Ni "svennar"?

Postat 2010-11-05 kl 20:14:51


Blev så himla irreterad när jag såg den här kommentaren att jag var tvungen att lägga ut den och skriva ett svar på tal.
Jag har inga fördomar mot någon, inte alls. Jag älskar folk från andra länder, men man undrar vad denna "anonym" menar med "ni svennar"? Du som skrev den här kommentaren har tydligen fördomar mot oss från Sverige att vi skulle vara äckliga på något sätt. Och jag hoppas du vet vad en hora är för det är inte något man går runt och kallar folk.
Och jadu, mina föräldrar stöttar mig, för dom är världens bästa och jag tror inte dom lämnar mig i sticket om jag blir gravid. "Knulla runt" är också fel ord.
Malmö är en fin stad, så snacka inte så. Jag tvivlar på att jag skulle bli stenad.
Du kan väl lämna namn nästa gång! Kanske en bloggadress? eller mail så kan vi ta det där?

malin karlsson
Postat 2010-11-05 kl 20:28:53
Blogg: http://mapple.blogg.se/

jag höll helt med dej som det som du skrev som svar.

Blev fakdiskt också lite arg av det som hon/ han skrev för så säger man bara inte ...

Suzza
Postat 2010-11-05 kl 20:31:19
Blogg: http://www.suzza.se

ALLVARLIGT, har aldrig sett nåt liknande inlägg i en blogg! Och personen i fråga har mage att vara anonym, kan tydligen inte stå för sina åsikter, fegis! Personen har ju ändå gjort sig besväret att kika in på din blogg, vilket bara kan handla om en sak, nämligen avundsjuka! U go girl, stå på dig! Kram hej

www.suzza.se

Sabina
Postat 2010-11-05 kl 20:50:29
Blogg: http://sabinakoester.blogg.se/

Usch , va sur jag blev när jag läste det där !

hur kan man göra så*?!!?

Aja , hoppas det kommer gå bra för dig o ditt barn , du kommer bli en bra mamma , o du kommer ju inte "förlora" det roliga i livet som jag sett folk skriva när du ksa ha barn tidigt , du kommer "vinna" ngt annat helt fantastiskt ju !

så jag önskar dig riktigt lycka till med kelly .

ha det bra ! kram :)

P
Postat 2010-11-05 kl 20:51:10

fyfan vilka vidriga människor det finns! Är man automatiskt en HORA för att man har sex? ööh, skaffa dig lite livserfarenhet din "blatte?" ( eftersom du kallar oss? Svennar?). nej jag beundrar dig Mikaela, jag är sj en mamma på 22 år. Mammarollen sitter inte i åldern.. tro mig. Du kommer klara detta galant. Sjuka vidriga människor som denna får väl ta och skaffa sig ett intressantare liv än att gå runt och tro att man kan stena folk till döds här i sverige, haha! Vilket skämt btw =)

P
Postat 2010-11-05 kl 20:51:49

fyfan vilka vidriga människor det finns! Är man automatiskt en HORA för att man har sex? ööh, skaffa dig lite livserfarenhet din "blatte?" ( eftersom du kallar oss? Svennar?). nej jag beundrar dig Mikaela, jag är sj en mamma på 22 år. Mammarollen sitter inte i åldern.. tro mig. Du kommer klara detta galant. Sjuka vidriga människor som denna får väl ta och skaffa sig ett intressantare liv än att gå runt och tro att man kan stena folk till döds här i sverige, haha! Vilket skämt btw =)

Johanna
Postat 2010-11-05 kl 20:53:31

du vinner min respekt när du svarar så sakligt i alla fall :)

Frida
Postat 2010-11-05 kl 20:58:51

Skitkommentar. Där har vi en unge som fått fel uppfostran från sina föräldrar om hon har en sådan inställning. Du har en bra familj Mikaela och denna lilla unge har inte det. Arg blir jag, skit i henne! Följer din blogg, jättebra blogg!

Rebecca
Postat 2010-11-05 kl 21:08:59
Blogg: http://subsisting.blog.com

Vet du att det är olagligt att kalla någon för hora? Det är förtal. Så det så :P



Sen om man är så äcklad av "svenne horor" behöver man ju inte omringas av dem. Äcklet ska vara glad att han kan bo i ett land som Sverige istället för att spotta på det. Folk förstår inte hur lyckliga de är, egentligen :(



Det är idioter som h*n som skapar de fördomar som finns mot invandrare, och istället för att försöka motbevisa det gör de saker som detta! USCH, tycker synd om de som dras med samma kam som den här personen.

Anonym
Postat 2010-11-05 kl 21:10:40

Hej mikaela! vill bara säga att jag tycker det är bra att du inte tar åt dig av kommentarerna! GÖR INTE DET.

aja en till sak till alla idioter som inte vet vad det innebär att ha barn, barn är det bästa som finns, det vackraste i ens liv!

jag undrar varför alla klagar på att du är för ung& borde göra abort(som du inte ens kan nu)alltså jag tycker: om du är redo nu så är det vell inga problem??? och för det andra är det ju en fördel att vara ung mamma, du kommer ju finnas där för ditt underbara barn. Inte som en annan mamma som kanske får barn vid 30 års åldern, dom hinner inte vara med lika länge och se deras barn utvecklas och vara med i deras framtid lika länge. så ja jag tycker det är en fin sak!

bara det jag ville säga, LYCKA TILL nu med lilla kelly, du kommer att lyckas bra som mamma trots ålder, lovar!

ha det bra kramkram:)

Jenny W
Postat 2010-11-05 kl 21:15:51
Blogg: http://backinstyle.blogg.se/

Hej hurru ett hett tips publicera inte deras dumma kommentarer det triggar bara dom att skriva mer..

Ha en bra helg : ) Kramis

j
Postat 2010-11-05 kl 21:30:42

till den som komenterade de där..varför bor du i sverige då?



lycka til me barnet, du är jätte duktig! :)

jessica, mamma till ella+linus
Postat 2010-11-05 kl 21:33:07

det ör bra konstigt att man bor i sverige om man nu tycker att " svennar är de äckligaste som finns" såna utlänningar hatar jag däremot! inte fan skulle ja få för mig att flytta till spanien om jag HATAR spaniorer?

och att blanda in Malmö som om de vore nån jävla irak(?) där man stenar folk till döds för att man förljer sitt hjärta och inte NÅGONANNANS hjärna och lagar! tur att vi bor i sverige där man får vara sig själv, fatta egna beslut och slipper en massa skit som faktikst finns i många andra länder (INTE alla) där man inte har demokratiskt tankesätt.



usch för såna där dumma kommentarer. flytta om de nu är så vidrigt att bo i sverige tillsammans med Svennar . suck!



jag ör inte rasist, respekterar alla som respekterae mig:)

Lina
Postat 2010-11-05 kl 21:33:41

Men herregud. Hon kan väl åka hem då om hon äcklas av svenskar. I Sverige finns det ju rätt många... Eh stupid.

Saga
Postat 2010-11-05 kl 21:59:39
Blogg: http://kexchoklads.blogg.se/

Jag tycker att du är så jävla mogen !!!! :D <3 Och den där personen är ju tydligen hjärnskadad på något sätt ??? :) Men det är SÅ bra att du inte tar åt dig, och som sagt, du är absolute inte en hora !!!! Tydligen så vet inte den där personen vad ''hora'' är för något, och du knullar väl för faan inte runt ????



Hoppas att du & Kelly mår bra !!!!! :D

Anonym
Postat 2010-11-05 kl 22:11:46

Fan vad arg jag blir på sådana kommentarer. För det första: Om du inte trivs i Sverige så VARSÅGOD att flytta härifrån! Var glad att du ens bor i Sverige och var tacksam. Visa lite respekt, det är väl ganska viktigt i eran religion har jag hört? Äckliga as.

Matilda♥
Postat 2010-11-05 kl 22:14:08
Blogg: http://maatildisens.blogg.se/

Vilka idioter, om dom inte tycker om Sverige så har dom väl inte här och göra över huvudtaget, då kan dom dra till sitt hemland och kalla dom där för horor och slemfitta. Ta inte åt dej av det där för det är bara ren skit!



btw. Jag önskar dig stort LYCKA TILL med graviditeten och Kelly osv.



Kram!

sandra
Postat 2010-11-05 kl 22:32:16
Blogg: http://sandrastardust.blogg.se/meandmylife/

Att inte bry sig är det bästa, klart att du är ung och hade mycket liv framför dig men, det tror jag att du förstod och därför behöver man inte hålla på och säga dumma saker om dig och dina val av att leva. Hoppas allt går bra för er nu när ni ska bli en liten familj! //Sandra

Nour
Postat 2010-11-05 kl 22:41:44
Blogg: http://noursnor.blogg.se/

MEN OMG!!! Fan va seg?! Knullar runt?! va?!

Han/hon som vet vad du har gjort?!

Nu vart jag förbanad vill slå den här människan hårt! Man säger inte sååå!

OMG jag tycker fan det är sjukt elakt!

O att du inte säger namn om jag träffar dig så ska jag nog slå dig!Mikaela e fan den bästa o sötaste som kan gå igenom en sak som det här! Som du skulle det !?<33333 Jag älskar dig mikaela:O<3333333

Erica
Postat 2010-11-05 kl 22:52:09
Blogg: http://surpricebox.com

Ja tror inte att du skulle bli stenad i malmö ja bor rätt nära så ja känner folk som bor i malmö som har barn fast dom är något år äldre hon ja umgås med hon är 17 år (fyllde igår) har en dotter vid namn Felicia som är 3 månader gammal

FootografOlivia
Postat 2010-11-05 kl 23:01:21
Blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Om jag vore du skulle ja kolla upp ipnummeret ..

Nathalie
Postat 2010-11-05 kl 23:16:27

Asså , shit ! Jävla idiot , om du inte tycker om Sverige , vad gör du här då ?

Stick hem till ditt hemland, där kanske du gör någon nytta ? :)

Hanna
Postat 2010-11-05 kl 23:19:36
Blogg: http://pingglan.blogg.se/

Så himla taskig kommentar! D:

ALICE
Postat 2010-11-05 kl 23:55:59
Blogg: http://monkipoo.blogg.se/

Asså, vad menar ni med kommentaren



-"Fan vad arg jag blir på sådana kommentarer. För det första: Om du inte trivs i Sverige så VARSÅGOD att flytta härifrån! Var glad att du ens bor i Sverige och var tacksam. Visa lite respekt, det är väl ganska viktigt i eran religion har jag hört? Äckliga as.

2010-11-05 @ 22:11:46"



Jag VISSTE attt alla skulle börja klaga på invandrare nu. Sluta dra alla över en kam! Och det har inget med religion att göra (antar att du syftar på muslimer, alla svennar är ju rädda för muslimer verkar det som)



Jag mår illa.

Annika:)
Postat 2010-11-06 kl 00:03:22
Blogg: http://thevampiregirl.webblogg.se/

den snubben är bara avis!

och tänk på, vad som än händer så kommer vi (dina bloggläsare) alltid stötta dig ;)<3



ha det så bra!

Shabnam
Postat 2010-11-06 kl 00:11:10
Blogg: http://shaabi.blogg.se/

lycka till tjejen, ett stort ansvar! <3

hm ;)
Postat 2010-11-06 kl 00:32:25

låter lite extremt, meen, hoppas lite på att hon blir skjuten i benet av lasermannen ;)

erica :)
Postat 2010-11-06 kl 00:39:28
Blogg: http://soeriica.blogg.se/

Herregud! irriterande avundsjuka folk som vräker ur sig ovärda kommentarer, allra minst när man sjunger så lågt att man är anonym, well. du är jätteduktig och jag ser fram emot när kelly kommer så vi får se hur söt hon kommer bli! :D

sara
Postat 2010-11-06 kl 00:40:37

jätte bra att han/hon hatar svenskar men bor i Sverige?! jag blev jätte arg när jag läste detta! Du får många besökare för att din blogg är jätte bra och intressant! :) personen som skrev det där borde ta och växa upp! han/hon tycker att du är ett barn men med tanke på kommentaren så börjar man ju undra vem fan som är barnet här?! Bra att du ger svar på tal för det finns inget värre än människor som säger sånna där saker och är anonyma =( det är så otroligt fegt! Du är väldigt modig och jag beundrar dig för att du klarar av att få ett barn i så tidig ålder=) du kommer bli en jätte bra mamma! =)))

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 00:48:26

För guds skull. Tycker man så jävla illa om svennar, behöver man väl inte ens bo här i Sverige, bara att flytta tillbaka till ditt egna underbara land, som kanske är under bomb hot, folk som våldtar.. bla bla bla.. Sverige gör verkligen för mkt för otacksamma utlänningar..

Bella Victoria
Postat 2010-11-06 kl 00:59:11
Blogg: http://bellaavictoria.blogg.se/

Du vet att du kan anmäla det där va? Även om skribenten varit feg nog att inte kunna stå för sina åsikter så kan polisen hur lätt som helst ta reda på exakt från vilket IP adress detta skrivits från! Vore jag du skulle jag anmäla direkt! Visa det riktiga svinet att DU inte tolererar detta!

Du är i mina ögon en riktigt stark & modig ung tjej!! Keep up thw good work tjejen <3

Maja
Postat 2010-11-06 kl 01:02:45
Blogg: http://frokenbrus.blogspot.com

Polisanmäl!

amanda
Postat 2010-11-06 kl 01:18:24
Blogg: http://amandahult.blogg.se/

Seriöst, Du ska verkligen inte ta åt dej ! Hahaha vilket skämt knullar runt, du knullade me en kille och blev gravid -.-'

Mycket barnsligt den som la den där kommentaren, vill bara spy på dej som skrev den där kommentaren, tror du att hon hade planerat att bli gravis? och bara för att du inte får knulla ?! otroligt barnslig!



Din blogg är grym tjejen :)

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 01:20:57

AAAAH, fan va arg jag blir!

seriöst, men det är därför man röstar på sverigedemokraterna.

Vad gör dom i sverige om du är svenskfientliga?

AAAAAAAAAAAAAAAAAH

NOra
Postat 2010-11-06 kl 01:24:04
Blogg: http://nonosam.bloggplatsen.se

vad arg jag blev av denna kommentar altså ! såklart att du ska bli stöttad av dina föreldrar <3

Petra!
Postat 2010-11-06 kl 01:53:40
Blogg: http://pusspetra.blogg.se/

Gud vilken tönt!!!! :@

Han/hon vill bara ha uppmärksamhet!

Jag får oxå såna elaka kommentarer(idioter) de e dom som bara e avesjuk på dom som har det bra!!!

Tycker det e modigt det du gör!!! <3<3<3

Xoxo

louise
Postat 2010-11-06 kl 02:20:22
Blogg: http://louiisefriidh.blogg.se/

bara så jävla onödigt!

tycker det är modigt av dig att få barn nu.

lycka till med Kelly & allt! :D

Carl Panzram
Postat 2010-11-06 kl 02:51:53

Hans kommentar var något primitiv.

Du är inte speciell på något vis, din unge är ingen trofé som du kan skylta med. (Något som alla unga mammor gör har jag märkt)

Att du knullade runt när du var 12 år gammal är fan tragiskt. Att du dessutom försökte bli gravid när du var 12 år gammal, det är steget längre.

Pappan till barnet är 18 år, och du är inte ens byxmyndig. Är du medveten om att om någon anmäler honom för våldtäkt på barn, så åker han dit. Varför har ingen anmält honom?

Och vad fan har du för jävla oansvariga föräldrar som accepterar att deras dotter blir gravid när hon är 14 år gammal? Där pappan dessutom är 18 år, och är skyldig till våldtäkt på barn?

Jag hoppas att någon anmäler honom, snarast.

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 03:16:47

Om vi svennar är så jävla äckliga så vafan bor du här för då! åk tillbaka dit du kommer ifrån om det inte passar!

E
Postat 2010-11-06 kl 07:11:05
Blogg: http://crazycatprincess.blogg.se/

Det där är skrivet av en person som blev tappad i golvet då den föddes...



Sådana budskap skall man egentligen INTE publicera för då får dom vatten på sin kvarn men jag är likadan å kan bara inte låta bli.



Tycker att det är intressant att du är lika gammal som jag var då jag blev gravid, skillnaden mellan dig och mig är att du vågar gå igenom det för jag valde abort.



Idag är jag glad för det då jag verkligen INTE vill ha barn jag snosar å gosar med mina vänners småttingar istället och glädjs med andra :-)



Tycker att du gör det bra :-)



///E

Stina
Postat 2010-11-06 kl 10:08:35

Här i Sverige stenar man inte människor, finns ingen chans i världen att det skulle hända. Sluta klaga på oss eller åk hem om det inte passar :)

Angie In Turkey
Postat 2010-11-06 kl 10:37:18
Blogg: http://angielovely.blogg.se/

Gud villken pinsam människa. Stick fran Sverige om det inte passar din jubelidiot.

Olivia
Postat 2010-11-06 kl 11:00:44
Blogg: http://featherss.blogg.se/

men åhhhh shit vilken pinsam och onödig kommentar... skämmer ut alla från malmö också, och alla invandrare..

Celine
Postat 2010-11-06 kl 11:33:31
Blogg: http://celineehakansson.blogg.se/

Usch, vem skriver sånt ??

fy vad irriterande man skriver inte sånt. Hoppas inte du tog illa upp av den omogna ungen som skrev så åt dig !!



Ha de så bra , kram celine

kolla gärna min blogg :D

Giz
Postat 2010-11-06 kl 11:58:54
Blogg: http://swegizmo.blogg.se/

men gud vilken urbota idiotkommentar du fått:s Säkert en blatte som inte blivit vettigt uppfostrad. Fy fan... "Ni svennar är så äckliga", jaha?? Men för fan, flytta hem då till ditt land där det säkert är krig, var glad att du fick flytta hit istället och tacka oss "svennar".

Uch, ursäkta inlägget, men ibland blir man så arg och bara måste få skriva av sig. Lycka till med Kelly:)

anonym
Postat 2010-11-06 kl 12:18:50

Jag har verkligen ingeting emot att du är gravid! Jag är 13år och var gravid förra året,men gjorde självklart abort pågrund utav att jag va alldelles för liten!.. Men jag håller med den dära kommentaren lite,mina föräldrar hade aldrig tillåtit mig att bli gravid nu i denna tidiga åldern.& jag bor själv i malmö,och här blir man snead om man kommer med en gravid mage så ungt!Och det är ju igentligen inte rätt, vill man bli mamma ungt så ska man ju få bli det. menmen..

hoppas det går bra på förlossningen och sen framöver!!!

LILLY
Postat 2010-11-06 kl 12:32:26
Blogg: http://purestdeliight.blogg.se/

man kan ju undra vad som får nån att skriva så.. sjukt respeklöst!

Linn
Postat 2010-11-06 kl 13:00:11

Den personen som la ut den kommentaren är RASIST rakt igenom!

Amanda
Postat 2010-11-06 kl 14:12:12
Blogg: http://amnnda.blogg.se/

Vill och orkar inte lägga mig i eller dela med mig av min åsikt i en djup diskussion. Tycker dock det är förskräckligt! Hur folk kan bete sig. Och många har verkligen reagerat på det här med att "Flytta tillbaka till ditt hemland om det inte passar" Haha kul! ;)

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 14:31:29

jag beundrar dig, jag är också 14 och jag fick precis en lillebror som jag brukar också ta hand om en massa, småbarn kan vara lite jobbiga när man inte vet vad dem vill ha men det är värt det eftersom man älskar dem så mycket, men jag vet inte om jag skulle klara av att få ett eget barn just nu. jag skulle kanske kunna tänka mig själv att föda barn vid sådär 23-års åldern, men vi får väl se vad som händer, haha!

och bry dig inte om vad såna personer säger, de förstår inte :)

hoppas att allt går bra med lilla kelly när hon väl kommer till jorden!

sofia
Postat 2010-11-06 kl 14:31:58
Blogg: http://sofiialuchiia.blogg.se/

glömde lämna bloggaddress på förra kommentaren! ifall du skulle svara :)

Amanda
Postat 2010-11-06 kl 14:39:55

H*n är bara avundsjuk för att den personen inte har samma frihet som vi svenskar har. Om dom skulle gjort samma sak så hade h*n blivit stenad till döds eller skjuten. Viss sen vill man kanske inte att ens barn blir gravida när dom är 14 heller men om min dotter hade blivit gravid då så hade jag stöttat henne i sitt egna val. Det är hennes liv. Tycker att det är bra att du står på dig. Sen ska man inte dra alla invandrare över samma kant heller. Men dom flesta behandlar sina tjejer som skit.

jessica
Postat 2010-11-06 kl 14:42:54

Ärligt tycker jag att det du har gjort det är så himla modigt , för det kan påverkas en liv , och att du tog steget till vuxen världen eller vad man ska säga är skit bra , är sj 14 och vill ionte precis bli gravid själv än menmen , stå på gmn ! =)

Maria ♡ 16 år & gravid
Postat 2010-11-06 kl 14:53:44
Blogg: http://meino.se

Såna kommentarer gör mig ledsen och rädd. Vad är det för fel på människor?

Agnes
Postat 2010-11-06 kl 14:57:02
Blogg: http://aggehh.blogg.se/

Sådär ska man inte bete sig, spåra IP adressen,polisanmäl!

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 15:16:07

Jag kan tycka att man inte ska ha barn när man är så ung, mest för att man förstör mycket för sig själv, du kommer vara bunden typ, väldigt länge, inte kunna leva livet liksom. Sen så anser jag inte att man ska leva på soc bidrag utan man ska kunna betala alla saker ens barn behöver själv, nu känner jag ju inte dig och dina föräldrar kanske betalar allting. Jag vet många 14-15 åringar som blivit gravida för att de varit oansvariga, inte använt kondom, det tycker jag är helt sjukt. Jag skulle då aldrig skaffa barn för att "min kille tyckte det var skönare utan kondom", barnet måste ha en pappa också. En annan sak om man medvetet skaffar barn, men varför göra det när man är 14? Jag kan förstå om du inte vill göra abort, jag skulle nog aldrig klara av det, men varför bli gravid in the first place?

erica
Postat 2010-11-06 kl 15:55:15
Blogg: http://nosecrets.blogg.se/

Blir så förbannad av såna kommentarer. det är påhopp mot dig så jag tycker du ska anmäla!

anna
Postat 2010-11-06 kl 15:57:26
Blogg: http://mycolor.blogg.se/

alltså, är själv 14, fast iofs 96a. jag vet inte riktigt vad jag hade gjort om jag hade blivit gravid, mamma hade nog mördat mig hm..

men jaa, det vill jag säga är LYCKA TILL med allting :))

Kitty
Postat 2010-11-06 kl 16:03:00
Blogg: http://kittyscloset.blogg.se/

E P I C !!

Jag bor i Malmö, visserligen inte där det bor "blattar" och jag är väl en typisk "svenne". Men, förlåt mina fördommar, är det inte araber som typ gifter bort sina barn vid 14 års ålder och som ska föda typ 15 barn åt sin man?

Be strong!

felicia eriksson
Postat 2010-11-06 kl 16:30:09

hej vad elakt sgt. jag tycker du verkar vara en toppen tjej vad är det för felatt få barn tidigt man ska inte lyssna på en del människor <3

Annie
Postat 2010-11-06 kl 16:43:08
Blogg: http://angeelinas.blogg.se/

Fyfan, det finns sånna jävla idioter bland oss tyvärr. Jag blir så fruktansvärt illa berörd och förbannad när jag ser sådant där. Det är bara dumma människor som säger sånt, det förstår du väl? Dom kan tyvärr inte riktigt uttrycka sig och bara slänger ur sig ord för att verka så elaka som möjligt.. Eller någonting. Så sjukt respektlöst och vidrigt. Dessutom står inte ens personen för vad han/hon säger, eftersom personen är anonym, och då finns det ingen som helst anledning att ta det på allvar! Usch, fan vad arg jag blir!



Hoppas det går bra för dig och Kelly! Du är så stark !

rebecca e
Postat 2010-11-06 kl 16:47:50

Asså gud vad irreterad jag blir.

Varför flyttar man till Sverige om man hatar svennar? Det är ju lite konstigt. Men i alla fall. Om man verkligen älskar barn och inte vill vänta det klart man kan skaffa barn och man vill. kram Rebecca E

sven
Postat 2010-11-06 kl 16:49:49

"om du hade varit i malmö hade du blivit stenad" Ursäkta? Malmö ligger i Sverige och här bli man inte stenad. Hade varit annorlunda om du sa "Hade du varit i Iran hade du blivit stenad".

Mahshid
Postat 2010-11-06 kl 17:10:01
Blogg: http://mahshidsamimi.blogg.se/

Väldigt moget svar! Du verkar mycket mer mogen än din ålder, skit i människan den e ju feg så den inte ens vågar skriva sitt namn! :)

S
Postat 2010-11-06 kl 17:24:47

hej,jag har inte läst din blogg alls länge..kanske sisådära 3-4 dar & jag är fast ! :) (läst gammla inlägg o.s.v)

antagligen för att du verkar stark som är gravid & bara 14 ,det är för jävla drygt att den "anonyma" drar dig över en kant bara för att du är gravid i tidig ålder.hoppas du inte tar åt dig av sån där skit !



Ha en bra dag ! :]

Anonym
Postat 2010-11-06 kl 17:32:11

men gud VAD FAN GÖR NI HÄR OM SVENNAR ÄR ÄCKLIGA

sandra-en bra blogg!
Postat 2010-11-06 kl 17:55:41
Blogg: http://saandraans.blogg.se/

den där kommentarer var ju fan förjävlig! det är bra att du inte tar åt dig, för det ska du fan inte. Det där var Inte Okej!!!!

Ellen
Postat 2010-11-06 kl 18:46:00

Fan skulle vilja va lika modig och stark som du, du verkar så jävla cool!

Rosa :D
Postat 2010-11-06 kl 19:12:17

USCH FYFAN VAD ÄCKLAD JAG ÄR.

HEMSK PERSON SOM HAR SKRIVIT KOMMENTAREN. TYCKER SERIÖST PERSONEN BORDE PACKA SINA JÄVLA VÄSKOR OCH FLYTTA HEM TILL SITT JÄVLA HEMLAND!



Är själv "invandrare" (mina föräldrar kom till sverige när dom var typ 15 och jag är född här) och mina föräldrar skulle aldrig stena mig till döds eller något utan stötta mig. Även fast jag vet att dom helst vill att jag skaffar barn lite senare.



Men gjort är gjort och du verkar vara en superfin person och du blir nog en bra mamma! S

MALIN
Postat 2010-11-06 kl 19:30:00
Blogg: http://darklight.blogg.se/

åh, vilken onödig kommentar! fett fegt att sen posta den anonymt också :s



lycka till med födseln och allt! :)

Sandra
Postat 2010-11-06 kl 19:37:14
Blogg: http://twinblogg.blogg.se/

Om det hade vart jag hade jag lagt ut IP adressen...någon vet ju vem IP adressen tillhör...

Plutten
Postat 2010-11-06 kl 20:34:49
Blogg: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Men herregud....det där var mycket lågt skrivet, så jävla elakt mot dej! Jag tycker du verkar som en riktigt stark tjej som orkar ta dej igenom det här! Det tycker jag verkligen!



Och det var ett bra svar på tal. Att vända allt till något positivt. Ja, stark, det är du det!:)

Aggie
Postat 2010-11-06 kl 21:44:54

Hej!

Jag gillar att du står för det du har gjort(att bli gravid), och om någon nt gillar din blogg elr dig, är det ju ingen som tvingar en och läsa den. Jag tycker att kommentaren var onödig och väldigt omogen. Jag blev helt häpen när jag läste den. Jag tror bara att personen är osäcker, avundsjuk och rasistisk. Om du nt gillar "svennar" så vafan gör du här då, och om du nt gillar bloggen elr personen som skriver den, så läs den nt då!! Jag är själv halv "blatte", men bara för det är jag nt rasist. Personen borde så för det den åstkommer, ta SINA konsikvenser!!

Sånna hämska människor borde skämmas och tänka på vad de säger och skriver!!

Julia
Postat 2010-11-06 kl 21:46:58
Blogg: http://missvantran.blogg.se/

Hejsan, kikade runt på lite bloggar och hittade din blogg.. Måste bara säga att jag beundrar det du gör, både att du står på dig för just DITT val av att behålla barnet och att du vågar dela med dig av det. Såna här kommentarer förstår jag mig inte på. Bara för att sverige har yttrandefrihet m.m. så betyder det inte att du kan bli kallad hora för att du har haft sex och blivit gravid. Man kan fan bli gravid första gången man har sex.



Hoppas du bara låter detta rinna av dig och fortsätter med det du gör. Själv ska jag läsa vidare i din blogg och kommer i fortsättningen börja kika in här dagligen



Många kramar / Julia

nathalie - mamma till Medina
Postat 2010-11-06 kl 21:49:47
Blogg: http://nathsstep.blogg.se/

Vilken onödig komentar, hade jag fått en sån komentar hade denna person inte haft sina fingrar kvar! Det var ju verktyget som hon/han använde för att skriva.. helt ondöigt.



Visserligen är du ung för att få ett barn, men det ger den personen INGEN rätt att skriva så till dig.

Gabrielle
Postat 2010-11-06 kl 21:56:07
Blogg: http://stringoflammingo.blogg.se/

Den som kallar gravida tjejer för horor kan inte ha fattat att det räcker med en enda spermie för att bli gravid.. Jag blir så fruktansvärt trött på människor som lägger ner så extremt mycket tid och energi på att klaga på och trycka ner andra. Tänk om alla istället la den tiden på att själva bli bättre människor, då skulle världen vara en otroligt mycket bättre plats!

Ingrid
Postat 2010-11-06 kl 22:04:58
Blogg: http://inkypinkypoo.blogg.se/

Alltså hjälp vilken människa, jag blir helt förtvivlad när den där människan säger sånna där ord, går det att spåra honom eller ngt gör det, han ska få veta att vad han gör är helt fel! Säg också till ngn vuxen. Shitt du gör ju det skitbra! 14 år och gravid och verkar vara en underbar person som säkert kommer få sitt barn att bli lika snäll själv! Lyssna inte på sånna människor!!!!!!! DU GÖR DET BRA MÅSTE JAG SÄGA <3 :D

erica
Postat 2010-11-06 kl 22:30:42
Blogg: http://ericaskyllkvist.blogg.se/

FYFAN vilken jävla idiot som skrev den där kommentaren.



jag hoppas verkligen inte att du tar åt dig på något sätt för du är så mycket bättre. lycka till med allt! :D

Sara
Postat 2010-11-07 kl 00:06:01

Hej Mikaela , jag tror att du kommer bli en toppenmamma med stödet hemifrån.



Är invandrare och blir självklart illa berörd när jag läser kommentaren som du fick. Ta inte åt det av den.

Det kan vara någon som inte mår speciellt bra som skickat kommentaren , eller någon som vill starta en sån här diskussion och få folk främlingsfientliga.



Jag blir jävligt förbannad över alla främlingfientliga åsikter många har som kommenterat. Allt från att man bor i Sverige för här minsann gifter vi inte bort några 13 åringar som man gör i "de där" andra länderna. Hur fan kan man vräka ur sig något sådant? GENERALISERA ALDRIG länder & folk. Hur skulle det se ut om jag anklagade alla svenskar för att vara extremister som tillhör livets ord? Det är extremister som gifter bort sina barn i ung ålder , inte VANLIGT folk som bor i de länderna.

Jag trodde att man lärde sig det på SO lektionerna , i landet Sverige där vi borde ha skippat den rasistiska åsikterna och istället bytt ut mot fakta.



Älskar dessutom din blogg , fortsätt med den , du har ett varmt hjärta!

Vicky
Postat 2010-11-07 kl 11:23:15
Blogg: http://softiz.blogg.se/

Jag tycker helt klart att du ska anmäla den där omogna idioten som anmälde dig. Polisen kan ta reda på vem det är! jag peppar dig om du anmäler!

Maria Norman
Postat 2010-11-07 kl 11:50:43
Blogg: http://kosmamia.blogspot.com

Jag tror att det var en sverigedemokrat som skrev så. Dom jobbar mycket på det sättet. Kram till dig och din jättefina blogg :)

emelie
Postat 2010-11-07 kl 12:01:43

VAFAN, Malmö är lika mycket svenskt som alla andra städer i sverige? Skulle det vara mindre svenskt för att där bor en massa utlänningar på rosengård?! Och varför skulle du bli stenad just där? >.< Varför ens blir stenad? FY vilken jävla idiot hon är. Hon måste ha sjukt dåligt självförtroende också. Usch. Skulle vilja se hur jävla bra hon hade klarat sig i din sits alltså. För du måste vara den modigaste 14-åringen jag läst om!

josephine
Postat 2010-11-07 kl 12:32:25
Blogg: http://josephinefrans.blogg.se/

tkr precis som sara: Är invandrare och blir självklart illa berörd när jag läser kommentaren som du fick. Ta inte åt det av den.

Det kan vara någon som inte mår speciellt bra som skickat kommentaren , eller någon som vill starta en sån här diskussion och få folk främlingsfientliga.



Jag blir jävligt förbannad över alla främlingfientliga åsikter många har som kommenterat. Allt från att man bor i Sverige för här minsann gifter vi inte bort några 13 åringar som man gör i "de där" andra länderna. Hur fan kan man vräka ur sig något sådant? GENERALISERA ALDRIG länder & folk. Hur skulle det se ut om jag anklagade alla svenskar för att vara extremister som tillhör livets ord? Det är extremister som gifter bort sina barn i ung ålder , inte VANLIGT folk som bor i de länderna.

Jag trodde att man lärde sig det på SO lektionerna , i landet Sverige där vi borde ha skippat den rasistiska åsikterna och istället bytt ut mot fakta.



Älskar dessutom din blogg , fortsätt med den , du har ett varmt hjärta!

och ja jag är invandrare och bara tolv år mnen fattar att man nt betrer sig så här

Emelie
Postat 2010-11-07 kl 12:50:37
Blogg: http://memmiemummsbit.blogg.se/

Hahaha! Det var den sjukaste kommentar jag någonsin läst. Personen är sååå feg att han/hon inte ens vågar skriva sitt namn. SKRÄMMANDE! Allt handlar om avundsjuka. Lägg inte din tid på såna kommentarer/människor!

Sköt om dig.

Kraam

kamilla
Postat 2010-11-07 kl 13:07:26

avensjuka ? , tror du verkligen hon hade varit avensjuk på en tjej som är 14 år och gravid ? :S , oskulden är fan det finaste en kvinna, kan ha och du bara dela ut den som ingenting , och för fan du är ett barn och ska ha ett barn hur har du planerat det ? eller tänkte du bara på att få det skönt ? vet du vad väx upp först , du kommer inte komma så långt gumman :*

Felicia
Postat 2010-11-07 kl 13:12:27
Blogg: http://temptedtobite.blogg.se/

Först och främst vill jag bara säga WOOW !! att du är så posetiv till din graviditet, självklart har säkert du dina farhågor men du ska vara riktigt stolt över dig själv ! Det är få unga mammor som är lika posetiva som du !



Och för det andra, vilken idiot skriver en sån elak kommentar utan att ens skriva vad man heter eller ett sätt att bli kontaktad? Det är precis som fler har skrivigt ett grovt fegt drag från en person utan självrespekt eller någon from på humanitet !



KÄMPA PÅ !

Kram !

patricia
Postat 2010-11-07 kl 13:19:02
Blogg: http://patriciajacobs.blogg.se/

varför anmäler du inte sånna där kommentarer? för det anses ju som kränkande och ja du fattar nog vad jag menar!

och lycka till med barnet och allt sen! :)

julia
Postat 2010-11-07 kl 13:19:36
Blogg: http://jamp.blogg.se/

usch att man ens skriver något sådant. jag tycker du är modig och stark som har kvar barnet trots att det var oplanerat. själv skulle jag med tyckt det var mysigt med barn, men trots att jag är 17 känner jag mig för omogen för det. jag skulle nog inte klara av det. så du ska va stolt över hur duktig du är tjejen :D

cindy
Postat 2010-11-07 kl 13:20:29
Blogg: http://ladybui.blogg.se/

vilken idiot som skriver sådär -.-

emma
Postat 2010-11-07 kl 13:23:12

Gör en polisanmälan på den kommentaren, hur enkelt som helst att spåra ip nummer, då får du fram vilken dator den är skriven från, vart osv.

Martina
Postat 2010-11-07 kl 14:08:54
Blogg: http://martinaodeen.blogg.se/

Usch!

Vilken otrolig omogen kommentar du fick av denna "anonym". Jag blir själv otroligt irriterad även om kommentaren inte var riktad mog mig. Hur man kan tracka folk så?!

Men du klarade upp det där fint med ditt svar på tal!

viki
Postat 2010-11-07 kl 15:11:40
Blogg: http://lifeofviki.blogg.se/

Vad taskigt sagt! Man får ju självklart tycka vad man vill, jag tycker att du är lite för ung, jag är i din ålder och skulle nog aldrig kunna tänka mig att ha ett barn. Man får lov att tycka illa om, men man behöver inte skriva det och såra dig! Lycka till i framtiden! Vad blir det, flicka, pojke? Vad ska han,hon heta? KRAM

Stella
Postat 2010-11-07 kl 15:21:38
Blogg: http://stellapolaris.blogg.se/

som malmöbo tar jag illa upp faktiskt. och jag blir lika irriterad över att det tydligen är okej att säg svenne när man inte får säga blatte.. usch nej, nu blev det jobbigt.



lycka till med bebben, är glad för din skulle så länge du är säker på vad du vill :)

Kimberly
Postat 2010-11-07 kl 15:22:07
Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/

Hej! Stå på dig, det där är bara avundsjuka. Nästan bara att skratta åt, patetiskt rent ut sagt.. Osäker människa som inte ens vågar stå för sig själv med! Men iallafall, grattis först och främst. Ser att du inte alls har långt kvar till förlossningen :) Är själv gravid och fastna för din blogg snabbt eftersom du är 14. Skit grymt. Och den som inte är gravid kan aldrig sätta sig i din sitts. Det finns ingen annan som kan bli lika bra mamma som du till ditt barn! :)

Felicia
Postat 2010-11-07 kl 15:30:03
Blogg: http://emmafeliciaandersson.blogg.se/

Du gjorde ett klokt val! det är ju ändå ett barn det handlar om.Om du har ju somsagt vänner och familjen som stöttar dig så då ska man nog klara det. Önskar dig lycka till med allt<3



kram felicia

Ebba
Postat 2010-11-07 kl 16:32:06
Blogg: http://ebbadahl.blogg.se/

Ja, gör en polisanmälan, då kanske den anonyma inser att man inte kan bete sig hursomhelst.



amanda dagens blogg tävling ♥a
Postat 2010-11-07 kl 16:37:44
Blogg: http://amoriito.blogg.se/

fyfan vilken nöt som skrivit den kommentaren -.- !!

Anonym
Postat 2010-11-07 kl 16:54:18

Fy fan vilken människa förstår mig inte på sånt folk?

Fast hon kanske är avundsjuk på oss svennar som inte behöver gifta oss innan vi har sex men vet du vad mikaela skit i sånna människor ja förstår VÄRKLIGEN dina föräldrar att dom stöttar dig till tusen bara för att den där ikke svennens föräldrar skulle slänga ut henne eller typ döda henne på på plats..

Jag tycker iaf att de ska bli ännu roligare att läsa din blogg när din underbara dotter kelly har kommit till världen:DMassa pusssar

Sara
Postat 2010-11-07 kl 17:31:55

Åh, blir så ledsen att du ska behöva ta dessa kommentarer. De har så fel, så fel. Jag tycker du gör det bra och hanterar graviditeten fint. Njut du bara! Krm

Linda
Postat 2010-11-07 kl 17:57:49
Blogg: http://missclefberg.blogg.se/

Wow!!! Vilken människa, kvinnohatare.. Glöm honom och lycka till med lilla Kelly!!

sanna
Postat 2010-11-07 kl 19:05:58
Blogg: http://whereweare.webblogg.se/

herregud! att personer ens kan slösa sin tid att skriva såna där kommentarer!

Jag tror verkligen att du kommer att klara av det här. Jag är själv 15 men jag tror inte att jag skulle klara av att få barn i den här åldern med skolan och allt. Men jag skulle absolut behålla barnet OM jag blev gravid. Men jag önskar dig lycka till och va den bästa mamman för Kelly du kan!

din pappa
Postat 2010-11-07 kl 19:17:31

du e ju fett äklig din svenne ;)



haha palla ha barn när man e fucking 14 år, vem tror du att du e svennebanan, alltid ni svennar som ska föda barn så fucking tidigt, så jävla äkligt,



och den personen som skrev det har HEEEEEELLLLT rätt jag svär ;)

bra sagt,



HORA ! mrs u picku maternu !

Anna
Postat 2010-11-07 kl 19:25:31
Blogg: http://jagoverleveralltutomdoden.blogg.se/

Det är otroligt onödigt och barnsligt att skriva så elaka kommentarer! visst,jag tycker att man är lite för ung för att få barn i din ålder, men i det stora hela är det upp till var och en. Du verkar vara mogen och du kommer nog klara det fint. Det finns dock såna som inte är mogna för 5 öre och ska skaffa barn.. Man måste kunna ta hand om sig själv innan man kan ta hand om nån annan.

Bry dig inte om dom elaka kommentarerna, dom är bara omogna och kanske en gnutta avundsjuka? Det finns alltid folk som ska tycka en massa och lägga sig i.. Lycka till med den lilla iaf!

elza
Postat 2010-11-07 kl 19:50:24
Blogg: http://elzaflote.blogg.se/

fyfan vad lågt. ingen i malmö skulle göra så? vad fan snackar h*n om? :s jag känner sjukt många här och jag vet att ingen är så. jag tycker du är rkt modig, och du verkar va en rkt självsäker person. det är inte det enklaste att bli gravid, det har jag märkt. låt dig inte bli nedtryckt av såna onödiga kommentarer. dom måste vara sjuka i huvudet om dom lägger ner tid på att klaga på dig. du är cool ffs!

stå på dig, och hoppas allt går bra med ditt barn! :) din blogg äger!

puss&kram

josefin [ minijosse.blogg.se - chek it! ]
Postat 2010-11-07 kl 20:01:41
Blogg: http://minijosse.blogg.se/

töntiga människa som sägerså, varför lägga elak energi, finns ip. :D

Sandra
Postat 2010-11-07 kl 20:23:18
Blogg: http://bici.blogg.se/

Har själv utlänsk bakrund och bor också i Malmö och jag tror knappast att du kommer bli stenad om du kommer hit.

Det är bra att du inte tar åt dig vad andra skriver.



Älskar verkligen din blogg och beundrar hur du klarar av.Jag är bara ett år yngre och jag tror knappast att jag skulle klara av att bli gravid.

Diggar verkligen din blogg och lycka till med barnet :)

Elina
Postat 2010-11-07 kl 21:07:12
Blogg: http://dimekulor.blogg.se/

vilka töntar de finns:O att ens komma på att kommentera så...



lycka till i framtiden i alla fall:)

Molly
Postat 2010-11-07 kl 21:16:18
Blogg: http://mollyslife.blogg.se/

okej, att bli gravid vid 14års ålder är rätt ogenomtänkt. men jag tror inte jag skulle klarat av som 14åring med det samvetet att döda ett foster eller barn. jag tycker att det är starkt av dig att inte göra abort! och sen vill jag bara påminna alla om att alla föräldrar blir föräldrar någon gång första gången? oavsett ålder så är man lika okunnig första gången. så bara för att du är 14 så tror inte jag att du blir en sämre mamma för det? tvärtom du kommer få spendera många dagar och barnet kan vara lyckligt att få dig som mamma ! keep going girl!

Louise
Postat 2010-11-07 kl 21:36:20

Som en person som vanligtvis aldrig kommenterar eller svarar på blogginlägg, så måste jag säga att det här inlägget verkligen får det att klia i fingrarna på en. För det första kan man ju lugnt konstatera att personen som skrivit det där inlägget har totalt omotiverade åsikter och förmodligen en ganska förutfattad mening om hur samhället ser ut. För det andra lägger han/hon fram väldigt ogenomtänkta argument som jag aser tyder på en bristfällig självkänsla hos personen och förmodligen en ganska händelselös vardag. Jag menar, varför lägga tid på att skriva ett så onödigt och elakt inlägg, när man framför allt inte ens har grund för sina påståenden? Förmodligen är det här en person som kommer från ett samhälle där ungdomsgraviditeter är ovanligt eller kanske till och med olagligt. Jag förstår att personen reagerar som den gör ifall han/hon vuxit upp med en fördomsfull uppfattning om sådant här, men det ursäktar inte beteendet och de skällsord som används i inlägget. Jag förmodar att du upplevt din graviditet som en relativt tuff period då det är väldigt ovanligt att kvinnor i de unga tonåren blir gravida i Sverige, och även om du inte tar åt dig av detta inlägget så är det ju ändå jäkligt trist att se en främmande person, som inte har någon aning om hur ditt liv sett ut och hur du är, skriva sådant om dig. Det mest irriterande är att han/hon skriver ett så provocernade och kränkande meddelande utan att ha något syfte. Du är gravid och du ska föda barnet,inget i personens inlägg kan ju ändra på det, och det han/hon skriver har ju egentligen inte ett enda argument för vad som ska förbättras. Personen skriver ju bara om hur dåligt allting är, det känns ju motivernade?

Nej nu får jag nog ta och slita mig härifrån, även om jag skulle kunna skriva en uppsats om det här. Några sista ord: Stå på dig och skit i kommentarer som den här! Fortsätt våga vara dig själv och stå upp för den du är. Och sist men inte minst, lycka till med din lilla flicka :)



Emma
Postat 2010-11-07 kl 21:38:15
Blogg: http://emmsan88.blogg.se/

Stå på dig och skit i alla elaka kommentarer! Det är ingen ide att polisanmäla för polisen kommer definitivt inte göra något åt kommentaren. Du klarar detta, personen är bara avundsjuk på dig. Be strong !

susanna.
Postat 2010-11-07 kl 21:48:46
Blogg: http://ssusannas.blogg.se/

det är så himla irriternde att folk ens tar sin tid och skriver ner en massa onödiga ord, varför läser man ens och varför skriver man om man ändå inte vågar skriva ut sitt namn? man ska inte ta åt sig överhuvudtaget iallafall, jag brukar också få elaka kommentarer av "anynoma" men det är bara bevis på att människan har brist på liv! fin blogg, hoppas allt går bra med ditt barn! :) kram!

Sara
Postat 2010-11-07 kl 23:34:24
Blogg: http://yesterdaymorning.webblogg.se/

Åh jag blir så upprörd när jag läser sånna kommentarer. Jag går i skola i Malmö och min pojkvän bor där så jag spenderar större delen av min tid i Malmö, iaf, det jag vill ha sagt är: Vilken dum person har fått för sig att du skulle bli stenad för att du är gravid? Åh vad arg jag kan bli på personers brist på respekt för andra. Mentalt ofullständiga ska hålla sina löjliga kommentarer för sig själva. Vist blev jag chockad när jag läste att du var 14 år och gravid men jag skulle aldrig se ner på dig för det. Jag har full förståelse för att du valde att behålla ert barn.

Tycker det är stark av dig att stå upp för dig själv och ditt kommande barn :)

/Sara

caroline
Postat 2010-11-07 kl 23:55:51
Blogg: http://clinekyllnen.blogg.se/

ingenting att ens bry sig om egentligen, visst hade jag också blivit riktigt arg om jag fått en sådan kommentar.. men helt onödigt att lägga sin energi på såna människor.



hade jag varit gravid och besökt malmö så skulle dom bara försöka stena mig, dom skulle aldrig lyckas! dom är bara små töntar som sitter och är kaxiga bakom en jävla dataskärm, roligt det skulle va att möta dom i verkligheten, för då skulle dom nog inte vara lika kaxiga.



Alla gör vi misstag, men av våra misstag så lär vi oss! Roligt att du själv accepterat att du ska ha barn, för det är nog det största steget i det hela!

Lycka till i fortsättningen :)

MVH Caroline

Victoria
Postat 2010-11-08 kl 05:32:10

Den som lämnade den kommentaren kommer säkerligen från ett land med helt andra värderingar & annan tro. Jag har delade meningar om att få barn när man är så ung, men jag dömer ingen för det. Alla är olika & har olika mognadsgrad. Men du kommer klara det & du kommer med stor sannolikhet att bli en bra mamma :)

Kim
Postat 2010-11-08 kl 08:59:18
Blogg: http://kattenkatten.blogg.se/

Jag kikade in på din blogg idag första gången och jag måste säga att du är riktigt tuff! Kämpa på tjejen, du verkar stark och jag tror du klarar det :)

Jennifer Andersson
Postat 2010-11-08 kl 10:12:21
Blogg: http://jenipen.blogg.se/

Kommentaren smutskastar inte bara svenskar utan även invandrare och malmö. Pinsamt.

erika.
Postat 2010-11-08 kl 11:02:56
Blogg: http://hellyeaaah.blogg.se/

Blir så himla irriterad när jag hör o läser sånt här.

OM NI STÖR ER PÅ SVENSKA FOLKET - VAFAAAAN GÖR NI I SVERIGE!? JAG LOVAR ATT JAG KAN HJÄLPA ER PACKA, VILKET VERKAR VARA PROBLEMET..



Tycker du Micah är jätte stark, modig och mogen. Det är ett stort o viktigt val att fatta när man blir gravid, o jag tycker att du har gjort helt rätt. Du är STARK! Hoppas att jag hade vågat fatta det beslutet om jag hade hamnat i samma situation.

Marie
Postat 2010-11-08 kl 11:58:30

Vet du vad! Det där inlägget borde du polisanmäla! Det är ingenting man skojjar om utan låt polisen sköta det. Du gör det bra som fixar graviditet i så tidig ålder. Både kroppsligt eftersom dig kropp inte ens är fördigutvecklad och psykiskt. Lycka till! :)

Johanna
Postat 2010-11-08 kl 13:48:40
Blogg: http://dirtythings.blogg.se/

Jag har jättesvårt att tro att du bara är 14, om man ska räkna mognad i ålder. Tycker du verkar vara väldigt före andra i din ålder och ansvarstagande. Lycka till med allt :) Jag tror du kommer klara det skitbra och de motgångar som du stöter på kommer du fixa galant!

Elin
Postat 2010-11-08 kl 14:35:47
Blogg: http://elinmansson.blogg.se/

Blev arg när jag läste kommentaren och att den person var feg nog att inte lämna namn och adress dåligt verkligen. Själv är jag 26 år och har barn klart att jag tycker att det är väldigt tidigt att få barn när man är 14 år är rädd att något ska hända dig men tror att du kommer klara det. Det är ett helt annat liv och man kan inte vara ute så mycket en fantastisk upplevelse att vara mamma. Jag är ensamstående eftersom min dotters pappa lever i ett annat land och han ska flytta hit när allt har ordnat sig kan bara säga av egen erfarenhet att det är svårt att ta hand om ett barn själv och det e ju bra att dina föräldrar finns där för dig...

Och det där med att bli stenad då vet ej personen om vad den talar om då utländsk brukar vara väldigt tidiga själv men det e skam för dem om de ej är gifta. Även om dem från ett annat land blir våldtagna så får de ej göra abort och det kan jag kalla sjukt..

Hoppas du inte tar illa upp vill inget illa och menar inget illa talar bara om erfarenhet. Du får gärna ge mig tips på att förbättra min blogg tack

var stark

petronella åslund
Postat 2010-11-08 kl 14:59:31
Blogg: http://ninetythreesecrets.com/

fy satan, vad fegt att kasta ur sig det där anonymt. i don't think you should listen to her. du är hur stark och modig som helst som gör det här. beundransvärt faktiskt! KRAM

julia
Postat 2010-11-08 kl 16:11:14
Blogg: http://juliaannanygren.blogg.se/

ååh, guu vad arg jag blir när någon skriver något sånt. det är ju riktigt starka ord han/hon använde. att dom ens kan säga något sådant. har dom inget liv eller?



tycker du är grym som går igenom det här! väldigt starkt gjort.



kram

Ida
Postat 2010-11-08 kl 16:35:20
Blogg: http://idaliciouss.blogg.se/

Även om jag tycker att det är lite tidigt att bli mamma som 14 åring så tycker jag ändå att den kommentaren var väldigt onödig.. Personen i fråga är antagligen invandrare eftersom "svennar" dök upp.. Tänk på att den personen som kommentera är kanske till och med från nått av länderna som gifter bort sina döttrar i 12 års åldern osv, den personen borde kolla bak på det och ifrågasätta sin bakgrund innan man kallar en 14 åring för hora för hon blivit gravid.. Sen är det väldigt vuxet att sitta anonym bakom en dator och skriva idiotiska saker till andra.. "anonym" publicera ditt namn osv så ska vi se hur många snälla kommentarer du kommer få..



Stå på dig Micah ! Strunta i sådana kommentarer, dom har bara låg självkänsla som kränker ner på andra..

Frida
Postat 2010-11-08 kl 17:04:50
Blogg: http://fridaninajohanna.devote.se

Men jävla idiot! för det första så betyder inte ''svenne/svennar'' för svensk, det betyder manlig oskuld.

För det andra så är de så jäävla lågt av dig som kommenterade detta att gå på mikaela,för detta va nog inget hon valde, o vadå att vi ''svennar'' knullar runt'',vafan menar du med de!? Som ja ha fattat de är du nog muslim,o du ska vara JÄVLIGT tacksam för att du ha fått komma hit till vårt land,om du inte hade kommit hit hade du säkert varit fast i ett krig eller nåt,dina föräldrar åkte hit för att skydda DIG. Och då sitter du o spelar cool bakom en jävla data skärm o säger att hon är en slämmig fitta!, VAD FAN TJÄNAR DU PÅ DET? ingenting!

obs.de ja skrev med att h*n e muslim o inte e tacksam för att komma hit,gäller ju absolut inte alla invandrare!,men sånna som du som sitter o skriver sånt GÖR MIG JÄVLIGT FÖRBANNAD!



Du rockar mikaela,o ta inte åt dig!!!

sofiia!<3
Postat 2010-11-08 kl 17:32:26
Blogg: http://vmosfiijah.devote.se

heii jahh tycker att de är otroligt omoget o pinsamt att den personen som skrev de skrev de för de ska den inte bry sig om o jahh ville ba säga att jahh tror att allt kommer gå bra o att du verkar mogen för ett barn så jahh önskar dig lycka till!<3

R
Postat 2010-11-08 kl 18:25:08
Blogg: http://ovitaskor.blogg.se/

HAHA vilken tönt!! Vem har sagt att du knullat runt? Du hade väl varit med ditt ex i två år? HAAHAHA

Maria
Postat 2010-11-09 kl 20:06:52
Blogg: http://duulzura.blogg.se/

Helt seriöst så tycker jag att det där var en helt onödig kommenter från personen. Vad spelar d för roll om man får barn så tidigt, känner man sig redo och vill behålla så angår det väl inte andra. Själv så har jag min lilla syster som är gravid och väntar en liten flicka, hon är ung men vi vet att hon klarar det. Sen att "personen" skriver svennar? Som alla säger här, vad gör du i svergie om det inte passar dig så ta dit pick o pack och dra till ditt hemland och där hoppas jag att du blir stenad. Sen var den en kille/tjej som skrrev med sitt namn Din pappa .. ärligt din blatte dra till ditt hemland och kom inte tillbacka, passar dig inte så vet du vart arlanda ligger. Det där kallar jag AVUNDSJUKA, bara för att du kanske inte får gå ut och är hemma instängd eller får säkert inga killar som du kan knulla.. sen att "svennar" får alltid barn tidigt, det där är så bullshit, vem som helst kan bli med barn så passa dig jävligt noga, det är kanske din tur nästa gång.. KARMA.. man får allt tillbaka.. Så sötnos som ska få en flicka, jag önskar dig i all framtiden lycka till och du kommer bli en underbar mamma. Du har din famillj och dina vänner som ställer upp du behöver inte ta skit från nån.. Kram Maria

Adisa
Postat 2010-11-11 kl 22:34:48
Blogg: http://fashionwife.blogg.se/

OMG vad vinner man på att skriva sånt strunt säger ju bara att personen som skrev det inte har någon uppfostran eller är mogen över huvud taget. Tycker att du gav ett bra och moget svar =) Visar bara att den idioten inte får ut något av sitt dåliga ordval vilket han/hon inte ens kan betydelsen av.



Har läst några av dina inlägg tycker du är så modig och du kommer säkert bli en bra mamma, eftersom du verkar så mogen!

Maria
Postat 2010-11-13 kl 14:49:45
Blogg: http://zoobie.blogg.se/

Näe! Du hade definitivt inte blitt stenad om du kommit till Malmö! Ett sånt pucko...

ano
Postat 2010-11-15 kl 22:54:28

Haha, bara för att den äckliga blatten som skrev det antagligen inte hade blivit accepterad av sin familj om detta hade hänt personen själv och hade därmed blivit stenad till döds? Hemskt att vissa människor skall behöva leva så :)

Flytta någon annanstans om vi äckliga svenskar inte passar!



FRÅN ANONYM :):):)

fuckyou
Postat 2010-11-26 kl 22:38:10

1.ja e kille

2. tror ni jag vill bo i detta skitlandet men tack gud så e nt malmö somma andra hålor,man känner sej hemma här.

3. stäng er mun era rasistiska små slynor och dra åt helvete. elr oj nej.. nt ens djävulen vill ha slampor som er.

han där, ni vet
Postat 2010-11-26 kl 22:40:25

hoppas kelly blir ett missbildat och utverklingstört smutsigt och horigt monster , sådan mor sådan dotter.

elin
Postat 2011-01-29 kl 02:14:40
Blogg: http://elonslife.blogg.se/

Det är sånna som den där personen som gör att fördomar om invandrare finns. Så den personen menar alltså att om ens barn har sex tidigt eller något så ska man överge sitt barn eller stena det till döds? Vafan, chockad här :O



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar