String

Postat 2011-01-15 kl 23:51:27

Använder du string? undra bara för alltså ta inte illa upp nu men du ser inte ut som en "sån" tjej som använder det asså det är absolut inte illa menat hoppas du inte tar det som det<3
godnatt puss o kram
<3
/stellisbellisen

Hej stellisbellisen!
String är det ända jag använder :) Eller hotpants. Fast jag har vanliga trosor när jag har mens.
Men ja.. ni fattar :)
Det är för när man använder string så syns inte trosorna genom jeansen.. Och sen känner jag mig så fin ut i det :) Eller ah ni förstår..
Godnatt!

Sandra
Postat 2011-01-15 kl 23:56:00
Blogg: http://sandrysplace.blogg.se/

string is da shit!



besök min blogg :)

Felicia
Postat 2011-01-15 kl 23:59:32

Hahahaha same here x) förutom att ja inte har mens för ja käkar p-piller :P God natt<3

www.berghstrom.blogg.se
Postat 2011-01-16 kl 00:00:15
Blogg: http://berghstrom.blogg.se/

oj trodde aldrig att du skulle använda string(inge illa menat) du ser ut som en liten tjej som har vanliga trosor.. typ ;) hhahah..

Amanda
Postat 2011-01-16 kl 00:08:17

Hej hoppas du kan svara på detta.Varför har kevin slutat blogga.

Anonym
Postat 2011-01-16 kl 00:11:47

Växlar du mellan string, hotpants och vanliga trosor så kan du ju inte påstå att string är det ENDA du använder. Godnatt.

Tess
Postat 2011-01-16 kl 00:24:27

Använd vad du vill.

Jag är 20 och använder "vanliga" eller hotpants, använder bara string om klädseln kräver det ^^ eller om man vill överraska killen nån kväll..



Tycker din "fixering" vid underkläder är helt normal och kul :p kanske lite ovanlig vid så ung ålder, eller så är du bara modig som vågar erkänna det.

Men det är ju bra om du har saker på dig som du själv mår bra av och inte följer modet slaviskt som många andra tjejer i "våran" ålder gör.



You Go Woman



ulrika
Postat 2011-01-16 kl 00:27:10
Blogg: http://ullizen.blogg.se/

ska ju föredra hipsters for att rumpan blir hundra ggr snyggare i hipsters! :P <3<3

M
Postat 2011-01-16 kl 00:34:31
Blogg: http://trolltygensgalenskap.bloggplatsen.se

Tja string är väl det mest ohygieniska man kan ta på sig.. Men det är ditt val, jag skulle dock aldrig ta på mig något som ökar risken radikalt för att få urinvägsinfektioner och svamp i underlivet. Och som dessutom är fruktansvärt obekväma.



Och man ser definitivt inte någon skillnad på vad man har under jeansen....

Kajsamy Pettersson
Postat 2011-01-16 kl 00:36:17

Får man lägga till dig som vän på Facebook? :D

hannah
Postat 2011-01-16 kl 00:36:35

Kolla in min bloppis: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-gardebrobsrensning1.html

Johanna
Postat 2011-01-16 kl 00:43:30

Hej!

Jag ville bara säga att du en sjukt stark person som orkar fortsätta efter vad du har varit med om. Och du ska verkligen skita i de som håller på å säger att du ljuger. Troligen är de bara några no lifers som själva är osäkra och hackar på andra. Fortsätt som du gör å ta hand om ditt barn. Du gör ett så bra jobb :D

Jag hoppas verkligen det löser sig med överfallet.

Jag undrar bara om du möjligtvis skulle kunna säga i vilket område det hände igen. Bara så att alla unga tjejer som bor där ska vara försiktiga. Lycka till i fortsättningen <3

Anonym
Postat 2011-01-16 kl 00:43:59

Mulberry-väska säljes på Tradera :)

http://www.tradera.com/Tan-Mulberry-Bayswater-i-akta-lader-med-serie-nr-auktion_341720_125676802

ellie
Postat 2011-01-16 kl 00:49:41
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Man ska ha det man trivs i och känner sig fin i :)

ida
Postat 2011-01-16 kl 00:50:11
Blogg: http://idaathatsright.blogg.se/

var köper du oftast dina kläder?:) och vilken stad bor du i?:p

din blogg är grym & du med ;)

Anonym
Postat 2011-01-16 kl 00:53:03

din kille är tjock

Mikaela B
Postat 2011-01-16 kl 01:24:03
Blogg: http://sexychey.blogg.se/

String e fett skönt xd hahaha , har de oxå hela tiden :p

Jag gillar din bloppis Mikaela , de intressant att läsa om din vardag o ditt liv :)



Läs gärna min bloppis www.sexychey.blogg.se (:

Släng in en kommentar :D kram på dej Mikaela från Mikaela xd

jessica
Postat 2011-01-16 kl 01:28:41
Blogg: http://jessicahagstrom.blogg.se/

haha och jag som tycker att string är obekvämt! :)

Isabel Bonita Från Enköping
Postat 2011-01-16 kl 02:22:29
Blogg: http://isabelhernandez.blogg.se/

Hej gumman ! Först när jag börja läsa din blogg tyckte jag det kändesn fel att du skulle ha barn i så ung ålder, Men nu har jag följt dig ett tag & tror du är en underbar mamma, Jag är själv mamma åt en son .



förstår att du inte kommerha tid att svara tillbaka men i alla fall ta hand o dig

Bloppisgarderoben
Postat 2011-01-16 kl 02:55:15
Blogg: http://bloppisgarderoben.blogg.se/

Kolla in bloppisen - massvis med kläder till låga priser! www.bloppisgarderoben.blogg.se

Anna
Postat 2011-01-16 kl 03:06:37

Okej! lyssna nu din jävla slampa är så jävla trött på dig och din jävla blogg? 14 och gravid till 15 och morsa!? intressant hurfan lyckas du hadde du inget bättre för dig eller?? leker du stolt på något sätt eller? "ditt barn" är i stort sätt SKIT ÄCKLIGT! missfoster precis som du, blev du tvingad lr något? för jag tror på grovt allvar inte att någon skulle vilja knuulla frivilligt med något jävla äckel som du din jävla orre häng dig förfan du leker så jävla mkt som alla små 15-16 åriga tjejer gör fattar du hur folk sitter och skrattar åt dig ? neej det gör du inte du tror dom gillar dig dom stör sig lika mkt på dig som på kissie. ta din unge och stoppa upp henne/honom/ transan ..? i ditt feta arsle och ingen bryr sig om du använder striing heller, du är jävligt fet man ska vara smal om man ska ha sånna trosor. :) kmr nt kolla din jävla blogg igen hejsvejs mothafucking fejs :D

frida
Postat 2011-01-16 kl 05:59:05
Blogg: http://nattstad.se/aschenfrida

anna vad fan är det du säger? att en liten oskyldig bäbis är ett missfoster? där gick fan gränsen att gå på en liten bäbis som inte har nånting att säga, fyfan vilken äcklig människa du är, du kallar dom äckliga, men du verkar inte vara ett dugg bättre. dig skulle jag kunna nita om jag såg dig, usch fyfan du sitter där bakom datorn och tycker du är skit häftig som skriver sådär? men kan säga en sak "det du säger och katten skiter lägger vi i samma låda" att du går på mikaela är inte snällt, men att du går på en liten oskyldig bäbis,går gränsen, fyfan.. och en sak till är mikaela tjock? då behöver du glasögon. vad är det du vill få ut med att sitta oh kommentera sådär? du verkar ju ha nå fel in på psyket kanske?! jo det vore ett ställe för dig!! allt jag ville säga till dig...

Julia, mamma till Kate.
Postat 2011-01-16 kl 10:20:47
Blogg: http://juliadaniella.blogg.se/

svar till anna: Haha, mer patetisk människa får man nog leta efter. Om du nu tycker att bloggen är så hemsk, att Mikaela är så hemsk & att Kelly är så äcklig, varför ens kommentera. Hjälp, att du ens orkar slösa tid på denna bloggen då. Läs min iställer & kommentera elakt:) www.Juliadaniella.blogg.se

Anonym
Postat 2011-01-16 kl 10:51:07

När började du använda det för första gången ? var det inte lite pinsamt när du typ hade köpt det första gången å skulle visa din mamma ? eller var hon med när du köpte det ? lr frågade hon om du ville ha det ? ja vill jättegärna ha det , men jag vågar inte köpa det . typ vad mamma ska säga när ja kmr hem å köpt string . kan du inte ge några tips på hur man kan göra typ ?

tacksam för svar !

Aggehh
Postat 2011-01-16 kl 11:15:46

Ett tips, använd det inte hela tiden, det kan orsaka svamp och slidkatarr, tro mig, jag vet :/ inte kul, använd när d vill överaska KEvin eller när du inte vill att det ska synas under kläderna, men inte hela tiden, kram!

F (:
Postat 2011-01-16 kl 11:38:08

Hej! Jag undrar om du rider? Du ser ut som en riktig häst tjej! Har tyvär ingen blogg, men du kanske kan svara i ett inlägg :p



Kramar! / F(:

<3 <3

Jennifer
Postat 2011-01-16 kl 12:30:43
Blogg: http://jeennifeera.blogg.se/

Låter precis som mig det. Om man har jeans eller liknande är det snyggast med string annars knövlar det sig så mycket hehe.

Anna - Mitt liv som student
Postat 2011-01-16 kl 12:33:08
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Vet att du skrev att du inte vill säga något mer om överfallet, men undrar bara om du har fått några tips?

my
Postat 2011-01-16 kl 13:10:38

vilken sammanträffande mikaela, jag använder typ oxå alltid string.. tycker string är bättre än vanliga trosor, det är ju både snyggare och sexigare me string.. använder typ bara vanliga trosor när man har mens, precis som du.. annars använder man jag hotpants och string! vad är det för en jvla kommentar som anna har skrivit då? f*k you, anna!!

Anonym
Postat 2011-01-16 kl 13:53:30

Anna, det var nog den mest pinsamma kommentaren jag någonsin har läst. Tror verkligen inte du skulle klara av att säga det om du hade träffat henne, men bakom din skärm är du modig och tuff. Misslyckade människa.

Frida
Postat 2011-01-16 kl 14:02:50

...och kärleken bara svämmar över, Anna. Vad härligt med människor som sprider kärleksbudet överallt runt omkring sig.

Selmaaaa
Postat 2011-01-16 kl 14:57:48
Blogg: http://selmalabosnababe.blogg.se/

Till den dära Anna,



Din kommentar måste nog vara den patetiska kommentaren jag någonsin har läst!

Sen när då måste man vara smal för att ha string?

Du verkar jävligt avundsjuk på henne.

Mikaela fet? snällanån..



och att ingen bryr sig om hon har string eller inte?

vare inte nån som fråga om hon använde det eller?

jooo precis så var det, så alltså bryr nån sig och du oxå? för du var ju tvungen att kommentera..right?

Tess
Postat 2011-01-16 kl 15:12:59

Anna



om jag nånsin får reda på vem du är så kommer du ångra att din hora till mamma nånsin födde dig!!!



du är ett jävla äckel till missfoster och förtjänar inte att andas.



Hoppas du ej lever länge till.

Karmas a bitch

my
Postat 2011-01-16 kl 15:21:51

f**k you, anna!!

My
Postat 2011-01-16 kl 16:32:37
Blogg: http://mynko.blogg.se/

jag brukar sitta och läsa din blogg,

och då läser jag även komentarerna .

och jag blir så förbannad, när folk skriver fula saker .

ta inte åt dig,

för du är en fin stark mamma som jag tycker är underbar ( de jag läst genom bloggen )

Frida warberg
Postat 2011-01-16 kl 18:20:00
Blogg: http://fwarberg.blogg.se/

hahah exakt ! så äre haha :D

Michaela
Postat 2011-01-16 kl 18:31:39
Blogg: http://miikan.webblogg.se/

Vilken fin blogg du har!

Kolla gärna in på min :D

Kram!

erika.
Postat 2011-01-16 kl 19:51:25

Fyfan vad arg jag blev på Anna!

Tycker helt ärligt du ska anmäla eller något.

är du seriös anna ? hoppas du verkligen inte menar det, för jag är nu inte mikaela men, jag blev så arg på dig anna.. så jag orkade knappt läsa kommentaren!!



Mikaela är en stark & bra mamma!

Hon tycker om sin familj så låt henne va!

skriv snälla kommentarer eller gå!



Puss erika :) ♥

Edward
Postat 2011-01-16 kl 20:09:29

Horor som du har väl string? Måste du skaffa den här fuckin' bloggen som en ursäkt till din FUCKIN' unge?! Kan du inte bara dö, va?!



P.S. RISE AGAINST 4-EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym
Postat 2011-01-16 kl 23:06:26

string är fult! Hipster ska det va!

Tess
Postat 2011-01-16 kl 23:17:02
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Mina trosor syns inte genom byxorna. De heter seemless, alltså sömlösa. String förkastade jag när jag var runt 19 år. Ett riktigt idiotiskt påfund är vad det är.

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 18:21:17

HÅLLER HELT MED ANNA!!!!!!!!! HELT RÄTT!!!!!!!!!!!!!!

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 18:26:33

MEN OCH OM NÅGON FRÅGAR DIG?



Och du frågar varför folk hatar dig, trycker ner dig, säger saker till dig. Detta är anledning, du tänker inte på vad du säger, du bara vröker ut saker osv, när det är du som lägger ut på din maga bla, vem fan vill se din spruckna mage?!!!!



Och vem bryr sig om du har string, det har ju många, eller är du trög fattad Mikaela?



Du verkar liksom njuta och vara stolt över att du har string, när det är ingen annan som bryr sig? Din röv är inget att se ändå, bara massa jävla fett som hänger och dinglar fram och tillbaka!

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 18:33:54

Hallå vänta lite nu Mikaela!!!



Jag vet inte vad fan Kevin snackar om alltså? Har han kollat sig själv i spegeln? Han är ju som 3 dig, han är ju inte precis smal!XD Han är ju enormt fet!!XD

EM!
Postat 2011-01-17 kl 22:14:31
Blogg: http://thebillyj.blogg.se/

Hahaha, string är nog djävulens påfund åt kvinnan! det finns inget hemskare att ha på sej, det känns som det ska skära en på mitten och har man haft dom på sej en hel dag så gör det så jävla ont i röven när man ska ta av dom. hahaha det är min syn på string :p

Caroline
Postat 2011-01-19 kl 10:30:50
Blogg: http://laboolina.blogg.se/

Självklart ska du ha string om du trivs och tycker du är "läcker" i det! :). Själv har jag också hotpants och trivs i det och tycker jag är fin i det men jag har string ifall ma skulle behöva nån gång ;)

Kika gärna in på min blogg! Lycka till med allt!:) <3

Alva
Postat 2011-01-19 kl 13:05:04

Men för fan va töntigt! Vadå det finns väl ingen idal tjej som har string! Vem som hälst kan väl ha det!!

<3



Tomas
Postat 2011-02-17 kl 20:54:07

Herregud så härlig bild! : D Precis i min smak! Adda mig på msn vet jag: [email protected]

camilla
Postat 2011-04-25 kl 00:44:02
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag vill bli på körd av en bil armar och ben+

jag vill åxå bli sjuten åxå på

armar och ben

båda armar och båda bena

så att jag måsste åka

rullstol

hela livet

det är där för jag vill bli sjuten på båda 2 bena+ båda 2 armar åxå

camilla
Postat 2011-04-25 kl 00:46:24
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag vill bli på körd av en bil armar och ben+

jag vill åxå bli sjuten åxå på

armar och ben

båda armar och båda bena

så att jag måsste åka

rullstol

hela livet

det är där för jag vill bli sjuten på båda 2 bena+ båda 2 armar åxå

camilla
Postat 2011-04-25 kl 00:48:06
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag vill bli på körd av en bil armar och ben+

jag vill åxå bli sjuten åxå på

armar och ben

båda armar och båda bena

så att jag måsste åka

rullstol

hela livet

det är där för jag vill bli sjuten på båda 2 bena+ båda 2 armar åxå

camilla
Postat 2011-06-14 kl 09:06:39
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag vill bli på körd av en bil armar och ben+

jag vill åxå bli sjuten åxå på

armar och ben

båda ramar och båda bena

så att jag måsste åka

rullstol

hela livet

det är där för jag vill bli sjuten på båda 2 bena +båda2 armar åxå

camilla
Postat 2011-06-14 kl 09:08:59
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag vill bli på körd av en bil armar och ben+

jag vill åxå bli sjuten åxå på

armar och ben

båda ramar och båda bena

så att jag måsste åka

rullstol

hela livet

det är där för jag vill bli sjuten på båda 2 bena +båda2 armar åxå

Anonym
Postat 2014-03-30 kl 14:11:36

Hej jag tycker inte att det är något fel på att du använder string. Jag är en 13 snart 14 årig kille som använder trosor.

Ps. Jag är inte bög



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar