WT

Postat 2010-10-15 kl 21:44:00


Hur kan ett namn ens vara white trash?
Bara för DITT namn är white trash (antar att det är det eftersom du inte ens vågar skriva ut ditt namn?) så behöver du inte gå och säga att alla andras namn är det!
Jag undrar varför det låg på topplistan i USA om det är så "whitetrash" , ja du.. alla där är väl inte gravida fjortisar?

Anonym
Postat 2011-02-28 kl 21:49:55

Sluta döma henne! Kelly är ett jättegulligt och fint namn! :) och jag vet att det är lite sent att komentera det här inlägget nu men jag läste om Hela din blogg för att jag tycker den är så bra! Och jag tycker att det är bra att du inte tar åt dig av alla taskiga komentarer som några skriver. :D Kelly är jättesöt! Lycka till! // Ellen



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar