F*cking piss dag!

Postat 2010-09-21 kl 16:42:18

Usch vad jag hatar den här dagen! För det första: TÅGJÄVELN är försenad en halvtimme och jag får vänta i kylan och när jag kommer fram till helenelund och ska ta bussen så har jag missat den för bussen gick precis när tåget kom in! Och sen börjar det SPÖREGNA och mitt PISS-PARAPLY går sönder för det blåser så mycket , jag kastar den på marken agressivt och alla stirrar på mig! (Vadå har ni aldrig sett någon som kastar sitt paraply i marken och skriker "SKIT DAG ÅHHHH!!!").
Så jag får gå hem i spöregnet och frysa! OCH ALLT ÄR DUMMA TÅGCHAFFÖRENS FEL!!!
GRR! >:(

Linea
Postat 2010-09-21 kl 19:40:28
Blogg: http://lineaessberg.blogg.se/

Du bör nog inte skylla allt på tågföraren. Det brukar alltid vara någonting mer bakom en sån försening. Tänkte jag bara säga ;)



Som att skylla på någon som står i kassan på H&M för att kläderna är kassa, liksom.



Aja, fin blogg du har. Läser den andra också, kan bli lite förvirrande ibland dock :P



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar