Min dag 7/11

Postat 2010-11-07 kl 18:25:57

Dagen började med att jag och mamma åkte till mormor för vi trodde det var farsdag, men sen när vi kom dit så var det inte det.. Haha pinsamt :)
Efter det så träffade jag bloggläsaren Elin och vi var i sollentuna centrum och snackade :)
Sen efter det åkte jag till min kompis Nadya för hon behövde lite hjälp med sitt reportage till Svenskan! :)

Jag och Elin

Beatrice
Postat 2010-11-07 kl 18:32:53
Blogg: http://beatricelinneaa.blogg.se/

Jag vill bara säga att jag tycker det verkar jätte intressant att du ska bli mamma. Liksom så ung. Du är sjukt modig ska du veta (vilket jag tror att du har hört ett x antal gånger nu men, hehe...) Kikade in i din blogg igår för första gången tror jag? Eller i förrgår. Och idag har jag läst igenom ett par inlägg här i din mysiga blogg. Från det ena till det andra - Lycka till tjejen :-)!



Har kört igång en veckans-blogg tävling nu i min blogg! Det ända du behöver göra för att delta är att skriva din bloggadress i kommentarsfältet och sen skicka iväg - superenkelt!



Vill du ha en extra chans till att bli veckansblogg kan du skriva lite kort om tävlingen i din blogg och att du är med och tävlar hos mig - www.beatricelinneaa.blogg.se.



Hoppas du är med och deltar, och lycka till!

rosadun
Postat 2010-11-07 kl 18:43:06
Blogg: http://rosadun.blogg.se/

som en samanfattning av dina inlägg jag läst:

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Och tänk att andra är fragglar när de kommer med konstiga frågor och kommentarer.



Lycka till

Anonym
Postat 2010-11-07 kl 18:43:11
Blogg: http://kamelis.blogg.se/

hoppas inte du lysssnar på vad alla elaka har att säga. tycker du är grym, du är inte speciellt gammal men verkar verkligen mogen och ta allt detta mycket seriöst. du är seriös grym! hoppas förlossningen går bra och att både du och ditt barn kommer må bra efteråt! YOU ROCK GIRL

lisa
Postat 2010-11-07 kl 18:48:42

omg är du 14 år och gravid:)

vad säger dina föreldrar

är det en pojke eller en flicka

hur många månader är du

vad ska du döpa den till?:)



//pöss lisa

Lona- bli med i dagens blogg eller anmäl någon annan :)
Postat 2010-11-07 kl 18:48:57
Blogg: http://lonatrogen.blogg.se/

hur gammal är kevin ?

madde
Postat 2010-11-07 kl 18:49:11
Blogg: http://texaw.blogg.se/

hejsan=)

läst din blogg ett tag nu och tycker att du har gjort rätt val att behålla barnet.

skit i alla som trycker ner dig, ta aldrig åt dig. allt skit snack ska man aldrig lyssna på. ditt val=)

som sagt man livet bara en gång och den gången ska man göra ngt man minns!

du kmr vara jätte bra mamma glöm bara inte bort dig själv<3

du har en tufftid framför dig men de klarar du!

kram

Amanda G :)<3
Postat 2010-11-07 kl 18:49:13
Blogg: http://gyllenpanzzar.blogg.se/

Heejsan.. ååh läste din blogg första gången nu.. gud va mysigt med en bebis.. jag längtar massor..iaf.. jag har bara en liten snabb fråga.. hur gammal är du.. alltså är du 14 i år eller fyller du 15 nu i år? :)

ha det braa :)

kraaan

Anonym
Postat 2010-11-07 kl 18:51:12

Din blogg är bra och jag tycker det är coolt att du ska bli mamma redan vid 14 års ålder! :) Jag undrar en sak också.. Hur är det i skolan, när du är gravid och allt liksom..?

Agnes
Postat 2010-11-07 kl 18:54:08
Blogg: http://happydayz.blogg.se/

Hittade din blogg första gången idag. Har läst igenom nästan hela Frågor och svar" katigorin. Och nu är jag förvirrad. Så här mycket har jag förstått:



Du blev överfallen, inte våldtagen på en språkresa till Malta.



Det var dock inte då du blev gravid.



Du tog en överdos och skulle bli magpumpad men blev inte et pg.a bebis.



Frågor:



1. Vad var det för "överfall"? Vad hände?



2. Hur blev du gravid egentligen. Missförstå inte här. Var sammlaget något ni båda ville?



3. Pappan till barnet, vill han vara delaktig i bebisens liv? Kommer han vara med under förlossningen?



4. Du måste antagligen ta ett ledigt år från skolan för att ta hand om bebisen. Men ändå tänker du gå ut samma år som dina kompisar. Hur ska det gå?



5. Dina föräldrar ville ju att du skulle adoptera bort bebisen till en början. Hur är det nu? Kommer dom att hjälpa dig med pengar och sånt?



Ha det bra! Du får gärna svara på min blogg eftersom jag inte är säker på att jag kommer kun na hitta tillbaka hit. ^^



annica
Postat 2010-11-07 kl 18:55:26
Blogg: http://metrobloggen.se/anniicaa

din mamma måste vaara dum i huvudet om hon e med på detta

evelina
Postat 2010-11-07 kl 18:57:22
Blogg: http://evelinawernersson.blogg.se/

måste bara säga att jag tycker du är riktigt stark som föder barnet när du är 14 år. det är riktigt starkt måste jag säga. skulle själv inte ens orkat ta hand om ett barn nu och då är jag 16. HA. ger all cred till dig och hoppas du och din dotter får det bra! :)

Fuck That Shit!
Postat 2010-11-07 kl 18:58:54

Det är inte lätt att vara mamma... jag har hört och sett många fjortisar gå runt och snacka om att jag vill ha barn och det är så himla coolt o.s.v. Fattar ni inte att det är ett barn det handlar. Killen ligger med er, han får det han vill ha, sen GONE! Vad blir kvar jo, ni dumma blondiner med era barn. Det ser hemskt ut och det kanske låter hemskt av mig att säga allt detta,men snälla WAKE UP!



Du är fan bara 14 och sitter och snackar bullshit om att du betalar allt. SKITSNACK! Dina föräldrar betalat allt lilla gumman!

Ninni
Postat 2010-11-07 kl 19:06:32
Blogg: http://danceelin.blogg.se/

Hoppas att vi kan ses igen! ;D <3

Fuck That Shit!
Postat 2010-11-07 kl 19:07:21

P.S ... att vara 14 är den tid man ska gå färdig sin skola och umgås med sina vänner. Allt detta kommer du inte kunna göra som en normal 14-åring. Vad ska du göra med ungen? Lämna ungen till din mamma för att du ska ut och festa varje gång eller? Tycker så himla synd om dig just nu. Jag ska inte vara den som säger OHH Himla stark du är... NAJ, DU ÄR DUM! Nu tycker du kanske att detta är coolt, att alla ger dig uppmärksamhet, men när din unge är född kommer du se det svåra i allt ;) Good Luck!

almanezirevic
Postat 2010-11-07 kl 19:11:19
Blogg: http://nezirevicalma.blogg.se/

hej :) fin blogg, och första gången jag läser den :) men har bara en fråga, vad sa dina föräldrar när du blev gravid? blev dom arga, eller glada för din skull? kram :)

Nadya är bääst :))))
Postat 2010-11-07 kl 19:23:22

Alltså herregud vilka efterblivna idioter det finns. Hennes föräldrar betalar inte ett shit? Hon har ett jobb och hon måste faktiskt inte skriva allt på bloggen. Fatta det och sluta klaga :)

Pussss Miiiich<3

sanna:)
Postat 2010-11-07 kl 20:31:48

har du några syskon?

bor du med din pappa? , undrar bara för att jag har läst din blogg ganska länge och aldrig hört nångonting om han:)

m
Postat 2010-11-07 kl 20:59:04
Blogg: http://bigballadofnothing.blogg.se/

Hahaha nämen, där är ju min kusin^^

lol

sanna
Postat 2010-11-07 kl 21:35:21
Blogg: http://sannaslovisa.blogg.se/

det är ju tidigt att vara 14 år och gravid med jag tycker det är ganska coolt. föjer din blogg :)

Annelie
Postat 2010-11-07 kl 23:03:31
Blogg: http://tisenslillasnigel

Hej tjejen, jag trodde oxå att det var fars dag idag.

Jag gick o handlade en precent till mina barns pappa och han blev så glad och frågade vad han skulle få för fint nästa söndag när det är farsdag.

Lycka till med magen, jag kommer med spänning följa ditt bloggande.

Anonym
Postat 2010-11-09 kl 19:23:20

vilken skola går du i?

nicole
Postat 2010-11-11 kl 13:09:21

En fråga ? jag ser ju så klart att du är ung och ska ha barn. men var är pappan till barnet? har ej sett dig nämna honom och hur gammal är pappan ?`tänkte ifall ni frf var tillsammans



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar