Dagens fråga 9/1 2011

Postat 2011-01-09 kl 18:30:17


Röker du?

Hej! Nej jag röker inte, jag har testat typ 2 gånger för att se vad det var och så.. men det är inget för mig. Jag tycker ciggarettrök lukatar lite skumt haha xD  Jag rökte inte på kryssningen..
Men jag har aldrig snusat! Det är jag stolt över :D

så varför skriver ämmi att ni var ute och rökte, och att när du skulle fimpa den så..osv?

Haha för vi var ute.. Och ämmi och en tjej hon bjöd på cigg kastade sina cigg på båten.. Jag bara kollade på dom, dom glödde fortfarande. Jag var på väg in och sen ba.. NEJ! Jag måste trampa på dom! Jag var rädd att det skulle börja brinna.. Även fast det var utomhus, jag är jätte rädd för sånt xD

E
Postat 2011-01-09 kl 18:32:13
Blogg: http://mondoblog.se/elladahlin

så varför skriver ämmi att ni var ute och rökte, och att när du skulle fimpa den så..osv?

Amanda :)
Postat 2011-01-09 kl 18:33:40
Blogg: http://amandajulianeroo.blogg.se/

Varför två gånger när du bara skulle testa?



Hur var det på kryssningen ? :)



XOXO

//en tjej som aldrig slutar blogga :D

Frida
Postat 2011-01-09 kl 18:41:45
Blogg: http://chafrida.blogg.se/

"så varför skriver ämmi att ni var ute och rökte, och att när du skulle fimpa den så..osv?



Haha för vi var ute.."



Anledningenen att ämmi skriver att ni båda två rökte var för att ni var ute? Jag är också ute ofta, men det är inte synonymt med att röka. I alla fall inte för mig. Sedan kan jag såklart inte tala för dig. Men du pratar helt och hållet bort dig när du FÖRSÖKER svara på frågan.

elin
Postat 2011-01-09 kl 18:44:40

Hej Mikaela, jag undrar en sak.

Har du bestämt dig för om du ska behålla den här gången eller inte?

Står på din sida oavsett vad du väljer...

Kram :)

Denise
Postat 2011-01-09 kl 18:45:08
Blogg: http://diddeli.blogg.se/

WWW.DIDDELI.BLOGG.SE

WWW.DIDDELI.BLOGG.SE

WWW.DIDDELI.BLOGG.SE

WWW.DIDDELI.BLOGG.SE

WWW.DIDDELI.BLOGG.SE

WWW.DIDDELI.BLOGG.SE

ida
Postat 2011-01-09 kl 18:48:50
Blogg: http://babelly.blogg.se/

Hej michaela, tänkte bara fråga dig, om du ska behålla barnet eller ta bort det, är det fastställt nu att du är gravid? Kram

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-01-09 kl 18:51:08
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

Wierd...

Sara
Postat 2011-01-09 kl 18:52:18

Löjligt att vara så stolt över att du aldrig snusat. Det är samma sak som att vara stolt över att inte ha provat äta godis. Det finns inga bevis för att snus skulle vara farligt, förutom att de kostar pengar och förstör tandhygienen precis som godis.

pelle
Postat 2011-01-09 kl 18:53:36

Vem är ämmi då?

Kicki
Postat 2011-01-09 kl 19:02:18
Blogg: http://kickiks.blogg.se/

Jag tror att du har bättre saker för dig än att röka, speciellt när du har en underbar dotter och kanske är gravid igen! :)

Hannah
Postat 2011-01-09 kl 19:08:54
Blogg: http://indieunendlichkeit.webblogg.se/

Moget att blocka min förra kommentar...skitsamma, Jag hoppas att de va alkoholfritt de du drack. Jag hoppas även att du inte rökt. Tycker du skall skärpa dig. Ja du är ung, men nu har du ett ansvar. Och att du lämna ungen hemma så kort efterfödseln...pinsamt

Aggehh
Postat 2011-01-09 kl 19:13:08
Blogg: http://aggehh.blogg.se/

Vart var Kelly?

Ronja
Postat 2011-01-09 kl 19:45:08

Hej! Tycker det är jätte kul att läsa din blogg, en fråga: Hur kom det sig att du fick så många läsare? Fick du det direkt eller efter att ha bloggat länge? Hur länge har du bloggat? :)

Kram!

..
Postat 2011-01-09 kl 20:31:29

Lämnade du Kelly hemma när du åkte på kryssningen?:o

Sanna.
Postat 2011-01-09 kl 20:34:20
Blogg: http://sannamedfemn.blogspot.com

asså du som skrev att hon prata bort sig när hon försökte förklara du måste juh ha typ synfel?

Jag ha många ggr varit ute med såna som har rökt men de betyder juh inte att jag rökte?

yees passivrökning I know, men ändå hon rökte INTE!?

Sen tkr jag att OM nu Micah skulle röka så äre väl ändå inte ditt problem?



Micah jag tkr du gör det sjukt bra och att du är en bra mamma till Kelly! strongt gjort! :)

:)
Postat 2011-01-09 kl 21:51:26

Snälla rök inte! Du har ju ett barn och är gravid igen! Tänk var mycket rök kelly får i sig om du börjar röka på riktigt

dada
Postat 2011-01-09 kl 22:24:10

jävla äckel

emma
Postat 2011-01-09 kl 22:43:01

men skärp eeeer! i princip alla tonåringar har väl rökt nån gång? herregud hon skrev ju att det inte var något för henne så varför göra så jävla big deal av det? hon röker inte nu och kommer antagligen inte börja heller så skärp er förfan.

Cassandra
Postat 2011-01-10 kl 05:05:54

Men lägg av folk förfan. Klart hon har fobi för att SLÄCKA en ciggaret hon ser på marken speciellt när deras hus brunnit ner en gång om jag minns rätt. Ganska naturlig reaktion så sluta hon är bra mamma & flickvän. Ni som hackar på henne borde fan tänka först. Hjärnan ligger i huvet inte i röven så använd den.

Anonym
Postat 2011-01-10 kl 12:29:48

emma: Folk reagerar för att Micah är gravid. Tycker personligen att det är bra då det visar på att folk faktiskt bryr sig.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar