID, OCH DET ÄR INGET F*CKING FEL PÅ DET!


Har inga bilder...

emma
Postat 2010-10-28 kl 17:15:04
Blogg: http://nydelius.blogg.se/

Det är riktigt starkt av dig att behålla barnet! :D

Jag beundrar dig verkligen, själv var jag inte modig nog att göra det och gjorde abort...

När jag såg din blogg så börjar jag faktiskt ångra mig lite men jag måste få se världen först :)

Kram!

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 14:18:51

Felet är att du behåller barnet, andra felet är att du inte är mogen nog för att veta att man ska ha kondom tredje är att du är ett stort ego som inte tänker på barnets skull!

Anonym
Postat 2010-11-17 kl 09:06:18

Va fan det är visst fel. Du verkar helt dum i huvudet.

jcdsxbhjk
Postat 2010-12-10 kl 23:49:23

jag tycker du är grym. det är verkligen skitmodigt av dig att se detta så positivt. fortsätt så!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar