Gamla pojkvänner

Postat 2011-01-24 kl 23:18:29

Min pojkvän nu heter ju Kevin och vi har ju Kelly tillsammans <3
Men jag tänkte berätta lite om gamla pojkvänner och hur jag träffade dom och så.


Jan - Träffade jag på hotellet i turkiet. När jag åkte hem så chattade vi bara och vi var ihop. Men det tog snabbt slut.

Noah - Träffade jag på min första språkresa men det tog slut lika snabbt som det börja.

Pablo - Träffade han genom min kompis Nadya xD Haha.. vi träffades några gånger men ja... vi var inte direkt "tillsammans"


Och resten är inte ens värda att nämna.. inte för att det är MÅNGA mer.. typ 1 till. Kan man säga.


Min pojkvän nu:

Kevin! Världens bästa kille. Och vi förlovar oss snart, den 14/2.
Och har underbara Kelly tillsammans!
Du är mitt sista förhållande!
Det är väl bra :) Att jag hittat min kille<3

Sara
Postat 2011-01-24 kl 23:20:57

hej mikaela hur går det med dina "bröstpiller" ? :) hoppas su svarar

ellie
Postat 2011-01-24 kl 23:24:39
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Lucky you!

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-01-24 kl 23:26:22
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Naiv, dramatisk... precis som man ska vara i din ålder. Sött. :)

Klara
Postat 2011-01-24 kl 23:26:29

Snälla mikaela!! Svara på hur gammal jan är!! Puss

Du e världens bästa mamma!!

manda
Postat 2011-01-24 kl 23:34:07
Blogg: http://baraenmandaa.blogg.se/

hoppas det håller då :)

Anonym
Postat 2011-01-24 kl 23:35:46

Snälla mooogna!!! ORKA SKRIVA OM DINA GAMLA FÖRHÅLLANDEN & LÄGGA UPP PUSSBILD PÅ ETT GAMMALT RAGG???? SHIT, DU ÄR EN MAMMA??

Frida
Postat 2011-01-24 kl 23:50:35
Blogg: http://chafrida.blogg.se/

Hur gammal är den där Pablo egentligen? Tänder du på pedofiler?

moa
Postat 2011-01-25 kl 05:50:08

han pablo ser ut att vara väldigt gammal? ;o

Anonym
Postat 2011-01-25 kl 06:07:45

Anledningen till att jag inte tror på att man inte kan hitta kärleken vid 14 års ålder är för att det finns en del i hjärnan som heter pannloben den delen MÅSTE växa klart innan man kan se på livet ur en vuxens. Din del har inte växt klart för att du har inte fyllt 25 år än så det har inte Kevins heller vilket betyder att man inte är redo för nåt seriöst som en förlovning. Jag tycker verkligen att du borde tänka efter... och jag tänker verkligen inte säga att du är en förebild.... för det är du DEFINITIVT INTE...

Fanny
Postat 2011-01-25 kl 06:39:50

Var åkte du n

Lotta
Postat 2011-01-25 kl 07:28:05

Förlåt Michaela men jag vill inte låta taskig på nåt sätt eller så men jag tror inte att detta är ditt sista förhållande. Jag hoppas ju det förstås men du är så ung än och när man är så ung så brukar det inte hålla i längden. Förlåt om jag sårar dig men det är inte meningen. Lycka till =)

jonna
Postat 2011-01-25 kl 08:05:36
Blogg: http://everlay.blogg.se/

Jag kan inte tänka mig vad svårt det måste vara att vara 15 år och vara mamma.. Jag är själv 15 och skulle aldrig ha tid med ett barn, men du gör ett bra jobb! stå på dig :)

josefine
Postat 2011-01-25 kl 08:46:45
Blogg: http://joseffinedjur.blogg.se/

hoppas du har dte bra med kevin :D

Terese
Postat 2011-01-25 kl 09:17:22
Blogg: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

men du är ju bara 15, inte kan du hunnit med så många seriösa förhållanden :O?

Tina
Postat 2011-01-25 kl 09:21:12

Alla som sitter här och säger att det inte kommer hålla kan lägga ner. Jag är idag 24 år och har varit tillsammans med min man sen jag va 13 år. Vi har alltså(för er som är för tröga för att räkna) varit tillsammans i 11 år. Vi fick en son när jag va 15 och vi förlovade oss när jag va 15. Vi fick en dotter när jag va 18 och gifte oss när jag va 21. Nu väntar vi vårat tredje barn i april.



Lyssna inte på vad dom säger Mikaela vill man att något ska bli bra så ser man till att det fungerar. Alla förhållanden har det upp och ner ibland särskilt när barn är med i bilden för man har inte samma tid för varandra längre men det viktigaste är att sätta sig ner och prata så fort man känner att något är fel!



lycka till =)

Anonym
Postat 2011-01-25 kl 09:43:25

Lilla gumman? Vad håller du på med?

När man valt att skaffa sig ett fast förhållande och dessutom skaffat barn, då SLÄPPER man allt annat som varit omkring, om det är rätt såklart! Du verkar inte ha gjort det, och jag tycker det är riktigt lågt av dig att sätta ut hångelbilder med någon gubbe när du har barn och dessutom är tillsammans med pappan till barnet. Det är itne så konstigt att det går dåligt i ert förhållande och jag är till 100% säker på att det inte kommer hålla, och det är itne tack vare Kevin, utan DIG! Skärp till dig och väx upp, för det var väl det du ville? Du är defenitivt inte på god väg.

Anonym
Postat 2011-01-25 kl 10:41:49

Man kan faktiskt hitta sin "rätte" när man bara är 15 år. Jag vet vänner till familjen som träffats då och idag är det 50 år och fortfarande tillsammans. Känner dem som varit 16-18 när de träffades och som är runt 40-50 år idag och fortfarande ihop. Så visst går det! :)

Emelie - 19år och tvåbarnsmamma!
Postat 2011-01-25 kl 10:46:20
Blogg: http://mammatillebbaa.blogg.se/

Du kommer nog få pussa många grodor innan du hittar den rätta. Kevin kanske känns rätt nu men jag tror INTE att ni kommer vara ihop livet ut.

Charina
Postat 2011-01-25 kl 11:04:50
Blogg: http://theasylum.blogg.se/

Som sagt, många förhållande håller inte hela livet när man blir ihop i eran ålder, eller ja, ni har varit tillsammans ett tag nu, men det betyder ju inte att ni kommer att ha varandra för alltid. Du är ju inte vuxen än, vuxen blir man vid 25 årsåldern då hjärnan är färdigutvecklad.



Sen att folk säger att ni inte kan förlova er tycker jag är fel, själv är jag 17 och min pojkvän 19 och vi ska ju förlova oss snart, dock måste man vara lite realistiskt och inse att förhållande som börjar i våran ålder håller nästan aldrig i mer än 2-4 år.



Men jag hoppas att ni håller ihop ett bra tag till!

n
Postat 2011-01-25 kl 12:42:56

Skulle bli förbannad om jag var Kevin, sitta o skriva om gamla ex när man är i ett förhållande r respektlöst.

L..
Postat 2011-01-25 kl 13:02:46

Barn ska inte ha barn, och barn ska inte börja planera bröllop förrän de ens är myndiga :)

Laura
Postat 2011-01-25 kl 13:15:21
Blogg: http://lallolaura.blogg.se/

man kan vist hitta kärleken i unga år jag hadde precis fyllt 15 då jag blev tillsamans med min man,, japp vi är gifta än och har två härliga bran,, kämpa på och tropå kärleken

my
Postat 2011-01-25 kl 13:26:02

jag hoppas du och kevin kommer vara tillsammans, livet ut.. om det kommer att hålla så länge <3

jennifer
Postat 2011-01-25 kl 14:19:43
Blogg: http://whenloveandhatecollide.blogg.se/

skit i vad folk tycker. publicera inte ens deras kommentarer hjärtat. du är stark som valde att behålla din älskade bebis och ni ska ha en medalj som nu tar tag i förhållandet när ni har barn tillsammans. heja heja

Anonym
Postat 2011-01-25 kl 14:39:25

http://sanningenomlivet.blogg.se/ <----- tårar rinner när man läser den.

Jasmine
Postat 2011-01-25 kl 15:22:04

Jag fattar inte heller varför du lägger upp bilder på ett gammalt ragg och skriver om dina gamla förhållanden!?

Du är visst bara 15 och jag var säkert lika omogen som du när jag var i den åldern, men det känns så fel att du tar ditt förhållande med Kevin så seriöst och något annat som känns fel är du har barn, du är alldeles för omogen, sorry. Jag gjorde ett stort misstag när jag klickade fram mig till din blogg och jag lovar mig själv att Aldrig göra det misstaget igen.

Nico
Postat 2011-01-25 kl 15:27:20

Slampigt.

lina
Postat 2011-01-25 kl 15:32:29

förhoppningsvis slipper du tillbringa resten av ditt liv med kevin HAHAHAH xD

Thaura*
Postat 2011-01-25 kl 15:42:19
Blogg: http://croftsoft.blogg.se/

Naaawww....va gulligt! :) Jag gjorde oxå listor över mina killar när jag var sådär 15 år, hihi :) Men jag gjorde det i dagboken, för när jag var så gammal fanns det inget som hette bloggar (tyvärr)



Och strunt i vad de andra skriver om att du och Kevin inte kommer hålla ihop i framtiden. Det är ju nu som gäller :)

Cecilia
Postat 2011-01-25 kl 15:42:23
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Kanske inte sådär jättekul att du lägger ut bilder på dig och ditt ex..? Okej, du skriver ett inlägg om dina ex (vilket också känns lite konstigt) men att lägga ut bilder där ni pussas?! Om jag hade sett att min kille hade nå bilder på honom och nåt ex kvar på mobilen eller datorn hade jag INTE blivit glad. Tror inte det känns sådär jättekul för Kevin att se att du lägger ut det på din blogg.



Sen det där om att det här är ditt sista förhållande. Alla säger att det inte kommer hända, det klart det kan hända men chansen är nog däremot inte så stor att man är med någon man blev tillsammans med när man var 14, livet ut.

julia
Postat 2011-01-25 kl 16:02:01

Varför ska alla säga att det inte kommer hålla? Det beror helt på hur man är som person, bara för era förhållanden inte höll betyder inte det att mikaelas och kevins inte kommer göra det. Alla har olika målsättningar i livet, och alla vill inte ha en massa killar bakom sig, utan vill vara med en speciell person. En del är mognare och så..det är bara att inse att alla är olika.

hanna
Postat 2011-01-25 kl 16:48:56
Blogg: http://ssundqvisthhanna.blogg.se/

oj vad mysigt med förlovning, skit i alla dumma komentarer ! endast ni själva vet vad som är rätt, klarar ni ett barn klarar ni det också herregud. sjukt kul att följa din blogg eftersom att vi är lika gamla, och våra liv skiljer sig helt sjukt mycket. stå på dej tjejen ! och kolla in på min blogg så hoppas jag på ett svat, har du någon msn och känner för att prata. [email protected]



kram hanna !

Natalie
Postat 2011-01-25 kl 17:10:10

Den där Pablo ser mycket äldre ut än dig , :P

Hannah
Postat 2011-01-25 kl 17:35:16
Blogg: http://kaffekick.blogg.se/

Va tycker Kevin om att du lägger upp pussbilder på gammla x????

Sara
Postat 2011-01-25 kl 18:21:58

Härligt att du 'hitttat rätt' nu :D grattis i förskott till förlovningen! <3

Tess
Postat 2011-01-25 kl 18:51:15

Finns faktiskt många som har träffats när dom var 14-16år och sedan varit tillsammans väldigt länge.

så sluta säg att det inte kommer hålla!



vadå, så om jag är 30år och träffar en kille så kommer (måste!?) jag vara tillsammans med honom resten av livet bara för att jag är mogen för det!?



Förhållanden bygger inte på ålder, mognad eller utseende utan på personkemi och känslor.



Antingen så håller det eller så håller det inte, så enkelt är det, låt framtiden visa det och sluta leka att ni kan se in i framtiden!

Vem är det som behöver mogna och hålla käften här?

jo ni idioter som kommenterar så dumt!



Världen kanske går under 2012 så då kanske dom är tillsammans för alltid..?



Carolina
Postat 2011-01-25 kl 18:52:05

Då är dem knappast pojkvänner om ni inte var ihop mer än det du beskriver? Snarare flörter...

Mrs Bernhardsson
Postat 2011-01-25 kl 19:03:16
Blogg: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Jag vill börja med att säga att du är nog jätte duktig med din tjej. låt igen säga något annat. Vill bara påpeka lite om ditt inlägg. Att skriva ut som sina gamla pojkväner är ju inte allt för moget och inte så snällt mot din kille du har nu. Glöm de gamla och gå satsa på de du har nu.

Karoliina.S
Postat 2011-01-25 kl 20:38:07
Blogg: http://sinipilvi.blogg.se/

Åh, det 14 februari har jag och min kille varit förlovade i två år! :D

en som undrar.
Postat 2011-01-25 kl 21:42:36

Hur ser magen och benen och sånt ut nu efter graviditeten och allt. Ser det ut som tidigare eller är det "hängigare" och någe bristningar och sånt?

Josse
Postat 2011-01-26 kl 09:24:55

Jösses vad negativa man kan vara.. en förlovning är något fint, en symbol att man verkligen älskar och vill vill vara med varandra..det är inget bindande, det går faktiskt att bryta en förlovning för er som inte visste det ;)..Så vadå, innan man fyller 25 så är man helt pantad och fattar ingenting.. men på sin 25 års dag så förstår man helt plötsligt allt, förstår sig på livet m.m.? Det finns MÅNGA 25 åringar som inte har speciellt mycket innanför pannbenet kan jag lova dig ;) Snälla..



Låt henne vara..försök att vara glada för hennes skull, inget fel att förlova sig om båda vill?hallå eller

Carro
Postat 2011-01-26 kl 10:29:43
Blogg: http://carroscaroline.blogg.se/

Åh vad folk ska vara negativa! Jag blev tillsammans med min pojkvän när vi var 15. När vi var 16 eller 17 förlovade vi oss. När vi var 19 flyttade vi ihop. Idag är vi 23 och har varit ihop i 8 år. Det jag vill ha sagt är att självklart kan man hitta rätt kille när man är så ung? Det kanske är ovanligt, men det finns! Nu väntar vi vårat första barn som har beräknad ankomst om 28 dagar. Lycka till! :)

johanna
Postat 2011-01-26 kl 13:06:56

vad säger Kevin om att du bloggar om dina ex?

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 13:57:21

bajsa pårej -.-

A
Postat 2011-01-26 kl 16:44:14

hur gammal e han du står med på sista sidan?? ;o <3

Navak
Postat 2011-01-27 kl 16:46:04
Blogg: http://navak.blogg.se/

vem är det med blåa kepsen?

Glassgubbe
Postat 2011-01-27 kl 17:22:39
Blogg: http://glassgubbe.blogg.se/

Glassgubbe tycker det är härligt att du tror på kärleken. Glassgubbe vill ändå påminna dig om att inte glömma bort Kevins känslor under resans gång, It tycker det är respektlöst att ladda upp bilder på ex.



MVH

Jasmine
Postat 2011-01-28 kl 05:04:40





Era gråa råttor!! ni trackar tjejen som om det var ni som var 15, undra vilka det är som behöver mogna!!

JenniferNilsmark
Postat 2011-01-28 kl 22:01:39
Blogg: http://nilsmarken.blogg.se/

kul att du hittat kärleken, men är de inte lite tidigt att förlova sig? :) Du är en förebild, för oss alla!

mira
Postat 2011-01-29 kl 12:12:30

Asså gulligt bra att du hittade din kille mekaila ni e ett famjl nu



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar