Packar BB-väskan!

Postat 2010-10-03 kl 14:00:00

Här har ni ett till videoinlägg! Jag packar BB väskan :) :
Kan säga att jag nyss vaknat...så ni vet..

Patti
Postat 2010-11-11 kl 21:18:37
Blogg: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Glöm för all del inte rena underkläder till dig! Du kommer vilja duscha kan jag lova. Och eftersom du ha din bebis i december så är det bäst med långärmad tröja och kanske någon tjockare tröja över.. Det är ju kallt för bebben som har legat inne i varma magen i 9 månader ;) Och du, någon bok kommer du inte hinna läsa! Glöm inte ditt legg och journalen också .. viktigt! :)



Jag var 17 år när jag fick min son och det tyckte att det var tidigt. Tycker du är stark och modig, med tanke på din ålder. Nu kommer du ha ett ansvar dygnet runt, inte många sovande nätter och en öm och känslig kropp.. Det är mycket som händer! Det är inte bara gulligull med små bebisar! Men jag antar att du är helt förberedd på det? ;)



Kolla gärna in min blogg också :)

sara
Postat 2010-11-13 kl 02:28:34
Blogg: http://dubidub.blogg.se/

Kanske ska skaffa en tunnare mössa till kelly oxå de viktigt små håller värmen om huvudet.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar