Dagens fråga 14/11

Postat 2010-11-14 kl 14:03:32

Hej!Tänker du amma barnet sen?Har du fått mjölk i brösten än?Tycker du e strong..de här fixar du../kram

Hej! Vissa kan inte amma, vet inte om jag kan. Men om det går kommer jag amma, ungefär 4-6 månader. Jag borde ha fått mjölk i brösten vid det här laget, men det har inte runnit ut som det kan göra på vissa. Men jag har fått en större bh storlek så det måste ju vara något!
Tack<3
Kram!

Jasse
Postat 2010-11-14 kl 14:06:46

Mjölken kommer inte igång riktigt förrän någon dag efter barnet är fött. Men i början behöver barnet så pass lite mjölk, för att ändå få i sig all näring :)

Hanna♥
Postat 2010-11-14 kl 14:10:34
Blogg: http://luckycatz.blogg.se/

Jag vet inte , är inte så gammal ännu . . . ;þ



Men roligt att barnet snart kommer och ett stort lycka till från mig !!



KRAAM !! ♥

Anna.
Postat 2010-11-14 kl 14:10:50

Tycker det är väldigt många som hakar upp sig på det här med amning och det skrivs överallt om det osv osv. Jag funderade aldrig på det här med ammingen och jag ammade i 8 månader. Går det så gör man det, går det inte så gör man inte det.. Inget mer med det :) Har inte vart inne på din blogg förut, men satt och läste lite inlägg nu och tycker det verkar som att du har fått tagit en del skit för att du är gravid så ung.. Och ville bara säga.. Mamma är ingen ålder, mamma är något som man är. Mamma blir man när man älskar någon mest på jorden och skulle utan tvekan dö för ens barn, och då spelar det ingen roll om man är 14 eller 25 :)

Ha det bra pusss

Linda
Postat 2010-11-14 kl 14:11:05
Blogg: http://lindawetterqvists.blogg.se/

Hejsan, är du tillsammans med han killen som är pappa och hur länge har ni varit tillsammans?:)

Malin
Postat 2010-11-14 kl 14:15:50

Hej Michas! Du ska bara veta hur stark jag tycker att du är. Jag är snart 14, och jag klarar inte ens av att ta hand om mina småsyskon på ett och tre år.

Är det sant att du bara är 14? Eller såklart att det är. Men iaf, vad tycker din mamma och pappa om det här? <3 Förstår om du inte vill svara på det här. Kram

Rasmus
Postat 2010-11-14 kl 14:16:20

Hej. För det första: Jag skriver inte här för att jag tycker om att stämpla, trycka ned och vara dum. Nej absolut inte. Däremot så sticker det i mina ögon när jag ser det du håller på med.



Du är 14år och gravid. Det finns ungefär så många som oändligt många anledningar till att det inte är vettigt överhuvud taget. Dessutom så använder du din graviditet och udda tillstånd för att på något sätt söka bekräftelse. Jag skulle tippa på att ditt tidigare liv har varit ganska grått,tråkigt och inte alls något speciellt. Nu när du blivit gravid som 14åring så flockas folk runt dig och din vardag blir helt enkelt mer fartfylld och händelserik, ja du får iaf uppmärksamhet. Det som jag tycker är förbryllande är att du använder en människa, ett barn för att söka uppmärksamheten. Vad kommer hända med barnet när det väl är fött. Tror du att du som 14åring klarar av att ta hand om ett barn. Du är inte ens mentalt utvecklad som människa själv, hur resonerar du då kring att du fullt ut skulle kunna sköta ett spädbarn? Ska du lägga problemet i dina föräldrars händer och låta dem ta hand om barnet? Hur gör du med skolan? Ska du ge upp karriär och framtid bara för att du som 14åring vill ha uppmärksamhet genom att skaffa kid....



Nae det här är dumt... gör om gör rätt.. Om det ändå vore så enkelt.

adolf hitler
Postat 2010-11-14 kl 14:21:18

Dö i eld ditt jävla vider.

linnea
Postat 2010-11-14 kl 14:22:25
Blogg: http://linneabjorn.blogg.se/

Hejsan! Har du fått mycket moderkänslor? När började du få dom oså? lycka till med Kelly! :)

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 14:26:12
Blogg: http://nathaliiita.blogg.se/

Vilken fin blogg, du kan nog hjälpa och inspirera många unga mammor :)

niklastidstrand.blogg.se
Postat 2010-11-14 kl 14:28:47
Blogg: http://niklastidstrand.blogg.se/

min kk e gravid.. kan du skriva om hur mkt killen måste ta ansvar typ.. eller ah ngt sånt

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 14:31:14
Blogg: http://muffzi.blogg.se/

Jag amande min dotter man får ju så himmla fin kontakt då med barnen sen är det ju en specielt tid den stunden man ammar nåt som ingen kan ta ifrån er.

anonym
Postat 2010-11-14 kl 14:32:44

Läste alla kommentarer nu med, en del kommentarer är ju helt sjuka.. Vad är det med folk igentligen ?? - joo det är väldigt ungt kanske igentligen att skaffa barn när man är 14 år. men det betyder väl inte att tjejen inte kommer älska sitt barn ?, det betyder väl inte att hon inte kommer att bry sig ?. Och kommnetarer om att hon borde göra abort? - HALLLÅÅÅ??? Ska hon göra abort nu? Haha hon är ju på väg att födda, inte går det att göra abort då?.. Hon är snart mamma och nu sitter och trakar ner på henne med massa kommnetarer som är hur elaka som hellst?.. Det går inte göra nått åt sitationen nu, så kan man då inte istället försöka stötta och ge henne tips istället om barn. Hur skulle du känna dig om du satt och läste alla dessa elaka kommentarer om dig, man har nog med gravitethormoner så det räcker.. Nee ge tjejen tips, råd och stöd istället så det blir lättare för henne att bli mamma , istället för gör henne till en depremerad mamma pga negavtiet riktat mot henne !! Har säkert stavat massa fel osv, lite upprörd här nu :) Ha det bra tjejen, och det löser sig ! Du kommer säkert få en jätte liten go bebis och ta åt dig av posetvia kommentarer istället för negativa :) KRAM

Jonte
Postat 2010-11-14 kl 14:36:48

Dagens ungdom, förstör ditt eget och ditt barns liv.

Du är fortfarande bara ett barn, vad vet du?

Jobb, räkningar, boende, matlagning etc? Vad av allt kan du, vad av allt är du tillräckligt gammal för?



Du får lycka till oavsett men tråkigt med människor som du som skaffar sig barn för tidigt och sedan till 95% av fallen missköter barnet så att det växer upp till ett problembarn.

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 14:44:04

http://four-leaf.bilddagboken.se/p/main.html?#0



har lagt ut bilder på dig. anmäll honom för d får man väl inte göra utan tillstånd.

CAROFLINA ♥ Fotograf
Postat 2010-11-14 kl 14:48:51
Blogg: http://caroflina.se

När jag var 14 år var mitt största problem om jag skulle at på mig mina vita platåskor eller mina svarta platåskor till mina mörka jeans. Eller jag kanske skulle ha svarta jeans?



Man gör som man vill, och tiderna förändras. Hoppas du får ett underbart liv med den lilla nya knodden som kommer tjejen :)

Therese med Clara
Postat 2010-11-14 kl 14:49:06
Blogg: http://kossanshandarbete.blogg.se/

Var inte för bestämd hur länge du ska amma, jag sa också 6 månader när jag var gravid, nu är dottern 9 månader och ammar fortfarande och är långt ifrån på väg att sluta. Man kan inte veta innan om ens barn vägrar äta riktig mat =)

louise
Postat 2010-11-14 kl 14:52:08
Blogg: http://louiselarssoon.blogg.se/

ojoj vad spännande med att få barn!:O Vem är pappa?



Anonym
Postat 2010-11-14 kl 14:54:51

Hur mycket har dina tuttar växt? Dom e fina sug

Bella
Postat 2010-11-14 kl 14:56:35

Hej! Nu har jag en fråga till dig, jag och min pojkvän slarvade med kondomen och jag går inte på ppiller. vi gick till umo och fick dagen efter och även 3 kartor med ppiller. jag har inte gått tillbaka för att göra ett gravtest och nu har jag mått illa i en vecka konstant. borde jag oroa mig?

I väntan på Liten - Gravid i vecka 33
Postat 2010-11-14 kl 15:01:35
Blogg: http://madeleines.se

Du har förmodligen fått råmjölk i bröten, det är som genomskinligt kladd (prova klämma så kommer det säkert ut) - den riktiga mjölken produceras först vid förlossningen, tufft egentligen var kroppen är gjord för att bära fram ett barn :)

Josefine
Postat 2010-11-14 kl 15:10:31

Hej!

Jag tycker du är väldigt mogen och ansvarsfull för att bli mamma! Jag kan förstå att du förmodligen gått igenom mycket nu under gravidteten. Men jag säger bara: försök att strunta i alla som säger massa negativt till dig, för om dom inte förstår att det som har hänt har hänt och istället för att vara dum så kan man ju stötta dig!

Som en annan sa ovan: det är inte åldern som är viktigast utan om man är mogen och ansvarsfull nog att ha barn, och fast du är ung mamma så älskar du ju dit barn lika mycket som du skulle göra om du var 25!



Lycka till!

Amanda - Gravid vecka 37
Postat 2010-11-14 kl 15:12:35
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Att amma är väldigt bra för barnet. Får all näring som barnet behöver. Om man stressar upp sig över amningen så kan det bli så att det inte kommer igång. Köp lite mjölkersättning och ha hemma så vet du att om du inte kan amma så har du det hemma. Då oroar du dig inte lika mycket. Då kommer det säkert att gå bra :) kommer säkert att gå bra annars också :D

Tina
Postat 2010-11-14 kl 15:16:02
Blogg: http://viptina.blogg.se/

Hej! Jag skulle bara säga grattis att du kommer bli mamma! (Det var faktiskt inte så länge sen jag hittade den här bloggen) Jag har en liten fråga till dig: När upptäckte du att du blev gravid? Tacksamm för svar!

Eddie
Postat 2010-11-14 kl 15:25:25
Blogg: http://eddieboi.blogg.se/

Naaaw^^

Gregor Von Galenskap
Postat 2010-11-14 kl 15:25:56

https://www.flashback.org/t1357341

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 15:29:31

Fråga: Stödjer dina föräldrar dig i gravidiliteten? Flippa dom typ inte ut?

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 15:30:43
Blogg: http://wordsofmatilda.blogg.se/

Jag måste, med så många andra, bara säga hur impad jag är av dig. Ser jag tillbaka på mig själv som 14åring (10 år sen vid det här laget, huh!) så hade jag aldrig vågat ta det ansvar du har gjort. Starkt jobbat. Även om det egentligen är lite ungt att få barn när man är 14 tror jag man kan klara vad som helst bara om man vill - o det verkar du ju göra, så kan bara säga lycka till :)

Mamma karin
Postat 2010-11-14 kl 15:34:28

Jag ammade min son i 9 månader, var hur mysigt som helst! Hoppas du kan amma, för det är verkligen något speciellt. Det kan ta tid ibörjan innan allt kommer igång och mjölken rinner till, man får inte ge upp för lätt!!

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 15:43:04
Blogg: http://coctaildress.blogg.se/

jag blir bestört när jag läser vissa kommentarer..jovisst du är 14 år och gravid? det var väl inte det bästa som kunde hända men jag förstår dig skulle aldrig själv kunna ta bort ett barn...och det är inte som att du är den första som fått barn vid ung ålder...jag tror du fixar dethär :))

viktoria
Postat 2010-11-14 kl 15:45:53

hej, tycker du är riktigt stark som vill behålla barnet. men det är nått som jag stör mej på, läste i ett annat inlägg med en massa frågor. En fråga vara har du hört talas om kondom? och du så nåntig om att det inte fanns där då. men var ni då tvugna att ha sex då?

Eric
Postat 2010-11-14 kl 15:51:55

Fy fan stackars jävla barn. Och vilken jävla "farsa" till barnet, hebrofil dessutom.

Erika - Miliam&Miltons mamma<3
Postat 2010-11-14 kl 15:55:04
Blogg: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Eh, "han" den där "rasmus" verkar ju lite bakom flötet. Du bloggade ju förfan INNAN du blev gravid med :O Skulle du sluta med det bara för att du blev gravid. Vilket pucko!

King OOOOF Stoooockholm
Postat 2010-11-14 kl 15:57:19
Blogg: http://kingofstockholm.blogg.se/

Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



Bevis På Vem Kissies Kille Är ;)

Kolla In bloggen Och Se För Er Själva :)

Kingofstockholm.blogg.se



E
Postat 2010-11-14 kl 16:01:49

Om du skulle vilja ha hjälp med en gratis design så är det bara att skicka iväg ett mail, har några passande idéer till din blogg (:



Normal människa
Postat 2010-11-14 kl 16:02:15

Tyvärr har rasisterna och packet från flashback skriv om din blogg så du kommer tyvärr få många mail därifrån!

sara
Postat 2010-11-14 kl 16:05:45
Blogg: http://dubidub.blogg.se/

Jag e så arg efter jag läst en del av dina kommentarer du fått så måste bara säga detta.

jag jobbar på förskola med små barn 1-3 år jag har sett å haft många barn som haft unga mammor å pappor å det har absolut inte vart nått fel på dom barnen bara för deras föräldrar e unga så tycker de så jävla idiotiskt att trycka ner dig.

å ni som trycker ner henne för hon ska ha barn å e 14 år tänk det finns folk som skaffar barn när dom är 60år är inte det mer fel å synd om barnen än va det e å få en mamma som e 14år å förhoppnings vis finns med barnet en lång jävla tid i deras uppväxt än en förälder som kanske bara hinner finnas med i barnets liv i tio år å sen e barnet föräldralöst??????

så idioter tänk efter va fan ni skriver.

Jag tycker du e stark som gjort ditt val å står på din sida å låt inte dom vinna över dig. kram

Bo Sandberg
Postat 2010-11-14 kl 16:06:40

Av hela mitt hjärta önskar jag dig och ditt barn allt gott! Underbart med en så ung och klok människa som inte bara sticker och gör abort.

Josse
Postat 2010-11-14 kl 16:06:53

SNÄLLA SVARA PÅ MIN FRÅGA!:

Din kamera, hur många megapixlar har den?. Snälla måste veta!

Hoppas att du svarar. Kram!

Och föresten, har följt din hur jävla länge som helst! :D

DU ÄR SJUK!!!
Postat 2010-11-14 kl 16:12:50
Blogg: http://du får inte veta.se

Asså jag tycker att du är sjukt omogen och knäpp. Du äe bara 14 år och gravid, hallå!!! vakna från mardrömmen nån gång. Stackars barnet. Hoppas det dör i din mage :). Du beter dig som en 20 åring , typ shopar klääder till din bebis jättemkt , barnvagn O.S.V. Asså du är så himla stolt fast jag tycker så jävla mycket synd om barnet...... Hur skulle du reagera om ditt barn blev gravid när hon var 14.??????????????? Juste. Stackars dig, du har inga föreldrar som bryr sig om dig. Jag tycker så jävla synd om dig. Har du sett "16 and pregnant"??? Däe kan du se din fram tid.Gå och dööö!!! Sjuka mäniska

Claudia
Postat 2010-11-14 kl 16:13:12
Blogg: http://accordingtoclue.blogg.se/

Jag har en väldigt nyfiken fråga...



Hur känns det för dig att som 14-åring vara gravid?



Kram! :)

Sofie
Postat 2010-11-14 kl 16:21:00
Blogg: http://ssideoflife.blogg.se/

Hej där! Måste bara säga att jag tycker du är riktigt mofid. Jag är lika gammal som dig och har tänkt mycket på ur det är att va gravid som ung. Som på MTv 16 and pregnent. Jag tycker det är bra att dom i din miljö stöttar dig och är med på att du ska få barn. Det är en viktig sel i det hela kan jag tro. Men du är så modig. Du vågar det här. Du vågar stå imot vad alla tycker och tänker. Har börjat läst din bogg nu och jag verkligen gillar den. Tycker det kommer bli så mycigt att få se massa bidler på KElly sen. Tror hon kommer vara riktigt söt. Krmar från mig.

Kim Kelevra
Postat 2010-11-14 kl 16:26:52
Blogg: http://kimkelevra.tumblr.com

Testar bara en sak. Kolla din mail.

Angie In Turkey
Postat 2010-11-14 kl 16:27:15
Blogg: http://angielovely.blogg.se/

Hur det än blir sa är det viktigaste en frisk liten sötis :)

Dino
Postat 2010-11-14 kl 16:30:16
Blogg: http://klipphanstung.blogg.se/

naw så gulligt.

PappaBjörn
Postat 2010-11-14 kl 16:36:14

Lite frågor och funderingar.



För det första, gratulerar om det nu är detta du vill och till dina föräldrar vill jag bara beklaga att de nu får ytterliggare ett barn att ta hand om.

Känner du dig redo att ta hand om ytterliggare ett liv? för i lagens mening är du ju inte ens redo att ta hand om dig själv eftersom du inte är myndig.

Det är ett stort steg och om det nu verkligen är det du vill göra önskar jag dig lycka till men du borde tänka efter om du verkligen kommer att klara av detta, för barnets skull, det är ingenting du kan lämna bort när det "inte är roligt längre".

14 år är definitivt för ungt, pratar rent generellt för jag har ingen aning om hur du är, så du kommer få bli vuxen fort.

Hela diskussionen om våldtäkt mot barn är väll även befogade pga ålderskillnaden och att du är under 15 år då man enligt lagen inte anses mogen för att kunna besluta om man vill ha sex eller inte om man är under 15. Enligt förarbetena till lagen så riktar den sig till när personer under 15 utnyttjats av en person som är av markant högre mental ålder, så om din kille är efterbliven torde det inte vara någon fara på den punkten.

Lycka till.



MVH DaddyBear

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 16:38:28
Blogg: http://dajeroma.blogg.se/

- gud vad jag tycker synd om dig!

Maria
Postat 2010-11-14 kl 16:43:11

Hej Micah, jag är lika gammal som du och måste bara få veta en sak.. Är du lycklig? För om du är det, då är det det enda som räknas.

Madison
Postat 2010-11-14 kl 16:47:57
Blogg: http://soeurs.se

Vet du vem pappan är?

Tycker du är riktigt modig som vågar göra detta!

Leila
Postat 2010-11-14 kl 16:49:57
Blogg: http://bosnaagiirl.blogg.se/

Hej.

Jag tycker om din blogg faktiskt.

Men jag stör mig så jävla hårt på alla som

kommenterar taskiga saker, de är ditt liv ingen

annans.

Om dom nu tycker så mycket saker om dig så vf

ens kommentera.

Fett onödigt, jag tycker du är stark som klarar av

alla onödiga kommentarer.

Helt jävla sjukt, men jag tycker ädå det är fett bra

att du å ditt ex har kontakt liksom, asså han är

ju ändå pappa till barnet.

Dom flesta killar hade ju inte ens snackat med

tjejen om hon va gravid liksom.

Och skit i alla dumma kommentarer, dom har inget liv.

visst de är tidigt att skaffa barn vid den åldern

men du kan faktiskt inte göra något åt det just nu,

men det är ditt liv, så bry dig inte om vad alla

andra säger! :)

Lycka till med allt!

Lisa
Postat 2010-11-14 kl 16:57:06

Hejhej! :)



Accsepterar du bloggläsare om man lägger till dej på facebook som vän? :)



Lycka till med bebisen, kram!

fia
Postat 2010-11-14 kl 17:04:10
Blogg: http://fiaohlsson.blogg.se/

varför ska du bara amma i 6-8 månader?

Evelina
Postat 2010-11-14 kl 17:14:41

Hej!



Du är värdens modigaste tjej! Har en fråga bara vad sa dina föräldrar?

Ps;kan man inte få se pappan till Kelly me ?

Amanda - Gravid vecka 37
Postat 2010-11-14 kl 18:23:05
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Asså jag tycker att du är sjukt omogen och knäpp. Du äe bara 14 år och gravid, hallå!!! vakna från mardrömmen nån gång. Stackars barnet. Hoppas det dör i din mage :). Du beter dig som en 20 åring , typ shopar klääder till din bebis jättemkt , barnvagn O.S.V. Asså du är så himla stolt fast jag tycker så jävla mycket synd om barnet...... Hur skulle du reagera om ditt barn blev gravid när hon var 14.??????????????? Juste. Stackars dig, du har inga föreldrar som bryr sig om dig. Jag tycker så jävla synd om dig. Har du sett "16 and pregnant"??? Däe kan du se din fram tid.Gå och dööö!!! Sjuka mäniska



Alltså jag måste bara sbvara på denna kommentaren! Är du sjuk i huvudet? Du önskar livet ur en bebis som inte har gjort dig ett skit? Jag har vart med om att bebisen har dött i magen i vecka 35 och gå igenom en sån sak är fan inte lätt och absolut inget att skämta om! Du som har skrivit det kan ju testa själv att fixa en begravning till en liten bebis! Vissa är ju bara inte riktigt kloka i huvudet!! Vad har bebisen gjort för fel innan hon ens har kommit ut? Hon har valt att behålla barnet och man önskar inte livet ur någon annans barn, det är jävligt lågt. Det hade jag inte ens önskat min värsta fiende. Hon har ju tagit konsekvenserna och hon har stöd från sina föräldrar, finns inte mycket mer att göra nu heller!! Det är inte själviskt att behålla det och hur ni än vrider på det så hade folk säkert tyckt det va själviskt och dåligt ifall hon hade gjort abort också! Det finns värre saker här i livet än att skaffa barn vid 14 års ålder och hon kommer att vara 15 när bebisen är född också!! Sen är det väl bra att köpa kläder och barnvagn till bebisen? Fan blir så förbannad på vissa!

pascale
Postat 2010-11-14 kl 19:22:10
Blogg: http://papparazi.blogg.se/

hejhej!

jag har en liten fråga här.

jag undrade om inte du borde vara lite nervös inför att bli mamma. hur känns det nu?

Anna-gravid i vecka 24
Postat 2010-11-14 kl 20:01:04
Blogg: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Om du stimulerar bröstvårtan så rinner det säkert till lite:). Här har det börjat läcka ibland:)

Anonym
Postat 2010-11-14 kl 20:38:49

Men. Amma barnet minst ett år, vill du ha ett sjukt och svagt barn eller?

Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.
Postat 2010-11-14 kl 21:46:56
Blogg: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

På mig började det inte läka förrän på förlossningen, var orolig innan att jag inte skulle ha mjölk till min dotter men så var inte fallet! Har ammat henne heltid fram tills hon var 6 månader och sedan deltid tills nu :)

Lycka till!!

ungmamma17
Postat 2010-11-15 kl 09:59:19
Blogg: http://jagalskarmittbarnimagen.blogg.se/

alla kan amma . men vissa är för stressade

Alexandra
Postat 2010-11-15 kl 15:56:24
Blogg: http://alexandriita.blogg.se/

Hej. Mjölken kommer inte igång försen barnet är fött. Min pojk vägde 5110 gram när han kom och jag hade råmjölk i brösten ca 3-4 dagar innan den "riktgia" mjölken kom till så att säga. Så Hugo fick massa ersättning för han va så stor och krävde så mycket ;)



SOm du själv säger. Alla kan inte alltid amma som man planerat. Men hoppas det går bra för er. Kramkram



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar