Barnets pappa.. igen!

Postat 2010-10-06 kl 19:46:00

Hej igen! Skrev igår ett inlägg om barnets pappa, men jag tänkte berätta hela historien hur han fick reda på det på en gång så alla fattar!
Så här var det:

Vi hade bokat träff att träffas för att jag skulle säga att jag var gravid. När jag sa det så frågade jag "hur känner du om det?" och han sa att han var glad. Och vi pratade lite och så om framtiden med bebisen och det. Men sen efter jag gått hem så smsar han mig att han faktiskt inte är redo att bli pappa än och inte kan ta hand om barnet ibland. Och han sa att han bara ville träffa barnet.
Så så är det med det! Men vi får se senare hur det blir om han blir nyfiken på bebisen, som faktiskt är hans barn!

Jag tror han och hans mamma kunde komma på lördag och då kommer vi säkert snacka om sånt här! Så då får vi se :)

För mig är det väldigt viktigt att Kelly också får en pappa!


Här skulle jag vilja lägga in en bild på Kelly, men jag har inga :(
Så istället får det bli en bild på en.....sten.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar