Happiness

Postat 2010-11-04 kl 23:30:15

Kan verkligen inte sova, men det gör inget har inga speciela planer imorgon. Och man måste vänja sig! eller hur?
Så fort jag la mig ner i sängen så slutade hon inte att sparka och det gjorde ganska ont så jag måste vara uppe ett litet tag till. Så här på kvällen brukar jag skriva ner mina tankar och så.
Vad tänker jag egentligen på?
Just nu tänker jag på vilken förändring som skett i mitt liv, att snart får jag Kelly.
Även fast jag aldrig träffat henne så är hon det bästa som finns för mig!
Hon var inte planerad, men jag tror att det var meningen att det skulle bli såhär.
Gud gav mig iallafall en chans att göra abort, men då var jag tvungen att bestäma mig på en vecka, men jag ville inte göra abort. Oavsett ålder jag skulle ha så är det ändå mitt barn, och det spelar ingen roll vad jag förlorar i livet och vad jag inte får uppleva. Jag kommer vara som vilken mamma som helst, bara lite yngre.
Mitt liv har förrut varit väldigt tragiskt, men det var en vändpunkt och jag blev lycklig. Vissa kanske inte förstår det eller varför, men den dagen ni skaffar barn kommer ni förstå!
Jag tappar inte tålamodet lätt och jag tror det kommer gå bra.
Jag tror också Kelly kommer få en bra uppväxt, ingen i min familj är bråkiga och stökiga eller har alkoholproblem eller röker. Och alla är väldigt nära varann.
Det finns ju sämre eller hur, även fast man är vuxen och har jobb.
Nu känner jag att jag börjar bli trött och ska försöka sova igen.
Ha det bra!

Linn
Postat 2010-11-04 kl 23:34:44
Blogg: http://alreadythere.blogg.se/

hur har du gjort så att du tjänar pengar på din blogg? Vill också känna pengar, så ja. :) skriv gärna i min blogg. Vill ha svar så snabbt som möjligt. :)

Emilia
Postat 2010-11-04 kl 23:57:16
Blogg: http://wediz.blogg.se/

Detta är en läsar fråga . Hur reagerade dina föräldrar när du sa att du var gravid? och hur sa du det?

sandra
Postat 2010-11-05 kl 00:07:14
Blogg: http://galenochbrunett.blogg.se/

najjs blogg, hur är de med dig då?:)

FOTOGRAFOLIVIAOLSSON
Postat 2010-11-05 kl 08:42:57
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Ååh måste säga att du är jätte modig!



Hihi föresten så ska min kompis syrra få barn idag ;)

Hon är 16 ^^

Josefine
Postat 2010-11-05 kl 10:00:32
Blogg: http://livetmedlexus.blogg.se/

Ålder är ju bara en siffra. En högre ålder betyder ju inte att man är mogen. Alla är vi olika :)



Lycka till med lillan!

Anonym
Postat 2010-11-05 kl 10:56:18

Hej, jag kännner igen mig i det översta det med att kelly kommer/är en vänd punkt i ditt liv. Så känner jag oxå att om jag får barn som jag så gärna vill så kommer det vara en väldig vändpunkt i mitt liv! Mitt luv är väldigt jobbigt än så länge :(! Men jag kan inte riktigt hålla med i det sista om att det är likadant hos mig. IOnte något annat än att domm flesta röker och att vi inte är så jätte nära!<3<3 KRAMIS!!<3

Linn
Postat 2010-11-05 kl 11:23:07
Blogg: http://alreadythere.blogg.se/

vill du förklara hur man gör? :)

Mariell
Postat 2010-11-05 kl 12:00:53
Blogg: http://battrevarld.blogg.se/

Hej!



Det här med ålder och mogenhet kan ju diskuteras i det oändliga. Men jag tycker att den som är felfri kan kasta första stenen. Varför är det så många moraltanter i den här bloggen? Folk säger hela tiden, sluta bry dig om mitt liv, men det är tydligen helt tillåtet och rätt att de personerna får lägga sig i alla andras liv.

Jag tror att du kommer klara det här galant, och att du kommer att få stöd från din familj och dina vänner som det verkar. Skit i de negativa kommentarerna, ta dagarna som de kommer och inse att allt inte kommer vara frid och fröjd hela tiden, men att det är okej så länge man orkar ta sig upp till ytan igen.



<3

Anonym
Postat 2010-11-05 kl 12:35:03
Blogg: http://refflan.blogg.se/

Hejsan! dagens blogg är uppe :D bara att anmäla sig & jag drar en vinnare ikväll :D PUSS

emily
Postat 2010-11-05 kl 15:55:38
Blogg: http://agressia.blogg.se/

man är ju inte sämre mamma för att man röker.

jag röker ALDRIG när jag är ute med Joel för jag vill inte utsätta han för rök.. Men idallafall, man är inet sämre för att man röker. Puss! Och förresten. Jag tror du kommer bli en underbar mamma. Krams

Linn
Postat 2010-11-06 kl 12:50:54

Jag undrar en sak: vad är det som har hänt i ditt liv som har gjort det så tragiskt? Förstår om du inte vill svara, det kan ju vara känsligt, men jag skulle uppskatta det :) Du kanske kan ta upp det i dina läsarfrågor?

Btw, Din blogg är jättegullig :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar