Bilförsäkring?

Postat 2010-05-20 kl 14:07:04

Tips till alla er vuxna!
Ja jag borde veta vad en försäkring är.. Min mamma håller ju på med sånt :)
Det är viktigt att försäkra! Det har jag lärt mig på hemkunskapen haha :)
Med Insplanet kan du jämföra försäkringar.
Tex en Bilförsäkring.
Man skriver in boendeform,parkeringssätt,körsträcka per år,försäkringsomfattning osv. så kommer upp den försäkring som passar bäst till bilen.
Och för ett väldigt billigt pris också.
Det går igenom 4 steg och sen köper man sin försäkring. Väldigt snabbt och lätt.
När du är ung så är det ofta förvirrande, vad ska man köpa för försäkring och av vem?
Men det behöver inte vara så svårt!
Det är bara att gå in och jämföra på Insplanet!
Insplanet är Sveriges ledande försäkringsförmedlare för konsument- och motorförsäkringar.
Jag tycker det låter jätte bra!
Man kan jämföra ganska många försäkringar på den sidan också :)
Så tänk på det här, ni hörde det från mig :D

Anonym
Postat 2010-05-20 kl 14:08:59

va? vad snackar du om? du är ett barn!

julia
Postat 2011-01-07 kl 20:26:33

Insplanet är låneförmedlare också :) Gud vad roligt att du har koll på dem!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar