Kalla kårar..

Postat 2010-10-29 kl 14:31:14

Vet inte vad en kall kår är men det låter som det passar in..
Jag får kalla kårar varje gång jag får brev från malta. Antingen är det från sjukhuset eller polisen. Jag ryser, jag blir ledsen och påmind.

Många av er tror jag menar att jag blev våldtagen när jag skriver "överfallen". Nej det blev jag inte, men dom skadade mig och slog mig och taffsade. Psykiskt kan man säga att jag blev det, jag har nog aldrig varit så ledsen som efter det!

Majja
Postat 2010-10-29 kl 14:35:49
Blogg: http://mammatilljack.blogg.se/

Vilka var det ifrån då?:) vad stod det?

Thea
Postat 2010-10-29 kl 14:56:25
Blogg: http://theavonwaldenn.blogg.se/

Hej! Fin blogg :)

Allt bra?

själv är man i vecka 20 och går in i v. 21 på söndag <3

Linda
Postat 2010-10-29 kl 15:20:17
Blogg: http://oflinda.blogg.se/

Jag tror att du kommer bli en jätte bra mamma! Lycka till med allt nu. Kram :)

Matilda
Postat 2010-10-29 kl 16:01:43
Blogg: http://mollekindahl.blogg.se/

Du blev våldtagen, Psykiskt våldtagen, Idioter som gjorde de mot dig

Anonym
Postat 2010-10-29 kl 16:02:51

snälla lägg in massa magbilder :D:D:DD:D:D

Erica
Postat 2010-10-29 kl 17:28:18
Blogg: http://surpricebox.com

ja kan förstå hur du känner dig och så .. själv blev jag misshandlad i ett förhållande ... mer än totalt..

J I L L I Z
Postat 2010-10-29 kl 19:20:04
Blogg: http://jilliz.blogg.se/

Hejsan, haft en bra dag?:D

Norea
Postat 2010-11-10 kl 20:06:27

Nu menar jag absolut inget elakt, det är klart att överfallet måste ha varit skitjobbigt för dig! det förstår jag! Men jag tycker att det känns som om du vill få uppmärksamhet kring det och att du försökte ta mitt liv. Och det känns inte logiskt. För exakt en månad sen idag försökte jag ta mitt liv med tabletter och var minuter ifrån att dö pga att jag har blivit våldtagen så jävla många gånger av en kille jag känner. det höll på i tre år. och jag skulle ALDRIG skriva så öppet om det.

Och är inte BUP inkopplat ?

Norea
Postat 2010-11-10 kl 20:10:26

(forts)

tacksam om du har lust att svara till min mail förresten, vill ha en liten förklaring eller om du fattar hur jag menar. Och jag tycker att det är starkt av dig att behålla barnet osv. Jag är lika gammal som dig, och jag skulle aldrig klara av det, även om jag är mogen på många sätt (enligt alla jävla psykologer jag har snackat med, så det är ingen jävla bullshit) så skulle jag aldrig klara det, jag har vart typ hundra på att jag ahr vart gravid tre ggr o har alltid sett abort som den enda utvägen eftersom jag är för ung, men fan vad jobbig en abort skulle vara. Du kommer klara det super tror jag!

Men kan du förklara självmordsförsöksbiten lite? Den känns inte logisk, att du är så jävla öppen om det, ville du verkligen dö då? Eller ville du att folk skulle få reda på vad som hänt?

Go girl!

Jacqueline
Postat 2010-11-16 kl 11:52:10

Hej! :) Jag och min kompis ska på språkresa med STS till Malta i sommar. Tror du att allt går bra om man håller ihop med sina kompisar? Och festas det varje kväll? :) Inte för att vi har något imot det, haha, vi undrar bara. Lycka till med Kelly! Kram

Anonym
Postat 2010-11-20 kl 21:17:10

Heej,vi skulle vara väldigt tacksamma om vi kunde få ställa några frågor :D

1, Vart i malta var du?

2, Hur många bodde man i ett rum?

3, Var de dyrt eller billigare än i sverige? typ på kläder och sånt. :D



ps; älskar din blogg, lycka till med lilla Kelly..<33



xoxo; Emalees :D <3

emilia
Postat 2010-11-22 kl 17:38:33

vad var det som hände? :/



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar