Hos MVC/BVC

Postat 2010-11-18 kl 16:17:08


Ungefär detta hände mig på MVC i förrigår. Tyckte det var lite kul, jag ser äldre ut än vad jag är , wiho!

jeanette
Postat 2010-11-18 kl 17:02:07
Blogg: http://tokigatjejen.devote.se

Hej!

Alltså jag bara älskar din blogg, den är så otroligt rolig att få läsa. Nu e de inte långt kvar, o jag hitta din blogg via en som är gravid o är 15 år, som du hade kommenterat på! :) O jag ångrar inte att jag klicka in på din blogg. Sen har jag en fråga, kommer du att fota under förlossningen o lägga ut någon bild? O sen om du kommer meddela på bloggen att de är igång? Skulle vara så intressant att få veta när de börjar! :)

Jag verkligen ÄLSKAR din blogg o hoppas att du inte kommer att sluta blogga efter ett tag när du har fått Kelly. =) Om du har lust att svara så kan du svara på min blogg! :) Hoppas allt går bra för er.. Kramisar :)

jossi
Postat 2010-11-18 kl 17:07:29
Blogg: http://jo

jag har tänkt på det här med åldern, du blir inte mognare för att du blir äldre, du får bara med livserfarenheter. Tror du tex kissie skulle bli en bättre mamma en du? Hon är ju några år äldre en du, men fortfarande lika omogen. Jag tycker du gjorde ett bra val att behålla barnet, Lycka till :D

jossi
Postat 2010-11-18 kl 17:07:49

glömde skriva hela bloggadressen där uppe :d

kram www.jossis.se

Jozzan♥
Postat 2010-11-18 kl 17:24:28
Blogg: http://josefineborup.blogg.se/

17 dagar kvar nu! det kan ju hända när som helst :D

hur känner du dig :P?

Dina
Postat 2010-11-18 kl 17:34:39
Blogg: http://jockesfliicka.blogspot.com/

hehe roligt inlägg :) måste vara svårt att göra så det ser verkligt ut :p följer din blogg varje dag så roligt att få vara med när du väntar på kelly och jag hoppas din förlossning går bra :) kram

Jozzan♥
Postat 2010-11-18 kl 17:37:43
Blogg: http://josefineborup.blogg.se/

Förstår det :P

eller nej inte riktigt men du fattar xd !

isa
Postat 2010-11-18 kl 17:53:50

Hahahaha gud vad gullig du är!

Kajsa
Postat 2010-11-18 kl 19:29:55
Blogg: http://kajsaalice.blogg.se/

haha, vad skojig ! vad duktig du är på att klippa ihop filmer :)



önskar lycka till och hoppas du får en bra och lugn förlossning :)

Tess
Postat 2010-11-18 kl 21:11:33
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Hahaha...skoj :-) Mig frågade de också om det var första barnet, men jag är 30 iofs...

Annette
Postat 2010-11-19 kl 01:48:02

Visst ser du klart äldre ut än vad du är på bilderna i bloggeni alla fall! Nu har du redan svarat på mina frågor en gång - tack för det - men just med tanke på att du ser såpass gammal ut, och dessutom faktiskt fick barn när du var fjorton, skulle jag vilja fråga en sak till:



Fråga:

Du ser gammal ut för din ålder. När kom du i puberteten? Eller, om det känns svårt att svara på en sån fråga exakt, när började du ha bh och när fick du din första mens?



P.S. Duktigt att du satte på dig amningsbh:n! :) Det är, som nån skrev i kommentaren till frågeposten, inte säkert att det gör jättemycket skillnad för hängbröst till slut, det finns mycket annat som spelar roll för det. Hen gravidbröst mår rent allmänt bra av att ha en bh som stöder brösten mer än den klämmer upp dem. Och när jag visste att du hade skaffat en amningsbh tyckte jag att det var lika bra att fråga om du använde den.

Anonym
Postat 2010-11-19 kl 15:42:15

Du gillar att leka va? :) Det är bra, det ska man göra när man är BARN!

johanna
Postat 2010-11-20 kl 11:16:10

dom frågar alltid om det är första barnet det är lite standard så att säga

Annette
Postat 2010-11-21 kl 16:58:07

Visst ser du klart äldre ut än vad du är på bilderna i bloggeni alla fall! Nu har du redan svarat på mina frågor en gång - tack för det - men just med tanke på att du ser såpass gammal ut, och dessutom faktiskt fick barn när du var fjorton, skulle jag vilja fråga en sak till:



Fråga:

Du ser gammal ut för din ålder. När kom du i puberteten? Eller, om det känns svårt att svara på en sån fråga exakt, när började du ha bh och när fick du din första mens?



P.S. Duktigt att du satte på dig amningsbh:n! :) Det är, som nån skrev i kommentaren till frågeposten, inte säkert att det gör jättemycket skillnad för hängbröst till slut, det finns mycket annat som spelar roll för det. Hen gravidbröst mår rent allmänt bra av att ha en bh som stöder brösten mer än den klämmer upp dem. Och när jag visste att du hade skaffat en amningsbh tyckte jag att det var lika bra att fråga om du använde den.

Lina
Postat 2010-11-27 kl 08:31:14

Prata högre för fan så man hör och sluta med bebisrösten, rasist.



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar