Svar på tal 4/5

Postat 2010-05-04 kl 17:36:08


Anonym
om Dagens hiss 3/5:
Din blogg är inte bra, den är inte rolig och du ser rätt wannabe Brooke Hogan ut.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 62.65.68.182


Hej "Anonym"
Jaha vad gör du här då om min blogg inte är bra? och vem fan är Brooke Hogan? Vem hon än är så är det väl hon som är wannabe mig, eller hur ? ;)
Och låt mig bara säga, du är inte anonym bara för du skriver till mig på datan. Jag sökte på ditt ip och det kom upp både adress och namn, riktigt roligt!!!
Så tänk på vad du skriver, avundsjuka jävel.
Och på tal om att du tycker att min blogg är dålig, det är typ 5 som sagt att min blogg är dålig och typ hundra som ger mig komplimanger för min blogg, så det är fler som gillar den än hatar den. Så jag bryr mig faktiskt inte vad du tycker.

Är det någon annan som vill bråka? Skriv en elak kommentar bara. Det visar hur fega och avundsjuka ni är!
Jag har damp snart.. åh

R # B E R T
Postat 2010-05-04 kl 19:24:12
Blogg: http://caydens.blogg.se/

SVAR: Nja inte så mycket vart ute med några vänner och njutit av det härliga vädret! Börjar ju bli varmt även här uppe nu. :D Har ni fint väder? Och vad händer i veckan? :)

Lovisa
Postat 2010-05-04 kl 21:54:02

Haha min ip adress va? jag och en kompis. ( Amanda) läste din blogg och jag sa att du var lik brooke hogan, dock skkrev jag inte kommenatren. jag känner inte dig mer än genom konfan. men jävlar vad du reagerar.

Anonym
Postat 2010-05-04 kl 22:22:36

Nej jag överreagerar inte tycker jag. Jag gillar bara inte när folk kommenterar något elakt när dom är anonyma. Det var inte specielt ämnat till dig och din kompis , det var till alla som kommenterar sånt.

Yuki Yoursic
Postat 2010-05-05 kl 10:35:52
Blogg: http://yukiyoursic.blogg.se/

Vilken sida kollar du upp ip adresser på? :)

hahahahah
Postat 2010-05-05 kl 23:57:57

din okunniga jävel, fy fan... haru 5 fans? grattis, du har tydligen lyckats undvika all dålig kritik om din blogg i skolan....

MICAH<3
Postat 2010-05-06 kl 13:32:38
Blogg: http://www.micahs.se

Jaha och du kunde inte skriva namn heller... och du tror jag undviker dålig kritik? det är ju du som inte vågar gå fram och säga det till mig.

Och var fick du 5 fans ifrån? :S

Det är nog mer du som är okunning.

Christin
Postat 2010-11-11 kl 00:39:46

Brooke Hogan(Brooke Ellen Bollea) är en sångerska,Skådespelerska och modell m.m.Dotter till wrestlingproffset Terry Hogan(Terry Gene Bollea).

Som svar på din fråga i inlägget lixom...



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar