Ordning och reda ofc!

Postat 2010-05-12 kl 22:16:31

Idag var jag i stan :)
För det första följe jag med mamma till ögondoktorn, haha hon ser som ett helvete! Nej förlåt mamma du var jätte duktig... förutom att jag blev förbannad på dig att du sa att det var O istället för C , jag tänkte vi kommer aldrig här i från! Men ja... hoppas du får rätt linser den här gången :)
Efter det gick vi till "Asia Market", jag hittade inte det jag letade efter.. Men sen gick vi till en affär som hette typ "från fjärran" eller nåt sånt och där köpte jag mina första POCKY. så himla coolt... jag har smakat asiatiskt godis....
Sen gick vi till "ordning och reda" (hehe) och jag köpte faktiskt en POCKETHÅLLARE! Ja ni hörde rätt en pockethållare.
Skit snygg.
Kolla bara vad coolt! :

Utanpå...en än gång... jag e inte bra fotograf klockan 10 på natten!

Inuti la jag in "Livstid" av Liza Marklund eftersom det är den jag läser :)
Aww kolla vad puttinutti gulligt det blev.... :) hihi
Ses!

Jennifer ♥
Postat 2010-05-13 kl 00:42:41
Blogg: http://jjennifernilsson.blogg.se/

hej , jag va inne och kolla på paows inlägg om språkresa.

Och du kommenterade vad hon kommer få göra osv.

Har du vart på en språk resa eller har du bara hört av andra ?

för jag tänkte boka språkresa med en nära vän iår men jag är så blyg utav mig och blir lätt generad och när det gäller skolan och lektionerna .. ska man prata inför sin klass då ?

är jätte närvös ><

snälla , blir glad för svar :)

fin blogg btw.

ha det bra (Y)



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar