Livet suger ibland

Postat 2011-02-13 kl 00:36:19
Jag är hemma hos Kevin. Vi har rett ut allt. Vi hade vårt förhållandes största bråk! Vi var verkligen sura på varann och skrek och sånt. När Kevin sa att han inte hade känslor för mig längre så var det dropen och jag lämnade huset. men sen kom jag tillbaka och vi pratade ut.
Jag känner Kevin, och ibland säger han saker han inte menar.
men jag blev lite sårad faktiskt..
Det började med en liten sak, som bara blev större.

Ebba
Postat 2011-02-13 kl 00:40:16

Döm andra så som du dömer dig själv.

EBB - En ung bruds bekännelser!
Postat 2011-02-13 kl 00:40:57
Blogg: http://enbrudsbekannelser.blogg.se/

Hej Micah.

Jag hoppas att du inte tar det här som elakt, för det är det verkligen inte meningen att vara. Men tror du verkligen att ni är redo för en förlovning när ni bråkar och gör slut bara sådär?



Stick iväg på en mysig allahjärtansdagmiddag, ha din klänning och din fina frisyr, men kanske borde ni ta det lite lugnare? Ni harfaktiskt inte varit tillsammans så länge och jag, som helt utomstående, tror att ni båda skulle må bra av att få vänja er vid livet som småbarnsföräldrar innan ni ger i kast med bröllop också.



Bara tänk på det.

Ha det bra!

Marie
Postat 2011-02-13 kl 00:43:17

ni kansek bodde ta en paus

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 00:51:58

varför i all världen hade du så jävla bråttom att säga att ni gjort slut för då? Du är helt jävla otroligt!

En tjock katt i en smal värld
Postat 2011-02-13 kl 00:52:04
Blogg: http://tjockkatt.webblogg.se/

MEN NU FÅR DU GE DIG DIN AW! Väx upp, du har ett barn att ta hand om, sluta vara så jäkla borderline!

johanna
Postat 2011-02-13 kl 00:54:46

Kalla fötter? =) flytta ihop, barn, förlovning, allt på så pass kort tid kan få vilket par som helst att ryka ihop.Det är så i ett förhållande, man blir arga på varandra, säger dumma saker som sårar och man förlåter varandra. Var rädda om och lyssna på varandra.

mikaela
Postat 2011-02-13 kl 00:55:24
Blogg: http://mylifeisblackandwhite.blogg.se/

hoppas allt löser sej och blir bra :)

kram <3

Maria
Postat 2011-02-13 kl 00:56:48
Blogg: http://transportaren.blogg.se/

Jag håller med EBB, ta det en funderare å rusa inte in i förlovningen! Ett förhållande ska inte gå ut på att bråka utan på att man älskar varandra! Ringen är bara en symbol för att man älskar någon och är redo att dela sitt liv med denne person. Men det känns som ni inte är det eftersom ni gör slut titt som tätt?



Tänk er för bägge två så går ni båda vinnande ur denna strid! Hoppas det löser sig för det är aldrig kul med sånt här!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 00:59:31

e ni tsm nu elr nt?



bra blogg!

Korpen
Postat 2011-02-13 kl 01:00:22

Och där kom orden "pratade ut" upp igen.

Bråk är en del utav ett förhållande, ja.. Men inte så här ofta och tätt inpå. När man är tvungen att tala ut varje vecka och inte kan lita på varandra så är det någonting som inte stämmer.



Jag uppmanar er att ta det lite lugnare och ta vara på varandra istället. Stressa inte upp er och rusa in i någonting som ni inte är redo för.



Ni tjänar på det i längden.

Minna
Postat 2011-02-13 kl 01:01:27
Blogg: http://minnaps.blogg.se/

Du kanske borde tänka på att du har så många läsare och inte vara så personlig - för ditt eget bästa. Suck

Isabelle
Postat 2011-02-13 kl 01:01:28
Blogg: http://honkallasbella.blogg.se/

Är ni tsm igen nu?

Styrkekramar! <3



Btw.. snygg ny design

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 01:02:27

Kanske inte förlova er ? Var förlovad en gång tidigare slutade i fiasko . Ha dig själv närmast glöm ALDRIG det,

LOVA - hon som får sina drömmar till verklighet
Postat 2011-02-13 kl 01:08:22
Blogg: http://lovamariaelisabeth.blogg.se/

Jag gillar din nya design! :D jag är avundsjuk!

Cecilia
Postat 2011-02-13 kl 01:09:44

Jag tycker du ska dumpa den där Kevin och gå vidare. Du är värd bättre!! Finns hur många killar som helst där ute som skulle göra dig betydligt gladare och behandla dig bättre. Våga ta steget ifrån honom även om det är svårt!

Erica T
Postat 2011-02-13 kl 01:11:37
Blogg: http://blogg.aftonbladet.se/kreativtpyssel

"Råka säga sådant man inte menar" kan alla göra, men säga att man inte har känslor kvar för någon, det är väldigt allvarligt att "råka". Hoppas att Kevin skärper sig! Skall hålla tummarna för att allt blir bra iaf. Extra mkt för dig och lilla Kelly! :)

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 01:16:35

är ni tillsammans igen? :)

josefin
Postat 2011-02-13 kl 01:17:10
Blogg: http://jagharingenblogg

är ni tsm igen?

Evelina
Postat 2011-02-13 kl 01:18:03

Förlåt, men han är ett svin Mikaela eller han var det mot dig idag. Jag förstår inte varför du tar tillbaka honom. Jag vill inte vara elak mot någon, men ni bråkar väldigt mycket. Det är inte min ensak, men du har ett barn.



Kram på dig, sköt om dig nu..

Amanda
Postat 2011-02-13 kl 01:44:25

Hej Micah! <3

Jag vill bara säga LOVE U!

och..

Jag tycker inte Kevin är så vuxen precis. Jag menar han betér sig som en bebis.. Han måste försörja er, och ska ni förlova er, kan ni ju inte bråka hela tiden...Ni måste tänka ut förlovningen ordentligt först ://

Ta en dag, sätt er och diskutera - vad vill ni ha ut ur livet?



Gillar bloggen, kraamis <3

Awmee
Postat 2011-02-13 kl 01:44:54

Du är en fet idiot som låter honom köra med dig så. Han är en fet jävla idiot som kör med dig så. Två feta idioter som försöker ha ett fungerande förhållande där det dessutom finns ett stackars barn inblandat. Hur ska det sluta??

linus
Postat 2011-02-13 kl 01:48:25

seriöst du får ju fan skylla dig själv om ni bråkar hört att du fan lägger upp inlägg om något när han gör fel när du fan inte ens kan hålla din skabbunge rätt i famnen seriöst alla MAMMOR vet att den armen man håller ungen med så ska armbågenv ara under huvudet som stöd men du är fan skam för mammor seriöst äckel jävel

jessie
Postat 2011-02-13 kl 02:01:48

håller nog med ebba där faktiskt ta det lugnt :) det är ju ingen brodska. Jag har nu en dotter på 3 år och har precis förlovat mig med hennes pappa. vi var påväg att förlova oss redan när jag fick reda på att jag var gravid (för det skulle se bättre ut) men som tur var kom vi fram till att vänta med det och tog det lugnt skaffade lägenhet tillsammans och allt...ska tillägas att jag var 15 när jag blev gravid med min lilla ängel och min kille var 17.



ps. gör det som känns bäst för dig så blir det alltid bra kram

ERIKA
Postat 2011-02-13 kl 02:06:45
Blogg: http://www.metrobloggen.se/eRIKA

KEVIN VILL HA DIG SOM EN KNULLDOCLA.HAN VILL INTE HA BARN MED DIG.VARFÖR SKA NI FÖRLOVA ER OM NI BRÅKA VARANN DAG.



ÄKTA KÄRLEK ÄR INTE BRÅK EN DAG,KÄRLEK NÄSTA DAG.DU SKA LUGNA DIG ,INTE FÖRLOVA ER ,HJÄLPER INTE NÅGRA KÄNSLOR

rebecca
Postat 2011-02-13 kl 02:22:24

är ni säkra på att ni är tillräckligt mogna för att förlova er och grejer? skaffa barn är ju redan försent att tänka efter om ni är mogna för men, seriöst. så som ni bråkar och gör slut som om det vore en jävla lek och som om det inte vore någonting. att skriva ut så i bloggen "idag gjorde vi slut" och sen nästa inlägg att ni rett ut det? visst du är bara 15 år så man kan ju förstå. men tänk sen när kelly blir äldre, blir synd om henne om hon ska ha föräldrar som håller på så?

Charina
Postat 2011-02-13 kl 02:34:20
Blogg: http://theasylum.blogg.se/

Som sagt, lägg av med fjortisförlovningen, du har viktigare saker för dig.

Fatta, ert förhållande kommer inte bli bättre för att ni förlovar er, den kommer inte att bli längre och lyckligare. En ring på fingret förändrar ingenting.



Stackars Kevin också, varje gång ni bråkar så hänger du ut honom på bloggen? Tror du att du själv är perfekt eller? Du försöker bara att få det som att Kevin är elak mot dig och om du nu bara klagar på honom, varför fan gör du inte slut istället för att whina på den stackars killen?



Gud ni är ju fan dumma i huvudet båda två.

2 barn som försöker leka vuxna genom att skaffa sig en ful unge, eget hus osv osv. Ta hand om din unge istället för att hålla på och pressa med förlovningen.

Deniz
Postat 2011-02-13 kl 03:15:32
Blogg: http://deniz.blogg.se/

Det känns som att inlägget om att Kevin gjort slut med dig var mer för att få kommentarer.



Och inte för att jag känner dig eller så men jag tror absolut inte att du är tillräckligt säker på in och Kevins kärlek för att förlova dig med honom redan nu.



Och med tanke på era bråk så tror jag inte någon av er är redo ännu. Jag är bara ett år äldre än dig och jag vet att i den åldern vi är i nu är det omöjligt att veta att kärleken kommer hålla för vi har ännu inte upplevt den på riktigt.



Och som sagt, att han skulle ha gjort slut med dig är bara ett trick för fler kommentarer. Och det är nog mycket mer än så som bara är en massa påhitt för att öka antalet läsare.

Elina
Postat 2011-02-13 kl 03:33:24
Blogg: http://ellintense.com

svar till EBB: Bara för att dom ska förlova sig betyder det väl inte att dom måste gifta sig inom en viss tid? inte att dom måste gifta sig alls för den delen.

Och jag stöttar dom i allting, känner dom sig redo så var glad för dom ist för att försöka påverka henne genom en kommentar :)

Patricia
Postat 2011-02-13 kl 05:45:29
Blogg: http://www.nattstad.se/Patricia91

Din stackars jävel. Och allt det här i det offentliga.

Grey
Postat 2011-02-13 kl 06:30:47

Det är skönt att ni lyckats reda ut det. Jag hoppas att ni pratat ordentligt och förhoppningsvis kommit varandra lite närmare. Man behöver få rensa luften ibland, men var försiktiga. Ta hand om er.

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 07:23:11

Aså... K bryyyyyy

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 07:37:44

Men ni är väl ihop?

Janni H
Postat 2011-02-13 kl 07:40:17

Ni är så fruktansvärt omogna och hoppas socialen tar Kelly så hon kan komma till ett lungt och fint hem det behöver hon.

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 08:24:28

är det slut eller inte?

Nadawi
Postat 2011-02-13 kl 08:29:22

gumman. typ samma sak hände mig igår, men min pojkvän gick och strulade med en av mina bästisar som inte visste att han och jag var ihop.. visst är killar hemska? :( <3

Tess "Nova & Miras mamma"
Postat 2011-02-13 kl 08:37:08
Blogg: http://tessanstromback.blogg.se/

Jag håller helt med ovanstående! Ni är unga och gör slut titt som tätt... Bara en sån sak att man gör slut för ett bråk, visar ju hur omogen man egentligen är!

En förlovning, lägenhet och bröllop är nog det dummaste ni kommer att göra för ert förhållande...



Tänkt efter istället & vänta ett år elr två!



Ha d bra!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 08:43:02

Men snälla Mikaela, du har väl inte tagit tillbaka honom eller!!!???? Om han sagt att han inte har några känslor för dig längre så får han ju inte tillbaka dem bara för att ni pratat ut..... Kärleken funkar inte så ! Se sanningen även om livet är tufft ibland.

AMMZ
Postat 2011-02-13 kl 08:46:54

hahahaha!!!! jag garvar ihjäl mig här! Igår skrev ni att ni gjorde slut, och idag är ni tillsammans igen?! Ser du inte den barnsliga varningen?! Ni är inte bara unga utan ni BETER er sånna också! Vafan Michaela, ni har ett barn ihop. och jag tycker så synd om henne, helt allvarigt! Hur fan kan ni vara så själviska som ni är?! Ert förhållande kommer ALDRIG att hålla, NÅGONSIN, kom ihåg vad jag just skrev! Dessutom är du så jävla naiv att du skriver ut dina problem här i stundens hetta och sen ändrar ni er. Och du undrar varför folk är elaka mot dig? Jag FÖRSTÅR Kevin, du hänger ut ert liv för mycket istället för att jobba på det i lugn och ro. Jag förstår inte meningen med att hela världen ska se vad du gör varje sekund av ditt liv? Vartfan är dina föräldrar i dethär?! Dom har gjort ett FRUKTANSVÄRT dåligt jobb måste jag säga, och ni två verkar inte vara mycket bättre. Hoppas din dotter får mer vett i huvudet än vad du eller dina anhöriga har!



Pinsamma jävla människa! Jag blir så förbannad för din dotters skull!

elina
Postat 2011-02-13 kl 08:47:06

jag tycker inte ni ska förlova er ...vänta med det lite <3

Ace
Postat 2011-02-13 kl 08:48:32

EBB, så sant som det är skrivet! Instämmer till fullo.

Varför förlova sig när förhållandet är så ostabilt att man gör slut vid varje bråk?

Langtry
Postat 2011-02-13 kl 08:49:25

...men man kanskeinte kan förvänta sig mer än så här närdet är barn inblandade? (och då menar jag inte Kelly)

Sara
Postat 2011-02-13 kl 08:59:05

Ingen förlovning nu va?

Matilda
Postat 2011-02-13 kl 08:59:14

Är ni tillsammans nu igen då eller lämnade ni varandra som vänner?

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:00:19

Är ni ihop igen nu eller vad händer...?

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:14:06

Har du tagit tillbaka honom?!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:23:15

Fattar inte? är ni tsm eller?

Linnea
Postat 2011-02-13 kl 09:32:16
Blogg: http://justneapea.blogg.se/

Hej du!



Micah, ända sen jag började läsa din blogg har jag sett upp till dig, och det gör jag fortfarande. Det här är bara min åsikt, men jag tycker att du förlåter Kevin lite för lätt. Det verkar som om ni bråkar väldigt ofta, och du verkar bara förlåta honom på en gång. Nu när ni ska förlova er och allt och så har ni ert störta gräl. Ta absolut inte illa upp, bara min åsikt;) lycka till. Du är stark!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:38:59

om du blir tsm med honom är det risk att samma sak händer igen täääänk innan du gör något

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:40:37

Ta och ge dig....fast det är väl så här fjortisar gör för att få uppmärksamhet..... Dock har ju inte alla fjortisar en unge att ta hand om. Börjar läsarantalet svika dig och inkomsten kanske också.....

E
Postat 2011-02-13 kl 09:46:17

jag tkr inte att du ska ta tbx kevin igen :( han verkar inte riktigt mogen för dig . för du å kelly klarar er jättebra själva ! för om jag har fattat det hela rätt , så hkälper väl inte kevin till så mkt ?

ni klarar det här själva du å kelly ! <3

Linda
Postat 2011-02-13 kl 09:46:49

hur blir det med förlovningen nu då?

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:51:48

din nya desig är fin men den har förstört den på vänster sida kan du se, jag vill också ha en sån fin design kan du ge mig bloggnamnen som gör sånna

Undrar
Postat 2011-02-13 kl 09:51:58

Är ni ihop igen ?

Louise
Postat 2011-02-13 kl 09:55:42

Hej, jag tycker precis som på inlägget ovan. Jag vill inte vara taskig elr så men ´jag tycker inte att du borde gifta dig elr vad ni nu skulle göra på måndag.... och att du gick tillbaka till honom när han hade gjort något dumt var inte så bra... tycker jag... ajja ha det super!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 09:56:56

ni borde inte förlova er för det är inte så smart när han är osäker

Amanda.
Postat 2011-02-13 kl 09:58:39

Herregud, ni kommer inte att hålla! Ni gör inte det som är bäst för Kelly. Jag har haft ett liknande förhållande och Mikaela, man kan inte tvinga fram känslor hos någon annan. Har man sagt en sådan sak så är det någonting som är allvarligt fel. Jag tror inte att ni kommer att hålla, och om ni ska det så skit i att förlova er, vänta tills ni har lärt känna varandra utan och innan, tills ni inte håller på och bråkar utan diskuterar istället.

aliya
Postat 2011-02-13 kl 10:00:35
Blogg: http://aliya.blogg.se/

är ni fortvarnde ihop

Julia
Postat 2011-02-13 kl 10:03:43

Är ni ihop nu igen? Hur mår du?

Kram

vickiliita
Postat 2011-02-13 kl 10:04:00
Blogg: http://sweetkaylee.blogg.se/

Att döma av allt han sagt till dig tidigare så verkar det faktiskt som att han menade det när han sa att han inte har några känslor kvar för dig. Jag säger det inte för att såra dig men jag tror faktiskt inte att han har några känslor kvar för dig. För hade han det skulle han inte göra och säga allt han sagt och gjort den senaste tiden. Det är inte logiskt att ens KUNNA säga att ens flickvän har ful kropp eller att han inte har känslor kvar för henne om han älskar henne. Det ska inte ens kunna tänkas.

Elisabeth
Postat 2011-02-13 kl 10:06:06

Åh söta lilla Mikaela, jag hoppas verkligen att du läser och tar in vad vi äldre och (faktiskt!) klokare individer har att råda dig om...

Ni bråkar och gör slut för att sen bli tillsammans igen hela tiden, men det tar aldrig mer än någon timme innan ni blivit sams igen och allt är återigen bra... Men är det verkligen så??

Tycker du själv att det är ett sunt förhållande?? Vill du spendera ditt liv på en kille som uppenbarligen är alltför omogen för att våga ta steget in i evigheten... För tänk på att ett äktenskap är menat att vara FÖR EVIGT, det är ingen lek som man bara kan avbryta när man tröttnat..! Uppenbarligen så är inte det vad din pojkvän vill.

Ni borde skjuta upp förlovningen, vänta ett år eller så (för vad är ett år jämfört med att ni kanske kan få tillbringa hela erat liv tillsammans?)... Sen, om ni fortfarande är tillsammans och är LYCKLIGA, så go for it! Ni behöver inte ha så bråttom med något som ni båda uppenbarligen inte är enade om.



Fundera på detta..

Hur hade du själv som mamma tänkt och agerat om din dotter som 15- åring hittat en kille som hon blev gravid med och förlovade sig med..? En kille som inte ens vet vad han vill med sitt eget liv och därmed rör upp Kellys liv till en virvelvind där hon inte vet vad partnern tycker och tänker.

Hade du tyckt det vore underbart om hon flyttade hemifrån redan som barn, med sitt eget lilla barn och till råga på allt en kille som är mentalt omogen och instabil???

Tänk på hur det du gör nu kommer att se ut i framtiden....



Har du ingen att prata med och öppna upp dej för, du kan maila mig (du har ju min mail nu så att säga). Jag kommer inte att döma dig eller skälla på dig... Jag kommer inte att säga vad du ska göra och inte. Jag läser vartenda ord och ger ett svar utifrån mitt perspektiv och försöker så gott jag kan att ge dig råd och en chans att få prata av dig. Ingen förutom du och jag kommer någonsin att få ta del av ett enda ord, det sker på dina villkor. Allt för att du ska känna dig så trygg som möjligt

julia
Postat 2011-02-13 kl 10:09:54
Blogg: http://juliakaa.blogg.se/

Var är din bloggsvars ruta? jag kan inte se den..

♥ESSEY♥
Postat 2011-02-13 kl 10:11:15
Blogg: http://esseys.blogg.se/

Va bra att ni löst det! För sen när ni har förlovat er! Då KOMMER ni att bråka jag lovar. Mina föräldrar bråkar varje dag typ hela tiden :( Mamma har t.ex. börja gråta tre gånger!!!!!!!!!!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 10:13:01

Inte för att vara elak, men jag blir faktiskt lite orolig då jag läser din blogg. Du och Kevin verkar bråka oavbrutet, ni har blivit ihop och gjort slut flera gånger.

Det är ganska många som blir ihop och gör slut, men de flesta är äldre och tänker inte förlova sig. Det som oroar mig är att du lägger ut alla dina gräl på bloggen och till råga på allt har en baby som du ska uppfostra. Det är 18, längre än var du har levt, år tills Kelly blir myndig, och tills dess har du ett jättestort ansvar. Om du vill att Kelly inte ska bli ett skilsmässobarn, du vet själv hur det är, skulle du kanske ta dig i nackskinnet och skärpa dig.

Somsagt din blogg oroar mig.

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 10:13:10

har du lust och berätta lite vad bråket handlade om?

Anne
Postat 2011-02-13 kl 10:21:20

Var är dina föräldrar? Var är Kevins föräldrar? Med tanke på att ni båda verkar väldigt omogna för er ålder så undrar jag hur era föräldrar kan låta er göra precis som ni vill?? Får ont i magen av att läsa den här bloggen.. Ser en otroligt sorglig framtid för er och Kelly.

Sofie
Postat 2011-02-13 kl 10:21:29

Ta INTE tillbaka honom! Han sårar dig så ofta och ni bråkar så mycket ! Kevin förtjänar inte dig !

KÄMPA PÅ UTAN HONOM! :)

Knuza
Postat 2011-02-13 kl 10:24:32
Blogg: http://www.honknuza.se

Håller faktsikt med "EBB - en ung bruds bekännelser!"



Plus att det är inte bra för kelly att ni bråkar som ni gör . Småbarn känner på sig och vet mer än vad man tror och vad jag vet så vill du att hon ska ha det bra och må bra ?

Och förlovning , nja det tycker jag nog att ni ska vänta med . Ni verkar inte mogna för det än så länge .

A
Postat 2011-02-13 kl 10:25:05

förlåt mikaela, men varför måste du skriva ut allting på en gång? allt är inte nödvändigt att skriva, vissa saker måste man hålla för sig själv en stund än att skriva ut så hela sverige kan kolla på det. jag vet att denhära bloggen är som din dagbok, men snälla skriv inte allt direkt det händer. för det får oss att skriva elaka kommentarer som gör dig osäker. det är nog bäst om vi inte vet allt.



och jag tycker nog också ni borde ta det lugnare, steg för steg. ni vet inte riktigt än vart ni står. att förlova sig och kolla på lägenhet är väll lite för mycket på samma gång? ni har ju ändå inte varit tillsammans så länge, och bara för att man har barn tillsammans betyder det inte att man måste gå så fort fram. så jag tycker nog ni ska vänta nått år för ert eget bästa, ni är ju unga än sålänge och har hela livet på era att bestämma er.



jag vill dig inget elakt, jag gillar dig starkt. men jag tycker nog ni borde tänka steget före :)

CARÅ
Postat 2011-02-13 kl 10:30:52
Blogg: http://bananapoweer.blogg.se/

Inse, ert förhållande suger. Det är inte normalt att bråka i princip varje gång man träffas. Skärpning.

Caroline
Postat 2011-02-13 kl 10:34:01
Blogg: http://carrofliin.blogg.se/

Älskar din nya design! Tycker du ska låta den vara såhär...



Angående Kevin så håller jag med EBB - En ung bruds bekännelser.

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 10:36:28

Så ni är tillsammans igen? Jag tror egentligen inte Kevin är den rätte för dig! Tänk du skulle kunna hitta den perfekta killen sennare! Du är bara 15, du har livet framför dig att hitta en bra kille för dig! Du kanske älskar kevin och jag förstår det! Men allt bestämmer du ingen kan bestämma över dig micah! Bara du själv. Och fin design btw :)

Anna
Postat 2011-02-13 kl 10:41:14
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Jag tycker också ni borde "slow things down a little bit", om ni älskar varandra så mycket som ni tror (och som jag hoppas) så kan ni nog ta det lite lugnt! :)

I
Postat 2011-02-13 kl 10:42:39

Hej! Jag tycker att ni borde vänta med förlovningen om ni håller på såhär. Du har en "hyfsat" stor blogg, ändå väljer du att skriva om så privata händelser. Har du någonsin funderat vad han tycker om det? Hade blivit galen om någon hängd ut mig på liknande sätt, u are just like Kissie- förutom att du har ännu fulare klädstil! Tro inte att ett barn betyder att du är mogen, läs igenom dina texter och väx upp! Du har ett barn, ett ansvar. Bete dig inte sådär! Hoppas att du läser några av dina kommentarer, så att du kanske börjar tänka till lite...

Jennie
Postat 2011-02-13 kl 10:49:31
Blogg: http://skumgodis.blogg.se/

Hej! Jag undrar om ni är tillsammans igen eller om det verkligen är slut. Jag förstod inte riktigt och hoppas på det bästa! Kramar<3

johanna
Postat 2011-02-13 kl 10:57:30

Hej! Jag tänkte bara säga att när man kommer in på din blogg så får man varning från virusprogrammet att det är virusvarning här.

Sara- Mamma till Yrla och Gravid
Postat 2011-02-13 kl 11:00:38
Blogg: http://mammatillyrla.blogg.se/

ja förstår inte hur ni orkar, herre gud ni bråkar ju jämt O_o

är knappast hälsosamt för nån av er å speciellt inte för kelly.

märks att ni bara e 15 år

Eve
Postat 2011-02-13 kl 11:01:28
Blogg: http://mandarinaduck.devote.se

men nu får du ta och växa upp din förbannade fjortis!! ni "bråkar" hela tiden, alltid är det jääätteallvarligt och sen är det slut. Och aaalllti pratar ni ut och sen är ni tillsammans igen och jippii life is perfect. Väx upp, sluta vara så omogen, du och din karl e verkligen inte mogna för ett barn.



Och vet du, jag ska säga dej en sak...så mycket som ni har bråkat och gjort slut och sårat varandra...så kan jag lova dej att det inte kommer funka mellan er. Inte om ni redan i den här åldern håller på så där. En dag kommer ni göra slut för evigt, så lika bra göra det nu direkt då? Ni är inte menade för varann..



Eloise
Postat 2011-02-13 kl 11:06:38
Blogg: http://eloises.se

Är ni tsm igen då?

Mli
Postat 2011-02-13 kl 11:11:08
Blogg: http://nyaan.wordpress.com/

Vad skönt att det löste sig, tjejen =)

EDIT LINNEA
Postat 2011-02-13 kl 11:12:29
Blogg: http://editlinnea.blogg.se/

sånt är jobbigt :( bra att det löste sig!

olivia Beckham
Postat 2011-02-13 kl 11:23:20
Blogg: http://ojvas.blogg.se/

Hej mickela , vill bara säga att du är otroligt stark , fattar inte hur du orkar hela tiden. Du skiter i alla dumma kommentarer som andra skickar och du står verkligen för den du är .

Man kan inte hata dig , du är ur gullig !



Älskar din blogg !

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 11:32:38

Ett förhållande utan bråk är känslolöst.. Kom ihåg det, alla bråkar, det är INGEN som alltid är glada och perfekta. Och de som är det har nog några stora problem gömda någonstans..

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 11:35:27
Blogg: http://cclarstroom.blogg.se/

Håller med "EBB-En ung bruds bekännelser!"

Ta inte de här på ett dåligt sätt. Men är han verkligen värd dej? Så som det verkar som att han håller på? Tycker du verkar vara för det mesta mer gullig mot honom än vad han är mot dej. :/

Inget ILLA menat <3

Rebecca
Postat 2011-02-13 kl 11:36:15

Vad bra att ni redde ut det! Eller ni gjorde väll det?

Så ni är tillsammans nu va? Hoppas verkligen det! För ni passar ju så bra ihop.... ps. Snygg design!

tove
Postat 2011-02-13 kl 11:37:41
Blogg: http://tovelina.devote.se

så ni ska fortfarande förlova er? :)

Maria
Postat 2011-02-13 kl 11:49:10

Jag tror i ärlighetens namn, och det här säger jag inte på något vis för att vara elak och göra dig ledsen, att Kevin och du inte bör vara ihop.

Gör man slut efter varenda bråk så är det en indikation att man inte ska vara tillsammans.

Att Kevin dessutom säger att han inte har några känslor för dig längre är sannerligen en STOR indikation att ni inte bör vara ihop längre (även om "han nu inte menade det han sa").



Grejen är att ni kommer alltid att ha ett speciellt band till varandra genom Kelly.

Kanske ni båda borde gå vidare och koncentrera er på att vara just föräldrar till er dotter och inte ett par.

Hennes lycka ska gå före er egen, faktiskt är det så när man blir förälder.

Eller så skärper ni er och slutar bråka och göra slut hela tiden.

En förlovning tycker jag verkar onödig i det här läget.

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 11:49:23

Åh gud va fin bild!

Jenny
Postat 2011-02-13 kl 11:54:50

Snart kommer du inse att det inte funkar i längden att ha ett förhållande med Kevin. För om man bråkar så ofta som ni verkar göra så är det inte meningen att ni två ska vara med varandra.



Hade själv förhållande med en kille när jag var i din ålder och vi bråkade och han var allmänt elak, höll i två år. Efter det så träffade jag en ny och då var jag kring 19-20 år gammal och var med en kille som inte alls var bra, vi bråkade också. Jag kom alltid i sista hand. Nu idag så förstår jag inte hur jag orkade. Men jag trodde nog inte att jag var värd någon bättre.



Idag har jag en älskad dotter på 14månader och en sambo som är guld värd!

Under dom här 4åren som vi har varit tillsammans så har vi aldrig bråkat om något stort bara småsaker och det är när man har varit trött och hungrig (; haha.



Och när man får småbarn så hamnar man själv på andra plats och det kan tära lite på förhållandet...



Hoppas allt löser sig för dig och tänk att du är värd det bästa.



Mvh Jenny

Olivia
Postat 2011-02-13 kl 11:55:39
Blogg: http://olailas.blogg.se/

Ni är inte redo för att förlova er... Ni bråkar rätt ofta om småsaker verkar det som, och nu gjorde han slut? Om jag vore du skulle jag backa ett steg och ta det lite lungt, för ert förhållande verkar inte så jättestarkt. Bygg upp det lite först, sen kan ni förlova er tycker jag :)

linda
Postat 2011-02-13 kl 11:56:15
Blogg: http://linddiss.blogg.se/

Men är ni inte ihop längre?? ;) kramis

Tuva
Postat 2011-02-13 kl 11:59:26

skönt att ni redde ut det! :D ni har en urgullig dotter!! Kram

Sara
Postat 2011-02-13 kl 12:01:16
Blogg: http://saralindeas.blogg.se/

Ska ni fortfarande förlova er?

Alva
Postat 2011-02-13 kl 12:04:40

Jag börjar smått undra om du har en form av förståndshandikapp. Du verkar faktiskt vara lite efter och inte förstå hur världen fungerar.



Och det ultimata beviset på det kommer imorgon om ni förlovar er.



Göra slut en gång i veckan håller inte. Du/Ni måste börja använda hjärnan lite, försöka, lovar det gör inte ont!



Säger en person, även om de är i ilska att man inte har känslor, inte vill vara ihop, hatar personen osv så stämmer det till 99 % av fallen. Vill du vara med en kille som, du säger, inte menar det men ändå säger sådana saker? Saker som sårar dig!



Tragiskt. Det kan man sammanfatta ditt liv med. Väx upp för din dotters skull!

Paulina
Postat 2011-02-13 kl 12:04:44
Blogg: http://Plinan.devote.se

Hej Micah! Jag måste hålla med . Ni bråkar och gör slut var och varannan dag. Och av egen erfarenhet kan jag säga att dels blir de aldrig bättre och dels så är det inte så ett förhållande ska vara. Jag säger verkligen inte de för att vara elak men jag har varit i ett liknande förhållande när jag var i din ålder och tro mig, hade jag kunnat få tillbaks de åren vi bråkade, gjorde slut, blev tillsammans för att sen göra slut igen så hade jag gått ifrån han för längesen och spenderat all den energin på viktigare saker som vänner, skola och i ditt fall mitt barn.



Nu är jag tjugo snart 21 och har i ett år varit tilsammans i snart ett år. Och han är en RIKTIG pojkvän. Jag känner mig verkligen älskad, uppdkattad och vacker! Varje dag får jag höra att jag är vacker, rolig och underbar. Aldrig någonsin skulle han säga att jag har för små bröst, inte är tillräckligt smal eller att han inte har känslor för mig längre om han inte menar det och han skulle absolut inte skicka sms till en annan tjej om att dem ska "mysa" på skoj. Igen, jag säger inte det jär för att göra dig ledsen utan för att kanske öppna dina ögon lite. Halva din blogg handlar om vad Kevin säger och gör och hur osäker du blir pågrund av det!



Var inte rädd för att vara ensam och utan han! Med tiden blir man starkare och inser hur mycket onödig energi man spenderat på en kille som inte ens bryr sig hälften så mycket som du! Bra och riktiga killar finns även om det obland är svårt att tro! Kram på dig M

Ina
Postat 2011-02-13 kl 12:04:48
Blogg: http://www.nogg.se/jessina

Såå snygg header!! <3 Besöka gärna min sida om du/ni vill..... ;)

Livmoderskeppet
Postat 2011-02-13 kl 12:07:29
Blogg: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Ja, vad ska man säga? Skönt att det känns bättre nu men i ett förhållande bråkar man och du har många tusen läsare och när man bråkar i en relation kanske det inte är så lätt för den andre heller om allt man bråkar om skrivs ut för ca 50 000 läsare efter grälet. Han har ju t o m blivit hotad i kommentatorsfältet efter att du skrivit att ni gjort slut. Jag som får dåligt samvete om jag skriver om min man på facebook inför 70 nära kompisar. Man måste tänka på hur man lämnar ut andra när man har så oerhört mycket läsare. Kan ju bli tungt för honom med all uppmärksamhet också. Men skönt att allt känns bättre!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 12:08:30

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Niki
Postat 2011-02-13 kl 12:23:42
Blogg: http://mylifeasniki.blogg.se/

Mikaela gumman, va bra att allt ordnade sig!

Jag tycker att du är otroligt stark och modig.

Du är så himla.....det finns inget ord till hur underbar du är.

♥♥♥

Fanny
Postat 2011-02-13 kl 12:24:30
Blogg: http://troublewhore.blogg.se/

Vad säger din mamma om alla bråk ni har? Och att ni till råga på allt tänker förlova er? Tänk på ditt barn för fan, om ni bråkar varannan dag NU, och efter allt som kevin redan gjort mot dig (enligt vad du skrivit i bloggen då, jag känner ju inte honom eller dig så det kan ju likaväl vara falskt, menmen) så skulle jag tänka till både en och sjutton gånger innan jag går och förlovar mig med någon sådan. Eller, JAG, personligen, hade redan dumpat den äckliga människans sorry ass, men det kanske inte är lika lätt för alla att bara göra så.

ellie
Postat 2011-02-13 kl 12:34:37
Blogg: http://myrslokens.blogg.se/

Skönt för er att ni löst det, men jag vill bara dela med mig av en egen erfarenhet som du kan tänka lite på.



När jag läser om hur du och Kevin bråkar osv så tänker jag på när jag och mitt ex var tillsammans. Han var i lumpen år 2010 och varje gång han hade permission så bråkade vi iaf en gång, men sen blev vi sams och det var bra osv. Vi bråkade väldigt ofta och vi hotade med att göra slut och grejer och när vi blev sams så pratade vi ut men det blev aldrig nån förändring så efter ett två år långt förhållande tog det slut (nu i oktober) för jag hade tröttnat på honom och han hade tröttnat på mig och han hade tappat känslor.

Jag vill inte vara taskig eller så men tänk efter om ni VERKLIGEN är redo för att förlova er.



Ha det bra

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 12:38:22

han har säkert inte känslor för dig längre, för så säger man inte om man inte menar det. gör slut, det tror jag ni båda mår bra av. jag hoppas för hans egen skull att han inte är ihop med dig bara för att du är mamma till hans barn. det är elakt, både mot dig och för honom själv.

jeanette
Postat 2011-02-13 kl 12:38:47
Blogg: http://jeanetteevelinarasmusson.blogg.se/

svar till dig EBB - en ung bruds bekännelser.



Hade du mått bra av att de hade varit bra i ett förhållande hela tiden?

man måste bråka ibland.. de är inte bara, ååååh jag ska må bra hela tiden! eller de är de du tror för då tror du fel...



micah, du e en sjukt bra mamma..

Carro
Postat 2011-02-13 kl 12:46:51
Blogg: http://carratwi.blogg.se/

Hej michan :)

Jag har -såklart- INGET att göra med erat förhållande.

Men jag håller faktiskt lite med andra att ni ska ta det bara lite lugnare. Själklart spelar det ingen roll vad jag säger eftersom det är ditt liv, det är bara min åsikt.

Jag undrar bara om ni är ihop, eller bara vänner?



Tacksam för svar <33



PS: Jag tycker att du är helt otrolig! Önskar ibland att jag va lika stark som dig ^^ <3

M
Postat 2011-02-13 kl 12:48:15

Sprack det för dig när du födde Kelly? Kan du berätta lite om förlossningen? Var det hemskt? :)

Maja
Postat 2011-02-13 kl 12:53:34

hoppas inte lilla barnet var med när ni stod och skrek på varandra :(

Anna- gravid i vecka 37
Postat 2011-02-13 kl 12:56:35
Blogg: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Ett tips är att varken förlova dig eller att flytta hemifrån innan du är 18. Och om ni kan göra slut så här lätt hur kan du då tro att han kommer vara den du kommer leva ditt liv med?

Åsa
Postat 2011-02-13 kl 13:04:13

Jag hoppas verkligen inte att ni førlovar er, før din egen skull..

HAHA
Postat 2011-02-13 kl 13:14:40
Blogg: http://emmiochmaldish.blogg.se/

Idioter skulle sagt rätt åt dig :) Men jag nöjer mig med ett haha ^^

moa asball carlberg
Postat 2011-02-13 kl 13:17:12
Blogg: http://utankontroll.blogg.se/

Fast, säger man verkligen att man inte har känslor kvar om man inte menar det? Känns lite som du måste "övertyga" honom över att stanna kvar och i ett fungerande förhållande ska det vara en självklarhet, eller? Jag håller med Ebb, bara för att ni har ett barn ihop behöver ni inte göra allt på samma gång. Förlova er, flytta ihop osv. Ta det lite lugnt och vänj er vid att vara småbarnsföräldrer ihop istället. :)

Sanna
Postat 2011-02-13 kl 13:21:02

Har han inga känslor för dig?

+ att vad började bråket med??

Jasmina
Postat 2011-02-13 kl 13:36:50
Blogg: http://twentyfoursevenupdate.blogg.se/

den där kevin verkar inte vara så värst mogen för att varken vara pappa eller ha ett förhållande.



Det är andra gången ni gör slut.. och när det är barn i bilden då kan man inte hålla på att flacka fram och tillbaka, det är ingen trygghet!



Det finns lagar emot sånt beteende när man är förälder. Barn ska ha en trygghet!!



Det kan dom inte ha om Kevins känslor upphör titt som tätt. Antingen är man tillsammans eller så är man inte!

E
Postat 2011-02-13 kl 13:38:31
Blogg: http://aintsosweet.blogg.se/

Det där som EBB skrev lät ju hur klokt som helst. Ni verkar inte redo för förlovning, det är en stor grej. Även om det kan vara hårt att inse och ni så gärna vill. Men man bråkar inte på det sättet med nån man ska gifta sig med. Man säger inte att man inte har känslor och man gör inte "slut". oftast är man inte 15 år heller... Chilla och förlova er sen. Varför stressa?

Malin
Postat 2011-02-13 kl 13:41:41
Blogg: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Nej! Nejnejnejnej! Det här kommer väl låta jätte elakt, men nej! Gå inte tillbaka till honom nu. Jag vet att du inte tycker att vi ska lägga oss i sånt, men har ni inte gjort slut tillräckligt många gånger nu? Har han inte sårat dig tillräckligt nu?

Det verkar inte vara meningen att ni två ska vara med varann. Ni har ett mirakel tillsammans och ni kommmer alltid att vara bundna till varandra, men nu får ni ge er! If it ain't meant to be, than it ain't meant to be.



Tänk lite nu okej? Efter att ni har haft det största bråket i ert förhållande, ska ni verkligen förlova er? Använd hjärnan lite nu tack!

Jenny - livet med en mini leopard
Postat 2011-02-13 kl 13:47:18
Blogg: http://mrsjenny.blogg.se/

Oavsett hur arg man blir på varandra så säger man inte saker bara för att man blir arg. Jag och min sambo har haft våra diskutioner, men han har ALDRIG sagt ett ont ord. Skulle han säga att han inte hade känslor för mig så hade jag dragit. Man säger inte så! Han leker med dig.. Tråkigt att du själv inte ser det.

Mia
Postat 2011-02-13 kl 14:05:28

För Kellys skull, skärp er och antingen bestäm er för att ha ett förhållande eller inte. Ni kan ju inte vara så av och på hela tiden, stackars unge att växa upp i det. Mogna till er! Båda.

Alexandra
Postat 2011-02-13 kl 14:06:09

Seriöst nu, Kevin är inget bra, inse det. Man kan inte bara göra slut och sen bli ihop osv. Kevin är ju förfasiken 18 år, om han hade varit i din ålder hade jag förstått att han gör slut, blir ihop, gör slut, blir ihop. För så gör man i er ålder! Men 18? nej då gör man inte så!

Josephine - mamma till Devin
Postat 2011-02-13 kl 14:11:01
Blogg: http://josephineochdevin.blogg.se/

Hej Mikaela. Vad bra att ni rett ut allt, men borde ni inte nu ta ert förhållande på lite mer allvar? Man kan inte häva ut sig så dumma grejjer varje gång man bråkar och göra slut titt som tätt. Ni är föräldrar nu och börja bete er som det lite mer! För Kellys skull åtminstone. JAG hoppas iaf att hon slipper se och höra er när ni väl bråkar.



Var rädda om varandra!



Josephine

Lisa
Postat 2011-02-13 kl 14:13:23

Jag tror inte att det är en bra idé att ni flyttar ihop. Tänk hur det skulle vara för Kelly om ni håller på och bråkar hela tiden. Jag tycker att du hellre ska bo med din mamma tills du gått ut skolan och är lite äldre. Kevin verkar inte seriös även fast han är äldre än dig. Det där kommer inte att hålla i längden. Den som kommer lida mest utav det här är Kelly. Hon kommer redan få lida för det många gånger att hennes mamma bara är 15 år så låt henne slippa se er bråka.

Walle
Postat 2011-02-13 kl 14:15:02

Ta de här på rätt sätt! Jag tycker att ni ska vänta med förlovning när ni bråkar så mycket som ni faktiskt gör. Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2 och ett halvt år nu, vi är med varandra dygnet runt, vi saknar varandra så fort vi inte är med varandra och vi ska snart åka utomlands för 2 gången tillsammans och vi bråkar aldrig. Vi har börjat fundera på att förlova oss, vi bara drömmer lite om de. Jag tror säker att du och kevin kan visa eran kärlek till varandra på ett mycket bättre sätt än en ring. Tänk igenom det och hoppas att allt går bra!:)

Jeanette
Postat 2011-02-13 kl 14:21:58
Blogg: http://glutiz.blogg.se/

Fin ny design, ser så stilren ut och mogen som du själv skrev :)



Kram

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 14:23:15

´Jag har inte fått världens bästa bild av Kevin. Du är en fantastisk tjej och förtjänar någon som behandlar dig rätt. Tycker de är alldeles för tidigt för er att förlova er, för han verkar inte ha så stor respekt för dig.

Jag kanske har fel, men de är den bilden jag har fått...



Ha de bra! Älskar din nya blogg design! :)

Bella
Postat 2011-02-13 kl 14:31:43
Blogg: http://rememberthiis.blogg.se/

Vilken tur att det löste sig! Men du kanske ska tänka lite på vad du skriver i bloggen, har ni precis haft ett stort bråk kanske inte det smartaste man kan göra är att skriva "kevin har gjort slut" i en blogg med såhär många läsare, för att sedan skriva att allting är okej igen och att ni rett ut allt, man kanske ska vänta och se innan man skriver ut sådär personliga saker, för oftast brukar det ju lösa sig. Du gillar ju inte att läsare lägger sig i ditt liv, så skriv inte ut precis allting som händer, håll fast vid ditt privatliv.

Elle
Postat 2011-02-13 kl 14:45:07
Blogg: http://blogg.veckorevyn.com/lillaelle/

Ledsen om jag måste vara elak!



MEN man säger ALDRIG till någon som man är tillsammans med att man inte har känslor för den personen sen får man säga hur mycket saker fel som helst men något säger man ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG även om man bråkar!



Jag tycker du borde strunta i honom helt och hållet! Ursäkta jag vet att det är jättesvårt och jag förstår hur det känns men någon som säger sådant har hellt uppenbarligen inga känslor på riktigt för dig!



Du kan hitta SÅÅ mycket BÄTTRE! Någon som faktiskt är mogen och redo för ett förhållande med någon som är mogen för sin ålder, för det är DU! Hoppas du tar till dig och dumpar skrället innan han sårar dig oförlåtligt!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 15:01:30

Hej!

Det är verkligen synd att ni gjorde slut,

men ni är verkligen inte redo för en förlovning.

Ta inte detta illa, jag menar ingenting dumt alls, jag gillar dig

jätte mycket, men när det gäller Kevin så

måste ni nog börja umgås mera som vuxna om ni

ska förlova er, inte går det ju sen att bara göra slut

när ni har förlovat er.. så snälla prata och kanske förlov er om 2 år?:)



Tänk på det.kram.

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 15:21:47

Har ni gjort slut? synd om ni har gjort det :(

Amanda
Postat 2011-02-13 kl 15:25:26

Min fråga är: vart är era föräldrar?

Finns det ingen i ert liv som kan tala lite vett i skallen på er?



elviraOlsson
Postat 2011-02-13 kl 15:30:17
Blogg: http://elviraolsson.blogg.se/

Håller med om det EBB skrev...!

Maja
Postat 2011-02-13 kl 15:41:36

Nog för att man kan säga saker man inte menar ibland, men att säga att man inte har känslor för någon man tänkt förlova sig med? Och sen ångra sig och bli tillsammans igen. Ingen av er verkar redo för en förlovning (som faktiskt är tänkt att leda till giftermål) och Kevin verkar vara sjukt omogen. Förstår att du älskar honom men varför har ni så bråttom med förlovningen?

Jag har varit med en kille i nästan tre år nu som jag älskar något otroligt, men fick igår reda på att han varit otrogen mot mig och ljugit om både det ena och det andra. Så även om du älskar någon och han är jättegullig mot dig och säger det ena och det andra, behöver det inte betyda att han förtjänar dig och är den rätte för dig egentligen. Och min kille skulle aldrig säga såna saker som Kevin tydligen ibland säger till dig, och han var en skit ändå.

PS. Nu säger jag inte att Kevin är otrogen mot dig för att min kille var det, säger bara att jag inte tycker han verkar behandla dig rätt.

jenny
Postat 2011-02-13 kl 16:03:03

Men kommer ni förlova er då? ♥ kram

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 16:03:04

Du borde förstå att det inte funkar mellan er. Du är 15 år gammal, jag kommer ihåg den tiden. Man vet inte bättre. Men tror du helt ärligt att det är bra för ditt barn att hålla ihop enbart pga barnet? Mina föräldrar gick ifrån varandra när jag var 1 år. Det är det bästa dom har gjort för mig. Dom passade inte samman, bråkade jämt osv. Det är inte ett bra miljö för ett barn att leva i! Hon kommer att få ett helt störd syn på vad kärlek är. Och så mycket som ni två bråkar, så är det bara inte meningen ni ska vara tillsammans. Oavsett hur svårt det är att säga farväl. Du orsakar din egna smärta vid att fortsätta som du gör. Och detta är ingen negativ kritik utan ett bra råd från någon som vet.

L O O T T E S
Postat 2011-02-13 kl 16:05:16
Blogg: http://loottes.blogg.se/

Men för guds skull! När ska ni bestämma er, kanske inte så bra idé att flytta ihop om det ska hålla på såhär!!

johanna
Postat 2011-02-13 kl 16:17:10

har din kille damp ??

M
Postat 2011-02-13 kl 16:18:29

Jag håller med "en ung bruds bekännelser"!!

Ta det lite lugnare.. ni är ändå så unga. Ju längre ni väntar, destu störra chans att det håller i längden. Är det inte det ni vill?

Kram!

Anna
Postat 2011-02-13 kl 16:21:25

Men herregud! Gör slut för ett litet bråk. Vad är de för förhållande igentligen?

Allt är inte guld och gröna skogar i ett förhållande

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 16:24:34

Glöm inte bort att behandla andra så som du själv vill bli behandlad, tack!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 16:27:19

kevin är inte värd dig. kämpa utan honom. tänk på kelly

Sanna -Blivande mamma
Postat 2011-02-13 kl 16:29:33
Blogg: http://sannis1987.blogg.se/

Ursäkta mina ord, men ärligt talat. Det är dags att växa upp båda två. Sådär kan man inte hålla på, göra slut, bli ihop..

Det sårar bara varandra ännu mera, dags att ta tag i saken och bestämma om ni ska satsa eller ej. Tror även att KEvin måste växa upp och inte fjanta sig som han gör (låter som det)



Och att bråka och göra slut höll man på med när man var runt 10år.. Älskar man varandra så ska man kunna ha ett bråk och inte göra slut.



Ni borde tänka lite efter, ska det verkligen vara ni?

Bara för ni har barn så behöver det inte vara så. Ni kanske ska bara vara vänner om ni håller på så. TÄNK på dig själv och inte vad han tycker och tänker.. Vad mår du bäst utav... För i mina ögon så är detta ås jäääädrans ohälsosamt så usch!!



Louise
Postat 2011-02-13 kl 16:50:22

Åh vad jag blir förbannad alltså , tror ni på fullt allvar att ni kan förlova er när ni bråkar HELA tiden och tjaffsar ?

Du är 15 år, 1 år äldre än mig , kevin gjorde slut med dig igår, och ni ska ändå förlova er ?

ÅÅÅH HERREGUD .

Jag har alltid följt din blogg Micah , men nu . . NEJ TACK !

orkar verkligen inte läsa allt korkat längre,

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 16:53:33

Men Mikaela.

Ska ni verkligen förlova er? När du ska skriva sådant i din blogg så bete dig vuxet. Dock kan jag förstå att du är bara 15 år gammal. Men snälla Mikaela! Kevin.... Ska ni verkligen förlova er när ni beter er så där? Väx upp.

joanna
Postat 2011-02-13 kl 16:54:57

ni värkar gå lite fort fram och förlova er, varför göra allt så tidigt i livet?

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 17:08:03

Det är helt galet att ni tänker förlova er när ni gjort slut flera gånger förut och sårar varandra hela tiden.



Jag är verkligen på din sida, tycker du är enormt stark som klarar allting och ser upp till dig väldigt mycket. Men du är mamma. Du måste agera som en. Du har Kelly, och vill du verkligen att hon ska växa upp i ett sånt stormigt förhållande som ni har? Min kompis växte upp med föräldrar som bråkade och gjorde slut, blev tillsammans igen, gjorde slut, osv. Hon mådde väldigt dåligt när hon var yngre på grund av det. Tänk på eran dotter. Ni måste antingen bestämma er för att lägga av med allt onödigt småtjafs och agera som föräldrar, eller också göra slut och inse att det är bäst så. Inget mitt emellan.



Så olyckliga som ni verkar göra varandra var och varannan dag tycker jag ni borde ligga lite lågt med förlovningen. Vänta och se. Om det verkligen är rätt är det värt att vänta på, eller hur?

sarah
Postat 2011-02-13 kl 18:24:52
Blogg: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

fan vad snygg bloggen blev!

ida
Postat 2011-02-13 kl 18:25:03

alltså, ifall han säger att han inte har känslor för dig så har han inte det. Det har alltid verkat som om han bara är med dig för att du har kelly, även om han sa det för att han var arg så tror jag det stämmer.

Orolig.......
Postat 2011-02-13 kl 18:28:04

Men....vad säger dina föräldrar om detta?!! Hur kan de låta deras minderåriga dotter hålla på som du gör?!! I am speechless!!!!!

Anonym
Postat 2011-02-13 kl 18:44:59

du är ändå ett fettp, likaså han, hoppas socialen tar ditt barn.

Sara
Postat 2011-02-13 kl 19:37:17
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Hoppas ni löser de!

melinda
Postat 2011-02-13 kl 21:44:47
Blogg: http://alskkling.blogg.se/

Jag vet hur det är! Kram

Jennifer
Postat 2011-02-15 kl 16:44:27

Kelly är verkligen as söt<3<3<3<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar