Shop till i drop i kista galleria.

Postat 2011-01-05 kl 20:56:30

sp_a0385 (MMS)

Shop till i drop i kista galleria.

mel
Postat 2011-01-05 kl 20:58:42

du är stark. glöm aldrig det. jag och många andra ser upp till dig. låt aldrig det negativa ta över för du är värd det mycket bättre. finns på min mail om du vill prata.

alicia
Postat 2011-01-05 kl 21:07:44
Blogg: http://inourfootsteps.blogg.se/

såg dej utanför rizzo haha

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 21:14:36

Kødde du? 125.000 lesere på din blogg! NICE! Ha en fin kveld, og ønske deg et Godt Nytt År! :D



Hilsen

Daniel Niazi

Clara
Postat 2011-01-05 kl 21:19:31

Heeejj!

Kan inte du visa vad du har köpt i ett inlägg??

Kram tjejen, du är grym!

Karro ;)
Postat 2011-01-05 kl 21:23:07
Blogg: http://bbejber.blogg.se/

Det var en del, visa i bloggen senare? :)



Om du är intresserad så har du nu chans att vara med och bli veckans blogg! :)



direkt länk:

http://bbejber.blogg.se/2011/january/tavling.html

Jonna
Postat 2011-01-05 kl 21:24:15

Asså varför fattar inte du? Kevin vill ju inte ha ett till barn med dig! Han vill ju att du ska göra abort! Han vill inte bli pappa till ännu ett till barn som du ska föda! Asså du är så jävla självisk o bara tänker på dig själv!! Jag vet arr de är du som bestämmer om hur du ska göra men du fattar ju inte ett jävla skit om du bara struntar i att Kevin vill bli pappa till ännu ett till barn nu. Tycker du ska tänka om!! Tänk lite på Kevin med! och tänk på Kelly! Du kommer ju inte ha tid att ge både kelly o de andra barnet tillräckligt med uppmärksamhet som små barn behöver!! För du måste ju tänka på skolan o sånt med för du måste ju klara att betygen för att kunna börja på gymnasie och sen ta studenten för att kunna skaffa jobb så du kan försörja Kelly!! Asså du är inte ett dugg smart! Du är bara egoistisk och osmart!!! Tänk om o tänk på Kelly o Kevin istället för bara dej själv!!!

karin
Postat 2011-01-05 kl 21:26:06

Hej! <33

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 21:29:55

Heej! Svara gärna i email eller på bloggen. Men nämn inte mitt namn...



Jag hade sex med min kille dagen efter nyår. Utan kondom! Men jag går på p-piller! Men jag tog p-pillret direkt efter sexet. Han kom i mig men jag börjar bli orolig för att bli gravid! Jag är bara 14 år och mina föräldrar skulle reagera starkt fast att dom vet att vi haft sex. MEn jag vill inte bli gravid! Nu har jag gått och tänkt att jag inte bör vara rädd! Men min mage kurrar, jagg oroar mig helatiden. Men kan jag vara säker på att jag inte är det? Eftersom jag har gått på p-piller i snart 2 månader! Måste väl ändå hjälpa va? Ska jag oroa mig eller inte!? Jag är jätterädd! Har inte pratat med någon eller så. Måste ha hjälp av nåogn som vet! Hur är det innan man känner att man är gravid? Är det något speciellt som händer?! SNÄLLA HÄLP

frida
Postat 2011-01-05 kl 21:30:18
Blogg: http://frukostapan.blogspot.com

Åh - vill med handla! skit sugen nu!

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 21:40:29

Hej.

Jag tycker att det är jätte gulligt med dig och din bebis, ville säga det till dig. och jag själv typ drömmer varje natt om att jag har fått barn och sånt. måste vara helt underbart att ha ett. Är fan avundsjuk på dig! :D

men jag undrar bara, måste du typ gå om i skolan om du är mammaledig,



blöh nu känns det bara som om jag snackar i cirklar, men hoppas allting går bra för dig i fortsättningen :D

puss :D <3

Lea och Lilly
Postat 2011-01-05 kl 21:43:24
Blogg: http://beingdisordered.blogspot.com/

Det är VÄLDIGT imponerande att du som är så ung klarar av att vara mamma! Lycka till med allt!



/Lilly

linda
Postat 2011-01-05 kl 22:01:51
Blogg: http://livetsommamma3pojkarenflicka.blogspot.com

jonna är du svartsjuk på mikaela låter så... ja mikaela du får gärna visa vad du köpt kram

Julia
Postat 2011-01-05 kl 22:05:03
Blogg: http://livetomjulia.blogg.se/

Åh, härligt med shopping! :)

ellie
Postat 2011-01-05 kl 22:15:00
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Härligt!

Malin
Postat 2011-01-05 kl 22:33:11

Hihi det är ju bra att du har barnvagnen så slipper du bära alla kassarna ;)

Anonym
Postat 2011-01-05 kl 22:40:11

Vi skulle ha åkt till Kista idag med familjen och jga bara KÄNDE PÅ MIG att du skulle vara där, men vi gjorte inte det :( Jag hade viljat ta en idolbild med dig!

EmMa
Postat 2011-01-05 kl 22:47:48

Hej, jag gillar din blogg och ser upp till dig!, jag tycker din bebis är jätte gullig och jag tycker faktiskt att du ska ha kvar ditt andra barn också, för det är en del av dig!, puss<3

Petra
Postat 2011-01-05 kl 23:03:51

Till Jonna som skriver högre upp!



Att kevin inte vill ha barn nu betyder inte att kevin inte vill ha barn med just henne!Sen tänker hon nog inte bara på sig själv utan även Kelly och kevin...



Vet en tjej som blev tvillingmamma då hon var lika gammal som Mikela är nu och tvillingarna är nu 1 år och hon går skola och klarar det väldigt bra! Inget säger att Mikeala måste gå skola nu utan hon kan faktiskt ta ett års mamma ledighet och sen börja skolan då barnen börjar på dagis! Att skjuta fram utbildning 1 år gör absolut inte någon skillnad!



elin!
Postat 2011-01-05 kl 23:06:33

lägg upp bilder på vad du shoppa? :D



bara så att du vet, du är grymt stark, så försök att aldrig tänka negativt!;))

Miss Juni
Postat 2011-01-06 kl 16:10:27
Blogg: http://www.metrobloggen.se/MissJuni

Hej M.

Jag hamnade på din blogg för några dagar sedan, efter att jag hittat den bland fb:s nomineringar till blog of the year. (Min sambo nominerade mej oxå dit.) ;o)

Mina 2 yngsta barn är i ålder med dej. Dotter född -94 & son -96. Jag kan inte låta bli att undra hur du ekonomiskt klarar av att köpa allt som följer med ett barn, blöjor, barnvagn, välling osv osv. Och samtidigt ha möjlighet att shoppa?! (Såg din bild på din imponerande samling klack-skor, så många skor har ju inte ens jag - som har en fast inkomst varje månad).

Lycka till, både med Kelly, Kevin & shoppandet! ;o)

Sandra
Postat 2011-01-07 kl 13:30:09
Blogg: http://minitjej.blogg.se/

Du shoppar mkt!

Fanny
Postat 2011-01-07 kl 20:29:54

Är det sant att du bor i Sollentuna? :)

Amy G.Tubtim
Postat 2011-01-09 kl 02:21:07

kan du lägga upp en bild på dig och kevin ? :) kram fin blogg



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar