Fick hem underkläder från dalala.se

Postat 2011-01-15 kl 19:00:57

Fick hem en present, underkläder från www.dalala.se , dom skrev att det skulle vara fint till alla hjärtans dag :) Därför fick jag röda underkläder!
tack så jätte mycket !<3

cissy
Postat 2011-01-15 kl 19:04:17

ååå fina <3

Maroshka!
Postat 2011-01-15 kl 19:04:20
Blogg: http://elakaclownen.blogg.se/

Besök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :DBesök min blogg den handlar inte om Miley Cyrus :D :D

kurdisk muslimsk tjej <3
Postat 2011-01-15 kl 19:09:24
Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

jag tycker bilderna e skämmiga ! Alltså visst e underkläderna fina men dem borde vara med sina män och inte visa kroppen för världen.

Hanna
Postat 2011-01-15 kl 19:24:56

Fick du dom som e på bilderna?

Trublarn
Postat 2011-01-15 kl 19:27:18

Så självklart att dem har betalat dig för reklamen :P

Emelie
Postat 2011-01-15 kl 19:31:01
Blogg: http://ammis.se

Du ska inte skämas gumman! <3 Du vet att du kan prata med mig om du vill <3

Alex
Postat 2011-01-15 kl 19:45:01
Blogg: http://xpsychocutie.blogg.se/

Hoppas du inte använder sånna underkläder som på den första bilden :O Du e ju bara 15 typ som min lilla syster :O Fast man mognar ju i olika tackt :P

v i k t o r i a
Postat 2011-01-15 kl 19:45:14
Blogg: http://vikzan.blogg.se/

alltså.. är du inte lite för ung för såna där underkläder? :o

Anonym
Postat 2011-01-15 kl 19:50:21

Jag hoppas VERKLIGEN inte att du tänker använda de där.



Du är fjorton år ffs!

Tess
Postat 2011-01-15 kl 20:07:43
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Ser ganska obekväma ut :-/ Var ett tag sedan jag slutade med string och spets på trosor. Min sambo tycker jag är snygg i "vanliga" trosor :-) Fast har dem för att de är bekväma förstås.

REBECCA
Postat 2011-01-15 kl 20:09:38
Blogg: http://ohmycarotte.blogg.se/

va kul! alltid lika underbart med nya snygga underkläder! så tjejigt, men såå kul!

O...M...G...
Postat 2011-01-15 kl 20:33:56

Snälla nej, du skojar! Kul att du köper "sexiga" underkläder, men det är inte de man vill veta ^^ Underar mer hur det går med ditt lilla barn!

Sara
Postat 2011-01-15 kl 20:54:58

Men är det där något som en 15åring ska bära? :o Porrkläder ju...

Anonym
Postat 2011-01-15 kl 21:11:49

Vilka fick du hem, dom två på bilden ? :)

Felicia
Postat 2011-01-15 kl 21:25:08
Blogg: http://nattstad.se/fsvedberg

Såg dig och Kevin i Kista igår, tror jag att det var. Jobbade så kunde inte komma fram, men fick ett smile på läpparna iallafall. Du är så himla stark Mikaela!!

Hanna
Postat 2011-01-15 kl 21:36:51

Den dagen känns lååååååååååångt borta. Se till att köpa stooooora kådisar om du ska sexa tilll dig för din ev pojkvän

Leona
Postat 2011-01-15 kl 21:38:40

Haha, använder du såna dära underkläder(string typ..) ;)

coco
Postat 2011-01-15 kl 22:02:15

Osmakliga underkläder. Speciellt den första? Okej om man vill attrahera sin partner men srsly..? Detdär till en 15 åring? haha wtf. Jag sku aldrig ha på mej ngt sånt alls. Yff osmakliga helt rnkelt. Bara min åsikt lixom. Jag har inget emot dej, bara de jävligt gräsliga underkläderna.



Om din pojkvän nu tänder på dom och om du nu ska använda dom.. Använd kondom! :D

Jennifer
Postat 2011-01-15 kl 22:03:54
Blogg: http://justjenn.blogg.se/

Åå va nice! :) <3

Jennifer H
Postat 2011-01-15 kl 22:26:15

den som inte skulle kunna ha på sig sånt ljuuger! det är väl inget fel med dom om man bara visar dom för sin pojkvän herregud, låt tjejen vara och sluta ta in hennes dotter i bilden hela jävla tiden. och ge henne inte order om vad hon ska använda.. tänk om du skulle ha en blogg och någon skulle kommentera så om dig! ni som inte tycker om hennes blogg kan väl dra åt helvete och sluta läsa den. kommentera med ett grattis eller kommentera inte alls, till er som tror att ni är änglar och inte gör något alls!

Jonte
Postat 2011-01-15 kl 22:32:46

Såg att du skull fixa pattarna, funkar det med denna 'sexy' modell ändå. Hel seriöst har du redan slutat amma ?

Sara
Postat 2011-01-15 kl 23:05:12

Vad snygga ;)

stella
Postat 2011-01-15 kl 23:35:54
Blogg: http://stellabellabus.blogg.se/

Använder du string? undra bara för alltså ta inte illa upp nu men du ser inte ut som en "sån" tjej som använder det asså det är absolut inte illa menat hoppas du inte tar det som det<3

godnatt puss o kram

<3

/stellisbellisen

Anonym
Postat 2011-01-15 kl 23:48:41

Använd kondom nästa gång du är fortfarande liten, dessa underkläder är de fulaste jag sett!

M
Postat 2011-01-16 kl 00:25:00
Blogg: http://trolltygensgalenskap.bloggplatsen.se

Vet du vad Mikaela! Jag blir riktigt ledsen och bestört över hela din situation. Du har ett litet barn, men det innebär inte att du är vuxen och har mognaden att tänka på gränssättning och konsekvenser av ogenomtänkta handlingar. Var finns dina föräldrar i allt detta? Jag har själv en femtonåring, och allvarligt.... jag skulle ALDRIG låta mitt barn exploatera sig själv så som du gör, och även gör mot din dotter. Självklart så älskar du Kelly, det tvivlar jag inte på, men av allt som jag läser så får jag känslan av att du egentligen inte är redo att ha ansvaret för ett spädbarn.



Dessa underkläder anser inte jag är passande för en femtonåring, och än en gång så frågar jag mig... Tycker dina föräldrar att detta är okej? Jag känner ett stort obehag över att du inte har någon inre tillgång till integritet och gränssättning...



Och när jag läser alla dessa kommentarer så ligger medelåldern på ca 14 år..



Du har blivit mamma och det är redan gjort, men både för dig och ditt barn så skulle jag nog tycka att du borde få komma till ett "mödrahem" där du får hjälp med att ta det enorma stora ansvaret som krävs för att just ta hand om ett barn.. Din dotter är absolut värd att få en bra start i livet där det finns mycket hjälpinsatser..



Jag är uppriktigt orolig över både dig och din dotter...

Lina
Postat 2011-01-16 kl 08:52:43
Blogg: http://rocktroll.blogg

Väldigt opassande underkläder till en 15 åring i mitt tycke :O

Till inlägget M
Postat 2011-01-16 kl 09:26:24

Tack för att du skrev nåt vettigt bland övriga småbarns kommentarer...... Jag blir mörkrädd när min tonårsdotter visade mi denna blogg häromdagen . Tyvärr Mikaela så tror jag du behöver professionell hjälp för att ta hand om livet , du är mamma om du inte förstått det. Vart är Kelly när du verkar lalla runt hela dagarna. Ring kommunen och be om hjälp!!! Skulle aldrig tillåta mina döttrar att vika ut sitt liv på detta sätt.

E
Postat 2011-01-16 kl 13:12:49

Gud vad människor ska klaga över henne för hon lägger upp sådana underkläder, det är hennes liv, hon har fött barn som 14 åring dvs hon är mer mogen ään en vanlig 14 åring, lämna hennes ålder i fred. Fattar inte vad problemet är, låt henne leva sitt liv precis som hon vill. Vi lever 2011 talet inte 60talet. Även om hon är 15 så behöver det inte betyda att man inte kan ha sådana underkläder, hon har ett barn o en pojkvän, guuud asssåååå



Mikaela jag tycker verkligen inte du ska bry dig vad folk skriver och säger ta på dig vad fan du vill och bry dig inte om dessaa bittra människorna.. personlin´gen tror jag inte att alla dessa läsare är enbart 14 åringar som en bitterkvinna skrev längre upp....



MIKAELA DU ÄR EN COOL TJEJ FORTSÄTT MED DET OCH LÅT INTE BITTRA MÄNNISKOR FÅ PÅVERKA DIG NEGATIVT ÄVEN OM DU ENDAST ÄR 15..

Hanna
Postat 2011-01-16 kl 16:37:30
Blogg: http://meniee.blogg.se/

Hej heeeeeeeeeeej :P Kan inte du visa din "fina underkläders samling" igen? Skulle vara jätte snällt av dej.. Jag e lite som du, unerkläder e kuul! Höhö... Fast jag har inte string o sånt, e bara 13 år. Men snälla visa din underkläders samling! <3 kram till kelly, kevin och dej!

johanna
Postat 2011-01-16 kl 19:39:22

fick du dom på bilden eller? :)

erika.
Postat 2011-01-16 kl 19:41:11

hon får väl ha det om hon vill ? ..

ska ni bestämma vad hon ska ha för underkläder?



alla är olika!

hoppas du inte ska ha det dära på bilden ? du är bara 15 år.

Vad är det för skitsnack?!



Sluta!

maja
Postat 2011-01-16 kl 21:05:14

Varför är alla sååååååå himla emot detta!!!!!!???



HALLÅ!!!!! det är bara ett par underkläder:S Alla som klagar SLUTA dom flesta har faktiskt string... om ni inte visste så är det en vanliiig sak :@ alla som säger att det e fel att lägga ut bilder på underkläderna kan bara stänga sin mun för att det e typ inte hon som fotas i dom :s



P.s micaah deom med hjärtan ärr såååååååååååååååååå söta.. var får du tag på såna ?§

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 14:08:48

det står på sidan att de kommer från www.dalala.se



DEM ÄR VERKLIGEN SKIT SNYGGA

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 16:14:29

Gud va sexiga ;) WOOOW SÄGER JAG BARA

´Sara
Postat 2011-01-17 kl 16:15:36

Skulle vara kul med lite tävlingar därifrån?

Anonym
Postat 2011-01-17 kl 18:43:37

HAHA, ska du ha på dig dom dära? Ditt fett kommer ju hänga utanför lilla du!!!!XDXD Eller snarare stora duXD!

erika.
Postat 2011-01-18 kl 17:22:43

förresten KANSKE det inte är dom på bilden!



TÄNK ER FÖR NÄSTA GÅNG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni kan såra HENNE! -.-'''



Kram på er mikaela <3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar