På min önskelista - Kamera med 2 skärmar

Postat 2010-05-06 kl 13:48:13



Samsung ST500
Dubbelt så kul att fotografera med dubbla LD-skärmar. Samsung presenterar en revolutionerande kamera med skärm både på fram- och baksidan. Titta på alla detaljer i brillianta färger på den 3 tums stora LCD pekskärmen på baksidan eller se till att varenda självporträtt blir precis som du tänkt dig med den 1,5 tums stora skärmen på framsidan.
-------------------------
Jag vet, jag la in en kamera igår som jag ville ha... Men den här är också så himla cool!
Den har ju 2 skärmar, perfekt ju om man ska ta kort på sig själv :)
Jag gillar kameror :)

R # B E R T
Postat 2010-05-06 kl 17:11:30
Blogg: http://caydens.blogg.se/

Jag har en sådan! :P

SVAR: Jag följer svenska hollywood fruar, Cougar town och Bella Tyra Show. :) Jodå allt är bara bra med mig! :) Snart sommarlov för tusan! :D Vad ska du hitta på under sommarlovet? :D



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar