Home sweet home!

Postat 2010-03-16 kl 16:32:31

Hejhej nu är jag hemma!
Var på praoplatsen idag och jag fick fylla i någon slags "dagbok" med klienter och datum och sånt :)
När jag var klar med det (14.30) fick jag gå hem en halvtimme tidigare eftersom dom såg att jag var lite förkyld
:(

Skulle inte överlevt dagen utan mina bästisar! -näsdukarna, en förkylds bästa vän!

Men efter jag hade slutat så hade jag värsta oturen!
Jag hade varit på expresso house och köpte en kaffe och sen kom tåget och jag gick in och så råkade jag spilla nästan allt kaffe i tåget! och det var fullt med folk på tåget och ingen ville stå brevid mig haha!
Fan vad pinsamt..
När jag skulle gå till bussen så ramlade jag på isen på övergångsstället och alla bara stirrade och alla bilar hållde på att köra över mig xD haha vad klumpig jag är..
Och när jag ska ta nästa tåg så hann jag inte med tåget! dörrarna stängdes precis! jag såg tåget åka!!!
Vill ni veta varför jag var så klumpig just idag?
Jo för jag hade så jävla ont i FOTEN,I TÅN!!! Jävla skoskav!
Då skulle jag fan inte ramla eller spilla kaffe,eller missa tåget!
Kolla vad skabbigt:

Jag är ingen doktor men jag tror jag blöder pga. skoskav..
Thats not good, uew..
Om ni är känsliga,låtsas att det är färg eller nåt..

Linnéa Isabelle Photo
Postat 2010-03-16 kl 17:26:55
Blogg: http://vindpusten.blogg.se/

Allt möjligt! Du då?



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar