Happy Hour

Postat 2011-02-06 kl 23:27:23

Vid det här laget borde ni veta att jag inte bryr mig ett dugg om elaka kommentarer, för de flesta av dom är ganska patetiska.
Så varför fortsätter ni skicka dom? Brist på självkänsla?
Men om det får er att känna er bättre, så fortsätt skicka dom, jag älskar att glädja folk! Och om det gör er glada så :)

Karin Sjölund
Postat 2011-02-06 kl 23:51:04
Blogg: http://kkarinsjolund.devote.se

Nu tycker jag du kan svara när man frågar om tävlingen!? blir faktiskt lite irreterad,

Grey
Postat 2011-02-07 kl 00:03:52

Jag tycker om din inställning till hela grejen. Visar bara på hur väldigt mycket mer mogen du är än alla dom som envisas med att försöka trycka ner dig. Fortsätt vara stark och göra det du tycker är rätt.

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 00:32:41

om du inte bryr dig varför försvarar du dig i inlägget ovanför (det om flashback) och i en massa äldre inlägg?

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 00:44:41

Asså jag tycker också att det är lite konstigt att du lägger så mkt tid på att förklara dig eller säga att du inte bryr dig, strunta i det bara. För du är en grym tjej!

Tess
Postat 2011-02-07 kl 02:40:32

Go girl!! :)

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 08:08:13

Jag håller faktiskt med hon här över, om du inte bryr dig skit i kommentarerna då. FÖr det kommer alltid finnas folk som inte tycker om dig, asså ingen kan bli älskad av alla det är bara så. Det måste du acceptera men skit i kommentarerna istället det är det ända du kan göra.

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 08:32:22

Du bryr dig inte, men samtidigt fortsätter du att gnissla och grina ett par gånger i veckan för att "alla är dumma mot dig"?



Att se vad du gör mot dig själv är faktiskt mest sorgligt. Det känns som att titta på en trafikolycka - man vill inte se, men man kan inte titta bort.

ELINOR
Postat 2011-02-07 kl 10:48:59
Blogg: http://elinorstankar.blogg.se/

Dina inlägg "jag brr mig inte" är rätt patetiska. Om du nu ite bryr dig, så bry dig inte då?!

Emilia
Postat 2011-02-07 kl 11:25:03
Blogg: http://inmyantirealityworld.blogg.se/

Jag tycker din inställning är väldigt bra. Fortsätt var stark. Du är verkligen en förebild :)

Anna
Postat 2011-02-07 kl 12:15:35
Blogg: http://laceya.blogg.se/

Det är rätt! Ta inte åt dig! Det är dem som är elaka som egentligen mår dåligt, och antagligen har nästintill obefintlig självkänsla. Så jäkla tradigt att så mycket av "bloggvärlden" är byggd på hat och avundsjuka. Lighten' up people! :)



"Calling me fat doesn't ,make you skinny!"

Eva
Postat 2011-02-07 kl 12:41:06

Hallå! Råkade komma till din blogg och blev lite nyfiken. Har läst lite av varje och även en del frågor.Tycker att du är väldigt modig och öppen av dig ( bara positivt )fortsätt att vara det även om en del har väldigt barnsliga och löjliga frågor.Är själv ca50år och ingen ungdom men vill bara lyckönska dig och Kelly och Kevin.Detta har ni verkligen gjort bra. Önskar er en frisk och fin framtiden. Kram

Jennifer
Postat 2011-02-07 kl 13:15:33

Hej, jag vill bara säga att det är starkt det som du göra. Hoppas allt är bra med din lilla tös. Jag är 19 och jag ska få en liten kille i juni så jag är väldigt nervös haha :) jag skulle bara vilja fråga om det finns något jag ska tänka på när man är på bb? Det jag mest är rädd för är att det ska göra ont, men det är nog vanligt att tänka så. Finns så mycket jag vill säga, förlåt om jag är jobbig haha :) Ha de bäst / jennifer

Linnéa
Postat 2011-02-07 kl 14:07:14

Jag fattar inte hur de orkar hålla på ens ! Även om jag inte känner dig så blir jag sur på idioterna som lämnar elaka kommentarer, du verkar vara en jättesöt och snäll tjej och en jättebra mamma ! :) shit va stark du är som fortsätter kämpa ändå fast folk trycker ner dig ! Fortsätt göra det du gör, för det gör du jättebra :)<3

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 15:20:28

DU ÄR STARK MIKAELA! MEN DET ÄR INTE OKEJ ATT GÖRA FOLK GLADA GENOM ATT LÅTA DOM KLANKA NER PÅ EN. Du är så mycket bättre än dom!

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 16:28:19

Sara
Postat 2011-02-07 kl 17:52:37
Blogg: http://laaureenconrad.blogg.se/

bara sätt dem på plats!

Nelly
Postat 2011-02-07 kl 17:57:31

Asså jag tycker att dom som skriver elaka komentarer är lika patetiska som du är när du skriver ut om att du inte bryr dej om elaka kommentarer fast att du bryr dej så sjukt mycket eftersom du skriver ut det. Ett förslag bara STRUNTA I DUMMA KOMMENTARER OCH SKRIV INTE UT DET PÅ BLOGGEN! Det bevisar bara att du är svag.

Tackar annars för en skit bra blogg!:)

sara
Postat 2011-02-07 kl 20:55:22

Du har nog rätt stor brist på självkänsla som skriver om det varje jävla gång, du tar åt dig sjukt mkt

Anonym
Postat 2011-02-07 kl 21:49:51

Exakt om du inte bryr dig, ta inte ens upp det i bloggen

Lindah Marie
Postat 2011-02-08 kl 05:05:32
Blogg: http://lindahmaries.blogg.se/

Håller med, anonyma elaka kommentarer är skit-patetiska och det finns ingen sanning i dem!

Människan som skickar dem är en patetisk loser som är så patetisk att den inte kan skriva under med sitt namn etc.



Och så tror dessa losers att man tar åt sig bara för att man försvarar sig och förklarar varför de har fel..!

Ni som postar anonymt: vad tror ni era kommentarer betyder för oss bloggare? Svar: Inte ett skit!

När man hånar er tillbaka i bloggen tror ni att det är för man tagit åt sig, haha get real- det är inte vi med bloggar som är så misslyckade och osäkra att vi måste vara anonyma på nätet!! ;) ;)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar