Jag hatar skatt!

Postat 2010-05-22 kl 11:25:01


Så orättvisst att jag ska betala skatt :( I dont like it

Lotta
Postat 2010-11-11 kl 16:58:36

Du vill inte betala skatt, själv vill jag inte vara med att betala för dig på BB, det sker just med skatt som vi alla betalar.

Men du lär dig nog att värdesätta skatterna när du blir äldre och får se vad dom går till. Ditt barn ska ju gå i skola, vem får betala det tror du? Just det, vi som betalar skatt.

Ha det bra.....det är ju snart jul.

Pontus
Postat 2010-11-15 kl 04:27:24

jag till skillnad från Lotta så delar jag gärna med mig av alls katt jag betalat för dig på BB.

och skatten lär du ju ändå ha fått tillbaka då du troligtvis inte tjänade några större summor det där året.

lycka till med alt!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar