Dagens fråga 18/1

Postat 2011-01-18 kl 16:27:16


vad tycker du om ditt utseende? asså skulle du vilja ändra på något? varför/varför inte?

Hej! Det är så att jag tar åt mig ganska mycket vad folk skriver om mitt utseende/kropp.
Jag har komplex för allting. Men innerst inne vet jag att jag duger som jag är, så jag försöker se det fina.
Tex. vet jag att jag är väldigt söt och har ett gulligt leende :)
Men det är en sak som jag skulle vilja ändra.. Och det är mina bröst.. Jag var nöjd med dom innan jag blev gravid.

Fayme
Postat 2011-01-18 kl 16:34:44
Blogg: http://faymes.blogg.se/

Du är världens sötaste tjej!

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:36:13

Jag förstår VERKLIGEN att du inte är nöjd med de där brösten! Riktiga taxpattar :'D

pimpXprincess

Det är bra, se det fina i/med dig och ta INTE åt dig av elaka kommentarer :)

Annika
Postat 2011-01-18 kl 16:36:53

Jag tror du skulle passa i lugg, om vi ska prata utseende då ;):)

Jessica
Postat 2011-01-18 kl 16:37:03

Hjärtat. Det är INGET fel på dig och dina bröst! Låt inte din idiotiska pojkvän tuta i dig det! Du SKA se annorlunda ut i kroppen - för du har fött barn! Du borde vara stolt! Visst - brösten är inte lika fylliga längre - men å andra sidan så kan brösten "komma tillbaka" det är helt normalt att det känns lite "tomt" efter amning. Mina har kommit tillbaka i omgångar då jag fött 2 barn och har pendlat en del i vikt. Men ju mindre vikt desto mindre bröst. Kom ihåg det. Men, det är du som ska trivas och jag tycker du är såå fin! Ta hand om dig och lillan <3

Filippa
Postat 2011-01-18 kl 16:37:49
Blogg: http://iamfilippa.blogg.se/

Den outfiten är jättefin på dig och passar dig jättebra!:D

marigona
Postat 2011-01-18 kl 16:38:41
Blogg: http://marigonas.wordpress.com

visst har man dagar då man bara vill gömma sig under täcket..men nej, jag skulle aldrig vilja ändra någonting på mig själv. tänk på att det finns dem som ser "värre" ut, som varit med om någon olycka elr annat.. man ska vara glad för det man är och har:)) xoxo

Jossan
Postat 2011-01-18 kl 16:39:02
Blogg: http://pousar.blogg.se/

Hej, vet inte vad som skulle kunna ändras egentligen på mig själv. Skulle nog vilja få en tightare kropp isf. :)



Jag vet att man inte ska låta andra dömma en så låt ingen dömma dig! Som du sa, du duger som du är.

Emma
Postat 2011-01-18 kl 16:40:22

hallu, tänkte höra hur länge du blödde efter du hade fått MF? och hur bearbetade du det efteråt? hur komm du över det så fort?



/Emma L

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 16:40:49

din kropp är as fin, du har ju fött barn liksom. Om du kollar på andra och kollar på din så ser din mage jätte bra ut. Och du ska inte ta åt dig från alla dom skriver bara för att jävlas och för att dom inte har något liv och darför måste dryga sig.

Erika
Postat 2011-01-18 kl 16:45:46

Tycker också att du är fin precis som du är <3

Förresten, är det en Miley-plansch längst upp till vänster?

Maria
Postat 2011-01-18 kl 16:47:04
Blogg: http://marialouisaa.blogg.se/

Du är jättesöt mikaela, såklart du ska vara nöjd med dig själv! Och otroligt stark är du också. <3

My
Postat 2011-01-18 kl 16:50:14
Blogg: http://www.youtube.com/watch?v=Ud3fmciNkuk

Hej!



Såg ett klipp med dig på youtube. Du verkar väldigt mogen och kommer nog bli en fantastisk mamma! Lycka till med allt ;)

oliiiivia
Postat 2011-01-18 kl 16:53:39

jag tycker du är perfekt snygg kram

Tindra
Postat 2011-01-18 kl 16:54:36

Du är skitsnygg ju!!!!

Emma
Postat 2011-01-18 kl 16:55:05
Blogg: http://emmabacks.blogg.se/

Du är söt! :)

Matilda♥
Postat 2011-01-18 kl 16:58:50
Blogg: http://maatildisens.blogg.se/

Hej Mikaela! Jag älskar din blogg och jag tycker att du verkar vara en stark tjej. Men jag undrar en grej, alltså vad har du för planer för framtiden? Vill du flytta hemifrån och vill du flytta ihop med Kevin? Och vad vill du gå för utbildning och skaffa för yrke i framtiden?



//Matilda

Alice
Postat 2011-01-18 kl 16:59:32

Hej! :)

Kan inte du lägga upp lite mer bilder på din dotter och skriva lite om var hon gör på dagarna, även om det bara är att hon sover, äter, bajsar, sover äter, bajsar osv .. något kul måste det finnas att skriva om henne :)

eller så kanske du kan lägga in någon video på henne :)

Tack på förhand!

Zam
Postat 2011-01-18 kl 17:00:50

Jag har en fråga till dig: Kan du förlåta mig? Jag har varit ett kräk, ett svin, ett enda jävla pucko som skrivit massa nazistiska, kränkande och helt ONDA kommentarer till dig och din familj. Jag känner mig som det jag är: Ett odjur! Snälla Mikaela, snälla förlåt mig!

Amanda
Postat 2011-01-18 kl 17:02:18
Blogg: http://xmisssunshine.blogg.se/

Det är inte bara så att du är onöjd med dom pga Kevins kommentar? :S

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 17:05:50

Du är väldigt söt men skippa blåa ögonskugga, de passar dig inte.

Mikaela
Postat 2011-01-18 kl 17:07:13

Hej!

Jag skrev en fråga innan om den dära krämen mot bristningar, hur den funkade, vart du köpt den osv. Kommer dock inte ihåg vart jag hade kommenterat :( Så ställer frågan igen.. hihih :) Super blogg! Kram

Emma
Postat 2011-01-18 kl 17:08:10

Då hoppas jag att du tar åt dig när jag säger att du är supersöt!

Maria
Postat 2011-01-18 kl 17:10:04
Blogg: http://sockerpaket.blogg.se/

Jag är inte nöjd med min kropp eller mitt utseende. Jag vill ändra på lite olika saker, bland annat bröst, näsa osv. men så fort jag kommer tänka på just vad jag vill ändra så kommer jag oftast på fler och fler saker. Därför tror jag det är bäst att se ut som man gör. En annan orsak till att inte ändra sitt utseende är för att det är inte bara en del av sig själv, utan av sina föräldrar.

Claudia
Postat 2011-01-18 kl 17:12:06
Blogg: http://designbyclaudiaa.blogg.se/

Vill du ha snygga och ovanliga smycken??

Besök då: www.designbyclaudiaa.blogg.se :)

finlandsvensk tjej på 14 ½ år...
Postat 2011-01-18 kl 17:13:34

Låt inte Kevins kommentarer orsaka komlex över din kropp. Alltså han tyckte ju att dina bröst var "för små" och att det inte skulle skada ifall dina lår var hälften mindre.. men fan du är perfekt som du är. Du skulle kunna få bättre än han.

Och din drömkille var ju Joe Jonas (har läst längre bak i bloggen :p).. tycker du att Kevin liknar Joe Jonas på något sätt? Kan man jämföra dem? Nej, säkert inte.. Så varför tycker du att du ska se ut precis så som Kevins drömtjej med anorektiskt smala lår och ballongtuttar? :D

Han har väl ingen rätt att vänta sig att du ska se ut som en modell om inte han själv når upp till din drömkilles mått.

Jag lovar, jag bryr mig bara för mycket för att kunna se någon som redan är perfekt ha kroppskomplex pga sin kille. Jag har också komplex över precis allt men iaf så har jag tagit avstånd från dem som gjorde mina komplex värre.



Take care. =)

IDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Postat 2011-01-18 kl 17:19:11

HEJ! jag undrar om den salvan mot bristingar har hjälpt på dig :)?



VÄLDIGT tacksam för svar! :D

erika.
Postat 2011-01-18 kl 17:20:29

bra att du tycker så om dig själv mikaela!!



kram :)

Josefin Haugen
Postat 2011-01-18 kl 17:22:23
Blogg: http://nattstad.se/jossehaugen

Tycker verkligen att du är en fantastisk tjej!

Du är verkligen en super mamma,

med ett otroligt bra utseende.

Men tycker du inte om dina bröst, för det kevin har sagt till dig?



Ta vara på dig tjejen!

evelina
Postat 2011-01-18 kl 17:30:04
Blogg: http://evelinasundin.blogg.se/

Alla har något som man inte är nöjd över, det är ju bara så det är.. Men du är fin som du är :)

Millah ~
Postat 2011-01-18 kl 17:31:38
Blogg: http://finest.se/miillaah

Du är fin som du är :)

vilma
Postat 2011-01-18 kl 17:32:28
Blogg: http://anderssonvilma.devote.se

dina bröst är säkert jätte fina!

det r inte många som ser dom, kankse på sommaren när du badar och så. men dom är säkert jätte fina!

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 17:44:34

du har nog underbara bröst! tänk inte på vad alla andra tycker.. go girl

Kaisa
Postat 2011-01-18 kl 17:46:31
Blogg: http://kaisaundfatima.blogg.se/

Sötis. ((:

Maria
Postat 2011-01-18 kl 17:55:16
Blogg: http://miiasegen.blogspot.com

Jätte gullig bild<3

Sabina
Postat 2011-01-18 kl 17:59:21
Blogg: http://sabinathompson.webblogg.se/livetmedleona

SJÄLVKLART duger du som du är. Du är en väldigt söt tjej. Brösten förändras ofta väldigt mycket efter en graviditet (de gör de även om man inte ammar med andra ord). Mina bröst har också blivit annorlunda efter det att jag ammat min dotter. Jag brukar försöka se det som om man får offra något för att få sitt underverk för det är ju precis vad barn är. Min bröst är mycket mjukare nu än innan (ja lite mer sladdriga helt enkelt) men samtidigt är det lite mysigt också för jag tyckte att det var lite jobbigt att de var så hårda hela tiden när man ammade. Du är superfin som du är tjejen!

Sofia
Postat 2011-01-18 kl 18:01:49

Du är jätte fin

Lollo
Postat 2011-01-18 kl 18:11:56
Blogg: http://louiseberghh.blogspot.com

Jag har också många komplex, jag tycker jag är försmal och jag hatar min näsa och min mun.

Även mina framtänder eftersom jag tycker dem är lite förstora. >:

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 18:12:40

Men hur klär du dig människa? :O

J
Postat 2011-01-18 kl 18:15:29

Oroa dig inte, brösten drar ihop sig igen inom ett par år!

Lollo
Postat 2011-01-18 kl 18:19:42
Blogg: http://louiseberghh.blogspot.com

haha kanske inte var så att jag skulle svara på frågan haha... men av nån anledning gillar jag att snacka komplex xD

Julia
Postat 2011-01-18 kl 18:28:37

Hej :)

Jag undrar bara hur dina föräldrar stöttar dig. Tycker dom liksom att det är okej att du är gravid och förlovad när du bara är 15 år? Mina föräldrar skulle aldrig acceptera det.

Ronny
Postat 2011-01-18 kl 18:29:53
Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Jag tycker att du är fin som du är

som Baloo sjöng i Djungelboken



"Var nöjd med allt som livet ger

Och allting som du kring dig ser

Glöm bort bekymmer, sorger och besvär

Var glad och nöjd för vet du vad.

En Björntjänst gör ju ingen glad

var nöjd med livet som vi lever här"

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 18:42:45

Du är rätt ful. Potatisnäsa, fult platt hår och smala ljusa läppar. Finns inget sött med dig

Danni
Postat 2011-01-18 kl 18:44:57

Bröst växer ända fram till man blir 20 år. Så jag tycker inte du ska ändra på dina bröst förs du fyller 20 år. Även om du har fått barn så är dina bröst inte ännu färdigväxta. Vänta och var nöjd med hur du ser ut ändå :)

Frida
Postat 2011-01-18 kl 18:47:48

Hmm, jag försöker stå utanför allt det där. Att inte bli så påverkad av skönhetsideal och normer, utan ha genusglasögonen på och kritisera, ifrågasätta, reflektera. Jag rakar mig inte, till exempel. Varken mellan benen, på benen, armhålan och... ah. Nöffin'. Sminket är bortslängt. Öronsnibbarna intakta. Jag vill kunna acceptera mig själv utan att manipulera mitt utseende, förbättra, förstora, förminska.

Fast ifall jag fick leka gud en dag, skulle jag passa i kort hår, vilket jag inte för (UFF!) och ha ett lite tuffare utseende. But that's all.

För det är inte mig det är fel på. Det är samhället.

lollo
Postat 2011-01-18 kl 18:49:34

du skrev att du va nöjd med dina bröst innan du blev gavid menar du att du har fått störe nu eller mindre??

Erica
Postat 2011-01-18 kl 19:06:37
Blogg: http://Www.ericaeliasson.blogspot.com

Bra, tjejen du är super snygg precis som du är!

Anna
Postat 2011-01-18 kl 19:11:03
Blogg: http://annamarialarssson.blogg.se/

Fin bild :)

Stephanie
Postat 2011-01-18 kl 19:11:32
Blogg: http://sstteepphhiiss.blogg.se/

Kläderna som du har på bilden är sjukt snygga! :D

Josefin
Postat 2011-01-18 kl 19:17:49

Tycker du är jätte söt, men skulle vilja se dig i brunt hår :) typ ljusbrunt eller något.

Sofie
Postat 2011-01-18 kl 19:32:40
Blogg: http://ssideoflife.blogg.se/

Bra svar. Bry dig inte vad andra säger. Du vet att du duger och det är så man ska tänka. Helt rätt. Visst alla tänker något negativt om sig själv men det är okej. Bara du inte tar åt dig för du är super fin som du är. Börja jobba upp ditt själv förtoende och självkänsla lite mer bara. Lev för vem du är och låt ingen annan ändra på dig. KRAM! :)

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 19:36:01
Blogg: http://elsaalskardig.blogg.se/

hej såg dig på youtube:)

Jag skulle också vilja ändra på mina bröst dom e så spetsiga,Jag har precis kommit i puberteten!

JOOOBBIGT!

Och jag känner mig tjock!!

Snälla kan du mejla och berätta när du var i puberteten jag har kommit in i den rätt tidigt!

Men jag har INTE mens men ändå lite hår..haha

från Elsaa Bieber 11 år

Elsa igen
Postat 2011-01-18 kl 19:37:09

hej glömde skriva min mejl adress

singelmamma
Postat 2011-01-18 kl 19:51:47

Snart har du lärt dig trivas med din "nya" kropp, det är så mkt som förändras och sen samtidigt hade det ju varit väldigt konstigt ifall allt hade varit det samma som innan graviditeten...



Jag har lite svårt för att accptera min nya mage men för varje dag som går trivs jag mer och mer med den :)



Du är fin precis som du är nu och skulle du förändra mågot, hur troligt är det att det faktiskt blir precis som du tänkt dig?



Många kramar och ha det bra :)

Linda
Postat 2011-01-18 kl 19:52:41
Blogg: http://liiindaaoxelgrens.blogg.se/

Hej Mikaela!

Tänkte fråga en sak som jag undrat nu när jag kommer ihåg det^^

Hur kommer det sig att du litar så mycket på emelie efter det som hände med en av dina läsare (hon som du litade på som spred vidare) ?

Har nämligen själv väldigt svårt att lita på folk och skulle vilja veta hur du gör för att komma över det eller hur man ska säga :)

Du är en super tjej! :D <3

Kram

Maja
Postat 2011-01-18 kl 19:52:59

Alla har komplex för nånting. Men man ska försöka att tänka på det positiva istället, t.ex vad man är nöjd med med sitt utseende. Jag har massa komplex men försöker att ignorera de istället så tänker jag på att jag har jättefint hår och fina ögon. Och sen så vill jag bara säga att även om du kanske har komplex för massa saker så kan jag inte riktigt förstå det, du är ju jättesöt och jättefin på alla sätt och vis! :D

Selma.E
Postat 2011-01-18 kl 19:54:18

Jag undrar varför du inte är nöjd med dina bröst?:/

irmelin
Postat 2011-01-18 kl 20:01:14
Blogg: http://irmelins.blogg.se/

gud vilken fin outfit! var har du fått tag på den där supersnygga tröjan så himla snygg!!!! hoppas du vill svara vill så gärna vet ;D<3333

mickaelas fan som är 15 år
Postat 2011-01-18 kl 20:05:12

HEj mickaela ville bara säga att jag skulle vilja se lite fler bilder på itt och kellys rum:) Kramiz:))

Andrea <3
Postat 2011-01-18 kl 20:05:48

Due är jättesöt bara så du vet :) var nöjd med dig själv ;) var har du köpt den Rosa tröjan den är fin du passar i den hoppas du har en ny läsarträff snart kunde tyvärr inte komma på den som va igår kramma Kelly från mig <3

Sandra
Postat 2011-01-18 kl 20:17:38
Blogg: http://minitjej.blogg.se/

Sant det du säger!

Amanda
Postat 2011-01-18 kl 20:19:18

Hejsan! Jag tror att du skulle bli jätte fin om du klippte håret i någon frisyr. Lite kortare och kanske lite uppklippt och sen kanske en snelugg :) Menar inte att du inte är fin nu för de är du :)

H
Postat 2011-01-18 kl 20:20:45

Du är såpass ung så ge det bara lite tid så kommer dom att gå till sig igen =) När jag var 30 år hade jag just avslutat en LÅNG amningsperiod av mitt tredje barn. Just efter ville jag bara bryta ihop men efter ett tag kan jag faktiskt säga att jag hade mycket snyggare bröst än många andra i min ålder o även yngre som inte ens hade barn. Det var inte bara att jag såg mig själv med nya ögon bla bla utan dom var faktiskt fina ;) Strunta i vad Kevin säger, eller nån annan, du har NYSS fått barn och det är en enorm oställning för kroppen att vara gravid och föda och tiden efteråt. Ta det bara lugnt, ta långa promenader med Kelly i vagnen, vila och sov så mycket du kan och NJUT, bebistiden går så fort så ta till vara på varenda liten sekund.

Många kramar

Linda
Postat 2011-01-18 kl 20:23:57
Blogg: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Förstår dig med brösten, dom ser inte fina ut efter en förlossning och ammningsperiod. Men vet att träning hjälper en hel del!

Amanda 18 år o mamma till Lukas 4 år
Postat 2011-01-18 kl 20:25:49

Vadå hur var dina bröst innan du blev gravid, älskar din blogg e själv en ung mamma o vet hur de är ..

Elin Gabriella - Mops & Chihuahua
Postat 2011-01-18 kl 20:36:03
Blogg: http://elingabriella.blogg.se/

Operera dom! Du kommer inte att ångra dig :)

Erika
Postat 2011-01-18 kl 20:37:17

Men lilla vän, du är 15 år. Du är ju inte färdigväxt än. Jag hade 75A när jag var 16 och hade 75 D två år senare. Allting kan hända.

Anonym
Postat 2011-01-18 kl 21:12:18

Hejhej :) jag har en fråga: tjänar du pengar på bloggen nu när du har så många läsare? Älskar din blogg btw! <3 Puss och kram

filippah
Postat 2011-01-18 kl 21:18:22

några frågor: vilken BH storlek har du?

När började du använda BH?

Hur lång e du??

puss

elin
Postat 2011-01-18 kl 21:21:44

Alla som har fött barn får ju sådana bröst. Så det gäller bara att tänka positivt. Jag menar.. snygga bröst och ingen Kelly ,eller mindre snygga bröst men världens bästa dotter? :)



Aytac
Postat 2011-01-18 kl 21:50:08

Hej Michaela :) Jo jag bara undrar en grej. Kommmer du ihåg den dära krämen som du köpte för "strech marks" ? Jo jag undrar om den har hjälpt. Behöver också köpa en sån ifall den hjälper.

Du sa att du skulle lägga in en "före efter" bild efter en månad och de verkar ha gått en månad nu, kan du inte lägga in en bild på om de har hjälp elle inte`? Skulle bli jätte tacksam! <3

Ellinor
Postat 2011-01-18 kl 21:51:10
Blogg: http://erikaellinor.blogg.se/

Vilken fin bild :) och fina kläder :D

Ellinor
Postat 2011-01-18 kl 21:53:32
Blogg: http://erikaellinor.blogg.se/

Ps - Jag tycker du är jättefin som du är! :)

R
Postat 2011-01-18 kl 21:54:38
Blogg: http://ovitaskor.blogg.se/

vad är det med dina bröst du inte gillar? är dom för små/stora eller hängiga? Svara gärna till min blogg :)

Kinzi
Postat 2011-01-18 kl 21:56:37

Jag har lite frågor som jag hoppas du kan besvara..

När ska du börja plugga igen?

Hur kommer du göra när du går i skolan ifall Kelly kanske blir sjuk i en vecka?

Hur har du haft råd att köpa allt till henne. Det är ju MYCKET som behövs. Spjälsäng, barnvagn, bilbarnstol, barnkläder, blöjor, skötbord.. You name it! Hur går det ihop i en 15-åringsliv. Vi har ju sett att du gillar att shoppa...

Isabelle
Postat 2011-01-18 kl 21:57:54
Blogg: http://isabellelilly.blogg.se/

Hej tjejen!

Har kollat på din blogg lite då och då på sistonde , och jag kan verkligen inte undvika att märka att folk verkligen försöker klanka ner på dig. Vill bara säga till dig att du är en stark, söt och en jordnära tjej. Låt inte andra få dig att må dåligt. Folk är bara inte vana vid en ung tjej som du står upp så mycket för sig själv.



Keep on rocking! Kram.

Sandra
Postat 2011-01-18 kl 22:19:04

Va fin bild på dig!

Tror du att du kmr göra en till läsarträff snart igen?:D

Va är det roligaste med att vara mamma hittills? Vet att du skrev att hon mest sover,

Men om du måste välja något vad är det?

Gillar verkligen din blogg,

Hoppas du inte slutar!

Ska du fortsätta få hemundervisning tills du går ut nian eller ska du gå om nian när Kelly börjat på dagis?

Byebye, keep up the good work!

Frida warberg
Postat 2011-01-18 kl 22:22:48
Blogg: http://fwarberg.blogg.se/

jag är skapligt nöjd :) finns småsaker men det får man ta ! ingen är perfekt

Mirre :)
Postat 2011-01-18 kl 22:31:56

Jag är nöjd med den jag är. Förut var jag alltid nojig över hur jag såg ut, men nu inser jag hur dumt det var. Det finns så himla många som har det riktigt dåligt, så jag borde inte klaga. Jag mår bra och är frisk och har hittat mannen i mitt liv. Mer glad och nöjd kan jag inte vara :)

Malinskm
Postat 2011-01-18 kl 23:47:29
Blogg: http://mallanskm.blogg.se/

Gumman du ska inte ändra något! Du är en jätte fin och söt tjej gillar dig jätte mycket!=) Många kramar! Tänker på dig<3

Grey
Postat 2011-01-19 kl 00:19:42

Jag tycker inte du ska lägga allt för mycket vikt vid dina bröst just nu. Du är bara 15 år, du kommer fortsätta utvecklas i en 5-6 år till. Fortsätt le och kämpa på med Kelly, vacker kommer du alltid att vara.

Pi
Postat 2011-01-19 kl 09:04:43

Du är bra som du är! Låt inte alla dumma elaka kommentarer dra ner dig!! Dom som skriver att du har taxpattar osv är SMÅ MÄNNISKOR som livnär sig på att försöka skada andra! Dessa små människor vältrar sig i andra människors sorg och elände för att inte känna sig så usliga själva!

Jag har fött två barn och jag har verkligen fått hängbröst!! Men jag tänker inte operera mig! Aldrig i livet. Det är mina barn som gjort mig sådan och vi kvinnor måste få ha ett yttre som speglar vårt inre. Har vi fött barn är det inget fel med att det syns!!

Låt inte alla dumma kommentarer få dig att ändra dina bröst. När du gjort det kommer dom klaga på något annat. Kan man inte ta dig för den du är och älska dig som du är så är det inte ditt problem!! Skit i dem! Lev ditt liv. Du är mer än ett par bröst!

Coco
Postat 2011-01-19 kl 11:15:36

Du värkade ju nöjd me pattarna tills Kevin sa att han tyckte dom va små? :c INTE OKEJ! Visst förstår om du tar åt dej när det e din kille men, srsly? Hur ser han ut sj? Det ska alltid va tjejerna som måste va perfekta o skit D:

aja, iaf du duger som du e. THAT'S IT!

Anonym
Postat 2011-01-19 kl 12:22:23

Jag bara undrar, du skriver att du tar åt dig mycket vad folk säger om ditt utseende. Men du har också skrivit att när din mamma sagt att du inte kan gå ut sådär för att det ser "slampigt" ut, eller vad det var, gör du det för att trotsa henne. Handlar inte det om utseende och vad folk tycker om det? puss

Anonym
Postat 2011-01-19 kl 20:25:51

Du är för liten för att fixa med sånt :/ Du har inte vuxit klart än. Bara barnet själv! ååh..Blir arg.

Violet
Postat 2011-01-19 kl 20:31:43

wow du är verkligen lyckad! jag skulle aldrig klara av att bli mamma i den här åldern.. och du ser skitbra ut så där :D

Anonym
Postat 2011-01-19 kl 23:40:35

har utåtnavel så ja skämms...vill inte visa mig i bikini, eller ha för tajta tröjjor.. mne annars tycker jag att ja e smal å snygg. men det är det som förstör allt.kommer typ aldrig våga träffa en kille å visa mig. skulle vilja se ut som dej, kan faktist inte se nåra fel på idg,du verkar jätte söt:).

madelene
Postat 2011-01-20 kl 03:17:40
Blogg: http://diarybymadelene.devote.se

jag skulle tro allt ?! o:

hatar magen&armarna. feta & fula. har under 2 månader förra året (september-oktober) gått ner 10kilo på att inte äta. åt erigöst kanske 1 gång per dag, måde skit dåligt & ville väl igentligen bara bli mindre & mindre, vilket jag blev, men märkte de inte, min lärare,mamma,pappa,syster,kompisar... märkte de & blev oroliga men jag va bara glad över att jag lev mindre, ialle fall på vågen.



innan vägde jag ca72kilo vilket e grymt mke...

för mina 167 cm.. när jag hade gått ner som mest va jag nera på 62, men nu e jag närmre 65. vill bli smallare till sommaren, får väl se hur de går ;) inte rätt men de funkar för mig !

j
Postat 2011-01-20 kl 14:29:01

DU ÄR SÅ STARK! tänk på att du är bra precis som du är. dessutom har du ett fint utseende.

I.B
Postat 2011-01-21 kl 16:06:56

Hej på dig tjejen! Jag hittade din blogg av en slump för en liten stund sen o började läsa. Du är lika gammal som min lillasyster, å jag kan inte förstå att någon i min syrras ålder är mamma å verkar hantera det superbra. Jag är verkligen imonerad, fortsätt så! :) å en sak till, du är jättefin.

Anonym
Postat 2011-01-21 kl 17:55:28

jag tycker att min kropp i helhet är ganska fin, med en pojkvän som ger en komplimanger och träning så har det höjt min självkänsla rejält. dock skulle de inte skada om brösten var lite större och om jag var länge, har även alltid haft komplex för mig vikt eftersom jag är runt 158 och väger 45. svårt att gå upp men som tur är så har jag insett att det finns inte så mycket att göra och jag ser inte för smal ut, okej smal :)

elin
Postat 2011-01-21 kl 19:31:34

jag är nöjd med hela mig, för det mesta.

förutom att jag skulle vela vara lite smalare, fast jag igentligen inte behöver det. men, jag vill det ändå, haha.

vad är det med dina bröst? jag har väl precis börjat läsa din blogg, så jag vet inte om du typ har skrivit det innan :p xx

Patricia
Postat 2011-01-21 kl 20:36:25
Blogg: http://rapunzelll.blogg.se/

hejsan! Jag tycker du är jätte snygg och du behöver inte ändra på något! du är vacker som du är, precis som Kelly ;) hahah, gillar du miley cyrus. Många posters på dörren. ÄLSKAR HENNE!!!

fannie
Postat 2011-01-22 kl 01:50:46

Du är jättevacker och som du säger så har du ett oerhört fint leende och är jättesöt!

Du har dessutom en väldigt fin kropp med tanke på att du alldeles nyss var gravid. (Även utan tanke på det.)

Massor av kramar på dig. ((:

Anonym
Postat 2011-01-22 kl 15:06:56

Du har börjat få snyggare stil, det skulle vara jättesnyggt om du hade haft jeansleggings till den där tröjan + linnet.

Anonym
Postat 2011-01-22 kl 15:07:50

BLI BRUNETT!!!!!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar