Dille på Hms underkläder..

Postat 2011-01-26 kl 19:54:26


När jag är och shoppar så kan jag inte hålla mig borta från HMS underklädes avdelning.. Och jag kan inte låta bli att köpa heller.
Men varför ska deras underkläder vara så himla snygga?!

annsoh
Postat 2011-01-26 kl 20:08:33
Blogg: http://annsoh.blogg.se/

Sv: Gud så snyggt! & ja jag håller med mig! man vill bara köpa allting! :D

Esseye
Postat 2011-01-26 kl 20:09:19
Blogg: http://esseys.blogg.se/

När ska du svara på frågorna i "Bloggsvar?" =)<3

Fotograf Jessica
Postat 2011-01-26 kl 20:11:16
Blogg: http://jlfoto.nu

Vill du lotta ut en bloggdesign på din blogg?

Jag designar och du får lotta ut till någon.. braa?

Luucy
Postat 2011-01-26 kl 20:16:34
Blogg: http://luucylouise.blogg.se/

Alltid kul att köpa nya underkläder!

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 20:38:49

HAHAXD ska du ha på dig den? Men allt ditt fett på magen osv då??? Ska du pressa in det i troserna eller vadå? DU ÄR INTE SMAL MIKAELA!!!

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 20:43:50
Blogg: http://natalien.webblogg.se/

älskar deras underkläder, dom har dom bästa!

ellie
Postat 2011-01-26 kl 20:59:36
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Deras spetstrosor är sjukt obekväma :/

Cecilia
Postat 2011-01-26 kl 21:04:01
Blogg: http://onedayyouwillsee.blogg.se/

Du ska va glad :P Jag älskar oxå HMs underkläder, så köper alltid en massa i Stockholm. Själv bor ja på Gotland, och här är HMs underkläder inget att ha...

Hanniz
Postat 2011-01-26 kl 21:24:13
Blogg: http://kaffekick.blogg.se/

Vill inte veta va du har för underkläder...gillar dock texten om hur du känner för Kelly!

Mimmi
Postat 2011-01-26 kl 21:26:58
Blogg: http://www.nattstad.se/MariaMimmi

kika in i bloggen gumman <3

Tess
Postat 2011-01-26 kl 21:32:05
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

H&M har snygga bekväma kalsonger! Tjejunderkläderna är tyvärr oftast obekväma saker som nästan skriker "objekt" :-S

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 21:34:37

men du e ju så ung gumman

Ms M
Postat 2011-01-26 kl 22:18:48

Blev så jävla arg när ja läste den riktigt elaka komentaren om att underkläderna inte skulle passa dig!!!! Så jävla omoget personen som skrivit har säkert riktigt dåligt självförtroende som kan stå och säga att någon e tjock de gör mig så förmanad! Du e inte tjock du e fin som du e , och om man nu känner att man vill gå ner lite i vikt kan dem ju själv försöka få tid att träna när man har en bebis! Ja tror på dig och jag är fagottens större än dig men jag känner mig fin ändå de gäller bara att tro på dig själv och de vet ja att du klarar :)<3

Tess
Postat 2011-01-26 kl 22:19:20

Fega anonym jävel



Mikaela är visst smal din jävla idiot!



du har fan en helt förvrängd syn på världen!

hoppas du anorexiar ihjäl dig ditt pucko!

(fast troligen så är det väl du som är ett fetto!)

Nadja
Postat 2011-01-26 kl 22:34:47
Blogg: http://nadjas.se

Jättefint! :)

diana
Postat 2011-01-26 kl 22:35:47

Vad glad att du kan ha deras underkläder, speciellt bhar, hade kunnat göra näst intill för att ha en snygg bh... Går tyvärr inte och hitta jätte snygga till f/g kupa så det jag menar va glad över dom bröst du har!

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 22:41:45

fan asså du e bara 15 år hur fan kan du ha jävla horkläder kan du inte vänta tills du e 18 eller? fan inte konstigt att du blev våldtagen du typ skriker "vålta mej" :S Fan asså shit underkläder är inget man ska visa förens man e 18 !! fan försätt då jävla horbarn, du kan väl lika gärna ta kort på din jävla dotters fitta och lägga ut, föresten så har du väl redan tagit kort! Fan låt min pojkvän va ifred! fan ta livet av dej jävla fetto! Du borde ta åt dej och inte tro att du e så jävla snygg-.-" Fan jävla pervo du onanerade säkert redan när du var 5. fan tappa oskulden när man e 12 hur fan tänker du egenligen?? :S haha va har du för storlek på trosan till din bullfitta? 42-45? dom är säkert försmå också!

Anonym
Postat 2011-01-26 kl 23:46:20

Ärligt, du är ett barn. Barn ska inte ha sådana underkläder, tycker jag.



Annars älskar jag H&Ms underkläder.

julia
Postat 2011-01-27 kl 01:35:18

Haha kommentaren två steg upp från min, så patetisk och dåligt stavat xD Vad var poängen med den? Sen kan ju alla sluta klaga på att hon köper fina underkläder, hon är 15, alltså byxmyndig, jag ser inget fel i och ha fina underkläder, varför skulle det vara fel? Har man fina underkläder känner man sig fin, har inget med å göra att hon vill visa upp sig i bara detdär för världen, hon vill vara fin under- något som ALLA vill. Jävla puckon, anonyma puckon dessutom.

julia
Postat 2011-01-27 kl 01:37:03
Blogg: http://detarjulia.devote.se

Har den där i beige, samt dem "vanliga" trosorna som hör till, string är så oskönt. :P

Fia 26, mamma till W
Postat 2011-01-27 kl 08:28:17

Nu tycker jag att vissa av er går lite väl långt. Ni är så jävla fega och osäkra så ni måste ha Mikaela att hacka på. Skärp er för fan!!! Mikaela är verkligen inte tjock. Jag är det däremot och skulle när som helst använda sådana underkläder M köpt. Är väl inte förbjudet att använda sexiga underkläder fast man e tjock? Min man älskar iaf mina former och att jag klär mig fint.

Mikaela, försök att inte lyssna på deras elaka kommentarer, är bara avundsjuka jävlar hela bunten. Du är den bästa mamma Kelly kan ha. Kämpa på gumman!

Anonym
Postat 2011-01-27 kl 08:47:15

snälla lägg inte ut bilder på dina underkläder det ser fel ut!!

josssaaan
Postat 2011-01-27 kl 08:53:25
Blogg: http://kaptenbob.blogg.se/

men helt jävla seriöst! jag blir så galet arg och frustrerad när jag läser anonyma kommentar. visst ni får väl ha eran åsikt, men då kan ni la fan stå för vilka ni är? åååh dumma jävla puckon är vad ni är. sluta klaga för jag tror inte att ni hade klarat allt det micah går igenom. så håll käften om det inte är något viktigt ni har att säga. tack och hej!

Maria
Postat 2011-01-27 kl 09:33:44

Håller fullständigt med personen "anonym" ovan. Du är bara ett barn och så går du och köper horkläder, va fan e du helt sjuk i huvudet eller? Väx upp för fan och ta hand om din dotter i stället!!!! Horunge!

Malin
Postat 2011-01-27 kl 09:57:48
Blogg: http://malluskan.blogg.se/

Jag fattar inte hur korkade man kan vara??

Om hon nu är ett "barn" som ni påstår, så är de väl inte okej att säga såna saker som ni gör?

Man kallar väl ingen fetto??

Och är de inte underbart om hon skulle tycka att hon är snygg och vacker? De är ovanligt nu förtiden, så de ska man ta vara på!!

OCH EN SAK!! hon har valt det här livet, livet som mamma, hon har valt att födda ett barn till världen som hon älskar. Vilka är ni att döma som inte ens kan vissa vilka ni är.

Jag vill bara säga lycka till mikaela, för en så ung mamma kan behöva hjälp men de gör henne inte till en sämre mamma!!

Emelie 20 år o mamma till Lukas 7 år
Postat 2011-01-27 kl 11:15:19

Dagens fråga : du har ju klagat på din vikt hela tiden och tycker att du är tjock o vill gå ner i vikt ,de e inte konstigt då att de säger så,när du själv tycker att du e så tjock .. Men du e inte tjock du ser jätte bra ut tänkt att du e jätte smal pga att du har precis fått barn . Ha de bra o Kelly e så söt

Lisa
Postat 2011-01-27 kl 11:17:21
Blogg: http://lisalill.blogg.se/

Men för i helvete!!! Gillar ni inte hennes underkläder eller blogg så ge faaaaaan i att läsa då!

Säg ngn 15 åring som INTE har lite snyggare underkläder? Låt henne ha det, exprementera och känna sig snygg i.

Fan ni människor är så jävla puckade att jag nästan bara vill skratta.

SLUTA KRÄNK MIKAELA!

Emelie 20 år o mamma till Lukas 7 år
Postat 2011-01-27 kl 11:34:33

Dagens fråga : du har ju klagat på din vikt hela tiden och tycker att du är tjock o vill gå ner i vikt ,de e inte konstigt då att de säger så,när du själv tycker att du e så tjock .. Men du e inte tjock du ser jätte bra ut tänkt att du e jätte smal pga att du har precis fått barn . Ha de bra o Kelly e så söt

Johanna
Postat 2011-01-27 kl 11:46:13

Till Anonym!

Visst tycker även jag att det är helt klrat för tidigt för M att ha sådan kläder då hon endast är ett barn (15 år) Men det är inte min plats att säga något dömande om det. Att M är på väg till att bli en ung kvinna vet vi väl alla men att du själv inte en är i samma klass av att bli kallad för ett barn, mer än j*vla snorunge som inte vet bätre. Min 3 åring vet bättre än dig att man inte sägar så!





Frida
Postat 2011-01-27 kl 11:58:41
Blogg: http://kizzmeandholdme.blogg.se/

Jag älskar med hms underkläder, älskar deras kläder överlag =)

Nathiis
Postat 2011-01-27 kl 12:01:36
Blogg: http://nathisandersson.blogg.se/

Den korsetten har jag med (= Jättefin ju !

Frida
Postat 2011-01-27 kl 12:21:25

Konstigt att alla som ger elaka kommentarer är anonyma. Kan hålla med om att jag inte skulle uppskatta att min dotter köpte såna underkläder när hon är 15, men du är verkligen inte tjock, fet eller ful.



Och på sättet som en av de föregående personer uttrycker sig gissar jag att den inte är mer än max 15! Vilken tönt! Som att det skulle vara någon skillnad på att visa såna underkläder när man är 15 eller 18. Eller bli våldtagen. Iblnad undrar man vart världen är påväg.



Föräldrarna till barn födda på 90-talet har verkligen misslyckats :( sorligt.

Kitte
Postat 2011-01-27 kl 12:50:28
Blogg: http://kitteeliasson.blogg.se/

LÅT HENNE VA ERA JÄVLA IDIOTER!!

Hon är mogen för sin ålder och vad jag vet så finns det INGEN åldersgräns på underkläder.. herregud!!! hur lågt kan ni som kommenterar sjunka?? så himla patetiskt !!!



visste ni att grunden till elakt skitsnack är avundsjuka.. Jag tror på det och jag tror på att ni är avundsjuka på att Micah vågar vara sig själv inför så här många läsare...



Sluta läs hennes blogg om ni inte klarar av det..



-Djupt chockerad över hur människor kan betee sig!!

maama24
Postat 2011-01-27 kl 12:53:31

Ditt Namn: Anonym



fan asså du e bara 15 år hur fan kan du ha jävla horkläder kan du inte vänta tills du e 18 eller? fan inte konstigt att du blev våldtagen du typ skriker "vålta mej" :S Fan asså shit underkläder är inget man ska visa förens man e 18 !! fan försätt då jävla horbarn, du kan väl lika gärna ta kort på din jävla dotters fitta och lägga ut, föresten så har du väl redan tagit kort! Fan låt min pojkvän va ifred! fan ta livet av dej jävla fetto! Du borde ta åt dej och inte tro att du e så jävla snygg-.-" Fan jävla pervo du onanerade säkert redan när du var 5. fan tappa oskulden när man e 12 hur fan tänker du egenligen?? :S haha va har du för storlek på trosan till din bullfitta? 42-45? dom är säkert försmå också!



<---MIKAELA ANMÄL detta inlägg du skall fan inte stå ut med att folk skriver sådär till dig jag blir så jävla äcklad och förbannad, hur fan kan man ha mage att skriva så där?

Hur kan denna lilla patetisk människa leva med sig själv ??? Och är inte så jävla tuff när denna person måste skriva anonym? Vad är det för fel i huvudet på dig "anonym"?????????????? Behåll dina jävla kommentarer för dig själv , sök för helvete hjälp.



Stå på dig Mikaela var stark.

Frida
Postat 2011-01-27 kl 12:58:35
Blogg: http://norrtaljetillgotland.blogg.se/

just dom där var väll ändå inte snygga direkt...

Ida
Postat 2011-01-27 kl 13:20:39
Blogg: http://idaaaaaas.blogg.se/

Haha lol du som skrev "du typ skriker "våldta mig"......Hur fan kan dom se vad hon har under alla andra kläder? har dom x-ray eller?Och vad har hennes dotter me de här att göra?sen så kan jag slå vad om 100 spänn att hon inte ens vet vem din pojkvän är?

terese
Postat 2011-01-27 kl 14:06:10

Det finns en anledning till att H&Ms underklädsavdelning tillhör VUXENkläderna, för att barn som du inte ska ha "sexiga" underkläder. du är 15?! va fan! det är ju bara vulgärt. du får för fasen knappt ens ha sex?! det var olagligt att ha sex för dig när du blev gravid.

Frida
Postat 2011-01-27 kl 14:12:54
Blogg: http://kindereggsurprise.blogg.se/

H&M´s underkläder är underbara!

Anonym
Postat 2011-01-27 kl 14:46:13

LYSSNA EJ PÅ DE SÄR IDIOTERNA mICHAA! <3 DoM ÄR BARA AVUNDSJUKA!

Anonym
Postat 2011-01-27 kl 14:47:49

Hahahah, dina underkläder är as fula.. välj fina nästa gång och inte bara så sjukt porriga som en liten hora.

Är du en liten hora kanske??

Anonym
Postat 2011-01-27 kl 16:26:41

Hade jag vart du hade jag anmält det där inlägget till polisen Mikaela. Det är trakasserier mot både dig och ditt barn!

Jennifer - Fotograf
Postat 2011-01-27 kl 16:34:25
Blogg: http://jempisen.blogg.se/

Gud jag älskar också h&ms underkläder! :) Älskar dom du har köpt också! Funderar på att köpa dom också! :P

sanna!
Postat 2011-01-27 kl 16:54:15

Till anonym!

jävla efterbliven, man är inte hora för att man har fina underkläder. Har du aldrig provat att klä upp dig för din pojkvän? verkar inte så. Du kanske borde prova han kanske tänder mer på dig då? ;)

& var du tvungen att skriva "Fan låt min pojkvän va ifred" för att visa att du har en pojkvän?

HAHAHA och är det någon som borde ta livet av sig är sådana som för du kan fan inte må bra..

& HAHAHAHAHA asså anonyma pundhuvud har du inte fått något på länge eller? ;) låter inte så med ditt jävla humör eller du kanske bara är avundsjuk? tänk på det lilla gumman, pussss ! ;)

Evelina
Postat 2011-01-27 kl 17:37:33

du får ha precis vilka underkläder du vill!

Dem har säkert inte den kroppen själva och är så avundsjuka på dig som har råd, har den rätta formen och faktiskt vågar visa dem här på bloggen. så omoget av er alla andra!

Anna
Postat 2011-01-27 kl 17:52:22
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Älskar dom också! :D

Anonym
Postat 2011-01-27 kl 18:04:02
Blogg: http://theresethunell.blogg.se/

å snygga!!!

Sara
Postat 2011-01-27 kl 18:39:02
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Skit snygga :) Du passar säkert jätte bra i dem.

heej
Postat 2011-01-27 kl 19:48:37

aså Hur omogen får man lov att bli??

Mikaela ta åt dig detta, du är absolut inte tjock, snarare small!

michaela
Postat 2011-01-27 kl 20:03:34
Blogg: http://michaelawallbom.blogg.se/

älskar också hm;s underkläder;) det är dom bästa!:D

http://michaelawallbom.blogg.se/

http://michaelawallbom.blogg.se/

http://michaelawallbom.blogg.se/

sara
Postat 2011-01-27 kl 21:23:47

meeeen guuud va alla hackar. Vaddå "man ska inte ha sånna underkläder när man är ett barn" Många och då menar jag måånga har sådana underkläder redan när man är 13 (b.l.a jag) och det är inget fel med det. Du är säkert jätte fin i dom Mikaela<3 Puss<3

Tess
Postat 2011-01-27 kl 23:49:28

Anonym



VA!?!?!?



Du om någon är en hora.

du om någon ber om att bli nerslagen.

du om någon är en äcklig fitta.



Gör världen en tjänst och gå och dö.

snälla

Lillan
Postat 2011-01-28 kl 00:15:06
Blogg: http://lillansegen.blogg.se/

Här finns lite smått och gott att hitta, jättefina underkläder som inte kostar skjortan och halva byxan!



Till Diana som skrev tidigare: Det finns även en hel del i stora storlekar här.



http://www.bonprix.se/se/Underklaeder-2-shop.htm?sourcePageClick=tab2&id=1531511174956984020-0-4d41fbaa

Anonym
Postat 2011-01-28 kl 08:32:59

När använder man korsetten? När man ska sova eller :)? Tacksam för svar

terese
Postat 2011-01-28 kl 11:27:59

dom är sämst kvalité på underkläderna där..

Camilla
Postat 2011-01-28 kl 13:53:17
Blogg: http://artondejuni.blogg.se/

jag har också svårt att hålla mig ifrån HM:s underkläder :D och underkläder i allmänhet, beroende på affär. men just HM har alltid snygga! :D

sandra
Postat 2011-01-28 kl 15:27:24
Blogg: http://sandrazettergrens.blogg.se/

Dom har verkligen snygga underkläder! :D

jessica
Postat 2011-01-28 kl 18:07:04
Blogg: http://jeaoussiica.blogg.se/

fan asså du e bara 15 år hur fan kan du ha jävla horkläder kan du inte vänta tills du e 18 eller? fan inte konstigt att du blev våldtagen du typ skriker "vålta mej" :S Fan asså shit underkläder är inget man ska visa förens man e 18 !! fan försätt då jävla horbarn, du kan väl lika gärna ta kort på din jävla dotters fitta och lägga ut, föresten så har du väl redan tagit kort! Fan låt min pojkvän va ifred! fan ta livet av dej jävla fetto! Du borde ta åt dej och inte tro att du e så jävla snygg-.-" Fan jävla pervo du onanerade säkert redan när du var 5. fan tappa oskulden när man e 12 hur fan tänker du egenligen?? :S haha va har du för storlek på trosan till din bullfitta? 42-45? dom är säkert försmå också!



NEJ! nu räcker det väl förfan! MAN ÄR FÖR FAN INTE HORA FÖR MAN HAR SNYGGA UNDERKLÄDER!! och vad fan spelar det för roll vilken ålder man är? Och sluta dra upp kelly i allting. MIKAELA har fött barn, så hon har haft sex, det är väl hennes val när hon ville bli av med oskulden eller? tror no mikaela är den ända i värden som har fött barn när hon är 15? Det verkar så eftersom ni sitter här och hackar som idioter. ÅH Va arg jag blir, får inte ens med hälften av det jag vill skriva. Dom var fina och hm har skitsnygga underkläder :) GO MIKKAA. Pussa sötkelly från mig hihi^^

Adam
Postat 2011-01-29 kl 01:45:38

Kan du inte lägga in en bild när du har dom på dej ;)

Jag
Postat 2011-01-29 kl 13:50:10

Du vill verkligen utmärka dig och visa upp dig !! jag hade inte velat ha en sådan mamma..

Caroline
Postat 2011-01-29 kl 16:36:35

Men jesus, allvarligt. Varför är det alltid tjejerna som är horor? Gud, inte konstigt att hela världen har komplex över hur dem ser ut när allas bild på människor är helt förvrängd. Visst hon är 15, men det är också 2011. Hon har ett barn, det är mer än vad många vuxna har, ska hon inte bete sig som en vuxen då?

En kvinna vill ju alltid känna sig fin, men bara för att han är ett barn.. (vilket jag inte tycker ens, ) då ska hon klä sig i bomullstrosor med topp som självklart ska ha My Little Ponny på sig.. Underkläder är en smaksak, inget som handlar om vuxen eller inte... Känner jag iallafall.

Gillar att alla som skriver elakt skriver anonymt.. Hah, patetiskt.

Nanaki
Postat 2011-01-29 kl 17:25:02
Blogg: http://nanakihibiskus.blogspot.com/

Mikaela, bryr dig inte om de elaka kommentarerna. Publicera dem inte, radera bort dem.

Låt ingen hacka på dig, stå på dig gumman.

Du är 15 år, är mamma, har en pojkvän som älskar dig och du har all rätt i världen att ha vilka underkläder du vill. Du är en egen individ och du bestämmer över ditt egna liv.



Xoxo Nanaki



P.s Underkläderna var jätte fina, och de är inte alls hor-kläder.

cassandra
Postat 2011-01-30 kl 00:14:47

jag tycker verkligen synd om personer som skriver ¨ta livet av dig, du är fet¨. dem kanske borde skriva det till sig själva istället för dem kan inte må bra. usch... och vafan det där är inga horkläder herregud! en korsett är väldigt moderiktigt och man känner sig fin i fina underkläder även och man inte visar hela världen vad man bär under kläderna! nej, jag ska fan starta en må bra blogg! haha jag säger bara: ta inte åt dig, men jag tror inte du gör det endå för du verkar stark. ha dety så gött! :)

Jasmine
Postat 2011-01-30 kl 10:58:42
Blogg: http://rosanatt.blogg.se/

Underkläder är riktigt snyggt! Jag är som du; jag kan inte låta bli att köpa fler. >.<

Kram

Melissa
Postat 2011-01-31 kl 16:49:39
Blogg: http://melissapetrini.blogg.se/

Åh, du är inte alls ensam om att fastna för deras underkläder, den där korsetten köpte jag strax innan nyår. Tokfin! Gillar din blogg skarpt, inte många som klarar av att stå på sig som du gör. Fortsätt, vi är många med dig.:)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar