Det är det läraren kallar "Källkritik"

Postat 2010-11-09 kl 15:50:52

Det är många som har skrivit om mig på sina bloggar. Vissa har tillochmed missuppfattat vad jag har skrivit och dom har NOLL KOLL. Så om ni kommer hit till min blogg för jag varit på någon annans blogg. Kolla upp sanningen här istället! Vissa ljuger ju också! Helt sjukt, men så är det. Kolla upp istället för att börja klaga på något jag inte gjort, bara ett tips.
(det är okej att ni skriver om mig och vad ni tycker och så, men ljuga har väl ingen anledning?? Ni får skriva vad ni vill om mig bara ni inte ljuger!)

Sara
Postat 2010-11-09 kl 16:01:40

Töntigt.

JEN
Postat 2010-11-09 kl 16:03:24
Blogg: http://LIFEOFJEN.SE

herregud vilka idioter d finns va är d dom skrivit?

natiie
Postat 2010-11-09 kl 16:04:41
Blogg: http://natiie.blogg.se/

du är sjukt modig kan jag rakt ut säga.

Jag skulle aldrig klara av ett barn, och vara fjorton år samtidigt. Jag läser din blogg typ varje dag, och varenda inlägg får mig och häpnas mer hur du orkar med bebisen,skolan och allting.

ville bara säga att du har funnit en stor respekt hos mig.

/ natiie

Johan B
Postat 2010-11-09 kl 16:04:54
Blogg: http://blixth.blogg.se/

Kika in min blogg, gjorde en videologg på engelska nyss!

K I M B E R L Y
Postat 2010-11-09 kl 16:05:19

Hej! Kimberly här.

hittade faktiskt din blogg idag när jag var inne på blogg.se

så är rätt så nyfiken och vet inte som mycket om din gravidatet.

Tycker att det är jätte kul att du behåller barnet! Hoppas att allt kommer att gå bra för er i framtiden.

Men nu till dom viktiga frågorna som jag sitter och undrar över. När du och pappa till kelly hade sex, vad det oskyddad eller skyddad? vädlig nyfiken läsare.

Maria ♡ 16 år & gravid
Postat 2010-11-09 kl 16:07:11
Blogg: http://meino.se

Du är född 95 så du börjar gymnasiet till hösten va? Jag blev nyfiken på hur du tänkte göra med skolan?! =)

Anonym
Postat 2010-11-09 kl 16:08:22

Asså jag har skrivit om din blogg men jag har inte skrivit något elakt eller ljugit, jag har sagt att det är modigt av dig och att jag tycker att det känns konstigt att någon som är 14 år blir gravid, men att du säkert kommer bli en bra mamma och sånt. Jag tycker verkligen att du är modig som vågar ta ett sådant stort steg, taskigt av de som ljuger tycker jag!

cahs
Postat 2010-11-09 kl 16:23:08
Blogg: http://cahs.blogg.se/

jag har precis gjort ett inlägg om dig, men det är mer ett sorts tips inlägg, så det borde ju vara okej. jag kan ta bort det om du vill, men du kan ju gå in och kolla och bestämma själv om du vill att jag ska ta bort det eller inte. och just det. GRATTIS TILL BLOGG.SE MEST BESÖKTA BLOGG!

Anonym
Postat 2010-11-09 kl 16:32:37

Asså jag har oxå skrivit om dig men det var typ " Denna blogg är verkligen bra och den har en bra handling" osv

Maya
Postat 2010-11-09 kl 16:33:11

Asså jag har oxå skrivit om dig men det var typ " Denna blogg är verkligen bra och den har en bra handling" osv

Mina
Postat 2010-11-09 kl 16:38:30
Blogg: http://sisteerss.blogg.se/

Fortsätt vara stark gumman, du klarar det här! :)

SOFIA
Postat 2010-11-09 kl 16:41:17
Blogg: http://sofiahanden.blogg.se/

Ha en fin kväll! Och kämpa på! KRAM

sofie
Postat 2010-11-09 kl 16:41:51

tycker du är grym som står för allt här så alla kan se det. ta inte åt dej av vad andra säger :) det är ingen som kan sätta en åldersgräns på att få barn utan det är man själv som bestämmer det =) vissa är mognare än andra & det blir faktiskt vad man gör det till & jag tror du kommer bli en jättebra mamma :)

önskar dig allt gott!

KNORKAN
Postat 2010-11-09 kl 16:44:34
Blogg: http://knorkan.blogg.se/

Det finns folk till allt. Ta inte åt dig :)

Amanda
Postat 2010-11-09 kl 16:50:42
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Jag har skrivit om dig men absolut inget negativt eller elakt. http://amandaanders.blogg.se/2010/november/6-november.html Det är skrivet i slutet av inlägget.

Tina
Postat 2010-11-09 kl 16:52:36
Blogg: http://colouredgirl.blogg.se/

Hemskt när det ska skrivas en massa dumt på andra bloggar! Jag gillar då din blogg!



Kramis

fanny
Postat 2010-11-09 kl 17:12:34
Blogg: http://fannsanns.bloggplatsen.se/

jag tycker att du är hel grym.

läser din blogg för jag den är bra tycker jag.

men jag har inte läst den så länge. ;)

julia
Postat 2010-11-09 kl 17:14:44
Blogg: http://magnific.se/

hejsan, jag har kikat in här regelbundet nu under några veckor & jag har verkligen fastnat för bloggen. den e enkel & trevlig men samtidigt så blir jag så himla glad över att du vågar stå på dig.. de finns ingen annan som kan välja vad du ska göra förutom dig själv, jag tycker att de var rätt att du behöll barnet & jag skulle säkert ha gjort de jag med. där inne ligger trots allt något som DU själv har skapat & en mamma oh bebisen skaffar ju enormt starka band till varandra på direkten.. jag väntar bara på att bebisen ska komma snart & får hoppas att du e lika pigg oh glad då som nu, keep up the good work mikaela!



julia

www.magnific.se

Nilla
Postat 2010-11-09 kl 17:20:08
Blogg: http://nillatildeaxelsson.blogg.se/

hej! kommer du visa bebisen i bloggen sen? är nyfiken och sådär! och kommer du berätta om förlossningen och så där eller är det något du vill hålla för dig själv? krya på dig! :)

Moa<3
Postat 2010-11-09 kl 17:20:09
Blogg: http://babysblogg.blogg.se/

hej!♥

Fick ett tips av en kompis här om dagen om din blogg,så jag tittade in på den:)

Och jag ångrar det inte en sekund!

håller precis med dig!

ett barn är ett mirakel och du är lyckligt lottad som får ett barn,alla kan ju faktiskt inte få ett:(



spännande att följa dig!:D

puss och kram♥

Elsa
Postat 2010-11-09 kl 17:20:38

Hej du har en jätte fin blogg och jag vill önska dig all lycka till med barnet och det kommer gå jätte bra!

julia
Postat 2010-11-09 kl 17:23:03
Blogg: http://juliajanesjo.blogg.se/

hur har dagen varit idag då ? =)

linnéa
Postat 2010-11-09 kl 17:27:26

jag tycker att du är riktigt modig och stark som har kvar kelly,men nu undrar jag vad din pappa tycker om det här? :-)

nellie
Postat 2010-11-09 kl 17:28:07
Blogg: http://nelliiej.blogg.se/

när jag kikade in på din blogg blev jag helt paff. jag är lika gammal som dig och har inte ens tanken på att vara gravid, jag själv känner att jag vill leva min ungdom och inte bli mamma redan när man egentligen är barn, men jag har nu insett att såå många tänker olika och vill olika. men jag tycker det är tufft att du vågar och vill behålla barnet :).

Marie :)
Postat 2010-11-09 kl 17:35:51
Blogg: http://mariesundqvist.bloggplatsen.se

Hej!

vill börja med att säga att du har en väldigt söt och intressant blogg!

har kollat igenom ditt "arkiv" på bloggen å jag måste säga att jag är positivt överraskad!

jag har en fråga som jag liksom undrat över medans jag läst igenom, eller flera frågor faktiskt,



1. det känns som att du fortfarande är barn, du gillar hannah montana (inget fel med det) men känns det inte som att du "förlorar" din ungdom?

jag går första året på gymnasiet, varje dag har jag något jag måste göra, ofta är det läxor och plugga. hur kommer du hinna med allt? :)



för någon dag sen hade vi en diskussion i klassen,

för eller mot abort?

själv tycker jag att det beror på situationen, har man blivit våldtagen etc så tkr jag inte man ska behöva behålla barnet. det var en tjej som var emot abort och sa att om hon skulle bli gravid skulle hon behålla barnet. hon förklarade att om man nu ville "döda" sitt barn skulle man föda det och sen döda det, hon menade att det var samma sak för det var ju fortfarande ett liv.



det fick mej att tänka om lite, kanske låg det lite i det hon sa men jag tycker inte alls att hon hade "rätt".

men man måste respektera andras åsikter, inga åsikter är fel vad det gäller dethär, det kan bara vara de som är mer eller mindre bra.



jag hoppas verkligen att det går bra för dej! jag är själv 15 å hoppas verkligen att förlossningen går som den ska! :D



jag beundrar ditt mod och din vilja att föda ett barn trots att du är så ung!



Jag önskar dej all lycka i framtiden! :)<3



Kram!

Princess<3
Postat 2010-11-09 kl 17:36:15
Blogg: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Gå in på min blogg och lista ut veckans fråga: vad bilden föreställer!

Sofia
Postat 2010-11-09 kl 17:44:38

Du är nog den grymaste bruden jag träffat på måste jag få säga! Kan du svara på några frågor? :)



Vilken linje har du tänk och söka till?

Har du fått mycket bristningar på magen?

Hur känns det att vara gravid? Att veta att helt plötsligt är man 2 personer i en kropp?

Och jag vet inte om du vet men hur mycket större blir ens bröst när man är gravid=

Hilde
Postat 2010-11-09 kl 17:47:58

Du är stark och kommer bli ännu starkare jag lovar ! Att få barn är verkligen inte en dans på rosor (varje dag) LOVAR !!! blev själv mamma bara 14 år gammal (o 3 dagar gammal) Det bästa som hänt mig men tyvärr möts man av taskiga reaktioner från folk ibland ! Idag är min dotter nästan 13 år och jag hoppas att det lär dröja innan jag blir mormor....Vilket hon säger till mig i bland.....Älskade barn vad jag älskar henne ! kan inte tänka mig ett liv utan henne !!!!

Emilia
Postat 2010-11-09 kl 17:56:40

Måste bara fråga, varför har du nästan bara kjolar på dig?

Anonym
Postat 2010-11-09 kl 17:58:08

du skriver allt positivt om barn men du vet inte vad du ger dig in i . det är inte en liten docka . visst dom är söta , men ha barn nu när du bara är 14 snart 15 . du kommer inte få ngt liv alls !

Anonym
Postat 2010-11-09 kl 17:59:00
Blogg: http://ceckarlssson.blogg.se/

hittade din blogg när jag gick i på blogg.se på mest aktiva. min kompis är också 14 år och gravid hon är i sjunde månaden. och blir så glad när jag ser att såna som er verkligen är seriösa med allt! tror det kommer gå jättebra för dig, lycka till! =D

chaiimphoemphon
Postat 2010-11-09 kl 18:00:59
Blogg: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

hejsan! haft en bra dag? :)

ö
Postat 2010-11-09 kl 18:03:09

jag har tittat lite på din blogg de är helt sjuk och de är svårt att förstå dig men ändå kräver din personlighet stor respekt,tycker de lite synd om att din ungdom kommer falla bort men de säkert en sjukt bra känsla att inte göra abort dom flesta får ju dåligt samvete..skulle du kunna berätta lite om vad dina kompisar,familj och lärare sa när dom fick reda på att du var gravid ?

♥ Angelina
Postat 2010-11-09 kl 18:08:02
Blogg: http://aslanx.blogg.se/

Tycker att du har en väldigt fin och inspirerande blogg. Det borde finnas fler som du! Du är en riktigt bra tjej, kram.

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

heeej
Postat 2010-11-09 kl 18:15:26

Heej! :) Jag vill bara säga jag är 14 årig tjej. 96a asså. Och jag tycker du är SKIT MODIG!!!

Anonym
Postat 2010-11-09 kl 18:48:00

<3 du är stark

Maja
Postat 2010-11-09 kl 18:49:47

När du gör valet att skaffa en blogg och skriva om ditt liv, gör du också valet att vara officiell. Människor kommer alltid ha åsikter om officiella personer, och de har lika stor rätt att skriva vad de vill i sina bloggar som du har i din. Deal with it.

Bea
Postat 2010-11-09 kl 18:59:01

Hej

Måste bara säga, att du var väldigt dansvarlig som lyckades få dig gravid så tidigt. Men som sagt, Kvinnans kropp är gjort för att föda barn, och den berättar att den är redo då mensen kommer. Modig och självsäker är du som verkligen inte verkar bry dig om vad folk säger, och det är en känd svaghet bland unga mammor ( mobbning, baktalan osv.. )



Men som sagt så har man sina egna åsikter om när man kan skaffa barn, och 12 är tidigt, men ingen ska väl lägga sig i andras ''buisiness''om dom inte är släkt och sånt. Jag själv är inte mkt äldre än dig (16) och jag vill själv ha barn tidigt, av olika orsaker, och ja är säker att du har orsaker du med. Jag är stolt över dig och önskar dig all lycka i världen till dig och kelly, och hoppas ni går friska båda två hela livet!<:))))<3

SIAA
Postat 2010-11-09 kl 19:19:52
Blogg: http://siaa.devote.se

Du är så himla modig, är själv 14 och skulle aldrig klara av att ta hand om ett barn!<3

Jag bor i sollentuna också och en kompis visade mig din blogg och det var så coolt!<3

Dem som skriver taskiga och elaka saker mår bara dåligt själva, har inget liv och så kommer du här.

Du är underbar, glöm aldrig det :) <3

Inda, Rebecca,(hahahaha) Sandra, Erika, Vilma, Felix , Artin(14/19år inga barn), Rasmus Alex
Postat 2010-11-09 kl 19:37:06

Hahahaha!

Ni är töntiga/idioter/horungar allihop!

Ni kommer särkert att knulla sönder alla som Mikale!

Hahahahaha, cok ful.

Du din jävla tjockis.

Hoppas din fitta kommer att må bra efter lösningen, hoppas den blir cp. Du borde kalla hora, du är ful med.

Bara om jag visste var du bodde skulle jag vilja komma till dig och stoppa in min kuk i dig, inte bra att man har barn nu.

Din framtid kommer du att bara bli idiot en hora, ditt liv kommer bara bli idiot.

Du borde kallas hora, du och dina finnar.

Ta bort dom, ditt barn kommer vara lika ful som dusärkert.

stina
Postat 2010-11-09 kl 19:38:43

du är så jävla stark gumman!!!

tror på dig till 100.

Miranda
Postat 2010-11-09 kl 19:57:48
Blogg: http://mirandarundlof.devote.se

Hejsan!

jag har skrivit om dig i min blogg.

det är absolut inget negativt enligt mig,

tvärtom jag vill ge dig jätte mycket credd (vet inget annat ord för det...)!!

jag gav min åsikt, allt du missar.

men vet jag att du verkligen vill det här med din bebis Kelly.

du är cool som kan klara att vara gravid vid 14 års ålder!

ska bli kul att se Kelly när hon är ute ur magen, :)



massa kramar!

Miranda.

E m e l i e | Mode och vardag
Postat 2010-11-09 kl 20:16:00
Blogg: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Att vara i din sits, 14 år och gravid. Det är väldigt tidigt enligt många, jag håller med bara för att jag vet att jag själv aldrig skulle klarat av att få barn vid den åldern. Jag är nu 20 och att skaffa barn ligger låångt fram för mig, men det är jag det.



Men jag tycker även att du är riktigt modig och grym som väljer att behålla barnet. Som sagt, 14 är bara en ålder. Känner du att du är redo så är du det. Självklart kommer allt gå jätte bra :) Så jag önskar dig verkligen lycka till i framtiden med allt! :)

johanna lindqvist
Postat 2010-11-09 kl 20:25:15
Blogg: http://johannamarialindqivt.blogg.se/

galet vad cool & modig du är! helvete alltså!

lycka till med allt!

jenniesfotoblogg ♥ (FOTO & KLÄDER)
Postat 2010-11-09 kl 20:35:25
Blogg: http://jenniesfotoblogg.blogg.se/

hahah, din blogg är poppis.

Jättemånga på min skola snackar om den.

Eller .. kanske inte många men kolla:



Min kompis i skolan: Jennie, har du sett den bloggen om en fjo ..

Jag: avbryter miun kompis .. om en fjortonårig flicka som är gravid?

Min kompis: JAAA! Den!



Och typ många andra har snackat om din blogg o sånt. haha.

amanda
Postat 2010-11-09 kl 20:45:54

du kommer nog bli en superduper bra mamma. glömde bort att du bara var 14 år nu när jag satt och läste din blogg, du verkar så himla mycket mognare! go girl!



hittade btw en blogg på en tjej som är gravid och vill göra abort men har starkt religösa föreldrar och vågade därför inte bäretta, hon är i 12 veckan och hon skrev att hon behöver stöd. du verkar ju vara ett bra sådant! kommer inte ihåg vad bloggen heter, men hon är anonym i bloggen iaf. och ja.. du som verkar mogen och själv är ung och gravid - precis som hon, du kanske skulle vara ett bra stöd till denna tjejen? :)



ta hand om dig!<3

Mikaela
Postat 2010-11-09 kl 21:07:11

Maja: dom kan skriva sina åsikter ja, men dom får ju inte ljuga!

Matilda
Postat 2010-11-09 kl 21:13:17

Hej Micha! Jo du blev ju av med din oskuld i Turkiet med en"turk", vad fick dej att göra det, vad hände? Var hände det? Kramar! Hoppas förlossningen och allt efter det går superbra! :)

Stina
Postat 2010-11-09 kl 21:48:03

Vissa är verkligen idioter!



Jag tycker du verkar som en snäll människa, och jag tycker att du är jätte modig som föder barn när du är så ung!

Caroline - Gravid med plupp!
Postat 2010-11-09 kl 21:48:24
Blogg: http://carroomattsson.blogg.se/

Jag tycker du är grymt modig och stark! Var stolt över dig själv! :) Vi är väldigt nära varann i graviditeten, den 27/11 ska jag/vi ha :)

chrissie
Postat 2010-11-09 kl 22:37:20
Blogg: http://chrisswi.blogg.se/

Jag tycker du är riktigt modig som behåller barnet trots din låga ålder! Du kommer bli jättebra förålder tror jag :)

Tess
Postat 2010-11-09 kl 22:41:25
Blogg: http://highlandertess.blogg.se/

Sjukt att folk ska vara så negativa jämnt. Visst, du är ung och kommer möta svårigheter som äldre mammor inte behöver tänka på. Men det är ingen orsak till att hitta på saker om dig och publicera det.

Emma
Postat 2010-11-09 kl 23:18:42
Blogg: http://spinx.webblogg.se/

Jag har skrivit om dig i min blogg. Tycker du att jag ljög eller skrev något olämpligt får du gärna tala om det for mig.



Istället för att skriva om det här vad din egen bloggg skulle du ha kommenterat inlägget på bloggen du läste, eller det kanske du gjort?

mode o sånt (:
Postat 2010-11-10 kl 18:29:15
Blogg: http://tiiamo.blogg.se/

http://tiiamo.blogg.se/



kolla gärna :D<3



lycka till me bebisen ! (L)

jonas
Postat 2010-11-27 kl 21:41:52

jag åxå

ta bort dina tuttar helt för att där ska magen ligga

ända ner till fittangör åmm dig helt

magen ska ligga ända ner till fittan fins

då vet du bad du ska göra

du kann göra det nu på måndag morgon kl 9:00

ska du gå dit sen ska du tala åm för dåmm vad du ska göa på dig

så gör det nu på en gång genast på måndag morgon kl 9:00

såmm jag säger till tig

och det är sant

åmm dåmm inte gör det då

ståppar du en kniv i din fittan och tryyckin den

hårt i fittan+ skärten där baiset kåmmer ut där ståppar du åxå kniven åxåoch sen drar du rakt ner med kniven åxå+ dina båda fötterna+ dina ben

och sen ska du skär bort båda öronen + båda öggonen åxå ska ta bort från dig

gör såmm jag säger till dig

läs detta medelandt

efter det ska du göra detta såmm jag skriver åt dig

och gör det på en gång nu genast på dig



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar