Det var väl bara onödigt

Postat 2010-10-03 kl 11:01:00

Kommentar:
Det är väl skillnad på att ha barnasinnet kvar som VUXEN och än att ha sängkläder som 10 åringar har?

- Förlora oskulden som 12 åring, ville redan då ha barn.
- Bli gravid som 14 år med en kille som inte vill ha barn med dig eller inte kommer ta sitt fulla ansvar.
- Försökte begå självmord.
- Vet inte ens hur sina egna föräldrars relation ser ut.
- Inte gått ut skolan.
- Inte är mogen.
- Snälla Hannah Montana sängkläder...
- WT

Svar:
1.
Har du problem med det? Det var 3 år sedan, det har väl inget med dagsläget att göra!
2. Vad har killen med mig att göra ? det har väl inget att göra om jag är mogen eller inte?
3. Vem har sagt att jag försökt ta självmord?
4. Behöver jag det?
5. Vad spelar det för roll, jag kommer ju gå ut skolan?
6. Jag är mogen! Jag är barnslig, men inte OMOGEN!
7. Varför ska jag köpa nya varje år? Dom är ju skit snygga ju!

Hollys mamma <3
Postat 2010-11-05 kl 00:24:31
Blogg: http://elliieoberg.blogg.se/

Haha jag smäller av! vilken människa, ja det är ju tur man inte uppfostrar sina barn med sängkläderna då:)

du verkar vara en vettig tjej med vettiga tankar kring hur det är att bli mamma, du kommer bryta ihop nån gång och säkert känna att du bara vill lägga dig under täcket och dö ibland men det är bara normalt, Sen om du väljer att bo hemma tycker jag låter som en vettig ide eftersom att då kan du ha bättre koll över ekonomin för dom små liven är ju små men utgifterna kan ibland bli stooora haha:) om du vill klara skolan samtidigt som du ska ta hand om ett litet barn och du verkar ju vilja ta på dig hela ansvaret och ja tror inte alls du kommer lasta över allt på dina föräldrar som säker många tror. Men det är ju aldrig fel med lite avlastning då och då, jag själv känner ibland att det hade vart skönt att bo hos mamma ibland när man behöver lite extra hjälp:) Vet igentligen inte varför jag skrev allt detta men ja kände att du kanske tyckte det var roligt att höra lite posetivt också:)

Malin
Postat 2010-11-07 kl 11:55:49
Blogg: http://malinlundbom.webblogg.se/

hahah, skönt svar på sista! Usch, jag förstår inte vilka konstiga människor det finns som lägger sig i. Och de som skriver att de "skulle ta livet av sig" om samma sak hände dem, men så kan man inte säga. Man kan inte sätta sig in i din situation om man inte är där själv. Jag tycker du är grym och jag önskar dig all lycka!! Kram

anny
Postat 2010-11-10 kl 02:18:30
Blogg: http://fffff

har frågor till dig är en tjej på 17 vimtrar jag undrar kan man bli gravid om man pullar ofta ellr om man aldrig har haft samlag med ngn kille.*?

vore snällt om svara i ett inlägg själv vill jag vara anomym. Ha de fint du.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar