Alla som har haft sex är horor

Postat 2010-11-01 kl 17:14:40

amelia  ([email protected]) om Gravidmagen vecka 36(35+0):
Asåå vikken hora du e jag e 14 jag har kille och så men kolla dig du e gravid jag hade fann tagit självmord kolla vad du gör vad fann du har haft sex o så du e fann ung jävla hora

Svar:
Jaha okej?
Skulle du "fann" tagit självmord. Okej det är du och inte jag.
Förstår inte varför man skulle ta självmord om man får något så fantastiskt som ett barn.
En hora är en person som säljer sex. Och det är jag helt säker på att jag inte gjort, så du anklagar mig för något jag inte är eller har gjort.
Kul att du har kille, ska jag också kalla dig hora den dagen du har sex? Blir man automatiskt en "hora" om man har sex några år tidigare?
Du kanske mognar till snart och inser att det är omoget att skicka sånna kommentarer på internet till någon man inte känner!
 
Jag tar inte åt mig, men jag hoppas att du lär dig något.

Erica
Postat 2010-11-01 kl 17:55:12
Blogg: http://surpricebox.com

Den tjejen borde prata om sitt eget liv!



Stå upp till max, bruden.. Jag håller med dig till 1000% du är ingen "ho*a" du är en fantastisk snäll tjej!



Kramar

Erica
Postat 2010-11-01 kl 18:01:58
Blogg: http://surpricebox.com

Du borde ha en EFIT någon gång .. EFIT står då för Ett foto i timmen!



kram

jenny
Postat 2010-11-01 kl 18:49:21

Guud hur barnslig kan man vara??!! Du e jätte snäll och stark och en gullig tjej! Du ska inte lyssna på såna saker<3<3<3

Camilla
Postat 2010-11-01 kl 18:49:39

Hej. Kom in på din sida av en slump. Ville bara önska lycka till, själv väntar jag mitt tredje barn & är 27 år. Så lite mer än dig men det har inte med åldern att göra. Jag är väl oxå en ung mamma med tre barn i bagaget. Massa lycka till!!!!///Cámilla

julia
Postat 2010-11-01 kl 18:53:22
Blogg: http://expensiiiive.blogg.se/

nämen gud vad pinsam människa som skrivit de där :o

haha nästan så att man kan skratta åt den! :D

men ta inte åt dig!

Rebecca
Postat 2010-11-01 kl 18:55:57
Blogg: http://subsisting.blog.com

Ibland blir man mörkrädd av alla dessa barnsliga männsikor som poppar upp!

Anonym
Postat 2010-11-01 kl 18:59:07

men herregud , jag tror faktiskt vissa är avundsjuka..

nimarta
Postat 2010-11-01 kl 19:59:41
Blogg: http://nimartasingh.blogg.se/

okej visst , ingen har rätt att kalla dej hora, speciellt inte om dem inte känner dej,men du är 14 år och ska få barn , då är det ju någonting som inte riktigt stämmer ellerhur ? du kanske tycker du är mogen , men när du nu har fått kelly eller vad du nu ska döpa ditt barn kommer du inse hur svårt det är , det är ingen jävla leksak som du kan slänga bort när du ärtrött på den , du kommer inte ha ett normalt liv efter heller , och jag fattar verkligen inte hur du tänker , SNÄLLA NÅN DU ÄR 14 & VILL SLÄNGA BORT HELA DITT LIV ?

Anonym
Postat 2010-11-01 kl 20:03:09

Bra sagt!!!

Hon borde verkligen lära sig vad orden betyder innan hon utrycker sig..

mysan
Postat 2010-11-01 kl 20:37:21
Blogg: http://braigatips.blogg.se/

haha det är bra!! du har en jättefin blogg!!:)

Anonym
Postat 2010-11-01 kl 21:16:05

håller med dig, har fått höra det tusentals gånger. Klart ordet har slinkit ur någon gång då man inte tänkt sig för själv men att få höra det varje dag var jävligt tungt. Du är stark, jag hade varit jätterädd. Kram

Anonym
Postat 2010-11-01 kl 21:32:35

gud, detta är ju 110% patetiskt.

för det första, du är verkligen inte den enda som förlorade oskulden när du var 12 år.

min mamma fick sitt andra barn när hon var 16, so what?

hahah, ''hora'' snälla, en hora är en tjej som säljer sig själv, som säljer sin kropp för pengar.

tror knappast att du är en sån.

och det att du har kvar barnet är OTROLIGT starkt.

du rockar tjejen!

Linda
Postat 2010-11-01 kl 22:07:35
Blogg: http://limaeli.blogspot.com

Fyfan vad elakt skriver.. det är bra att du inte tar åt dig, är också glad att du behöll barnet och inte gjorde abort som vem som helst hade gjort :) du är stark tjejen.

A
Postat 2010-11-01 kl 22:17:21
Blogg: http://nittiosexaan.blogg.se/

Bra sagt :)

Anonym
Postat 2010-11-01 kl 22:57:52

typisk blatte.. du borde inte svarat idioten ens.

Petra
Postat 2010-11-01 kl 23:28:45

Hejsan gumman! har varit inne å kikat på din blogg några gånger nu. Vilken mysig å gullig tjej du verkar vara, mogen för dina 14 år:-) Kan tala om att jag har en dotter som nyss har fått barn, hon är 17 år..snart 18. När hon vart gravid så fick hon ungefär lika dumma å taskiga kommentarer som du: Du som är så ung kan väl inte ta hand om ett barn, va tänker ni på, hur ska ni klara allt..osv..Men jag sa till henne..å säger samma sak till dig: det finns vuxna människor som absolut inte ska ha barn, flera av mina vänner tex.Vuxna människor som absolut inte är mogna för barn, fast dom är i min ålder,å jag är 40. Tror absolut inte att åldern som mamma har så stor betydelse.. Huvudsaken är att man älskar å sätter sitt lilla barn i första hand!! Nu när jag ser min dotter å hennes pojkvän med mitt lilla barnbarn å hur duktiga dom är med sin son, så är jag ännu mer övertygad om att åldern absolut inte spelar nån roll. Man kan bli en bra mamma när man är 14, 17 eller som "vuxen"..det är hur man värdesätter sitt barn som räknas!!Precis som min dotter har mitt stöd så verkar du ha din mammas stöd,så vaddå..klart du fixar det här galant:-)Nä, stå på dig å sträck på dig, va stolt över ditt beslut å skit i va alla andra tycker å tänker!! Din lilla bebis kommer få en jätte bra mamma!! Vill även önska dig lycka till sista tiden som gravid å lycka till på förlossningen, hoppas allt går bra:-) Varma kramar från en ung mormor;-)

Jessica
Postat 2010-11-01 kl 23:48:48
Blogg: http://ekkiikaan.blogg.se/

Hej! Hitta din sida & såg att du va gravid! Är också en ung mamma. Min dotter kom för ett halvår sen, det är så underbart! Tänkte fråga också vilken relation du har med pappan till barnet? & är han lika gammal som dig? Önskar dig all lycka.. Kram

Nanna
Postat 2010-11-01 kl 23:55:43
Blogg: http://havsbarn.blogg.se/

Just nu tycker jag om dig jättemycket, skönt att du försvarar dig på ett moget sätt med rikigt bra argument, personen i fråga kan bajsa på sig :3

Anonym
Postat 2010-11-02 kl 09:29:19

Anmäl? Ingen har rätt att kränka dig sådär!

& du ska inte ta åt dig! Ouppfostrad unge, ibland undrar man vad föräldrar lär och inte lär sina barn nuförtiden för sånt är inte okej att säga ändå ser & hör man det överallt.

Livmoderskeppet
Postat 2010-11-02 kl 11:16:31
Blogg: http://livmoderskeppet.blogspot.com

Herregud. Ta livet av sig för att man blir gravid? Inte helt normalt direkt. Alla fattar väl att det är en konsekvens som kan ske av att man har sex. Och att slänga ur sig ordet hora hursomhelst är bara äckligt. "Horor" har det inte så lätt alltid heller (menar riktiga). Det är då fan vilken människosyn vissa har alltså. Äckligt.

julia
Postat 2010-11-02 kl 11:40:03
Blogg: http://endastbild.blogg.se/

nu har jag en fråga till (a)



vet pappan till barnet om att han är pappa? :)



hoppas att du inte tar illa upp för att jag frågar så mycket ^^

Anonym
Postat 2010-11-02 kl 14:57:34

Jag förstår om du är arg, men vill bara säga att du inte borde ha med hennes mail-adress i inlägget

PHOTOGRAPHY
Postat 2010-11-02 kl 17:10:11
Blogg: http://standingcarla.blogg.se/

du är så vuxen och mogen.

jag gillar dig verkligen !

Tina
Postat 2010-11-02 kl 19:58:19
Blogg: http://magnefix.blogg.se/

Jag tror på dej tjejen :)

Fick själv barn i ung ålder och det har ju gått riktigt bra även om det absolut inte har varit lätt alla gånger! Låt inte alla negativa åsikter rota sej utan tänk på allt positivt istället :)

Kram Kram

Andréa<3
Postat 2010-11-02 kl 21:42:19

En hora är du verkligen inte!! bra att du inte tar åt dig :)<33

jos
Postat 2010-11-02 kl 21:43:38
Blogg: http://josephineapisto.bloggplatsen.se

verkligen barnsligt skrivet utav henne och desamma me en som skrivit om att du e för ung osv i detta inlägg, tycker det är riktigt onödigt att folk ska klanka ner på dig för att du väntar barn, visst fjorton år är tidigt men du är verkligen inte den enda som får barn så ungt och tycker verkligen inte att folk ska skriva att du e för ung för nu är du gravid och nu ska du få ett barn och du är stolt och lycklig över det så vrf störa sig på det då. jag känner en tjej som var 13 när hon fick sin son och hon har klarat de galant i fem år. sköt era eget o låt denna tjej vara

Sawra
Postat 2010-11-03 kl 13:46:49
Blogg: http://sawras.blogg.se/

Bra svar!! :D

Jasmike Blumenfeld
Postat 2010-11-03 kl 16:05:57
Blogg: http://enthused.blogg.se/

Haha, sicken otroligt sorglig människa.

Stå på dig! :D

Amanda
Postat 2010-11-03 kl 16:42:57
Blogg: http://amandaanders.blogg.se/

Tycker att det är löjligt att många aldrig har något snällt att säga. Det spelar ingen roll om man är 14 eller 40 år. Det beror helt på hur man tar hand om barnet och jag tror absolut inte att du kommer att ha några problem med det alls. Hon är säkert bara avundsjuk på dig. Du hanterar ju situationen på ett moget sätt och accepterar inte skit från någon. Jag väntade mitt första barn när jag va 18 och hade fast jobb och egen lägenhet (en 3:a) Folk klankade ner på mig om hur jag skulle kunna ta hand om barnet. Finns alltid någon som ska lägga sig i. Väntar nu mitt andra barn och är 21. Min bebis är beräknad 5 dagar efter dig och jag ska också ha en liten tjej. Bara du har ett bra stöd från vänner och familjen så klarar du helt klart det!! :D

Vendela
Postat 2010-11-03 kl 18:14:50
Blogg: http://chevaux.blogg.se/

shit vilken störd människa om skiver sånna komentarer!! Jag tycker du är jättecool och modig som behåller barnet tråtts din ålder :D

Annie Linnéa Ståhl
Postat 2010-11-03 kl 18:30:14
Blogg: http://weyoume.blogg.se/

den här tjejen har verkligen saker att växa upp till. är man stor nog att skriva hora till en ung tjej som väntar sitt första barn, borde man vara stor nog att veta innebörden med ordet.

du borde verkligen inte ta åt dig, du är ung och jag tycker du borde väntat. men livet är en impuls-grej. man vet inte var livet ger, det kanske slutar med att man ger liv åt en annan.

du är modig. du gjorde ett val som de flesta inte vågar göra. du tog på dig ansvaret du skapat.



hoppas allt går bra med födseln och att du mår bra! kram på dig tjejen.

Hanna & Yasmine
Postat 2010-11-03 kl 20:35:12
Blogg: http://hannaale.blogg.se/

Kom in på din blogg av ren slump. Du är 14 år och ska bli mamma, jamenvisst det är jävligt ung ålder MEN jag blev gravid när jag var 16 år, (nu 17år). Yasmine fyller snart 1 år och jag klarar det superbra. Man vet inte hur det är och känns förrän man har plussat.. Läste även att du har försökt att bli gravid? Hursomhelst, man mognar under graviditeten. För er som inte visste. Lycka till annars! :)

Caroline
Postat 2010-11-04 kl 09:56:34

Hej! Jag tycker att du verkar som en jätte trevlig tjej och hoppas du inte tar emot all kretik bara för att du är 14år och gravid betyder ju inte det att man är en jävla hora, som hon kalla dig i inlägget. Visst att några tycker det är tidigt men ur taskigt att slänga ut såna komentarer på någon blogg, tycker jag.



Önskar dig lycka till med förlossningen och Kelly, kram!

Josefine
Postat 2010-11-04 kl 15:18:36
Blogg: http://josefinelagerberg.blogg.se/

hej tjejen! jag är en 17årig tjej som kikade in på din blogg precis nyss faktiskt, och jag måste bara få säga att jag beundrar dig, så stark 14åring och mogen har jag nog aldrig mött :o jag vet själv att jag inte skulle kunna klara av att ha barn nu eftersom jag är väldigt ung, därför vill jag berömma dig som klarar av det och det kommer gå jättebra! :D många kramar, josefine <3

olis<3
Postat 2010-11-04 kl 15:43:54

heej jag tycker de va omoget att skriva så. Jag kollar lite olika bloggar för jag ska snart starta en. Jag tycker inte du ska ta åt dig av de där .Man är ingen hora för att man är gravid när man är 14.



jag hoppas de går bra lycka till <33

lover 
Postat 2010-11-04 kl 17:04:09

Ganska elakt sagt!! tror att hon e avondsjuk :)

kickan34
Postat 2010-11-04 kl 19:42:58
Blogg: http://kickan34.blogg.se/

hej smart av henne skriva mailadress. haha.

Men vill säga att du verkar vara en mogen tjej, och tror du kommer bli en bra mamma! :) KRAM @->--

M A L I N :)
Postat 2010-11-05 kl 22:33:27
Blogg: http://outlives.blogg.se/

du är så jävlar stark !

jag älskar din blogg !

Mikaela
Postat 2010-11-12 kl 10:44:02

Jag antar att du är tillsammans med pappan till barnet? Annars - stackars bebis ju! Att bli till genom ett engångsligg.. :S INTE OKEJ!

Emmy
Postat 2010-11-17 kl 12:23:29

Jag tycker ditt svar är skitbra! Jag tycker det låter kul och ha ett barn att ta hand om, och du har rätt, blir man en hora bara för att man har sex?! -.- Lycka till med allt, jag vet att det kommer gå bra<3<3<3

Anonym
Postat 2010-11-25 kl 18:42:08

bra blogg och så men jag tycker du är för ung för barn (min åsikt) men alla gör som man vill Lycka till med Kelly<3



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar