Om Emelie

Postat 2011-01-09 kl 22:51:43


Har fått vissa "varningar" om Emelie. Jag tror inte hon är kåt efter uppmärksamhet som ni säger. Visst, hon kanske gillar synas, vad vet jag? Jag gillar tex. att sjunga och jag gillar visa det för andra. Men jag tror inte hon utnyttjar mig för att bli kändare. Vi har haft väldigt trevligt ihop, hon ber INTE om något som tex en länkning eller något i den stilen. Vi hade bara kul. Skrattade jätte mycket när vi dansade till låten "Från och med du" på dansgolvet! Och vi snackade heller inte så mycket om bloggen, det var helt vanligt kompis snack! Och vi kunde verkligen öppna oss för varandra, Kevin tyckte också det var väldigt trevligt!

Så ni kanske känner henne som Ämmi, men jag känner henne som Emelie. Och hon är jättesnäll och hon förtjänar inte heller elaka kommentarer!

Det är det jag har att säga om det :)
Peace

Mamma till en son vars far är alkoholist
Postat 2011-01-09 kl 23:32:35
Blogg: http://mammmmma.blogspot.com/

Ni ser ut att ha riktigt trevligt :)

Men du får väl inte dricka alkohol? Är du inte för ung för att köpa det på båten?

Mamma till en son vars far är alkoholist
Postat 2011-01-09 kl 23:36:59
Blogg: http://mammmmma.blogspot.com/

Ursäktar min första kommentar.. Ser ett par inlägg längre ner att det inte var alkohol du drack! :) Sorry!! Kom ju även på att du är gravid igen..hihi :)

21år & gravid med 3;an
Postat 2011-01-09 kl 23:40:50
Blogg: http://tinalindholm.blogg.se/

Ja jag hoppas du har rätt om henne och att du inte blir sårad på något vis.

sarah
Postat 2011-01-09 kl 23:45:03

Jag säger det här för att vara snäll: Du verkar inte vara den typen som ser något ont i någon utan litar på alla. Som du tex. skrev om den där läsaren som du berättade allt för och så spred hon vidare saker. Men det du behöver lära dig är att veta vilka som går att lita på och inte :)



Jag kan inte hindra dig från att umgås med vissa personer men jag säger bara att låt inte folk komma för nära till en början, vissa människor vet bara hur de ska bete sig för att verka trevliga osv.

Senare kanske det kommer fram att Emelie verkligen är en jättesnäll tjej och så men som sagt du har en stor blogg, tänk dig för! :)

emma
Postat 2011-01-09 kl 23:46:23
Blogg: http://emmaochpegasus.blogg.se/

vart åkte ni på kryssning :)?

Och ska du inte skaffa barnvakt ngn gång :)?

kram Emma

hanna
Postat 2011-01-09 kl 23:52:37

Du verkar verkligen som en extremt omtänksam och stark person. Skit i alla dumma kommentarer, jag vet att det är svårt jag skulle själv inte klara av dom. Men du känns verkligen som en person som inte bryr sig om kändisskapet du får med dej via bloggen. Om du fattar mig rätt nu, jag menar att du inte försöker provocera eller något för att bli mer känd utan bara blir snällare och snällare. Fortsätt göra precis som du gör och precis som du vill - det kommer du längst på.

Lycka till med allt!

Emma
Postat 2011-01-09 kl 23:59:04
Blogg: http://jonasochemma.blogg.se/

Måste säga att de är ganska kul att läsa alla som komenterar sånt du redan har förklarat i tidigare inlägg. Förstår om du bli trött på alla komentaer och allt. Speciellt komentarer som du readn har skrivit om innan. Men i vilket fall som. Hoppas du får en trevligt natt coh en bra morgondag =) Kram

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 00:04:29

Hon ber inte dig om länkningar eller något sådant men du ger henne uppmärksamhet som hon ville ha. Hon har alltid varit sån och du är inte den första hon gör så. Jag är inte avundsjuk på er, jag bryr mig inte om henne, utan om DIG. Du är så ung och har ett barn och har ett stort blogg, större än hennes och nu lär hon få de uppmärksamhet hon velat ha för att DU pratar om henne och länkar till henne. Ja, ska inte säga något mer. Jag tycker bara synd om dig som inte ser det. Men någongång så. Ha det bra.

Fanny
Postat 2011-01-10 kl 00:05:35

Hon ser jättesnäll ut :) kul att ni blev vänner :)

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 00:11:16

Jag känner också Emelie som Emelie och inte "Ämmi". Vi har gått i samma klass och i parallellklasser under mellan och hjögstadiet och um gicks väldigt mycket under en period. Nu har jag inte umgåtts med henne på några år men tyvärr så stämmer det nog att hon bara vill ha uppmärksamhet och bli "känd". Hon har alltid velat bli känd och gjort precis vad som helst för att få uppmärksamhet. På den tiden då vi umgicks ljög hon om allt från att ha tagit "abortpiller" som var lika stora som en knytnäve till vad hon hade ätit till lunch. Hon ljög om allt och trodde nog ofta på det själv. Mytoman. Tyvärr är hon nog inte det bästa umgänget man kan välja, speciellt inte om man själv är lite labil.

Saker och ting kan ju ha förändrats sen den tiden men av det hon visat i sin blogg verkar det vara samma gamla Emelie.

Menar absolut inte att hon är en dålig person eller så, tycker synd om henne. Men att som 21 åring låta den skiten man hamnat i gå ut över en 15 åring tycker jag inte är okej.

mr.x
Postat 2011-01-10 kl 00:54:20
Blogg: http://dagensskamt.blogspot.com

In på bloggen för att vara med http://dagensskamt.blogspot.com

--------------------------------------------

För att delta i tävlingen om 5 siimii's kommentera

Blogglänk

Hotmail:

För att delta i tävlingen om veckans blogg kommentera

Blogglänk:

Hotmail:

Kommer använda www.random.org för att utse vinnare i båda tävlingarna.

Båda tävlingarna startar 10de janurari och avslutas 16de januari.

MAX EN KOMMENTAR PER PERSON

sött av er om ni klickar EN varsin gång på en annons någonstans på min blogg för att sponsra till siimii så kommer det hända oftare

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 01:08:07
Blogg: http://ulrikatornvall.blogg.se/

Asso gud, jag beundrar dig något grymt! Sluta aldrig blogga! Jag önskar att jag var så stark som du när det gäller allt! Du är en toppenmamma och det ska du verkligen veta. Ta aldrig åt dig av idioter, de som klagar har inget att göra det vill bara ha uppmärksamhet, jag önskar dig all lycka :) kram

Nea
Postat 2011-01-10 kl 01:11:44

Alltså läs bloggen hon skrev juh i ett tidigare inlägg att det inte är alkohol!

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 02:09:40

Ska du behålla ditt andra barn? :)

mjau
Postat 2011-01-10 kl 03:37:02

fy fan, sista gången jag läser din blogg. söt dotter. kanske kollar in om några månader för att se hur mycket den där idioten hunnit manipulera dig! du fattar ju inte att hon är en TYPISKT exempel på en person som kan förstöra ditt liv. en alkolistbrud som vill ha publicitet. fattar du inte att hon utnyttjar dig för att kissie heter dig?

Linda
Postat 2011-01-10 kl 05:11:10

Har ni träffats en gång? Hahahaa. Och du "känner" henne. D märks verkligen att du är 15 år och naiv!

Tess
Postat 2011-01-10 kl 05:53:19

Men det var ju inte alkohol! Står i ett inlägg längre ner. Hoppas du hade roligt Mikaela, ser så ut iaf. :) Kram

Elisabet
Postat 2011-01-10 kl 08:36:26

Hoppas ni hade det jättetrevligt :)

Elisabet
Postat 2011-01-10 kl 08:52:50
Blogg: http://elli76a.blogg.se/

Du ser ut o haft superskoj på kryssen :)

Det ska man ha o man behöver inte förklara för andra hela tiden...

Sluta med det o skriv de du själv vill o skit i de dumma kommentarerna..



De mognar o växer upp någongång dom med förhoppningsvis!



KRAMIS

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 08:54:58
Blogg: http://emilyaskoglund.blogg.se/

Hon är ute efter uppmärksamhet, inget skämt!

Mathilda
Postat 2011-01-10 kl 09:44:37

Det är alkoholfritt. Som hon skrev i förra inlägget.

M
Postat 2011-01-10 kl 10:11:04

Även om hon nu verkade vara trevlig så ska du nog ta henne med en nypa salt. För varje inlägg du skriver om henne, desto mer uppmärksamhet får hon av dig, och det är förmodligen det hon är ute efter. Du börjar att bli en stor bloggare, och "Ämmi" har ju utnyttjat andras stora bloggar tidigare.



Och om du nu inte klarar av kritiken du får från människorna här i bloggen så borde du lägga ner. Skriv då endast dagbok istället. För du kan inte klaga på dina läsare om du skriver allt för privata saker om dig. Sen finns det såklart rötägg som vill hävda sig, men det är bara till att ignorera.



Lär dig att förstå att folk måste ha privatliv. Det börjar alltid tisslas och tasslas om man skriver ut allt för privata saker. Så du får faktiskt skylla dig själv då.

Sandra
Postat 2011-01-10 kl 10:22:57
Blogg: http://minitjej.blogg.se/

Hon är väl bara en kompis:)

FotografOliviaOlsson
Postat 2011-01-10 kl 11:10:54
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Svar till " Mamma till en som vars far är alkohlist"

Alltså de brukar finnas alkoholfria drinkar med?



Iaf så värkar ni haft de jättetrevligt :)

Och sen är hon väl med barn med?

fashioncorner by linda
Postat 2011-01-10 kl 11:16:31
Blogg: http://llinda.se

Hur tycker du du blir bemött i samhället som ung mamma? Bättre eller sämre än vad du trott? Har folk några fördommar?

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 11:35:02

Hej :)

Jag tkr Kelly är jätte söt & du är en bra mammma!

Ta åt dig det! :)

Jag bara undrar hur gammal är Emelie? :)

My
Postat 2011-01-10 kl 11:49:21
Blogg: http://mydarnell.blogg.se/

Om hon "mamma till en son vars far är alkolist" läser lite bättre så skulle hon se att du skrivit att du INTE drack alkohol i ett tidigare inlägg... herregud.



Bry dig inte om vad folk säger mikaela, enligt mig ska man alltid få en egen uppfattning om folk och inte gå på vad alla andra säger. Skit i vad alla säger. är hon snäll mot dig så är det så det är!

you go girl!

kissie har en bild
Postat 2011-01-10 kl 15:39:11

hej :D jag tänkte bara fråga? vet du om att Kissie.se har en bild på dej på sin blogg?

Eller har du gett henne lov till det??

kram :P

Emma
Postat 2011-01-10 kl 15:52:17

Du gör som du vill men jag skulle inte lita på henne eftersom jag vet folk som hon har huggit i ryggen. Men det är ditt val och jag tror att du vet vad du gör, men jag hoppas du är bered!

Twolssonsisters
Postat 2011-01-10 kl 16:37:58
Blogg: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Vilken fin sida du har:)



//Sofia

Tova
Postat 2011-01-10 kl 19:35:04

Jag säger det för att varna dej. Hon kan säker vara en snäll kompis, men i det här fallet ser det nog inte ut så. Tyvärr. Hon är ute efter uppmärksamhet och det är just det hon får nu.

Malin
Postat 2011-01-10 kl 22:03:22

Ang. föregående inlägg. Allt detta som folk kommenterar är helt oacceptabelt och jag förstår att det är tufft för dig. MEN, om det hjälper någonting, så tror jag faktiskt inte någon menar det de skriver. Förmodligen är de avundsjuka, har behov att hävda sig eller liknande. Kram

madelene
Postat 2011-01-11 kl 04:05:31

Ämmi- Emelie, är en jävligt bra tjej och hon säger vad hon tycker, hon är inte ute efter uppmärksamheten utan fred med andra bloggare, mm hon är as snäll , vet ni hur ja vet det ?

FÖR DET ÄR MIN KUSIN!!! kalla henne inte myttoman för ALLA ljuger och överdriver. det har du nog med gjort.

S
Postat 2011-01-11 kl 08:03:53

Hur gammal är emelie egentligen? Hon måste ju vara runt Kissies ålder, typ 20. Är det bara jag som tycker det är konstigt att en 20åring vill umgås med en 15åring. Mikaela se upp med henne, hon vill BARA ha uppmärksamhet, vi vet ju alla hur hon har betett sig emot Kissie. Om du inte ser upp så kanske det är dig hon hänger ut snart med massa privat information. Eftersom du redan varit med om en sådan sak tidigare med den där bloggläsaren så vet du hur det känns. Snälla tänk till.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar