Vårt hotellrum m.m. på Gripsholms Värdshus

Postat 2010-09-04 kl 15:39:21


Mysigt med Hästen - Säng!

Visst är det romantisk? (om inte mamma hade börjat packa upp innan jag hade tagit kort! xD)



Läste det här i broshyren innan jag gick och la mig, och jag kan säga er: Jag försökte blunda hela natten och inte rulla till sängkanterna för att jag var rädd att det skulle sitta någon där!

iman
Postat 2010-11-07 kl 15:20:43
Blogg: http://imanfatima.blogg.se/

hej micha du har en jätte spännande blogg wow att vara gravid vid den åldern det finns yngre.

gud va läskigt det med spökhistorien men ändå roligt.

kan du berätta mer om det jag är sugen på att höra mer

Anonym
Postat 2010-12-13 kl 12:00:42

vrf visar du tutten på amningsbilden ? bitch :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar