Det kanske bara är för folk är dumma i huvudet..

Postat 2010-09-17 kl 19:26:56

Jag är inte arg, men irriterad.
Att folk säger att tex. "Gud vad hon är omogen och hon försöker få uppmärksamhet och hon..blablabla".
Och folk fattar inte att andra folk gör saker av en anledning! Dom gör det inte bara DÄRFÖR , dom gör det FÖR ATT. Det finns alltid en anledning. Det kan vara vad som helst, och vi kan inte döma folk vi inte känner, för vi vet inte vad dom varit med om och varför det blivit så här!
Ibland fattar ni bara inte..

Det känns som jag alltid har något att klaga på..

Cornelia
Postat 2010-09-27 kl 18:18:44
Blogg: http://corneliathulin.blogg.se/

Hej! Jag tänkte bara säga att jag tycker du verkar vara en otroligt vettug människa! Jag blir trött på alla som klagar på dig för att du är "omogen"

Du är fjorton år, då beter man sig inte som när man är 30, och jag tycker inte du ska försöka göra det heller. Jag tycker ditt sätt att tänka verkar vara otroligt ödmjukt och även om du och din bebis inte kommer ha exakt samma liv som dom flesta andra så tror jag att du kommer vara en otroligt bra mamma.

Kram på dig!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar