Videoblogg 29/11 2010

Postat 2010-11-29 kl 16:09:37


Dagens videoblogg!
Varsegoda!

Emma - gravid
Postat 2010-11-29 kl 16:17:27
Blogg: http://mommyemma.blogg.se/

Synd att ammningen inte fungerar. Men du är stark! :)

Btw, Kelly är jättesöt!

melinda
Postat 2010-11-29 kl 16:18:04
Blogg: http://melindaelize.blogg.se/

Haha, du är så söt när du pratar, lite sådär blyg och gullig :) :D

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 16:18:27

vad du är sööt! :))

eliasphoto
Postat 2010-11-29 kl 16:24:23
Blogg: http://fotograbben.se

Du verkar vara en stark tjej!

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 16:24:43
Blogg: http://p4ulin3.blogg.se/

Halloj.. Grattis till en jätte fin dotter..

Min lilla haley har också kolik, hon e 4 månader nu.. Köp Minifom det är JÄTTE BRA.... det får dom varje gång innan dom äter... man köper det på apoteket...

Alice
Postat 2010-11-29 kl 16:25:28
Blogg: http://monkitown.blogg.se/

Jag älskar när du gör videoinlägg, det blir så mycket verkligare och roligare då :)

zandra
Postat 2010-11-29 kl 16:26:23
Blogg: http://zandralundggren.blogg.se/

Både du och Kelly är jättesöta, fortsätt kämpa!

Magdalena
Postat 2010-11-29 kl 16:27:51
Blogg: http://makane.bloggplatsen.se

Om du bara fortsätter att amma så är jag övertygad om att du också kommer att bli en av de där mammorna. Jag vet inte någon som inte fått sår på brösten i början. Tänk på att brösten aldrig varit med om något liknande tidigare. Det är klart att de blir "slitna". men de vänjer sig. Har du fått salva rekommenderad som du kan ta på? Det brukar hjälpa jättebra. Kelly är fortfarande så liten så ge amningen lite tid så ska du se att brösten kommer att förstå vad det är som pågår och producera precis rätt mängd för Kelly.



Återigen, du är fantastiskt stark att göra det här som 14åring. Imponerande!

sara
Postat 2010-11-29 kl 16:29:10

Vilken fin blogg! Roligt med fler unga mammor! :) Jag är 18 och har en son på snart ett år och jag hade det också besvärligt med amningen i början. Tänkte bara berätta att det tog någon vecka att komma in i amningen för mig. Om du kämpar och ger dig tusan på att det ska gå så kommer du också vara en av de där mammorna på bussen. jag har ammat min son i ett år och har nu ångest för att det är dags att avvänja honom helt. Jag hade aldrig trott att något som är så svårt och gör så ont i början kan skapa en sådan separationsångest ett år senare.

Lycka till med din söta bebis och hoppas amningen löser sig. Det är det bästa man kan ge sitt barn, det är gratis och SÅ behändigt! :)Ge inte upp!

Massa kramar!

jonna
Postat 2010-11-29 kl 16:34:01

va söt du är! du ska se att det kommer gå bättre med amningen efter ett tag, du kommer nog också kunna slänga fra tutten och amma på bussen :). allt tar tid i början! :) Kram

Beatrice Jakobsson (foto)
Postat 2010-11-29 kl 16:35:19
Blogg: http://beattriicee.blogg.se/

vilken bra blogg :D

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 16:37:10

du är så sööööööt :D

Cissi - Mamma till Vidar
Postat 2010-11-29 kl 16:37:27
Blogg: http://cvvk.blogg.se/

Hej och jättegrattis till lilltjejen :)

Du verkar vara en stark tjej och det kommer gå galant för er!



Tänkte jag kunde ge ett litet tips med amningen, för jag hade samma problem när min son var nyfödd.

Inte för att vara moralkärring eller så ;)

Prova kör på med Bröstvårtsskydd, det gör inte lika ont då och man får vila såren lite.

När såren börjar läka så kan du prova utan.

Tyvärr så är såren man får lite grann som skoskav. Det blir bättre ju mer man ammar och man får härda ut en hel del.



Lycka till :)



beatrice'
Postat 2010-11-29 kl 16:37:58
Blogg: http://beatricemelin.blogg.se/

"det ser så himla lätt ut, men det är inte lätt"

Nej vad tror du? Du är 15 och borde inte ha barn överhuvudtaget.

i
Postat 2010-11-29 kl 16:43:22

Haha underbara människa! Kan du inte ha mer videobloggar?:) eller typ be någon filma när du gör saker med Kelly? Kram på er!

Evelina - Mamma till Meja Lee
Postat 2010-11-29 kl 16:43:36
Blogg: http://loon.blogg.se/

Så söt du är :) De kommer nog gå jättebra för er och du kommer nog att vara en bra mamma :) Kram!

vickan
Postat 2010-11-29 kl 16:46:57
Blogg: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Vad söta ni är. Du är så modig och så en toppenmamma =)

Grattis på Kelly 1vecka :D

Kramar till er två

Jessica
Postat 2010-11-29 kl 16:49:30

Mikaela, en STOR applåd till dig! Jag blir nästan tårögd när jag läser din blogg. Du verkar som en himla snäll och ödmjuk person, du pratar lungt och leendes, du ber om ursäkt när du inte uppdaterar din blogg varje timme när du ligger på sjukhus pårgund av förlossing. Det är nog få,få personer som skulle göra så, någonsin.

Och sedan har du en supergullig och frisk (som tur var) dotter OCH du är bara 15 år. Wow!

Jag önskar dig och lilla Kelly Rose all lycka, verkligen!

Bamsekram Jessica

Yrla Virvla Virvelflicka
Postat 2010-11-29 kl 16:52:55
Blogg: http://iirla.blogg.se/

är du förkyld eller gråter du? :O snuvar så dant

argsintamy
Postat 2010-11-29 kl 16:54:39
Blogg: http://argsintamy.blogg.se/

du är så söt!! jättefina nyblivna mamman!

jag hoppas att det kommer gå lättare med amningen snart. din lilla kelly är supersöt oxå!

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 16:55:15

älskar din blogg!!!

en fråga hinner du vara med dina kompisar om du har ett barn?????

cecilia
Postat 2010-11-29 kl 16:57:54
Blogg: http://ceciliahollsten.blogspot.com

hej, skulle vara kul om du kunde svara på mitt mejl jag skickade dig:)

linda. w
Postat 2010-11-29 kl 16:58:23

gillar din blogg jätte mkt kollar in fler gånger om dagen för att inte missa någon uppdatering, synd att ammningen inte funkar, men det löser sig ska du se, du e en stark tjej. ljudet va lite dåligt men det blev mkt bättre när du gick nära kameran då du visade sötaste kelly. kram kram

Malin
Postat 2010-11-29 kl 17:01:16

det kommer nog fixa sig med amningen ska du se !

då kan du också sitta där på bussen ;) hihi



ha en bra dag ! många kramar till dig och lilla Kelly !

lisa
Postat 2010-11-29 kl 17:09:47
Blogg: http://lisaozorro.blogg.se/

haha shit tänk o amma OCH ta ut en barnvagn, jag som knappt kan styra en barnvagn med BÅDA händerna (A) Har provat min kompis barnvagn :P förresten hon skrev om dig för ett par veckor sen, glömde säga det, kan länka om du vill? :)

linda
Postat 2010-11-29 kl 17:20:17

grattis till kelly, du är så himla söt. Fortsätt med vb. kram

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 17:20:17

DU ÄR SÅ JÄVLA SÖT <3 (Kelly med förstås)

Susane
Postat 2010-11-29 kl 17:21:35

Hej på dig!!!



Det är verkligen inte lätt att amma gumman. Det tar ett tag innan allt kommer igång och du ska vara stolt över dig för att du kämpar. När jag var 19 och ammade min första dotter "rann" det liksom inte till och jag blev bara mer och mer stressad över det för att man ville vara den där duktiga mamman som ammar. På BVC fick jag ett nässpray som gjorde det lättare att rinna till och det var toppen för mig och min dotter och jag slapp känna mig stressad.



Med min andra dotter kunde jag inte amma alls för jag hade ingen näring i mjölken så det var bara till att acceptera och ge ersättning...och hon är lika fin idag som min första dotter ;-)



Du är en jätte go mamma som älskar sin dotter och det betyder allt. Strunt i alla måsten och gör ditt och Kellys bästa :-)



Massa kramar till dig <3

Theresia
Postat 2010-11-29 kl 17:23:22

Åh vad duktig du är! Amningen ÄR jobbig i början och man får helt enkelt sår tills brösten har vant sig. Sen kan man amma hur mycket som helst utan att det gör ont. Kämpa på, och smörj in med någon bra salva. Gå till Apoteket och fråga om råd. Försök att lufta brösten så mycket du kan också, du kan ha bara en stor t-shirt på dig. Luft gör så att brösten läker fortare. Kram!

anika
Postat 2010-11-29 kl 17:23:40

Amningen kommer funka bara du ger det tid. Hur mycket får du ut när du pumpar? Det finns en nässpray som kan hjälpa om man har problem med utdrivningsreflexen (när mjölken först kommer ur bröstet)Kan ju vara värt att prova och sen så är det bara att smörja och lufta brösten så mycket du kan och amma,amma, amma så brösten härdas. Lycka till och grattis till lilltjejen!

Julia
Postat 2010-11-29 kl 17:26:38
Blogg: http://jumpie.blogg.se/

Aww, så söta ni är! Kelly liknar faktiskt dig jättemkt. :o <3 =)

johanna
Postat 2010-11-29 kl 17:35:23
Blogg: http://tripper.blogg.se/

Hej!



Jag gillar att du gör videobloggar men jag hör knappt vad du säger, vet inte om det är min dator som har dåligt ljud eller om du pratar för tyst. :P



Btw du är stark!



Skit i de negativa komentarerna!

gullan86 stolt mamma till lilla bebis 18dagar
Postat 2010-11-29 kl 17:47:22
Blogg: http://gullan86.blogg.se/

vad du är go och duktig kämpa på det kommer gå till slut.



massa kramar

linda
Postat 2010-11-29 kl 18:00:59
Blogg: http://snart4barnsmammablogspot.com

magdalena jag har 3 barn ang din komentar det e vanligt få sår på bröset ett barnen suger väldigt hårt vilekt kan orsaka sår. sår e vanligt, jag haft samma problem med alla mina 3 barn i början, o väntar mitt 4de barn, till mikaela du e en bra mamma. du e stark:) finns salva pp apoteket mot såriga o torra bröst vårtor man tar salvan när man ej ammmar o tvätter bort den innan man ammar fråga på apoteket kostar kring 50 kr kram

my
Postat 2010-11-29 kl 18:03:41
Blogg: http://creameme.blogg.se/

gud va söt hon är!^^

Linda
Postat 2010-11-29 kl 18:26:22
Blogg: http://leenda.blogg.se/

hej! Å grattis! Jag lyckades aldrig amma min son, tyvärr, för de va något jag verkligen ville. Men nu är han över ett år. växer fint å är inte sjukare än någon annan på dagis. helt underbar. Du klarar detta, oavsett om kelly ammas elle ej så kommer hon växa upp å bli lika underbar som sin mamma=) Lycka till=) Kramkram

carrå - 19 år och mamma till Isabella
Postat 2010-11-29 kl 18:26:55
Blogg: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Det är svårt i början, inget konstigt med det, man får inte till ställningen och bröstvårtorna gör skitont, det blir bättre med tiden, när man kommer in i det. Nu är jag precis som mammorna du pratade om som det ser så himla enkelt för, haha..Men det var det inte i början.

Veronica [♥Gravid v38♥]
Postat 2010-11-29 kl 18:38:59
Blogg: http://thisisshit.webblogg.se/

Fy vad jag blir arg på alla negativa kommentarer om dig och Kevin, varför ska alla hålla på att lägga sig i egentligen?! Du gjorde ett val, du behöll din dotter, nu har du henne i dina armar och du gör ett skitbra jobb med att ta hand om henne. Du gör ditt bästa och behöver du hjälp kan du fråga dina läsare, din mamma, din syster ja vilken kvinna som helst, för vi är så många som vill dig väl. Fattar inte varför folk ska hålla på med dig hela tiden. GAH blir så arg på alla negativa människor. Jag beundrar dig sjukligt mycket. Jag är precis fyllda 20 och väntar en liten den 7 december, du vet vem jag är, vi har snackat på fb :)



Fan Mikaela, du gör ett sjukt bra jobb! :) Massa kramar <3

Sara
Postat 2010-11-29 kl 18:47:45
Blogg: http://sarren.blogg.se/

Du är verkligen jätteduktig! Jag är lika gammal som dig och om jag skulle få ett barn nu vet jag inte om jag skulle klara av det. Men du gör verkligen ett grymt jobb som mamma och samtidigt uppdaterar du din blogg hela tiden! Du är så stark så låt aldrig någon trycka ner dig. Kram :)

Dixi Wonderland
Postat 2010-11-29 kl 19:04:00
Blogg: http://dixiwonderland.com/

Hej Mikaela. Jag hoppas du får tid att läsa detta. Först när jag fick höra om att du var gravid så blev jag förbannad på dina föräldrar. Hur kan man acceptera att sitt barn har sex vid sådan ung ålder och sedan blir gravid? Men jag måste säga att efter jag läst din blogg nu lite då och då så har jag helt ändrat uppfattning om dig! Jag tycker du verkar vara så mogen och duktig för din ålder och jag önskar dig all lycka i framtiden med din dotter och dina planer. Ta hand om dig!

Tove
Postat 2010-11-29 kl 19:04:58
Blogg: http://zezuz.blogg.se/

Hejsan! nu ska jag fråga en kanske liten radom fråga men jag har sett att du har likadan dator som mig! :) och min dator låter som 17! Man undrar om den ska lyfta snart eller något! :) så tänkte jag höra om din gör det med eller om det bara är min som inte kopplat rätt :)

tack på förhand! och grattis till dig och kevin! :)

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 19:26:01

Jättesöt!

alexa
Postat 2010-11-29 kl 19:41:13

Guuuud vad du är söt, på sättet och utseendet och allt!

Lycka till med Kelly!

Kram

edyta
Postat 2010-11-29 kl 19:49:13
Blogg: http://atyde.blogg.se/

Vad söt du är! ha en awesome dag kära du och fortsätt njuta av din bebis fast det kan vara svårt! Super women! :D <3

Michaela
Postat 2010-11-29 kl 20:27:31

Gud va söt du är när du pratar och hela du liksom utstrålar glädje :), och Va söt Kelly är... Du är riktigt lckligt lottade måste jag säga. Kämpa på så ska du se att det löser sig!

Amanda
Postat 2010-11-29 kl 20:38:35
Blogg: http://mandiworld.blogg.se/

Har följt din blogg väldigt länge och har sett hur det har gått under din graviditet och jag tycker du är jätte stark och jag önskar dig och kelly all lycka :)

Anna
Postat 2010-11-29 kl 20:44:49
Blogg: http://annalds.blogg.se/

Vad söt du är!

Miia mamma till My
Postat 2010-11-29 kl 20:46:05
Blogg: http://busfroetochjag.blogg.se/

Jag fick sår också det gjorde jävulskt ont, men jag gav mig tusan på att ja skulle klara det så en vecka tog det sen va dom borta. Då hade min dotter rätt gräpp o sög rätt. Hoppas det kommer funka för dig :)

Nora
Postat 2010-11-29 kl 20:49:11

Heej, mitt namn är Nora och jag hittade din blogg för inte så länge sen. Men jag har läst den hela tiden och jag bara älskar på de sättet du skriver, och du värkar vara en super gullig tjej med fötterna på jorden och är super mogen. Vad du än gör i livet så ska du aldrig sluta blogga, och grattis till en sådana gullig dotter :D

Josefine
Postat 2010-11-29 kl 20:51:35

Jag har följt din blogg ett tag och GRATTIS till din söta dotter. Först var jag lite så här, men vad är de här för dum tjej. tycker de är väldigt tidigt att skaffa barn vid 15. vissa mognar snabbare än andra men 15 år så är man inte mogen att ha ett barn. du är liksom ett "barn" själv. Men jag tror du kommer bli en super bra mamma och när jag ser video inlägget om att du har problem att amma så ska du veta att jätte många har problem med amningen i början och att många tycker de är jobbigt med att amma offentligt. För mig tog de ca 3 månader innan jag började känna mig bekväm med det. Men de är fortfarande så att jag helst undviker med att slänga upp tuttarna på tex. bussen.

Lycka till och hoppas du kommer igång med amningen snart. annars funkar ju ersättning jätte bra ett + där är att du inte kommer bli lika beroende. utan att du kan lämna bort henne ibland så kan barnvakten mata henne och så kan även pappa kevin mata henne och känna sig mer delaktig.

j
Postat 2010-11-29 kl 21:17:59

Hur söt är inte du?!:))

caisa
Postat 2010-11-29 kl 21:25:05
Blogg: http://caisas.devote.se

du är jävligt söt , vet du det? :D

Fanny var namnet
Postat 2010-11-29 kl 21:44:21
Blogg: http://fannybergkvist.blogg.se/

Mickaela du har säkert fått massa såna här komentarer men efter att ha läst igenom november inläggen är jag helt fast! Har hört folk snacka om dig i min skola och hittade din blogg idag. HAHA gissa hur jag har spenderat min kväll ;) Du är så fin! Svårt att tro att du bara år 15! Min lillasyster är också 95:a och det är först när man tänker på det man inser hur ung du är! Tänk om min syrra skulle ha barn liksom. Inte för att 95:or är små men för att vara mamma om du förstår :) blir så fascinerad du anar inte! You go girl! Önskar dig och din lilla familj all lycka ! KRAM

Mikaela
Postat 2010-11-29 kl 23:02:38
Blogg: http://seacretone.blogg.se/

Gud vad gullig hon är! :D Gud så snygg du är förresten. Jag har en FRÅGA åxå om det går bra. Du vet när man föder barn så kan det bli ganska mycket hud över på magen efteråt, blir det jätte mycket hud över eller bara lite? Jag har hört att det är en kändis som efter två veckor hade BOM BAM bara fått en platt mage, medans vissa har kvar magen under en väldigt lång tid. Hur är det egentligen? :)

Linnéa
Postat 2010-11-30 kl 00:15:51

Åh vad söt du är :D Låter så mysigt!

Jättefin blogg verkligen! Du skriver jättebra och tydligt

elina
Postat 2010-11-30 kl 00:16:20
Blogg: http://ladyelina.bloggplatsen.se

måste bara säga, du e verkligen stark ,och grattis till din söta bebis , hon e jätte söt. och du med ! lycka till :)

Fru W
Postat 2010-11-30 kl 00:36:55
Blogg: http://mamablues.blogg.se/

Förlåt om jag säger så här men lilla gumman! Du ser så söt och blyg ut där du står och pratar till så många. Du är bara ett år äldre än min största son så jag ser dig som liten fast du är stor och du verkar så stark. Att ta det ansvaret innan du ens börjat lev ordenligt är ett stort beslut och jag önskar dig all lycka med det livet du fött fram.

Jag hade med svårt med amningen och hade sår som inte ville läka så jag förstår dig, det gör så ont! Håll ut så länge du kan, men om du inte fixar smärta så får du inte få dåligt samvete eller känna dig dålig för det. Jag ammade bara mitt sista barn som nu är 11 månader i endast 2 månader för jag orkade inte mer.



Stor kram på dig och hoppas du inte tog illa upp av min kommentar!

kottenliten
Postat 2010-11-30 kl 02:10:20
Blogg: http://kottenliten.bilddagboken.se

Hejsan :)

awh vännen :/ vet precis hur jobbigt det kan vara med amningen! kämpa bara, och ge inte upp, för det går över. jag lovar :)

jag hade också samma problem, eller ttyp iallafall. När min grabb va fyra dagar fick jag också så hårt att han inte fick ut något, sen fick jag hemska sår, precis så som du beskriver, ena sidan läkte fint rätt fort, men den andra fick jag stockning på och den är fortfarande inte helt läkt trots att han snart är fyra veckor gammal. Men stå på dig, det är jättetungt i början ibland, men så en dag bara lättar det och man verkligen känner hur det går framåt med stormsteg, och då känner man hur värt det var :)

såg att flera andra skrivit om nässprayen och salvan, så jag säger helt enkelt bara att det funkar :)!

Kan funka om man stryker på lite mjölk på såren efter amning och låter det luffttorka med, det läker fortare och gör inte lika ont då (efter ett tag).

Vilken underbar liten tjej du fått :)!

Jag och lilleman följer din blogg med spänning!

Krillan
Postat 2010-11-30 kl 13:04:30
Blogg: http://krillanitis.blogg.se/

Du har säkert fått detta tipset men köp bröstvårtskydd en liten silikonnapp att sätta på bröstvårtan innan och under ammningen. Låt sedan bröstvårtorna lufttorka medan du smörjer dom med bröstmjölk. Du kommer tacka dig själv när såren är borta och det funkar, för det är så himla lätt sen att bara slänga upp bröstet och ge henne mat :p All lycka till nu!

Anonym
Postat 2010-11-30 kl 15:07:57

BAJS

Linnéa - Mamma till Ludwig
Postat 2010-11-30 kl 16:34:13
Blogg: http://linneav.bloggplatsen.se

Du ska inte bli ledsen om amningen inte kommer fungera. Jag kunde bara amma i en månad. Det är ingen katastrof att ge ersättning.

Lycka till i framtiden! Jag tycker du är jättestark och duktig!

Michelle
Postat 2010-11-30 kl 17:18:00

du verkar seriöst vara världens sötaste tjej!

Carro
Postat 2010-11-30 kl 22:01:37

Du verkar vara en tjej som klarar allt, man blir så rörd va det du sa för att det lät verkligen som att du har det svårt och att du inte mår så bra i en väldigt lycklig livssituation. Hoppas att allt blir bättre med tiden ! Kelly va jättesöt !

Anonym
Postat 2010-12-01 kl 01:54:57

Kelly är så söt och lycka till med kelly :D

du är stark så du kommer klara det som 14åring :D

Madeleine - ♥
Postat 2010-12-01 kl 01:59:02

15*



Du kommer få bristningar på magen när den går ner , också kommmer du få på tuttarna när dom blir mindre när du slutar amma och brösten går ner :)

Victoria
Postat 2010-12-01 kl 13:59:30

Du värkara vara en bra mamma och försöker göra så gott du kan iaf =)

Amanda
Postat 2010-12-01 kl 17:25:08
Blogg: http://amaaandu.blogg.se/

Först när jag hörde talas om din blogg tänkte jag bara: Men hur kan hon skaffa när hon är så ung? Ska hon slänga bort sitt liv?! Men det var fel av mig. Man ska inte dömma någon innan man känner den eller vet hur personen är. Jag tycker du verkar som en urgullig tjej och som verkligen kan ta hand om barnet! Jag är själv 15 år och jag skulle verkligen inte kunna ha barn nu. Du är väldigt stark Mikaela, det ska du veta. Fortsätt kämpa och grattis till ditt urgulliga barn Kelly och till din pojkvän!



Massor av kramar :)

Vi & alla;)
Postat 2010-12-01 kl 18:27:41

Ta det bara lungt, amningen blir bättre med tiden ska du se!:)

Hej föresten!;)

Vi ville bara säga att din blogg är jätte bra o att nästan alla tjejer i klassen är som besatta av din blogg!

Lycka till med lilla Kelly och fortsätt kämpa! Du är stark! Ni är jätte söta tillsammans och du har tur som har en sån mogen pojkvän:)Verkligen lycka till och jättekramar från alla:D <3

manda
Postat 2010-12-01 kl 18:49:05

VA SÖÖÖÖT DU ÄR!!! Hoppas det går bättre med amningen och lycka till med allt annat i framtiden! :D

Louise
Postat 2010-12-01 kl 19:40:49
Blogg: http://sodermarken.blogg.se/

Jag tycker du är en söt tjej! Lycka till i framtiden både för dig och din dotter! :)

Frida
Postat 2010-12-01 kl 19:53:04

Du verkar vara en super bra mamma, du är super söt och verkar glad. Din blogg är jätte bra, och man lär sig en massa saker som man teoretiskt har nytta senare. Fick tips på den här bloggen av en kompis och vi är ett stort fan av din blogg. Den är super bra! :D Go micahs! ^^

Sagaaa
Postat 2010-12-02 kl 02:29:37
Blogg: http://kexchoklads.blogg.se/

Du är så otroligt stark och det kommer ordna sig med allt ! :)



Både du o kelly är jätte söta ! <3

Maria
Postat 2010-12-02 kl 09:44:27
Blogg: http://malabuz.blogg.se/

Men amning tar ett litet tag att få igång och att få det att funka så ge inte upp. Man blir sårig och det tar ett tag innan mjölken blir till rätt mängd.

Milou
Postat 2010-12-14 kl 01:34:46
Blogg: http://bymilou.blogg.se/

Du är verkligen en stark tjej, stå alltid upp för dig själv! Jag ser upp till dig även fast jag är lite äldre, men inte så mycket äldre :) Jag vill själv ha barn i tidig ålder, fyller 18 i maj men väntar tills skolan och allt är klart! har världens finaste kille och vi fyller 1 år om nån vecka ! :) kolla gärna in på min blögg! PUSS



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar