Svar på era kommentarer! 17/9

Postat 2010-09-17 kl 18:14:00


Nu gör vi så här, varje fredag så svarar jag på några av era frågor ni kommenterar, här kommer veckans frågor!

Vad var dina föräldrars reaktion när dom fick reda på att du var gravid? vart dom arga? eller besvikna? vad sa dom liksom?
Andra, önskar du aldrig att du skulle ha gjort abort? För liksom, du kommer ju inte, på ett bra tag,
kunna åka på språkresor med dina kompisar och du kommer ju inte kunna göra saker du vill göra.

Svar: Dom tyckte ju först jag var lite oansvarig som inte använt kondom, och sen inte ens kollat om jag var gravid! Jag tycker också jag varit oansvarig, jag kan inte fatta hur jag inte har kunnat märkt det!
Dom var inte arga, men kanske lite besvikna. Dom sa att det skulle vara bäst om jag gjorde abort, men det var upp till mig och jag sa nej. Nu är dom bara glada att dom ska få ett barnbarn!

Nej jag önskar inte att jag hade gjort abort. Om det var det du menade. Jag kan klara mig utan saker jag vill göra , jag kommer sätta bebisen först. Såklart det kommer vara lite jobbigt att inte kunna göra vad man vill, men det får man offra!

Vad menar "Pelle" med sandra? :S
Svar: Jag har ingen anning! "Pelle om Tänk vad coolt!: Ja, det ska bli spännande! Eller hur, Sandra?"
Så skrev någon "Pelle" och jag har faktiskt ingen anning varför han skrev "Sandra" efter kommentaren. För jag heter inte Sandra , och jag heter inte det i mellannamn heller så han måste ha missförståt!
Jag undrar också...


skulle du kunna lägga ut en bild på dig ? :)
och skulle du kunna berätta hur det gick till när du blev gravid igen, jag har glömt bort det hihi (a)
det var väll bara en gång, och du har ingen pojkvän nu ? stöttar pappan dig, eller bryr han sig inte alls ?
Jag blev gravid på det normala sättet x) haha eller vad menar du?
Han som jag är gravid med var jag ihop med förrut så det var inte bara en gång.
Han stöttar mig i beslutet att behålla barnet, men han säger att han inte är redo att bli pappa och ta hand om barnet.
Och här kommer lite bilder på mig eftersom du undrade om det :) :



Emilie Jonsson
Postat 2010-11-22 kl 21:32:58
Blogg: http://emiliejjonsson.blogg.se/

Hej fina du!

Tycker du är så jäkla stark person som orkar stå emot alla elaka kommentarer om allt, du väljer vad du vill göra och du står för det. Är glad över att du valde att behålla ditt barn även om dolk stör/störde sig på det. Har bara en liten fråga..

Är dehär bilderna tagna på Birka Cruises? Var nämnligen på den kryssningen nyss och det ser ruskigt lika ut..



Hoppas allt är bra med dig och bebisen och jag önskar dig all lycka! Kram :-)<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar