Asså jag kommer aldrig aldrig flytta till en skog!!!

Postat 2010-03-26 kl 23:17:52


Asså jag hade världens mardröm!
Jag drömde att det var en björn som jagade mig hela tiden och det var skitjobbigt och läskigt!
Jag och min kompis hade hyrt ett hus i skogen och jag var i ute och plockade bär när jag såg en björn och sen sprang den efter mig!
Så jag sprang till vårt hus och stängde dörren!
Och sen knackade det på dörren och jag ba "ÖPPNA INTE" och min kompis ba "varför inte?!" och sen öppnade hon och björnen kom in och åt min kompis och jag hoppade från fönstret och hoppade ner från berget, och gick till sjön och klev i och simmade till andra sidan och tog ett flyg till texas!
Thats how the story ends!

Fy fan asså, den jagade mig och den hade jätte "håriga ögon" och åt upp min kompis!



Kommentera inlägget här:

» Namn

» Mail

» Blogg/hemsida

» Kommentar