Första familjeutbildningen idag!

Postat 2010-10-18 kl 15:49:00

Var på min första familjeutbildning idag! Alla var jätte snälla där! men jag kände mig lite outsider för alla hade sin partner med sig. Hihi var yngst i gruppen också :) Men jag är glad att jag inte valde en speciel "unga föräldrar" grupp , för jag vill bli behandlad som en vuxen. Vi snackade om olika ställningar vid förlossning, smärtlindring , hur barnet kommer ut och när man ska åka in osv. Nu har jag iallafall bestämt vad jag vill ha för smärtlindring!
Hade tänkt mig lustgas och epidural. Det var det min mamma tog när hon födde mig! :) Låter det bra?
Sen efter åkte jag tillbaks till skolbänken! :)

Känner alla gravida likadant? Den där bilden beskriver hur jag känner så himla mycket! Texten iallafall :)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar