Why?

Postat 2010-11-17 kl 12:44:37


Hur kan jag försöra mitt liv på något sätt genom att låta ett barn leva? Mitt barn.
Jag lever ju mitt liv! Någon frågade "kommer du inte sakna att festa, dricka m.m." , jag säger bara. Nej. Det kommer jag verkligen inte sakna! Inte för jag har hållt på med sånt hehe.. men det är inte min grej. Supa sig full och sånt där. Det gör en bara deprimerad.

Debbie Doo
Postat 2010-11-17 kl 12:55:15
Blogg: http://debbiedoo.blogg.se/

Tycker du är stark som står emot alla elaka ord :)

linn
Postat 2010-11-17 kl 13:01:07
Blogg: http://forlinn.blogg.se/

Du är så stark :)

Amanda .
Postat 2010-11-17 kl 13:01:22

Skriv något fint här<3

Amanda - Gravid vecka 37
Postat 2010-11-17 kl 13:03:56
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Du förstör inte ditt liv, du kommer kunna göra allt som alla andra gör bara att det blir med planering. Om du hade förstört ditt liv så hade alla som har barn förstört sina liv. Du är absolut inte självisk heller. Folk hade tyckt att du va självisk om du hade gjort abort också. Folk kommer alltid att vara elaka.

Michaela
Postat 2010-11-17 kl 13:04:28

Håller helt med det du skriver. 14 år och mer mogen än många äldre än dig. Alkohol är bra skit, det förstör bara kroppen. Däremot så ser din kropp mycket fint ut :) Gravida är så vackra. Ståpå dig, och jag fattar inte heller dom som tror att man förstör livet genom att bli gravid ung.Det är då allt underbart börjar :)

linn
Postat 2010-11-17 kl 13:04:51
Blogg: http://forlinn.blogg.se/

sv: åh vad coolt, hoppas allt går bra för dig när det är dax :)

Vicky
Postat 2010-11-17 kl 13:13:44
Blogg: http://pixiw.blogg.se/

Helt rätt...förstår inte varför folk alltid ska ställa denna fråga om man inte kommer sakna festandet...Det är iofs kanske annorlunda i din ålder, men det är ju ett underbart liv man kommer in i när man skaffar barn. Festa är inte livet..



Lycka till med din bebbe! <3

Sarah
Postat 2010-11-17 kl 13:16:53

Väldigt ungt att få barn vid 14 års ålder kan många tycka, men tycker du verkar stark och vet vad du vill, stå på dig, säger som flera andra vem säger att livet är slut när man fått barn. Varför ska det alltid handla om att, men då kan du ju inte festa och dricka, men livet handlar om så mycket mer än det, vem säger vad som är rätt ålder att få barn. Stå på dig och lycka till :)

Emma - väntan på ett januari barn
Postat 2010-11-17 kl 13:17:51
Blogg: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Folk med så elaka kommentarer är endast avundsjuka på din lycka!

Yvonne
Postat 2010-11-17 kl 13:28:41
Blogg: http://boopzan.blogg.se/

Du kommer att klara det jättefint...och du kommer inte att ångra en minut att du tog rätt beslut!

Min dotter var 15 när hon fick sitt första barn.

Hon har alltid varit en duktig mamma och aldrig saknat

det ANDRA tror hon gick miste om. Så lycka till med bebisen <3

Elin Edberg
Postat 2010-11-17 kl 13:35:30

Låt deras elaka kommentarer bara rinna av, det är inget du behöver ta till dig av eller lyssna på. Människor tror alltid att de vet bäst hur ett liv bör levas och bryter någon mot den tanken eller normen, så blir människor upprörda för att de känner sig hotade. Det är ingen ursäkt för att bete sig som riktiga svin, men det kan kanske öka förståelsen för varför du får taskiga kommentarer.



Du är ung men långt i från försvarslös. Du är stolt, stark och jag förstår att den kritik som riktats mot dig från vänner, bekanta och kanske främst främlingar har varit tuff och grym. MEN du vet hur du vill leva ditt liv, vilka val du vill göra för att kunna se tillbaka på ditt liv och känna att det som var viktigast inte utgjorde det som du valde bort. Du bär den där fantastiskt vackra magen med stolthet - fortsätt med det! Ett barn är en gåva och ett privilegium. Med beslutsamhet och vilja kan man klara allt.



De som påstår sig hata dig vet antagligen inte ens om vad det innebär. Du är OÄNDLIGT älskad och jag önskar dig all lycka inför framtiden både den nära med förlossning och ur ett längre perspektiv: ett liv som mamma. Det känns så skönt att det finns unga människor som är så mogna och ansvarstagande som du - tack så mycket för det!



Många kramar / Elin

Lina
Postat 2010-11-17 kl 13:44:23

Ett barn som växer upp med en ung mamma och med sin mormor i samma hus, får ju omvårdnad av båda två. Då kan det lätt bli att bebisen inte lär sig vem som är mamman och VEM av er som bebisen ska knyta an till mest. För om din mamma tar hand om Kelly ofta så kommer hon ty sig lika mycket till din mamma son till dig. Och då får du inte en lika viktig roll som mamma till ditt barn. Ofta har ju inte en bebis två kvinnor i samma hem somn tar hand om en. Men din mamma kommer ju vara med och trösta och bära o mata etc. Kelly kommer nog tro att det är din mamma som är hennes mamma.

Elinor
Postat 2010-11-17 kl 13:46:03
Blogg: http://redishfox.blogg.se/

Nejdå! Du förstör inte ditt liv. Så som så många andra säger: Låt de elaka kommentarerna rinna av dig som vatten. Å det gäller även när bebisen kommer. Lyssna på dig själv och lita på dig själv. Du kommer att fixa detta galant!



Jag är 24 å fick mitt första barn för bara några veckor sen. Det är tufft men underbart. Å hur man hanterar det, har inte med åldern att göra!



Lycka till!



/Elinor och lilla Matilda

sasha
Postat 2010-11-17 kl 13:47:41
Blogg: http://fuckingtwistedsisters.blogg.se/

det är ju jättebra att du känner så! Men för någon som är din motsats är det ju lika svårt att förstå som det är för dig att förstå deras prioriteringar :)

Rebecca
Postat 2010-11-17 kl 13:48:09
Blogg: http://subsisting.blog.com

Läste den kommentaren du pratar om nu (den senaste), och jag skrattade åt att h*n trodde du gick på mellanstadiet. Den personen hade inte alla hästar hemma.



Sen så tycker jag att folk har fått sån himla fel uppfattning av tonåringar. Hälften av de jag känner dricker inte alls, och de som jag känner som gör det gör det någon gång ibland. Det är inte något som är "woho jag måste göra det här för jag är tonåring!", finns så mycket vettigare saker att göra, som att spendera tid med vänner.



Men tänker inte säga att jag inte tycker att festande är kul, men jag tänker inte sitta här och tro att alla tänker lika som mig. Herregud... alla har olika uppfattning om allt.



Nä, kommentarer som de är löjliga. De kan inte förutse framtiden, men de verkar så in i helvetes säkra på att de känner dig bättre än du känner dig själv.

sofia
Postat 2010-11-17 kl 13:48:31
Blogg: http://sokessmycken.blogg.se/

Hej hej,



Hittar du på?

Gå gärna in på min smyckesblogg! Har en massa nytt nu! :)

[SOFIA WESTERGREN]
Postat 2010-11-17 kl 13:49:05
Blogg: http://fiiiyah.blogg.se/

det viktigaste i livet är inte att festa och dricka hela tiden, det räcker att bara vara lycklig!

www.ideboken.blogg.se
Postat 2010-11-17 kl 13:57:03
Blogg: http://ideboken.blogg.se/

Håller helt med dig!

Anna
Postat 2010-11-17 kl 13:57:04

Jag kan inte förstå att folk kommenterar och undrar varför du inte gjorde abort. Du fick veta det i vecka 20 eller hur? Då måste man ju ansöka om abort och det ska va en allvarlig anledning isf. som jag förstått det. Det är inte ens säker att dom hade beviljat dig att göra abort menar jag.

Du ska vara stolt över dig själv. Du klarar nog det här jättebra

Sofia
Postat 2010-11-17 kl 13:59:41
Blogg: http://sofialb.blogg.se/

Första gången jag kikar in här och får börja med o säga Grattis =)..

På ett sätt önskar jag att jag också fick barn så tidigt. Ditt barn kommer få ha sin mamma så himla mycket längre än dom som skaffar barn sent. Tänkt sän när ditt barn fyller 50 och du bara är 64. Vilken nära relation ni kommer (hoppas jag) få! Ni kan ju vara som kompisar.. Haha känner att jag bara skriver en massa konstigt, men Grattis iaf! Och lycka till!

Linda
Postat 2010-11-17 kl 14:00:10
Blogg: http://lindabudd.bloggspot.com

Det barn som växer i dig, kommer ge dig sån glädje och den glädje hittar du verkligen igen anann stans, i alla fall inte i flaskan. När du får elaka kommentarer, tänk på vem de kommer ifrån....stckarna vet ju inte bättre! kram

Livmoderskeppet
Postat 2010-11-17 kl 14:07:37
Blogg: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Jag blir själv tokig (31 år gammal) av att läsa kommentarerna från vuxna människor som tror att det nu, några veckor kvar till födseln, ska hjälpa att hacka ner på dig för att du enligt dem gjorde fel val. Hur det ska ge positivt resultat är för mig en gåta. Det är som det är och man får göra det bra! Man sitter bara så djupt ner i skiten man själv låter sig sitta. Skulle de bestämma så skulle du sitta där resten av livet. Du är mognare än de är när du inser att man gör det bästa av sin situation!

Anonym
Postat 2010-11-17 kl 14:08:25

Det finns ingenting som säger att en 30-åring är en bättre mamma än en 14-åring. Visst en som är trettio har mer livserfarenhet förhoppningsvis, vilket i och för sig är bra att ha, men huvudsaken är att man älskar sitt barn och ger barnet ett bra liv. Det finns många "vuxna" som inte alls är lämpliga föräldrar, tyvärr. Du verkar ha stöd från din familj och du kommer klara detta galant trots din unga ålder. Du vet att du klarar det här och du vet att du blir en bra mamma annars skulle du inte ha behållt bebisen. Strunta i vad folk säger för elakheter, du vet att du har tagit rätt beslut genom att följa ditt hjärta!

Anna
Postat 2010-11-17 kl 14:11:23
Blogg: http://dagenspresent.blogg.se/

Fin blogg :) Ikväll utser vi Veckans Tipsare på vår blogg :) Var gärna med om du vill!

matilda
Postat 2010-11-17 kl 14:12:45
Blogg: http://mqwl.blogg.se/

inte för att vara tyken, hoppas jag nt är dt heller :)

Men jag tycker du ser mkt äldre ut än 14 :) hoppas nt du tar illa upp för de <3

fin blogg btw :)

Izabella
Postat 2010-11-17 kl 14:13:09
Blogg: http://hejhejehj

Omg,

du förstör inte ditt liv. Du skappar ett nytt liv därimot o.O Så liten, men ändå så jävla stark, omg.

Jag skulle aldrig klarat av alla elaka kommentarer kan jag säga. Jag tar åt mig så mycket av sånt.



Vem är pappan?(:

Vad sa han när du berätta att du var gravid?

Kan du berätta lite om dig och din dåvarade pojkvän, typ kanske hur länge ni var tsm, och lite så.. kanske hur ni träffades? :D



hoppas du kan svara(a)

skulle vara roligt!



sjukt fin blogg!

matildaceciliaa
Postat 2010-11-17 kl 14:21:59
Blogg: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Lyssna inte på de elaka komentarerna! Det är bara såna som inte vet vad de vill som skriver sånna! Men du vet vad du vill, Och du skall hålla fast vid det! Ingen annan kan få dej att ändra dig än dig själv. Och det hoppas jag inte du kommer att göra! Kelly kommer få det så bra hos dig! Det vet jag. Och ajg hoppas att du inte kommer ändra på dig som person bara över alla elaka komentarer. Det är inte värt det! Tycker att du är så himla duktig som tar på dig detta ansvar, men det är det samma som jag skulle göra! Be strong!

sanna
Postat 2010-11-17 kl 14:22:19
Blogg: http://susbusa.blogg.se/

HÄRLIGT HUR DU TÄNKER!!



MEN PASSA PÅ ATT TÄVLA I MIN BLOGG



GÖTT PAKET VÄNTAR



PIZ

Anonym
Postat 2010-11-17 kl 14:24:45

****************************



VÅGAR



DU



SE





PÄLSJACKAN??????



'

'

http://striperellis.blogg.se



M
Postat 2010-11-17 kl 14:25:12

D

anonym
Postat 2010-11-17 kl 14:26:02

men hur ska du kunna gå i skolan ? <3

felicia
Postat 2010-11-17 kl 14:31:51
Blogg: http://aannafeliciaa.blogg.se/

Du verkar vara en så fin och mogen person, besöker din blogg flera gånger om dagen. Beundrar dig verkligen.

Är själv i din ålder och kan inte förstå allt du har att ta hand om bara nu men även sedan.



Beundrar dig verkligen som sagt!!

Ewa karlsson - Mamma till Noel
Postat 2010-11-17 kl 14:33:36
Blogg: http://ewakarlsson.blogg.se/

Allså seriöst, blir helt chokerad när jag ser att det finns folk som ens är så fega å vågar yttra sig genom en ful å elak kommentar om dig och DITT barn här i din blogg. Blir arg på dessa människor, vad är det för fel på dom??Skulle vela ge dom en rak höger! Jag skulle gärna bli mormor tidigt (även om tanken känns lite sjuk just nu, haha, blev mamma för bara 7 månader sen)allt som händer har någon mening och det är meningen att din lilla skatt ska komma nu redan :) Grattis i förskott ! Förstår din längtan. Du är SÅ stark, Kram och lycka till !

Lisa
Postat 2010-11-17 kl 14:37:06

Tycker du är stark , det är inte många i din ålder som klarar att gå igenom det du gör . Fortsätt så!

Anonym
Postat 2010-11-17 kl 14:43:00

hey mikaela, jag tycker du gör ett bra jobb och bry dig inte om alla dumma kommentarer. man bestämmer över sig själv och har egna val i livet ingen människa bestämma över en själv osv.

jag själv har nyss varit med om en abort och jag är 19 år, jag säger bara en sak, det är det värsta jag varit med om i hela mitt liv. men du jag tänkte om jag kunde få din msn så kunde vi snacka lite där. behövs känner jag.

Erika
Postat 2010-11-17 kl 14:43:12

Vill inte vara elak men jag dricker själv och kan ju säga att man blir mera deprimerad av att knulla än att dricka! Och om du inte håller på med sånt hur vet du det?

sara
Postat 2010-11-17 kl 14:49:08
Blogg: http://munky.blogg.se/

är det folk som har sett ner på dig i skolan bara för att du är gravid?

Själv tycker jag att det är grymt starkt av dig att välja att behålla barnet! Du har så grymt rätt! Jag tycker du kämpar på grymt bra, och du är modig! En förebild för andra i din ålder! :)<3

Emmy
Postat 2010-11-17 kl 14:50:03

Du förstör inte ditt liv! Det är helt underbart att få barn! Du är värkligen modig, ångra ingenting du har gjort, som te.x att du inte gjorde abort. Det kommer bli skitkul att få ett barn! Jag tycker du är modig<3<3<3

Mariana
Postat 2010-11-17 kl 14:50:47
Blogg: http://marianasoderstrom.blogg.se/

har skrivit en liten rad om dig i min blogg :)

Marigona
Postat 2010-11-17 kl 15:08:12
Blogg: http://marigonas.blogg.se/

De flesta menar nog, att du förstör din framtid pga bebisen eftersom du inte kommer att ha tid att gå i skolan. Din mamma kan givetvis ta hand om barnet men du ville ju inte att barnet skulle bli för fäst vid din mamma va?



Att du ens bryr dig om dryga kommentarer, dom har ju inget liv så dom bara måååååste gå in på ALLA bloggar och lämna dryga kommentarer. Jävla internet-troll ._.

Sabina
Postat 2010-11-17 kl 15:22:33
Blogg: http://petsplace.blogg.se/

Blogloving är underbart! nu slipper jag titta in hela tiden och bli besvinen när du inte uppdaterat... bheöver bara vara inne där och se när du lagt upp något!! :D



Snacka om att jag känner mig gammal när någon 13 åring frågade mig om jag ville följa hennes blogg fatta inget alls, så va tvungen att kolla va de va förnått :P :D

Amanda - Gravid vecka 37
Postat 2010-11-17 kl 15:36:14
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Ditt Namn: Erika

Vill inte vara elak men jag dricker själv och kan ju säga att man blir mera deprimerad av att knulla än att dricka! Och om du inte håller på med sånt hur vet du det?



Man blir ju inte deprimerad av sex. Sex är något bra. Kan förstå om man blir deprimerad om man blir utnyttjad men man mår ju inte dåligt av det om man väljer det själv. Sen om man blir deprimerad av både alkohol och sex så ska man inte dricka eller ha sex alls.



Ullis
Postat 2010-11-17 kl 16:01:41

Jag har följt din blogg ett tag nu och jag blir paff över hur elakt en del uttrycker sig till dig. Det är skrämmande. Men det gör mig glad att du står emot detta och ändå fortsätter att skriva. Jag hade gett upp bloggandet för länge sedan om jag fått en massa sånt på min blogg. Det bevisar att du är en mogen och stark blivande ung mamma. Det kommer att gå bra för dig. :) Jag skulle varit stort över dig om jag varit din mamma. Lycka till med allt. Kram!

Ullis
Postat 2010-11-17 kl 16:05:27

Glömde skriva att jag själv vet om ett par som fick barn tidigt. Pappan till barnet gick i min paralellklass på högstadiet. Han var 16 och gick i första ring när han blev pappa, han tjej gick sista teminen i nian. De lever fortfarande ihop så här 20 år senare och har numera 3 barn tillsammans.

Anonym
Postat 2010-11-17 kl 16:28:42

Hej!

Jag tycker att du e fin nu men om du skulle börja sminka dig o fixa håret skulle du bli ännu finare!! För du ser så tråkig ut sådär

Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma
Postat 2010-11-17 kl 16:34:58
Blogg: http://majbebis08.blogg.se/

Konstig kommentar ovanför om att Kelly inte kommer att veta vem som är mamman, det är ju självklart att hon kommer att veta det. Sen är de bara bebisar i några sekunder (känns det som) så vad skulle det spela för roll om en bebis har en bra relation till alla i familjen? :O

heddy
Postat 2010-11-17 kl 16:47:35

Ahhh! DU är så dumm! Du är inte stark, om du vore stark skulle du inte ha försökt bli gravid när du var 12! Om du vore stark skulle du använt kondom, p-piller, dagen efter pillet! Så många alternativ.



Du har förlorat din barndom.

maya
Postat 2010-11-17 kl 17:21:22
Blogg: http://mayahataichanok.blogg.se/

Det e så "roligt" när folk kommer med såna kommentarer.... i andra delar av världen så hyllas man, I Sverige verkar vi så negativa precis som att det ska vara på ett sätt. Själv tycker jag väl att du verkar lite för ung men det är ju min åsikt, du behöver ju inte vara en sämre mamma bara för att du är yngre... Sen så förstår jag inte hur man kan förstöra sitt liv genom att skaffa barn... haha. det låter som att barn är det värsta som kan hända en.... är man gravid så har man alltid 3 val att välja mellan, 1.abort.2.adoption.3behålla ungen. Thats it...svåra val dock,men men... lycka till med bebisen! =)

Ellen
Postat 2010-11-17 kl 18:09:07

Jag har kanske en dum fråga enligt vissa men varför skriva elaka kommentarer? Okej ni tycker hon är för ung och att hon förstört sitt liv men måste ni skriva detta till henne, det stör väl inte era liv. Så låt flickan vara, tycker att det är modigt och starkt gjort av henne att behålla barnet, för egentligen hur många skulle haft modet eller styrkan att göra det vid 14-års ålder? Vet allt att jag inte skulle kunnat göra det när jag var i den åldern, är fortfarande en skrämmande tanke för mig och jag är ändå 20 år. Därför säger jag bra kämpat och lycka till med allt!

Anonym
Postat 2010-11-17 kl 19:46:14

Jag tycker inte synd om dig. Jag tycker synd om ditt barn, som kommer få växa upp med en mamma som inte har någon utbildning, jobb eller egen bostad. Skulle inte förvåna mig om du inte är tillsammans med barnets far. Oavsätt så tycker jag även synd om fadern.

Tess
Postat 2010-11-18 kl 00:02:26
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Förstår att en del kanske menar att du inte "levt av dig" lite innan du skaffar barn, men alla har vi olika val och alla tycker vi olika. Men när barnet kommit glöm inte bort dig själv :-)

nilla
Postat 2010-11-18 kl 03:55:21

Man behöver inte supa när man festar, kommer du inte sakna att kunna vara social när du vill?

Kommer du inte sakna att ägna dig åt dina intressen? Sakna att kunna sova hela natten? Det kommer du nog inte få göra medan barnet är litet.



Sen undrar jag en annan sak, du säger ju att du ska ta hand om barnet helt själv. Vad gör du om det inte går bra? Kommer du att ta emot/söka hjälp och stöd eller kommer du ta hand om barnet även om det går åt helvete för att det är ju ditt barn?



Jag tycker inte att barn är en mänslig rättighet och jag tycker att du är oansvarig.

Alla barn som föds är inte tacksamma.

MansonDust
Postat 2010-11-18 kl 16:24:04
Blogg: http://mansondusts.blogg.se/

Sen är ju inte bebisen LITEN i 10 år heller. Folk verkar inte tänka.. tror andra att en bebis är nyfödd för resten av livet? Barn växer, barn blir stora, man kan ha barnvakt senare om man skulle vilja också, kanske inte för att festa men bara för lite egentid under 1 dygn. Shoppa, umgås med vänner osv. Det behöver ALLA föräldrar, i alla fall när barnet börjar bli större. En nyfödd vill man inte lämna bort gärna & det slår ALLA fester att vara med sin bebis. Festa, det är så jävla tråkigt.

Lily
Postat 2010-11-18 kl 21:44:02

Jag är helt emot abort och jag tycker att du är så starck att du inte gjorde abort. Jag älskar att du tänker så positivt, delvis för att du kan inte göra något åt detta nu. Men har du tänkt på hur svårt det kommer att vara ekonomiskt sett? (Förlåt om jag missade den här någonstans i bloggen men) Vad tycker pappan? Tänker han vara delaktigt i Kellys liv? Vad ska du göra när ditt barn välja sin gymnasium eller university? Hur kommer du hjälpa henne då? Under ett barns liv, alltså till man är 18, kostar det minst 3 miljoner USD. Hur tänker du? Få ett jobb när Sveriges arbetslöshet är 8.2%? Även de som är klara med sina högskoleutbildning får inget jobb, älskling. Förlåt men vem skulle anställa dig som har inte ens gått i 9:an.(eller? jag gissar här bara)

Jag vill också påminna dig hur stort påverk internet har mot samhället. Jag är orolig för dina unga läsare som missuppfattar din situation. Vill du att fler tonåringar ska tro att "gravid" är en glamerös titel?

Jag skulle gärna vilja prata mer med dig. Om du vill har jag fyllt i mitt mejladdress.

Lotta
Postat 2010-11-18 kl 22:32:08

Jag tror nog att du kommer att sakna ditt ungdomsliv när du blir äldre, men du kommer säkert att bli en jättebra mamma. Det har inte med saken att göra. Det handlar inte bara om att dricka alkohol utan även om alla sociala tillställningar där du inte kan delta. Vill inte komma med en massa pessimistiska åsikter men jag känner nämligen en kille som fick en otroligt fin dotter när han var 15 år. Nu är han 22 och säger att hans dotter är det bästa som finns, han älskar henne mest i hela världen och är så oerhört glad att hon föddes men att hans ungdom är något han aldrig kommer att få tillbaka.



Dock tycker jag att du gjorde rätt i att behålla barnet eftersom det var vad du ville och nu var det ju inte planerat heller. Så man kan med andra ord inte skylla på dig och säga det var dumt gjort för det händer ofta saker man inte kan kontrollera och då gäller det att välja det som man känner är rätt. Du verkar i alla fall väldigt stark och självsäker. Lycka till med din dotter!

steph
Postat 2010-11-18 kl 23:39:22
Blogg: http://ffernblad.blogg.se/

kolla min blogg ;)

Daniella
Postat 2010-11-18 kl 23:48:24
Blogg: http://daniellaalarsson.blogg.se/

En fråga bara, i inlägget har du skrivit

"Någon frågade "kommer du inte sakna att festa, dricka m.m." , jag säger bara. Nej. Det kommer jag verkligen inte sakna! Inte för jag har hållt på med sånt hehe.. men det är inte min grej. Supa sig full och sånt där. Det gör en bara deprimerad"

Men sen i din beskrivning av dig själv står det att du gilla att festa? -.-

seema, mamma till elvira och leon ( 2 och 3 år )
Postat 2010-12-13 kl 00:16:08

Keep the good work tjejen ;)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar