Saker du inte visste om mig!

Postat 2010-03-05 kl 03:03:16


Mitt favorit djur är Katt 
Jag gillar kaffe mer än te 
Min favo tecknade karaktär är Alex i Madagascar.
Mitt favoritord är Supercalifragilisticexpialidocious.
Mitt favoritspel är fia med knuff
Min favorit högtid är jul och halloween 
Min favorit låt är Australia med Jonas brothers
Mitt favorit teve program är Jonas,hannah montana ,gossip girl och heroes
Min favoritdricka är Orangina
Favorit manliga skådespelare är ben stiller(jonas brothers är faktiskt musiker även fast dom har en egen show)
Favorit kvinnliga skådespelare är Miley cyrus(men jag räknar henne som musiker så vi säger favoriten är cameron diaz)
Mina favorit filmer är Breakfast at tiffanys, titanic
Min favorit färg är rosa

asså om ni undrar varför hälften är med fet stil är för att det är lättare att se vad det står då:)

Lynette
Postat 2010-03-05 kl 09:11:22

Inga elaka eller stötande kommentarer!om du inte lämnar bloggadress svarar jag i en kommentar i detta inlägg ,Så nu lämna din kommentar sötis :D<33Åh, Australia låten är också miin favorit just nu :d



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar