Frågor och svar 27/11 2010

Postat 2010-11-27 kl 17:30:13


Är du ny läsare? Läs det här inlägget först innan du börjar fråga :
http://micahs.se/2010/november/hela-historien.html
Är inte ditt svar med? Då kan det bero på att jag redan svarat på frågan en gång förrut, kolla i arkivet:
 Frågor och Svar <--Klicka 
 Jag svarar INTE på frågor 2 gånger.  Och jag svarar inte på frågor som" berätta hur du hade sex" eller liknande. Jag kan också ha missat din fråga, men var på den säkra sidan, fråga igen!:


Ska bebisen få ditt efternamn, eller Kevins? :)
Mitt efternamn :)


har du fått bristningar efter den stora magen?
Nix! :)


äh? varför har du täckt över mellan bena på henne?
hon är ju bara en bebis! dom springer runt nakna i flera år uppåt, det är skillnad om du hade täckt över på dig själv. men hon är ju liten! larvigt gjort.
Jag tror inte hon vill visa sitt underliv på internet. Även om hon är liten så kommer hon
inte bli så glad när hon blir stor. Jag skulle inte vilja ha en bild på mitt underliv på internet
när jag var bebis. Det är inte så larvigt tycker jag.
Sen finns det väldigt sjuka människor på internet.


uppmanar du yngre tjejer att skaffa barn vid tidig ålder? typ 13-14? har sett många i din ålder och yngre som läser din blogg och drömmer om barn redan.. inget påhopp eller liknande :) väntar barn själv btw och jag e 21 :P
Nej det gör jag inte. Det är så himla tufft att ha barn, det är det!
Man behöver stöd och hjälp och mycket kraft och ork. Det är inte alla som har.
Jag uppmanar ingen att skaffa barn vid den åldern. Jag tycker från 17 år är bra ålder! :)
Sen ska man inte vänta för länge heller.


Gör det ont att amma?
I början av varje "måltid" så gör dom första tagen ont. När hon suger första gångerna.
Sedan släpper det och det är skönt att mjölken kommer ut och lättar på trycket i brösten,
dom är så hårda annars.


har du & Kevin kommit varann närmare nu när Kelly är född eller är ni som innan?
Vi är mycket mycket närmare! Jag älskar han, han älskar mig. Kelly har fört oss närmare varann, vi båda ser oss själva i henne! det är så coolt! :)


vad tyckte du gjorde ondast under hela förlossningen?
Helt klart värkarna! Att klämma fram barnet gjorde inte lika ont. Värkarna gör ont i hela
kroppen och man kan knappt andas.


hur många barn vill du ha och tycker du det är gammalt och skaffa barn när man är 25? (med tanke på att du är nyssfyllda 15)
Vill ha 2 barn till. Nej man är fortfarande ung när man är 25 :)

claudia
Postat 2010-11-27 kl 17:31:43
Blogg: http://claudiautank.blogg.se/

;)

Dina
Postat 2010-11-27 kl 17:35:22
Blogg: http://jockesfliicka.blogspot.com/

Så du och kevin ska försöka på nytt nu när kelly är i världen? eftersom du skrev att du älska honom och han dig? Skulle vara kul och få se en bild på er tre tillsammans:) gillar din blogg jätte mycket =) /kram Dina

Rita♥
Postat 2010-11-27 kl 17:51:12
Blogg: http://ritaa.blogg.se/

Så fint namn :D ♥



Kelly Rose, blir liite avis :D Jag önskar verkligen henne ett bra liv :)



Men vad ska hon heta i efternamn?

melinda
Postat 2010-11-27 kl 17:52:54
Blogg: http://melindaelize.blogg.se/

Kan du inte berätta mer om själva förlossningen? Är så rädd för att föda när jag blir äldre. Tror att jag kommer dö... Hur känns det egentligen? Kan du inte försöka förklara mer exakt? Jag vet att det säkert är världens svåraste sak att förklara, men försök? Jag är så HIMLA nyfiken på hur det egentligen känns!

Ewa karlsson - Mamma till Noel
Postat 2010-11-27 kl 18:12:32
Blogg: http://ewakarlsson.blogg.se/

tänk så olika de där är... var å varannan tycker som du, vissa tycker som mig. För mig gjorde det definitivt ondast när huvudet skulle ut, inte själva värkarna (dom hanterade ja ju med lustgas å epidural). usch, det spände nå så fruktansvärt minns jag, AJ .

Anna
Postat 2010-11-27 kl 18:22:26
Blogg: http://annawestbergs.blogg.se/

Det är bra att du täcker över hennes underliv, Eftersom det finns pedofiler på Internet!

Och ingen vill väll att någon ska sitta och kolla in underlivet på ens barn! :)

angelica - ingenting är omöjligt!
Postat 2010-11-27 kl 18:47:35
Blogg: http://aangeeliica.blogg.se/

Kan säga att det verkligen INTE är larvigt att ta bort en del av bilden. Det finns sjuka typer som kan kopiera bilden & ha. Alltså pedofiler finns det många av! Så den som skrev så att det är larvigt är sjuk i huve, verkar inte fatta nånting!!

emma
Postat 2010-11-27 kl 18:58:27

hej! jag tycker du är skitcool som vågar detta & är så himla stark. tycker det är jättefånigt med dom som skriver taskiga/kaxiga saker till dig. Dom är endast avundsjuka och försöker trycka ner dit självförtroende för att må bättre själva. Förstår inte hur man kan må bra av att trycka ner folk, en liten sak kan förstöra hela dagen. men ja, nu till min fråga skulle vara jättetacksam om du kunde svara på denna frågan :)

vad ska kelly rose heta i efternamn? ;)

kraaaaam från mig & ni får ha en fin kväll!

Anonym
Postat 2010-11-27 kl 19:16:01

jag tänkte på en av de frågor som du svrade, på frågan om du och kevin hade kommigt närmare varandra, du sa "jag älskar honom, han mig...." osv, älskar ni varandra som vänner, eller har ni blivig tillsammans igen? :D kramar Sara G

SOFIA
Postat 2010-11-27 kl 19:17:00

När vill du ha flera barn? Och är du och Kevin tsm nu så ni kommer få fler barn eller tror du det blir med någon annan? Om du förstår! Lycka till :)

linda
Postat 2010-11-27 kl 19:29:47
Blogg: http://snart4barnsmamma.blogspot.com

jag håller med om att man ska täcka bilderna där nere även om du skriver på bilderna de tillhör dig så kan intgen ta de o sätta de på olika sidor tyvärr finns knäppisar på internet:) ju flera barn man får ju mera ont gör det amma specielt sammandragningar man får i magen de första gångerna;( sen går det över. du e stark mamma kram

Jacquline
Postat 2010-11-27 kl 20:06:33
Blogg: http://jsreality.blogg.se/

määh?? varför skulle de va konstigt att täcka för underlivet. De gör du helt rätt i! Finns så fruktansvärt sjuka idioter på nätet! Kram på dig, du är stark :)

Tess
Postat 2010-11-27 kl 20:28:08
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Tycker det är bra att du censurerat vissa delar på Kelly. När allt finns på nätet så vet man inte vem som tittar. Bra tänkt!



Sedan tycker jag 17 år också är för ungt för att skaffa barn. Det är individuellt förstås, men generellt sett. Myndig ska man väl åtminstone vara :-)

Saga
Postat 2010-11-27 kl 20:43:10
Blogg: http://condefe.blogg.se/

Känns det inte udda att lägga upp foton på dig själv i bh på bloggen, jag menar, som du sa, det finns udda människor på internet?



och



Kommer du att gå i gymnasium och högskola? Om du själv bestämmer, såklart?

carro
Postat 2010-11-27 kl 21:13:53

Du ska fortsätta censurera privata delar av kroppen, pedofilerna hittar lätt hit annars.

Sandra
Postat 2010-11-27 kl 21:15:57
Blogg: http://minbasse.blogg.se/

Angående att du täckte över bebisens underliv på bilden: Det ska man alltid göra. Tänk på alla pedofiler! Och som du skrev så tror inte jag heller att hon vill se en sån bild på sig själv om x antal år.



Du gjorde helt rärr idet!

julia
Postat 2010-11-27 kl 23:19:13
Blogg: http://endastbild.blogg.se/

jag har en fråga!! :D



vill du inom kort tid ha barn igen så att kelly ska få gemnåriga syskon eller vill du vänta och i så fall hur länge vill du vänta? :)



DU ÄR STARK!

Johanna
Postat 2010-11-27 kl 23:30:04
Blogg: http://johannabergvall.blogg.se/

Vadå "larvigt" att du censurerade hennes underliv? Det tyckte jag var jättebra gjort eftersom det är en privat del.

Förresten är Kelly jättesöt Mikaela!! ^^

Mamsen
Postat 2010-11-27 kl 23:57:23

Finns ju massa jävla äckliga barnporrmänniskor och folk som tänder på att se sånt, MED ALL RÄTT TÄCK ÖVER INTIMA DELAR! Du kommer bli grym mamma tjejen, njuuut!

Manda
Postat 2010-11-28 kl 00:09:43
Blogg: http://mandamania.blogg.se/

HEEEEEEJ!



Du vet väl att du är med i en artikel på devotes hemsida?:D Ville bara se till så du inte har missat de elt nå!



http://www.devote.se/articles/noeje/bloggvaerldens-kanske-yngsta-mamma_1-1191.htm

Anonym
Postat 2010-11-28 kl 08:48:51

vad sa dina föräldrar när du berättade att du va gravid?

hedvig
Postat 2010-11-28 kl 10:19:27
Blogg: http://bossonbuus.blogg.se/

kan du inte lägga upp det första inlägget där du skrev att du blivit gravid? :)

jjj.
Postat 2010-11-28 kl 11:53:43

du skriver att det är lagom att skaffa barn vid 17år, och att man inte ska vänta för lnge. Sedan skriver du längst ner att man är för ung att skaffa barn redan vid 25 (!?) Fattar inte logiken riktigt... Annars en brabra blog! :)

emelie
Postat 2010-11-28 kl 12:17:57

17 år bra ålder?? ursäkta?! det bästa för barnet är om föräldrarna har ett stadigt förhållande, jobb och egen ekonomi, eget boende. när man är 17 har man inte ens gått ut gymnasiet och trologtvis inte upplevt allt man vill. varför förstöra sin ungdom när man har gott om tid senare i livet??

Frida :)
Postat 2010-11-28 kl 12:41:18

Gud vilken dum fråga dedär med underlivet! det är klart även om det är ett barn men det blir samma sak för barnet sen när hon blir äldre!



vill bara säga att jag älskar din blogg, och det är helt crazy att du klarar av att ha barn bar5a vid 15 år! du verkar vara en jättebra mamma och helt underbar person! Jag är 16 år och vill ha barn nunuNU fast jag vill endå vänta för jag vill skaffa jobb och sånt först! tycker du jag ska prata om barn med min pojkvän nu elr tycker du jag ska vänta ? :) kramiss

Nanna
Postat 2010-11-28 kl 13:43:08
Blogg: http://ninanna.blogg.se/

Jag funderar på svaret till sista frågan... Du säger att man är ung när man är 25. Men är man för ung för att skaffa barn? (Eller planera för barn menar jag). Jag tycker att du gjorde ett helt rätt beslut som inte gjorde abort när graviditeten var så långt gången!Absolut! Och jag är säker på att du är - och kommer att vara - en jättebra mamma till lilla Kelly!



Men är 25 ungt eller "föör ungt" för att bli förälder? Vad tycker du?



Du är fantastisk, Mikaela!

Marina
Postat 2010-11-28 kl 13:44:30
Blogg: http://marinask.blogg.se/

Tycker det är bra att du täcker över underlivet på henne, finns så många snuskiga människor tyvärr =( Jag visar heller inte min son naken, någonstans på internet. Helst inte ens med blöja, vill inte att någon sitter och äcklar sej till bilder på mitt barn :/ haha

Anonym
Postat 2010-11-28 kl 14:48:52

Så är du & Kevin tillsammans igen?

Lisa - Läs, kommentera, följ
Postat 2010-11-28 kl 20:48:36
Blogg: http://lisabrownie.blogg.se/

Gud vilken dum kommentar att det är dumt att du täckt över Kellys underliv. Det är självklart att man gör det! De finns sjukta personer på internet, som kan kopiera bilder o göra vad som helst med dom! Du gjorde rätt :) Kram

malin
Postat 2010-11-28 kl 23:45:44
Blogg: http://wakoo.blogg.se/

fjantig människa som frågade varför du täckte över könet på henne och att det var fjantigt - det otäcka i det hela är nog att den personen som skrev det verka vara riktigt äcklig och verka vilja se det på småbarn - who cares liksom.

GRATTIS Till tjejen!

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 14:27:17

HAHAHAHHA fyfan vad alla är dumma i huvudet åt min kommentar, alltså det med att censurera underlivet. Jävla fjollor ni är, hon är ju bara ett barn ! Ingen pedofil sitter väl o kollar på ett barn som är några dagar gammalt och dreglar över att se bebisen naken? tror ni det själva eller?

jag skulle förstått att du täckte över om hon var kanske 4 år.. men bara några dagar, det är bara larvigt. Plus att du är alldelles för ung för att skaffa barn, shit vilka människor det finns. du är för liten.

Jenny
Postat 2010-11-29 kl 17:02:00

Du är patetisk. Försvinn från den här bloggen. Hur kul är det att ha bilder på sitt barns underliv på NÄTET? Och varför är du så beroende av det? Acceptera läget jävla äckel.

Sandra
Postat 2010-11-29 kl 19:30:05

Stolt över dej! Inte lätt att få barn tidigt. VÄLDIGT smart val att censurera privata ägodelar på Kelly. Finns många sjuka människor på nätet. Fortsätt jobba på och njuta av din underbara lilla dotter! Massor av kramar!

josefina
Postat 2010-11-29 kl 19:33:15

bra ålder att skaffa barn vid 17??? NEJ! vänta vänta väänta

seriöst man har inte levt sin ungdom om man skaffar barn vid 17 :o

söt bebis annars :)

Anonym
Postat 2010-11-29 kl 20:10:40

haha är jag pedofil och ett äckel ? annars är jag fjorton år och sa min åsikt. men okej, nästan samma sak? haha pucko

Cecilia
Postat 2010-11-29 kl 22:25:40
Blogg: http://calatalo.blogg.se/

Förstår att du censurerade underlivet på bebisen. Finns ju hur mycket pervon och idioter som helst på internet..

Sessan
Postat 2010-12-01 kl 20:47:10
Blogg: http://victoria87.blogg.se/

Jag tycker det är BRA att du täckt för Kellys underliv. Varför skulle det vara barnsligt?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar