Veckans frågor! Vecka 39

Postat 2010-10-01 kl 14:40:00


Jaaa! Nu är det fredag (fredagsmys) och det betyder att ni får svar på frågorna ni ställt under veckan :D
Alltså ni som varit anonyma, jag svarar dom med bloggadress på deras blogg :)
Här kommer dom :

när fick du mens ??
Första gången? 8 Mars 2006, jag var 10 år!

Kan du inte fråga din mamma om de är skiljda? Jag menar, du är 14 år. Har inte du rätten att veta det?
Jo jag har rätten att veta. Men jag vill inte veta. jag tycker det är skönt att jag inte vet! För nu får jag tro vad jag vill. Jag får tro att dom fortfarande är tillsammans.

Vart i sollentuna bor du? :P Bor själv där...
Jag bor i fågelsången :D Om du åker tåg mot märsta så kliver man av i helenelund :D

Hur reagera/ reagerar dom i din skola på att du är gravid ?
Oj ! det var ganska länge sen dom fick reda på det. Det var inte precis så att jag fick säga
det själv. Alla ba "Oj mikaela du är gravid" jag ba "ah hur visste du det" jo jag har hört det
från den här personen och så vidare... Så jag tror det var ganska mycket prat om det.
Men nu har alla vänjt sig vid det. :) Dom tycker det är positivt iallafall!

Vrf låg du inne på sjukhus? asså menar du typ BUP eller nåt ? O.o hahah lite förvirrad x)
Nej ett helt vanligt sjukhus :) Jag åkte in där för jag skulle magpumpas för jag hade fått
i mig "gifter" i min kropp. Eftersom jag skulle magpumpas så var dom tvungna att göra
ett graviditetstest om jag var gravid. och det var jag! Så jag slapp magpumpas, men jag
fick övernatta där i flera dagar och jag fick antibiotika i armen genom ett litet håll och sen
fick jag gå runt med drop. Dom ville också hålla koll på mig att jag inte gjorde nåt dumt.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar