Hiss och Diss 6/2 2011

Postat 2011-02-06 kl 23:49:44


Dagens hiss - Puffar


Dagens hiss blir "Puffar" på facebook.
Älskar när jag får puffar och sen puffar jag tillbaks och så går det fram och tillbaks så. Det känns som om att man alltid håller kontakten då, på något konstigt sätt :)



Dagens diss - Flashback

Dagens diss blir nog forumet "flashback". Okej.. jag dissar inte själva forumet och så, det är en välorganiserad hemsida, MEN...Det finns en låång tråd där om mig där det står riktigt elaka saker som folk skrivit + att det är någon som låtsas känna mig och ljuger om mig.
Så dagens diss blir egentligen folket som sitter på flashback och inte har något vettigare för sig än att klaga ner på andra!

Nu vet jag vad dom kommer säga: Flashback dissar dig! Och ja, det har jag märkt.
Annars har dom ju andra trådar där dom diskuterar andra saker så som politik och så, det är ju faktiskt bra! :)

Till alla er på flashback: Jag är faktiskt en snäll tjej!

Men vem har inte blivit uthängd på flashback liksom?
(skämt åsido)

SaraM
Postat 2011-02-07 kl 00:22:59

Du är säkeert skitsnäll, men du beter dig så jävla korkat att man bara vill banka vett i dig.

Tess
Postat 2011-02-07 kl 02:38:33

På vilket sätt beter hon sig "så jävla korkat" menar du, Sara!? Det är DU som beter dig fruktansvärt JÄVLA OMOGET som skriver en sån onödig jävla kommentar... Väx upp..

Sofie, Gravid v.14
Postat 2011-02-07 kl 03:47:00
Blogg: http://sofieskogsberg.bloggplatsen.se

Halloj!

Tänkte bara nämna att på emocore.se

har jag också sett en tråd om dig där det sägs en del dumma saker. Själv tycker jag att det är fruktansvärt omoget att göra på det sättet!



Tänkte bara informera dig om det för jag skulle själv vilja veta om någon sa något dumt om mig eller om någon la upp trådar och sånt om mig.



Ha det så jätte bra!

Kram pårej!

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 08:28:04

Kor är också snälla.

Madde
Postat 2011-02-07 kl 09:20:12
Blogg: http://madeleinan.blogg.se/

Folk är bara anvensjuka för du har ett sånt bra liv och dem vill förståra det ? Alla fattar kanske inte hur du har det ?dem är bara avensjuka och skriver fula och dumma kommentarer , Men dem vet ingeting om dig , bry dig inte , dem slösar bara tid ^^

Anna
Postat 2011-02-07 kl 09:58:11
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Jag fattar verkligen inte grejen med puffar! :O men du som verkar förstå det, och tycker om det, kan du inte förklara? :)

Frida
Postat 2011-02-07 kl 10:14:45
Blogg: http://chafrida.blogg.se/

Flashback är bäst!

Linda
Postat 2011-02-07 kl 10:20:00
Blogg: http://canonlinda.blogg.se/

http://canonlinda.blogg.se/2011/february/2011-02-07.html#comment



Har skrivit om dig och flashback på min blogg. Du får gärna säga vad du tycker!

Flashback
Postat 2011-02-07 kl 11:32:49

Saken är ju den att mycket av det folk skriver i tråden kommer ifrån vad du själv skrivit ut på denna blogg, tänk efter lite..

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 11:39:35

https://www.flashback.org/t1357341



Så detta stämmer inte!!?

Myran
Postat 2011-02-07 kl 12:39:30
Blogg: http://zebramyran.blogg.se/

Jag och en vän, som heter Electra, har blivit uthängda där för några år sen.

Sara
Postat 2011-02-07 kl 13:59:27

Men inte skriver vi på flashback att du är dum? Du verkar söt och snäll, men även naiv och blåögd... Eftersom du har valt att öppet skriva om ditt liv på internet så måste du klara av att folk har åsikter om det du skriver.. som inte alltid är så smarta grejer...

Mica- ung mamma till ett mirakel
Postat 2011-02-07 kl 16:33:22
Blogg: http://babybaker.blogg.se/

Hon beter sig väl inte korkat? Väx upp och sluta klanka ner på tjejen! Försök själv att vara mamma som 15åring och kom sedan och snacka...

Hanna
Postat 2011-02-07 kl 16:48:19
Blogg: http://www.grimmestam.com

Tyvärr är det ju så att man inte kan gilla allt som skrivs om en. Alla har olika åsikter och det tycker jag är bra.



Har man valt att bli en "offentlig" person som lägger upp mycket av sitt liv på en blogg får man nog räkna med sådana trådar i olika forum.



Jag säger som Voltaire:

Jag delar inte din åsikt men är beredd att dö för din rätt att uttrycka den.



Du gillar inte det som skrivs på Flashback om dig och de gillar inte det som skrivs i din blogg.

Bådas åsikt i detta fallet är lika rätt, eller fel. Hur man nu ser på det.



Själv är jag neutral och lägger mig inte i det alls. ;)

Sara
Postat 2011-02-07 kl 17:49:33
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

Hihi!

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 18:22:42

Och vad är puffa?

NinaD
Postat 2011-02-07 kl 18:57:32

https://www.flashback.org/t1357341p105



Du får skylla sig själv att du får en hel tråd tillägnad till dig. Om jag vore du skulle jag ta åt mig kritiken och sedan adoptera bort Smelly

LINAAAA
Postat 2011-02-07 kl 19:39:32
Blogg: http://rrep.blogg.se/

Hahhah finns en tråd på emocore om dig också, den är säkert 100 sidor lång. Just sayin'

my
Postat 2011-02-07 kl 20:24:03

"Men vem har inte blivit uthängd på flashback liksom?" asså man skämtar fan inte om det! har du nått vett i huvudet alls? håller helt med SaraM, man vill bara banka vett i dig! du skämtar om då korkade saker som inte är ett dugg roliga! så patatiskt!

Emiiiila
Postat 2011-02-07 kl 23:41:12

Håller med SaraM plus tycker synd om barnet :(

Anonym
Postat 2011-02-08 kl 15:12:54

Jag läste det dem skrev på flasback, så J***A korkat. jag tycker du är skitcool;)

hh
Postat 2011-02-08 kl 16:24:10

tänk bara så här: dom är beredda att slösa sin tid på dig? så antingen ljuger dom och gillar dej egentligen, eller så har dom fan INGET liv! och dom som hatar dig vill antingen ha dig eller vara som dig;)

Anonym
Postat 2011-02-08 kl 21:53:50

Håller med alla kommentarer där. Skillnaden är ; på din blogg är det 12-16åringae som läser och tycker du är sååååå mogen och stark (undantag finns) på FB är det människor mellan 23->

:(
Postat 2011-02-08 kl 22:46:43

Tror de på flashback inte gör det av avundsjuka precis. Tror bara de tycker det är kul att snacka skit om en dekaderad WT morsa som glömde kondomen på skrivbordet vilket resulterade i ett barn hon egentligen inte är kapabel att sköta :(

Tess
Postat 2011-02-09 kl 00:16:26

Jag tycker dom på flashback är så himla patetiska, som mobbar och hackar på en 15-årig mamma, hennes kille och deras lilla bebis..

vuxna människor som sjunker så långt är så jävla tragiskt.. dom har verkligen inga liv!



och sedan påstår att dom har rätt att göra det?

ledsen men oavsett om det är en person eller flera som gör det så är det endå mobbning och kränkning och hot vilket är olagligt, oavsett om det är mot en "okänd" eller en kändis..



Sen det här



"Du gillar inte det som skrivs på Flashback om dig och de gillar inte det som skrivs i din blogg.

Bådas åsikt i detta fallet är lika rätt, eller fel. Hur man nu ser på det"



på vilket sätt är det fel att Mikaela skriver om sitt eget liv, så som hon känner det och upplever det?



på vilket sätt har idioterna på flashback rätt att skriva kränkande saker i en tråd om Mikaela?

visst, dom har rätt att säga sin åsikt, men dom har inte rätt att göra personliga påhopp, kränka, hota och vara allmänt grymma mot en 15-årig tjej.



Varför skriver dom på Flachback överhuvudtaget om Mikaela?

betyder hon så mycket för dom att dom måste analysera och diskutera minsta lilla grej i hennes liv?

lite stalker, besatthets varning där eller?



Tycker dom bara ska lägga ner och skaffa sig ett liv

eller ännu hellre

göra sig av med sitt eget liv (valfritt sätt, men jag föreslår, piller, mindre kladd)



Lycka till

Anna
Postat 2011-02-09 kl 15:47:20
Blogg: http://therunawaybride.blogg.se/

Hej Mikaela, om det är till någon tröst så tror och hoppas jag att de allra flesta som läser på Flashback tar det som står där med en nypa salt, just för att det är en skvaller-sida.



Mvh Anna

Toff
Postat 2011-02-10 kl 14:45:55

Du får ju fan ta och skylla dig själv om du är 14 bast och har en unge?!

Du är ju fan dummare än tåget...

Och alla ni andra moralhoror som kommer och klagar på att jag säger sådant, kolla på hur WT hon och hennes jävla unge är, och sen är det inte WT nog att hon döper ungejäveln till det så fint WT klingande namnet "Kelly"...



Fy Fan...

Tess
Postat 2011-02-11 kl 19:44:05

Toff



WT - Wonderful TeenageMother :)



Sen är Kelly jätte fint ju!

kolla bara på Grace Kelly ;)



Du vet om att tåg är jävligt smarta nu för tiden va?

dom kan till och med köra sig själva och dom är miljövänliga ^^



Värsta komplimangerna ju!

Big C to the O fo shizzle
Postat 2011-02-13 kl 03:25:05

Ville bara att du ska veta hur WT du och säl-kevvan är. Kul att du vill förstöra ditt liv.

Sören
Postat 2011-02-13 kl 03:35:30

Kan ju gissa på att Tess är cirka 14 år gammal och tog sig en hel onsdag för att komponera ihop en sån härligt väldisponerad text om hur mycket du hatar oss på FB.



Jag vet inte om du trollar eller om du är dotter till en bymadrass. Hursomhelst så är det du skriver efterblivet osv osv. Nej orkar inte mer nu. Ska nog nanna kudden. Fått i mig lite för mycket av livskällan.

Kalle
Postat 2011-02-19 kl 19:23:20

Till tess



Dom på flashback är långt ifrån patetiska. Glömmer kondomen första gången hon har sex och är 14år. Sedan bränner sig med cigg när hon är ledsen. Har läst vad de skriver och det är ju bara ren fakta. Att du sedan ser upp till henne är ju BEUNDRANSVÄRT.



Ledsen men man är inte redo att vara mamma när man är 14. Sluta lev i hennes dröm värld och vakna upp och inse fakta som alla 18+ har gjort. JESUS KRISTUS säger jag bara . idiot

jonas
Postat 2011-04-21 kl 19:22:23
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

camilla
Postat 2011-04-21 kl 19:28:22
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

camilla
Postat 2011-04-21 kl 19:31:00
Blogg: http://wwwaromabutiken.se

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag

jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag jag



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar