Dagens dröm - galen doktor? uh..

Postat 2010-05-01 kl 23:43:08


Jag hade en hemsk dröm för inte så länge sen. Typ förra veckan.
Jag drömde att jag var gravid och när jag hade fött "barnet" så var det en valp. Och nu var jag tydligen allergisk mot hundar så jag var tvungen att sälja hunden.
Så jag la ut en annons på blocket.se och då var det en doktor som kontaktade mig att dom ville ha hunden och då tog jag bilen till doktorns slott.
När jag plingade på så liksom DROG doktorn in mig i hans hus och satte mig vid en tandläkarstol och band fast mig.
Och så tog han en sån där blodprovs spruta , men den var 10 gånger så stor än en vanlig och han tömde hela min arm och han tömde det liksom i en 5 liters dunk .. uh..
Aja och efter det var min arm helt slapp (tydligen utan ben i sig nu) och sen lossnade min arm och kröp iväg som en orm. 
SÅ JÄVLA ÄCKLIGT....!!!!
Och sen skrek doktorn "ITS ALIIIIVE !!!"

Och förlåt till nästa gång, ska jag försöka beskriva det lite mer mildare.

Här bor doktorn!

Yasmine
Postat 2010-11-05 kl 12:16:33
Blogg: http://yasminemagnusson.blogg.se/

Det är tydligen vanligt för gravida att drömma att man föder ett djur, katter och hundar brukar vara vanligast. Konstigt, men vilken läskig dröm :(

Ha det bra ♥

k
Postat 2010-11-22 kl 03:02:21

uppenbart att du bara hittar på.. varför? haha

:P
Postat 2010-12-04 kl 08:41:21

Hahah jag har oxå drömt att jag har fött en valp

Anonym
Postat 2010-12-20 kl 15:20:59

It's alive är en skräckfilm faktiskt ;o

då föder mamman en alien :P



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar